Jump to content

VW Scirocco 1.4 TSI 160 CP


tudy_cnu

Postare recomandată

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tudy_cnu

    40

  • The_Ego

    6

  • blordc

    4

  • bbogdanmircea

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu te incanta vopsirea elemntelor laterale de sub portiera ?:ceuameni: Eu zic ca ar arata "mai curat"

Link către comentariu

Deocamdata imi place la nebunie asa cum e. Si in plus, mai sunt elemente de culoare neagra, asa ca nu pot sa zic ca pragurile vin ca nuca in perete...

Link către comentariu

Dap. Dar mai demult :ceuameni: Nu le pun inapoi ca simt ca mi le fura iar :D :D

Link către comentariu
  • 6 months later...

S'a cam lasat praful pe aici. Intre timp masina a ajuns la 30.000 de km. Azi i'am facut revizia si i'am pus caucicurile de iarna. In 14 luni, nu am avut nicio problema cu ea si imi place la fel de mult ca in prima zi :wub: :wub:

Link către comentariu

La cat mai multi kilometri ! Masina este foarte frumoasa, ma bucur ca nu ai incarcat-o inutil cu spoilere, eleroane. Eu personal am oscilat mult intre scirocco si golf6, castigator fiind g6, ceva mai practic. Sper sa nu ai probleme nici de acum inainte.

Link către comentariu

Multumesc la fel! Masina este exact cum a iesit de pe poarta fabricii. Nu sunt adeptul tuningului de niciun fel. Intr'adevar, G6 este mai practic, dar la varsta mea, nu imi trebuie nici 4 usi nici portbagaj mare. Si in plus, ce ador cel mai mult la ea, este ca nu o vad pe toate drumurile...

Link către comentariu

Adevarat, este destul de rara. Oricum, si eu sunt la facultate (20ani) . Ce nu mi-a placut este forma aripilor spate foarte evazata privita din spate si in combinatie cu luneta mica, o deformeaza. De asemenea, cum ti se pare vizibilitatea prin oglinda interioara? Stiu ca tetiere din spate sunt cam..voluminoase

Link către comentariu

Vizibilitatea intr'adevar este mica, dar iti dai seama ca m'am obisnuit.. In schimb, oglinzile laterale sunt considerabil mai mari si compenseaza.

Link către comentariu
  • 9 months later...

Intre timp, masina a ajuns la 50000 km, a mai trecut de inca o revizie si a si iesit din garantie.

In vara, am inceput sa simt un tremurat in volan si in schimbator, la relanti. Am fost cu ea in service, dupa 4 ore si o versiune noua de soft, ei au zis ca au remediat problema. Din pacate nu a fost asa.

La nici o luna de la iesirea din garantie, s-a stricat o valva la admisie, modul J808 mai exact. Masina, ca o masura de precautie, nu mai depasea in nicio treapta 3000 rpm. Cost total 1336 de lei.

De asemenea, la viraj pe loc, se aude un sunet ca si cum s'ar freca metal pe metal, iar aproape de viraj maxim, in fiecare parte, se aud cate 2 pacanituri. Pe tester nu apare nimic si ar trebui sa o las baietilor sa o desfaca, ceea ce nu ma incanta absolut deloc. Oricum, am inteles ca o caseta de directie ar costa undeva la 4500 de euro.

Ca o parere de ansamblu, nu mi se mai pare deloc inchegata. Totusi o voi mai pastra, in primul rand din lipsa fondurilor si in al doilea rand, deoarece chiar si dupa atata timp, inca sunt nebun dupa formele acestei masini si dupa interiorul acesteia.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

La nicio luna dupa ultimele probleme, dezastru! Ma intorceam acasa, spre Focsani, si pe la Buzau a inceput sa imi clipeasca martorul de gaze. Nu i'am acordat prea mare importanta, mai ales ca a clipit numai vreo 10 secunde. La Ramnicu Sarat a inceput iar sa clipeasca, cate 10-15 secunde, cu intreruperi cam de 30 de secunde.

La iesirea din oras, cand sa accelerez, am simtit dintr'o data ca pierd putere si, cand am retrogradat, mi s'a aprins martorul EPC si masina a inceput sa tremure puternic si sa scoata un zgomot ciudat. Am mers pe avarii pana la prima parcare, unde am oprit'o si am asteptat platforma.

A 2'a zi in service, am ramas pur si simplu socat, cand mi'au spus baietii ce s'a intamplat. Mi'au gasit un piston topit, care a facut o zgarietura foarte adanca in blocul motor. Ei mi'au dat o posibila cauza, lipsa uleiului, cauza pe care o scot total din ecuatie, deoarece ii completasem cu un litru de ulei cu doar 1000 de km inainte si nici nu imi aparuse indicatorul in bord.

Ca rezolvare, ar fi schimbarea blocului motor, a pistoanelor si a segmentilor, operatiune care m'ar duce undeva la 20000-25000 de lei.

Am ramas total dezamagit de aceasta intamplare, mai ales ca masina este iesita numai de 2 luni din garantie. Celor care au posibilitatea achizitionarii garantiei extine, va recomand cu caldura!

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu
aurelian.paratu

naspa problema ta, oricum trebuie sa afli sigur care a fost cauza,dar sigur nu ar fi de la ulei

Link către comentariu

La nicio luna dupa ultimele probleme, dezastru! Ma intorceam acasa, spre Focsani, si pe la Buzau a inceput sa imi clipeasca martorul de gaze. Nu i'am acordat prea mare importanta, mai ales ca a clipit numai vreo 10 secunde. La Ramnicu Sarat a inceput iar sa clipeasca, cate 10-15 secunde, cu intreruperi cam de 30 de secunde.

La iesirea din oras, cand sa accelerez, am simtit dintr'o data ca pierd putere si, cand am retrogradat, mi s'a aprins martorul EPC si masina a inceput sa tremure puternic si sa scoata un zgomot ciudat. Am mers pe avarii pana la prima parcare, unde am oprit'o si am asteptat platforma.

A 2'a zi in service, am ramas pur si simplu socat, cand mi'au spus baietii ce s'a intamplat. Mi'au gasit un piston topit, care a facut o zgarietura foarte adanca in blocul motor. Ei mi'au dat o posibila cauza, lipsa uleiului, cauza pe care o scot total din ecuatie, deoarece ii completasem cu un litru de ulei cu doar 1000 de km inainte si nici nu imi aparuse indicatorul in bord.

Ca rezolvare, ar fi schimbarea blocului motor, a pistoanelor si a segmentilor, operatiune care m'ar duce undeva la 20000-25000 de lei.

Am ramas total dezamagit de aceasta intamplare, mai ales ca masina este iesita numai de 2 luni din garantie. Celor care au posibilitatea achizitionarii garantiei extine, va recomand cu caldura!

nasol...aceeasi chestie a patit un prieten dar din fericire in timpul garantiei si s-a lasat cu schimbarea intregului motor dupa mult circ si adrese facute la diferite institutii.

Link către comentariu

Vorbeste direct cu VW, nu cu importatorul. Mi se pare inadmisibil sa cada motorul la nici 60000km, mai ales daca ai facut reviziile cand trebuie, cu ce trebuie asa ceva nu se poate intampla din alte cauze decat defect de fabricatie prin care s-a uzat excesiv.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

@Radu_Alecs: Asa mi s'a zis si mie ca ar fi cel mai safe, dar este o solutie care ar costa mult prea mult. Poate chiar mai mult decat valoarea actuala a masinii. Totusi, daca optez pentru schimbarea blocului motor, imi vor oferi o garantie de 2 ani. Inca suntem in tratative cu dealerul si analizam diverse solutii.

@The_Ego: Nu am cum sa vorbesc direct cu VW, decat tot prin dealer. Oricum, sunt in relatii bune cu cei de acolo, am mai cumparat 2 masini de la ei si chiar isi dau interesul sa rezolvam problema. Reviziile le'am facut exact cand trebuie si uleiul folosit a fost superior celui pe care mi'l recomandau ei (Castrol SLX Powerflow Professional 5w30, special pentru motoare VW - aprox 65 de lei, la distribuitor, nu in magazin).

Poate o greseala de a mea a fost ca am pus in majoritatea timpului benzina de 95, deci pe capacul de la rezervor scrie min 95CO.

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu

Doamne fereste! Mai bine cauti unul de anglia lovit in spate si il dezmembrezi apoi, folosesti si motorul si caseta. si restul il vinzi..

Modificat de Cyp88
Link către comentariu

@Cyp88: Este si asta o varianta. Sa gasesc un bloc motor cu acelasi cod la dezmembrari. Nu neaparat de scirocco, merge si de golf sau de jetta. Totusi, deocamdata pe internet, pe site'uri de dezmembrari nu am gasit nimic, doar motoare de 1.9 tdi :lol:

Link către comentariu

foarte urat , mai ales ca e relativ apropiat d finalul garantiei, si chiar si in garantie cred ca ti-ar fi parut rau....dar asa, cu sume d-astea astronomice de reparatie.....

urat :(

Link către comentariu

Off topic: Mie la revizie mi-au pus Castrol Edge Longlife III 5w30 (91lei la reprezentanta), desi masina nu a venit cu longlife din fabrica.

On topic: Multa bafta in a gasi un bloc motor de la dezmembrari ca altfel, sa platesti 5000Euro pentru un asemenea ghinion e mare pacat. Tocmai ce am citit ca VW a castigat engine of the year award la categoria 1-1.4l cu TSI. Patania ta ii stirbeste realizarile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Sper sa gasesc, desi realizez ca este foarte putin probabil. Glumind putin, daca nu gasesc, ii pun un 2.0 TFSI, ca din ala am gasit, motor cu totul... :lol: :lol: :lol:

Link către comentariu

Imi pare rau sa aud de asa probleme mari.. :(

Intradevar, am vazut si eu pe ebay, cu 2500E motor de G5 GTI ED.30 230PS, 36.000 km, K04, let the fun begin :lol:

Nu merita sa il refaci pe cel de acum cu preturile alea de la reprezentanta..

Ce cod motor ai?

http://www.ebay.de/i...=item43a959836b vad ca pe aici se invarte unul de 122ps.

Cu rabdare probabil o sa gasesti ceva sa fie ok din toate punctele de vedere.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Codul motor este CAVD. Am gasit si eu acum, tot pe ebay, motor complet la 3700 de euro...Nici asta nu mi se pare o afacere. Mai ales ca ma mai costa niste bani manopera si transportul. Marele dezavantaj este ca nu inteleg absolut deloc limba germana, asa ca nu prea ma descurc cu ebay ala :lol: :lol: :lol:

Link către comentariu

The_Ego, iti multumesc. Am incercat si eu cu Mozilla, dar mi'a dat eroare. Probabil e mai mofturos. Oricum, nu stiu cat e de rentabil, avand in vedere costurile aditionale.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!