Jump to content

Golf VI GTI vs Audi A3 SB 2.0 Tfsi ( vs Golf R)


paul_e88
 Share

Postare recomandată

Am inteles ce vreti sa ziceti, insa cred ca o luati cam in serios la capitolul sportivitatea masinii :icon_thumright: nu cred ca o sa merg vreodata la limita reala a vreunei masini, si nu pt ca nu m-ar incanta, dar nu stii cand poti sa o patesti.

Oricum e clar ca R-ul e solutia, daca nu sunt bani e ok si GTI-ul.

spb, nu am zis niciodata un R slab accesorizat, din contra, are din standard dotarile care deja le puneam optional pe GTI. Deci nu ma intelege gresit, nu refuz masina pt dotari "slabe" in nici un caz..

Insa vreau sa pun si eu o intrebare, de duminica asa..m-am contrazis zilele astea cu un prieten. Poate suna puerila, insa mi s-a parut absurda varianta lui. Eu apreciez GTI-ul pt ce e, o masina sportiva, insa strict vorbind dpdv al imaginii, cum arata, care e mai legat, care pare ca sta pe drum, care inspira o forma deosebita, cine este castigator? (mai simplu, care arata mai bine?) GTI-ul sau A3-ul? nu conteaza neaparat 3 sau 5 usi..parerea mea probabil v-ati dat seama care e..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_e88

    14

  • Bogdan_wrc

    10

  • Ice_2k

    8

  • dan i

    6

vorbind strict de look,GTI arata mai agresiv decat un audi 2.0tfsi/tsi.audi e sportivo-agresiv la varianta S3.brgds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avantaj are de asemenea in mers, pt ca devine un semi FWD, cu pierderi ceva mai mici.

Asta nu prea e adevarat, nu exista nicio componenta care sa nu se mai invarta cand mergi normal. Chiar daca tot ansamblul spate e aproape decuplat de la cutie (inca se mai trimit 2.5% dar putem ignora), el este in continuare invartit de rotile spate. Deci frecarile sunt oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, referitor la ce zici tu, nu stiu cat de corect este, insa la fifthgear la un test al volvoului xc70, cu sistem haldex, ziceau ca este un sistem inteligent in sensul ca atunci cand mergi pe uscat, foloseste doar rotile din fata, comportandu-se ca un fwd pt a reduce consumul, si numai la nevoie apeleaza la rotile spate..

@vali, nu am zis care arata mai agresiv, pt ca GTIul e mai agresiv prin pregatirea sport, eram curios pur si simplu ca aspect general..mie GTI-ul imi inspira golf 6 putin lucrat la exterior, d-asta nu sunt asa :icon_thumright: cand il vad..

Totusi, inca sunt curios sa aflu pareri privind aspectul celor doua masini puse comparativ..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sunt atat de apropiate ca performante,ca doar cu sufletul cred ca poti alege.mie unul mi-ar fi usor...brgds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, referitor la ce zici tu, nu stiu cat de corect este, insa la fifthgear la un test al volvoului xc70, cu sistem haldex, ziceau ca este un sistem inteligent in sensul ca atunci cand mergi pe uscat, foloseste doar rotile din fata, comportandu-se ca un fwd pt a reduce consumul, si numai la nevoie apeleaza la rotile spate..

La fifth gear (sau la top gear, nu mai stiu) am auzit si ca RS4 are un dezavantaj la plecarea de pe loc fata de M3, fiindca este AWD :vaidecapulmeu: Deci nu ma incred prea tare in ce zic ei. Eu ma gandesc logic, rotile spate se invart impreuna cu planetare, diferential spate si cardan, corect? Atunci cand masina este "fwd", diferentialul central nu "leaga" cardanul de cutie, deci motorul nu mai trimite putere si pe spate. Insa toate acele subansamble sunt invartite de rotile spate, care la randul lor sunt invartite practic de rotile fata, prin miscarea masinii :) Deci una peste alta, tot din motor se "suge" puterea necesara invingerii frecarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi se pare ca totul se rezuma la..vrei 4x4....sau nu conteaza?

pt mine, daca nu iau in calcul banii, masinile nu prea sunt comparabile, atunci cand o folosesti asa cum trebuie.

daca vrei sa mergi tare, dar nu extrem, daca vrei sa mergi usor cand altii merg normal :vaidecapulmeu: dar sa ai mai multe optionale...ia GTI.

no offence.

daca nu ajung banii de R, atunci GTI will do just fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca pana acum ai avut destule pareri pe care sa le iei in considerare, mai departe depinde numai de tine.

Nu mai sta sa citesti parerile altora atata timp cat tu vei merge cu respectiva masina, nu vreunul dintre cei care au scris mai sus.

Cumpara masina care ti-o doresti, cu optiunile care le doresti, cu motorizarea care o doresti.

Modificat de dan i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu clar as alege Golf VI GTI... mult mai sportiva prin echipare decat Audi A3 2.0 Tfsi... despre Golf R nu stiu prea multe asa ca nu ma pot exprima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mult mai sportiva prin echipare decat A3 2.0T, dar A3-ul vine cu optiunea unei tractiuni integrale. E cu dus si-ntors :) Oricum, dupa cum au zis si altii mai sus, cred ca exista destule pareri deja cat sa poti lua o hotarare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una am intrebat eu, in alta parte o ia toata lumea.. :mellow:

Stand azi la stop in coloana(de fapt blocat in intersectie) uitandu-ma pe bord la consum de 15 in Bucuresti, vad din ce in ce mai mult inutilitatea unei integrale. Normal, nu se poate generaliza ca este inutila, insa eu nu ii vad utilitatea avand in vedere la ce voi folosi masina. Trecand peste aspectul asta, nici nu vreau sa stiu mecanismul de functionare al quattro sau 4motion, sincer.. :)

Eu deja sunt hotarat, si am zis ca foarte probabil va fi un GTI, avand in vedere ca a scazut pretul, si de restul banilor as face altceva, sau daca se vor inmulti banii pana la inceputul anului viitor, poate va fi R, dar nu sunt foarte sigur.

Dar intrebarea mea de mai sus a fost alta, si discutia a luat-o razna, incepand cu subaru, tractiunea integrala si restul.. :blink:

LE: Ice, in orice caz, A3-ul quattro ar fi de vis, insa stii la ce pret ajunge? :o

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu stiu la ce pret ajunge A3 quattro :) Cat despre argumentul inutilitatii unei integrale datorita traficului de la noi... pe principiul asta de ce vorbim de masini gen .:R sau GTI si nu ne limitam la 1.6? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ala..cu noul motor TDI :rolleyes:

tocmai azi...cand ninge eu mi-am dat seama de utilitatea unei integrale...dar oricum daca GTI e alegerea ta..sa te bucuri de ea si sa ne vedem prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf r ar fi cel mai tare , dar mai bine ti-ai lua noul leon cupra r de 265 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca alegi GTI te rog alege-l pentru ca iti place masina nu pentru diferenta de consum fata de 4x4.Sincer aici este cea mai neglijabila diferenta intre masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi, cu zapada pana in gat, retrag ce am zis despre integrala ultima oara..:P

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pun si eu o intrebare, probabil s-a mai pus, dar e vreo diferenta intre 4motion si quattro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca banuiesti ca s-a mai pus intrebarea, de ce nu cauti intai in sectiunea dedicata sau cu functia Cautare?

Sunt doar denumiri comerciale, 4motion pt vw si quattro pt audi.

In functie de dispunerea motorului, longitudinal sau transversal, se foloseste diferential haldex sau torsen. Cauta pe forum, s-a discutat intens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat, insa tot ce am gasit a fost, dintre foarte multe rezultate, care sa aiba legatura cu ce caut eu, citez "4x4 cartel"si threadul asta. :D La versus am luat-o la rand si am gasit "Audi Quattro Vs Multe Alte Sisteme 4x4 ", unde nu e nimic concret despre 4motion pus langa quattro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharanel,vezi ca ai pus acelasi link de 2 ori, dar mersi oricum, a fost de folos ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi, cu zapada pana in gat, retrag ce am zis despre integrala ultima oara..:D

crede-ma....am ajuns sa iubesc locurile de parcare cu zapada! sunt singurul care are curaj sa urce pe ele, si deci in centru la mine gasesc locuri de parcare f usor. lucru care de obicei, doar noaptea e valabil :P

iti spun cu mana pe inima, daca nu aveam 4x4, si guma de iarna, masina avea muuult mai putini km in iarna asta.

si e valabil si pe ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri un prieten de al meu cu un BMW seria 3 E90 nu putea sa urce panta care ducea la casa lui nici cum, avea cauciucuri de iarna tot tacamul. Vine un audi a3 quattro si urca ca si cum ar fi pe uscat... aici este diferenta... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pun si eu o intrebare, probabil s-a mai pus, dar e vreo diferenta intre 4motion si quattro?

Diferentele cele mai notabile intre Torsen si Haldex sunt dupa parerea mea faptul ca Haldex nu poate trimite mai mult de 50% pe spate, in timp ce Torsen poate trimite totul si faptul ca Torsen are in permanenta 50-50 in timp ce Haldex tine in mod normal 97.5% pe fata, astfel ca la Torsen riscul de a rupe aderenta este mult mai mic din start.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!