Jump to content

Problema VR6


sebastian.c
 Share

Postare recomandată

Am luat un golf 3 vr6 lovit si are radiatorul spart... Vreau sa il pornesc (vine benzina, da scanteie) totul e "ok" si totusi nu stiu din ce cauza nu porneste. Doar invarte. L-am si tras si nimic. I-am pus alta pompa de benzina, alt ecu si la fel face. Cel de la care am luat masina imi zice ca nu porneste din cauza ca nu are apa in motor... Este posibil asa ceva? A mai patit cineva? Eu nu am auzit asa ceva de la nimeni...am pornit Golf 4 din 2001 fara apa in motor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are legatura. Fa o diagnoza sa vezi ce eroare are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seb se poate sa fie problema pe partea electrica. Verifica pinii la mufa aia mare de la motor care se scoate prin rotatie. Am patit la fel la diesel si era un pin stramb, nu mai facea contact!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are mufa de diagnoza...e din 93 masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa aiba,nu se poate.Si a mea e din 93 si are,era cineva pe forum cu masina din 92 si avea mufa.Vezi ca e sub butoanele false dintre dezaburire si butonul de la AC.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i mufa..ieri m-am uitat...ca am vrut sa ii fac diagnoza... Si pe capacul de la mufa are semn...dar mufa nu-i.. E cam umblat pe la masina asta..nush ce sa mai zic.,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e prinsa cu doua suruburi,e posibil sa fi desfacut panoul de la climatizare,le-a scapat inauntru si nu le-a mai pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mai uit odata... Si incerc in seara asta o diagnoza sa vad ce si cum... Sunt disperat...am dat banii pe ceva ce nu merge... Si vroiam sa iau motorul sa-l pun la mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta asta sau poza asta

post-10390-1260634821_thumb.jpg

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur are.

Sau poate a avut dar fostul proprietar a intervenit asupra ei si cine stie ce s-a intamplat.

Daca nu este iti sugerez cu ajutorul schemei eletrice sa iti pui tu un socket pentru diagnostic. Mufa ca atare gasesti foarte usor la dezmembrari. E foarte util sa beneficiezi de diagnoza la tipul tau de motor. Te scuteste de multe ori a cauta acul in carul cu fan atunci cand ai unele probleme in pornirea sau functionarea corecta a motorului.

Ca sfat: daca vine scanteie verifica daca iti vine benzina la injectoare.

ATENTIE: faptul ca iti vine benzina pe tur nu inseamna musai ca injectoarele se deschid ca sa permita injectia de benzina in camera de ardere. Avand o injectie de tip MPI , ECU comanda cele 6 injectoare care le ai deci daca injectoarele nu primesc comanda de la ECU ele nu se vor deschide si nici benzina nu se va pulveriza.

Intr-o alta ordine de idei fa si o verificare a distributiei(daca nu ai avansul static care trebuie injectia de benzina nu se va sincroniza cu aprinderea !) si daca tot nu porneste nu strica sa arunci un ochi la un test de compresie: cine stie, poate ai ceva supape indoite.

AI luat alt ECU. Dar ATENTIE.... acel ECU s-ar putea sa aiba nevoie de IMMO. AI grija ce ECU ai, ca poate ai pus un ECU mai nou iar cele noi folosesc cutiuta magica numita imobilizator si fara el motorul nu va porni in veci. De fapt va porni dar se va opri imediat. O diagnoza e absolut necesara.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are mufa de diagnoza de aia model vechi... cu 2 mufe mici. Ecu ce l-am pus are acelasi cod...e identic... Deci nu ii pot face diagnoza ca nu am cu ce..am doar OBD2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa iti iei adaptor,vazusem pe undeva cu 30 lei,nu mai tin minte exact.Poate gasesti sa imprumuti de la cineva :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul hall facut bucati... de la ce oare? A tras cineva de el sau din alte motive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauti mufa de diagnoza sau.....??? vezi ca e in spatele unei clapete chiar linga scrumiera in dreapta ei. Asa stiu ca au TOATE golfurile 3 .Clapeta se trage catre stanga si acolo este ascunsa mufa.... Si daca zici ca motorul invarte dar nu porneste atunci cred ca cel mai probabil este de la ansamblul bobina de inductie / modul de pornire. Verifica tot ce inseamna pornire : bujii , fise , bobina inductie , modul pornire . Si apoi verifici unde sunt sigurantele sub bord releul de pornire (asta daca benzinarul are releu de pornire) .....parerea mea. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenger, daca nu ai observat, chiar in post-ul di-naintea ta a scris ca a gasit cauza, citeste mai atent, si nu te pripi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry...nu mi-am dat seama ca ala este raspunsul final....Trebuia si el sa spuna ca "a rezolvat"!!......dar e bine ca a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am rezolvat... Senzorul hall e rupt in 2... Aia e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!