Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Eu am si vorbeam de motoare pe benzina si ceea ce cauta VWladone este pe benzina(1,6 16V).Cum eu am gasit in Germania,nu e exclus sa se mai gaseasca,daca omul cauta.Bineinteles ca nu aici in Ro.La cum sunt intretinute masinile aici eu n-as cumpara SH de aici nici daca ar fi la jumate pretul;a cumpara masina aici e ca la Loterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sanse ca,colegul nostru sa gaseasca masina si la 50 de mii pana la 150 de mii,totul depinde de fostul proprietar.De exemplu eu am luat-o la 69 de mii si un prieten si-a gasit o laguna din 2002 acum 2 -3 la 50 de mii si e diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) La cum sunt intretinute masinile aici eu n-as cumpara SH de aici nici daca ar fi la jumate pretul;a cumpara masina aici e ca la Loterie.

Mai sunt si exceptii :blink:

Exemple clare suntem chiar noi, useri de pe forum care ne intretinem corect masiniile as putea zice.

Si mai sunt si alti ca noi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptii,sunt,insa...La cati useri sunt pe forum,uita-te cati sunt interesati sa ia piese si consumabile originale,de calitate(sunt destui care au sustinut ca nu tin masina multi ani,deci daca tot o schimba...ce mai conteaza).Sunt si mai scumpe aceste originale;nici eu nu am bani,sunt bugetar,nu-mi permit sa schimb masina la cativa ani(dar am inteles de la cei care folosesc piese de calitate,ca unele sunt necesar a se lua originale,pentru bunul mers al masinii,sau pentru long life) fac insa eforturi sa pun ce e mai bun,la ea.Unii cu toate astea nu sunt dispusi sa faca unele sacrificii pentru a asigura asta.

Modificat de videosergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfaturi, am prins ideea. ma astept, normal, sa fie o loterie (mai mica sau mai mare)

totusi ma feresc de varianta cu Germania pt ca nu cunosc pe nimeni care sa aduca masini de acolo dar si pt ca verific site-urile binecunoscute si observ ca oferta este relativ aceeasi cu cea de aici iar daca mai adaug si costurile aferente (taxe, comisionul celui care o aduce, etc) n-am facut mare afacere indiferent daca masina respectiva a rulat pe autobahn sau pe A1

speranta mea ramane in membrii forumului acesta care isi vand masina (un exemplu ar fi masina colegului john1986) sau din vorba-n vorba cu cineva de incredere, sunt satul de anunturile de pe autovit cu mega-masini de colectie, editii limitate si cand sun pe respectivii sa-mi raspunda un "banel" agramat care vorbeste stalcit romana si sa-mi spuna ca "bineinteles, kilometrii sunt reali, masina nu a fost lovita putem verifica si o putem pune pe tester la un prieten de-al meu" ..... mda

Modificat de VWladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Romanul este cel unul dintre cei mai inventivi, mai in gluma mai in serios daca ei au putut clona cartile de credit ( si atatea si atatea) consider ca foarte simplu poate modifica si km unei masini. Iar unii "samsari" ce aduc masini din germania de prin anul 2000 va asigur eu ca sau perfectionat extrem de bine in "jmenuit" km. Cel mai bine o arata starea masini ( daca stii unde sa te uiti la ea ).

Modificat de azzaro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde ar trebui sa te uiti...?

Pedale,schimbator,volan,tapiterie?

pe exterior la ce ar trebui sa te uiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acum depinde de norocul fiecaruia...oricum daca se schimba totul la timp cu produse originale sau de calitate foarte buna un motor de VW tine si 400.000 km.Eu o am de 2 luni in Romania si am schimbat eu totul sa fiu sigur: distributie,ulei,filtre.Nu am avut cartea de service la ea dar mi-a placut cum arata,cum suna motorul...am avut incredere si am luat-o.Are 130.000 km la bord....acuma ca sunt sau nu sunt reali asta este nici nu m-am chinuit sa aflu !!! Masina merge impecabil si asta este tot ce conteaza pentru mine.Sa dea domnu' sa tina cat mai mult :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de exemplu nu am nimic trecut in cartea de service am cumparat masina la 13000 de km si toate reviziile le fac eu, nu am gasit nici macar un motiv ca sa le cresc veniturile celor de la reprezentante. Singurile intrari le am pentru schimbat lichid de frana si ulei servodirectie.

Masina are 62000 de km in 4 ani, pana la urma cand cumperi important e sa verifici masina nu sa o iei doar pentru cartea de service. Important parerea mea ar fi ca atunci cand iei o masina e bine sa pastrezi toate facturile, bonurile si sa le arati celui care este interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu de exemplu nu am nimic trecut in cartea de service am cumparat masina la 13000 de km si toate reviziile le fac eu, nu am gasit nici macar un motiv ca sa le cresc veniturile celor de la reprezentante. Singurile intrari le am pentru schimbat lichid de frana si ulei servodirectie.

Masina are 62000 de km in 4 ani, pana la urma cand cumperi important e sa verifici masina nu sa o iei doar pentru cartea de service. Important parerea mea ar fi ca atunci cand iei o masina e bine sa pastrezi toate facturile, bonurile si sa le arati celui care este interesat.

cand sunteti in cluj-napoca,XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

XXXXX

. nu va lasati inselati de samsari si nici de aparentze. cand cumperi o masina nu cumperi o briketa, deci verific-o cat mai amanuntit.

10 tips cand iti iei masina:

http://www.incont.ro/auto/ponturi-la-achiz...econd-hand.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic (e geniala faza) : ,,10. Nu cumpara masini asa-zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cateva chestii acolo total irelevante. Faza cu ITP-ul, de exemplu ITP-ul expira la masina mea in 30 iunie si este de vanzare... daca e sa ma iau dupa ce scrie acolo inseamna ca masina mea prezinta defecte ascunse care sa nu treaca ITP-ul, o aiureala. Sa fim seriosi ca toti stim ca orice "cazan" trece ITP-ul cu o mica atentie, trebuie sa fi ingust la minte sa nu recunosti asta. Si faza cu discurile de frana este irelevanta iar, cel mai bun test este testul de drum si sa o duci la o verificare la un service bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu am luat masina sub 100 mii dar nu arata nici un zero in fata.cat despre km originali ai masinii am fost la reprezentanta si mi-au dat cu flit ca nu imi pot spune km reali ai masini

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In concluzie, orice masina se poate face la km si toti o halim instant. Degeaba se dau pe aici cunoscatori ca pedale, ca volan, ca nu stiu ce. Aia care zic asa, ori si-au luat-o in trecut ori le vine randul. Si sa vezi atunci rasete ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Azi am scos masina (un G4 din 2001, benzina 1.6 16v) din service. Am ramas masca sa constat ca valoarea trip-ului la iesirea din service nu corespunde cu cea de intrare. Cand am lasat-o aveam asa: 163607 km si trip-ul 442.7. Cand am scos-o erau 163608 km totali si 1130.1 la trip. Setarile climatronicului altele, postul de radio altul, oglinzile si scaunul altfel pozitionate fata de cum le lasasem. Scaunul era lasat pe spate, asa cum conduc unii `cool'. Eu am o pozitie mai de tocilar la volan. Ca sa o manevreze prin service nu cred ca a fost nevoie sa dea scaunul soferului pe spate...

Cand am intrebat mecanicul mi s-a spus ca au resetat intervalul de service si ca de acolo ar fi. Ce lucrari s-au efectuat: dat jos baie ulei, schimb ulei si filtru de ulei, schimb senzor presiune ulei. Exista posibilitatea sa se fi atins ceva fire pe la cutia de viteze, sa se fi schimbat km din trip? Mi se pare putin probabil, dar na, prezumtia de nevinovatie ma obliga sa intreb.

Oricum vreau sa stiu cu certitudine daca km totali au fost dati inapoi.

Am VAG com. Ma gandeam sa ma uit in instruments la intervalul de service (asta daca a fost schimbat inainte sa plece in expeditie 650 km) sa vad daca e vreo diferenta de sute de km fata de 15000 sau 10000 (cat e int de service standard). Unde ma mai pot uita cu VAG-ul? Stiu ca la unele motoare mai e si in ecu valoarea km totali, dar parca nu si la tipul motorului pe care il am eu. Poate cineva confirma? Tipul motorului e AZD.

Alte idei?

Multumesc.

EDIT: Am pus si pozele. Cea de-a doua a fost facut acum, dupa ce am venit de la service. De aceeas sunt 163612 km totali

post-11830-1285239445_thumb.jpg

post-11830-1285239463_thumb.jpg

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am luat masina sub 100 mii dar nu arata nici un zero in fata.cat despre km originali ai masinii am fost la reprezentanta si mi-au dat cu flit ca nu imi pot spune km reali ai masini

bafta

nu e chiar asa,inainte sa imi cumpar masina, am cerut seria la sasiu, tacamiu cunoscand la reprezentanta, a bagat seria si a verificat km la ultima intrare in service, si pe carte cand m am uitat numai la reprezentata a fost facut revizia in germania. Cine mi a adus masina e prieten de familie si a luat o de la privat. si te mai uit la volan, la schimbator, pe la incheieturi, porbagaj, manerele de la usi interiorul.si iti mai poti da seama.

Un prieten si a luat o grav, dar nu in sensul de km , ca ea avea putin, arata asa bine masina pe afara si interior, si el s a grabit i a dat bani, s a dus cu ea la service si cand s au uitat la ea, s a adunat tot servicu, ca era sudata in 2, nici motorase de la aer conditionat numai avea.

Si s a dus cu masina la respectivu si i a spus, ala ii zice pai ce sa iti fac eu daca nu te uiti cum trebuie .I a dat masina inapoi dar cu 1500e, mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@abuwz exista un programel VAG-tacho si inca unul EEProm si nu mai stiu cum. Cu astea 2 programe prin mufa dai km inapoi iar tripul ramane acelasi. A fost testat de mine cand am pus masina pe 999 999 km sa vad cum se manifesta cand sar de milion (la golf 3 la 300 000 se reseteaza la 0

).... a ramas la 999 999 :)) Deci nesimtiti aia au facut 650 de km cu masina si au dat km inapoi. Eu am o simpla intrebare. Cat a stat masina la service de au avut aia timp sa faca 650 de km mai ales ca ce ai enumerat tu acolo ca au schimbat mai mult de 3 ore cu tot cu pauza de tigara si de cafea nu aveau ce sa lucreze.

Daca ai lasat-o de azi pe maine nu prea aveau aia unde sa faca 650 de km daca ai lasat-o peste weekend.... atunci sigur au umblat cu ea.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm faza cu KM dati inapoi si trip sa ramana acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ciuda tuturor metodelor de a arata daca rulajul a fost "transformat ", pentru 100-150 Euro, in Germania ti se reface si istoricul din baza de date. Acest lucru este valabil si la marile reprezentante din Romania. O modificare profi, facuta de cineva care detine toate informatiile si softurile necesare, nu lasa absolut nici o urma.

O persoana care se pricepe la masini va sti daca automobilul pe care intentioneaza sa il cumpere este "curat " sau " manarit " la km. Acest lucru nu il va opri sa cumpere respectivul automobil. In definitiv , chiar cu un rulaj mai mare, daca masina a fost bine intretinuta si pretul este cinstit, rezulta o afacere buna.

Pentru cei care nu stiu exact ce cumpara situatia este mai complicata.

1) este important sa stii cate ceva despre modelul pe care vrei sa il cumperi :

- hibe de fabricatei ;

- anumite repere care pica foarte repede;

- intervalele importante de servisare ( in special cele de schimbare a distributiei ) .

2) este important sa nu te lasi impresionat de vorbaria vanzatorului din cateva motive :

- el din asta traieste. Daca iti vinde tie o masina rezulta ca inca este in viata , deci stie ce face. Pe de alta parte tu ca si cumparator neavizat pleci de acasa cu dorinta de a cumpara . Probabil ca ai cautat mult si nu ai gasit iar rabdarea iti este la limita. Ai cumpara orice , numai sa iti vanda cineva o poveste buna.

- majoritatea cumparatorilor fac acest gen de achizitii extrem de rar ( la intervale de cativa ani ) deoarece este o investitie relativ costisitoare. Bisnitarul , sau dealerul de masini S-H poate vinde aproape zilnic.

- eu, dupa ani de vandut masini am constat ceva: cumparatorii banali vor sa fie mintiti. Daca ai o masina buna care se prezinta singura iar langa tine este o rapciuga pe care o prezinta un conational mai intunecat , de cele mai multe ori conationalul cu gura mare va pleca cu banul acasa. Cumparatorul va pleca si el cu ceva acasa ...si anume cu o teapa. Asta nu inseamna ca nu sunt si persoane mai colorate care se pricep la vanzari. D.p.d.v al celui care face o afacere din asta , este important sa ii iasa ceva peste , indiferent cat, nu neaparat sa cumpere o masina buna pe care sa o revanda la un pret si mai mare. unele din cele mai bune afaceri se fac cu masini cu defectiuni majore.

3) o masina uzata este ca o femeie batrana. Se poate machia, se poate tuna , dar tot o baba ramane. Daca ai ochi sa vezi , vei vedea ridurile. Daca nu ai ochi sa vezi , plateste pe cineva care se pricepe. Va fi cea mai inteleapta investitie. Indiferent cat o duce bisnitarul, dealerul sau proprietarul anterior la polisat si spalat interior, baba ramane tot baba.

4) partea estetica este importanta , dar partea mecanica este cea mai importanta. Decat o masina superba cu hibe majore , mai bine o masina comuna care functioneaza ca un ceas elvetian.

5) cand iti alegi marca si modelul , intereseaza-te in special de pretul mentenantei. Mai devreme sau mai tarziu vei ajunge la servis si este posibil sa ai surprize de proportii ( cum ar fi dublarea valorii masinii in 12 luni de servisare - in anumite cazuri).

Asa cum un mascul care se respecta are niste standarde gen : pantofi curati, asortati si de firma , ceas scump si elegant si o dantura impecabila . O masina are si ea unele repere care ii arata "respectabilitatea" . Trebuie doar sa le cautati si sa cumparati manati de ratiune, nu de primul impuls.

6) plecati de la ideea ca toti vor sa va insele cu ceva. Veti deveni mai circumspecti si veti cauta inadvertente in povestile bisnitarului sau dealerului sau fostului prorpietar. In toate povestile exista cateva lucruri care nu se impupaza. Aratati-va interesati de masina , dar lasati-l pe vanzator sa vorbeasca. Dupa stramostescul " Gura pare Curu' , cu siguranta ca se va da de gol cu ceva.

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"...4) partea estetica este importanta , dar partea mecanica este cea mai importanta. Decat o masina superba cu hibe majore , mai bine o masina comuna care functioneaza ca un ceas elvetian.

5) cand iti alegi marca si modelul , intereseaza-te in special de pretul mentenantei. Mai devreme sau mai tarziu vei ajunge la servis si este posibil sa ai surprize de proportii ( cum ar fi dublarea valorii masinii in 12 luni de servisare - in anumite cazuri). ..."

Perfect de acord...acum sint si site-uri online de piese auto gen autokarma.ro...nu conteaza daca e cel mai bun pret, dar orientativ poti sa-ti dai seama de costuri de intretinere si eventuale reparatii...daca e sa alegi intre 2-3 masini/marci/modele diferite asta e o varianta de departajare...

Incepind de la banalul kit de distributie/pompa de apa, trecind pe la bucse, pivoti, suspensie la o aripa/far/spoiler...eventual potentialele optionale gen pus cruise control etc...

Apropo de kilometrii in plus pe masina, daca umblau pe undeva se reseta la 0 in nici un caz sa "faca pasi"... am mai auzit din astea, masina lasata in weekend, si luata luni mirosind a peste :))...asta pe linga ceva urme de noroi etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a stat 3 zile. tipul mi-a zis ca a resetat intervalul de service si de aceea s-ar fi modificat tripul. voi merge la politie.

Cum pot verifica nr de chei inregistrate im immo? am nevoie de skc? am vag-com. ma gandesc ca au facut si ale magarii daca au avut tupeul sa dea inapoi km.

thx

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca reseteaza intervalul service in mod traditional.. adica din butoane.... trebuia sa fie pe 0 trip-ul...

din vag com sincer nu stiu cum este, nu am folosit niciodata pentru resetarea intervalului service

tu ai lasat masina cu tot cu acte ?? nu se riscau ei in halul asta (zic eu) ca daca-l prindea politia iesea rau de tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lasat talon. avea nevoie de el ca sa comande filtrul de ulei ... si eu gandesc la fel, ca au riscat destul de mult, masina fiind si lovita in fata.

Cei de la politie nu ma pot ajuta. O sa ma duc la protectia consumatorului. Bine ca am luat factura pe lucrare, in caz ca au facut vreo prostie in timp ce o conduceau. Perfect ar fi fost sa am si proces verbal de intrare si iesire din service. Din nefericire am avut prea mare incredere in mecanic (recomandat).

Daca au resetat intervalul de service inainte de drum, atunci s-au dat 1130 de km cu masina :|

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin Bucuresti sunt camere de supraveghere si nu numai,de care te poti folosi in caz de ceva;mai intai iti trebuie reclamatie la politie si ei sa caute in inregistrari ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!