Jump to content

Codari VCDS


NTZ
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Aste este autoscan-ul complet:

 

Log-WVWZZZ1KZ4W121550-100480km-62435mi_18.07.2013_final.txt

 

Legat de mufa, va rog frumos daca imi puteti preciza exact care sunt semnificatiile firelor dim mufa, ca sa pot masura alimentarea, sa nu pun multimetrul gresit si sa dau prin testere +12V pe busul CAN sau altundeva.

 

Legat de verificarea alimentarii, trebuie sa fie acolo un 12V permanent sau apare numai cu cheia pusa? In care din mufe trebuie sa apara alimentarea: in cea mama(cea intreaga din poza) sau in cea tata(mufa rupta din poza)???

 

Legat de sigurante, nu stiu care ar trebui s-o verific... deocamdata o sa le iau la purecat pe toate. Unde as putea gasi schemele electrice ale masinii sau ceva care sa ma indrume, sa-mi spuna ce sigurante corespund la diferite calculatoare ale masinii.

 

Cum pot verifica de ce nu am comunicatie??? Mentionez ca sunt electronist, insa in ceea ce priveste electrica si electronica masinii sunt incepator, insa imi doresc mult sa invat cat mai multe despre asta, asa ca va rog din suflet sa ma ajutati si sa ma indrumati pas cu pas. Multumesc mult anticipat.

 

Ce am facut eu intre timp:dupa ce am dezizolat mufa si am scos carcasa rupta a mufei, am conectat-o cu cealalta asa cum se vede in poza si am tinut cont ca sa corespunda numerotarea pinilor de pe mufe(1 la 1 si 6 la 6), apoi am lipit inapoi carcasa sparta a mufei, insa carcasa pinilor n-am mai avut-o si din aceasta cauza pinii stateau intr-o pozitie anormala si nu intrau in cealalta mufa. Am folosit o surubelnita sa ii indrept putin, si toate acestea le-am facut cu cheia scoasa deci banuiesc ca n-am avut nici o tensiune pe acolo. Cel putin pe surubelnita nu a facut nici un fel de scanteie. Va spun toate astea deoarece mi-e tare frica sa nu se fi ars calculatorul de directie, si am mare nevoie de masina week-end-ul asta. In caz ca s-a ars cum il mai pot verifica sa fiu sigur ca e ars calculatorul??? Pe unde e pozitionat fizic?? E cumva sub masina, pe caseta de directie??? Sa stiu ce sa fac daca trebuie sa-l schimb.

 

Referitor la ceea ce-mi recomanda Al Bundy, m-am gandit si eu la asta, insa mi-e cam frica, daca e altceva stricat si trebuie sa desfac iar conexiunea asta???si plus de asta as pastra aspectul cat mai original la masina.

 

PS Sunt curios ce logica au avut nemtii sa puna acea mufa in circuit tocmai acolo??

 

PS2 am mers cu masina vreo 3 km si nu s-a stins becul, ma duc sa ma uit la sigurante acum si sa incerc sa sterg iar eroarea.

 

PS3 N-as vrea sa ma duc la vreun electrician, ca pe aici prin zona nu prea am asa ceva si care sa fie si bun, nici chiar in Suceava la reprezentanta daca ma duc si tot electrician de 2 bani gasesc, aia sunt barbari, numa imi foarfeca mufele si le izoleaza cu banda si-mi iau si o caruta de bani. Plus ca as vrea sa invat si eu cate ceva din asta.

Modificat de elektronu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, in urma masuratorilor efectuate am descoperit dupa cum urmeaza:

 

1. Firele din mufa au urmatoarele culori(in paranteze o sa trec semnificatia care cred eu ca o are fiecare fir):

    1- negru (+12V masurati cu contactul pus pe prima treapta, in pozitia 0 a cheii nu are tensiune);

    2- portocaliu cu dunga neagra (torsadat cu firul 3 de unde am dedus CAN BUS, probabil CAN_H);

    3- portocaliu cu dunga maro (probabil CAN_L);

    5- maro (-12V, masa; am observat ca maro este culoarea standard pentru firele de masa la masina asta, plus ca suna buzzerul intre acest fir si caroserie);

    6- gri- galben (asta chiar nu stiu ce-o fi, sa fie LIN-BUS????)

 

Am desfacut banda izolatoare si tubulde pe manunchiul de fire la mufa defecta si ce credeti?? Firul 2 mi-a ramas in mana.... deci cel mai probabil, nu comunIca pe CAN-BUS cu gateway-ul si de acolo si eroarea de NO COMMUNICATION  din VAG-COM, asta ar fi parerea mea.

 

Acuma eu cred ca o sa tai mufa aia cu totul si o sa dezizolez putin firele si o sa le cositoresc pe o portiune de 1 cm si o sa le infig direct in mufa buna, apoi putin silicon aplicat cu glue gun-ul si banda izolatoare pe deasupra, sa pot circula cu mufa aia asa cel putin pana imi vine noua mufa.

 

PS1 Sper sa fie numai atat... sa nu fie ceva ars pe acolo...  :blink: AAAA uitam... siguranta e buna. :D

 

PS2 Si totusi de ce au mai pus nemtalaii mufa asta??????? Cablul asta din cate vad eu face leaga calculatorul de directie cu CAN GAteway-ul si probabil centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t6z, mufa de care vorbesti, mai trebuia sa aiba pin 4 de culoare negru/rosu, alimentare senzor de baie de ulei.

pin 6 este tot de la senzorul; de la baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, am observat asta cand am scos masina din garaj la lumina sa pot lucra si am lasat mufa decuplata si mi s-a aprins indicatorul de nivel ulei. PS Am rezolvat totul, am cositoriit capetele si le-am introdus in mufa mama si au disparut toate erorile. Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate activa sa apara data pe maxi dot la Golf 5 ?

P.S.: Intrebarea aceasta a mai fost pusa si de userul 07021972, in primul post din pagina, impreuna cu o poza exemplificativa.

Multumesc

Se poate activa sa apara data pe maxi dot la Golf 5 ?

P.S.: Intrebarea aceasta a mai fost pusa si de userul 07021972, in primul post din pagina, impreuna cu o poza exemplificativa.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bună ziua,

îmi puteți spune codarea necesară pentru a debloca (retrage) etrierul din stânga spate?

am schimbat recent plăcuțele de frână și după o luna a apărut un scârțâit enervant când calc ușor frână și apoi plec de pe loc, apoi se deblochează singur de la sine, după o anumita viteza acel scârțâit dispare... tot odată acel scârțâit nu apare dacă calc puternic de câteva ori pedala de frână înainte de a pleca de pe loc. inclin sa cred ca etrierul nu revine în poziția normala... mașina este un Golf 5 din 2007.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face cu vcds. G5 nu are pistonase electrice

La montare au fost curatate si gresate culisele ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti numai manual (mecanic) la golf 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am incercat azi sa codez player-ul pe 4 boxe dar nu ramane salvat, modific din 0020200 -> 0040400 , apas Do it! iar cand iese apare tot 0020200. Am sters is eroarea si tot degeaba, fac ceva gresit?

 

Am facut o scanare cu vag com si imi apar urmatoarele erori:

 

Radio:    


1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded
            000 -- -
 

Rear Door:   (se sterge dar daca inchis si deschid masina reapare)

 

2 Faults Found:

00099 - Rear Right Central Locking (Safe) Motor (V164)
            012 -- Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 218
                    Mileage: 93545 km
                    Time Indication: 0

00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)
            008 -- Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 3
                    Mileage: 93545 km
                    Time Indication: 0

 

 

Si o eroar la AIRBAG cu care m-am ales dupa ce am montat boxele pe spate, am scos mufa de la indicatorul : passager airbag off, ca sa pot desface consola centrala, am incercat sa o sterg dar reapare.

 

1 Fault Found:

01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp; Passenger Side (K145)
            009 -- Open or Short to Ground - MIL ON
 

Ceva sfaturi ?

Modificat de zoly_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai bagat mufa la loc la airbag?

Interfata nu e originala, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e :D

Da am bagat mufa, o sa desfac maine sa mai verific.

Modificat de zoly_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am postat intr-un topic gresit data trecuta, sper ca acum e ok...

Cine ma poate ajuta sa activez "acele" din bord sa stea permanent aprinse cand luminile sunt stinse, gen "illuminated needels" (ca in poza atasata)? Masina este un Seat Leon 1P facelift, 2010.

Am vazut la colegul "alecsutzyu", dar din pacate pt mine, nu ma poate ajuta.

Merci!!!

post-37946-0-77651600-1375765236_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu eroarea airbag-ului, au mai ramas celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta sa activez "acele" din bord sa stea permanent aprinse cand luminile sunt stinse, gen "illuminated needels" (ca in poza atasata)? Masina este un Seat Leon 1P facelift, 2010.

Acele sunt iluminate in functie de versiunea HW si SW ale ceasurilor. Unele o au, unele nu. In general, pe echiparile de baza functia nu e activa.

Problema e ca activarea nu se poate face din coding si nici din adaptari. Doar daca rescrii liniile de cod din eeprom. Personal eu nu am reusit sa "citesc" nici un model de ceasuri de pe 1P FL.

La generatia veche (1P pre-FL, golf 1K) se modificau valorile de la adresa 0x0122.

Intreaba-l pe Terabyt sau scrie-le baietilor de la VAGDash.com, poate te ajuta ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Cosmin...

 

Intre timp am vorbit cu alecsutzyu si mi-a "dezvaluit" responsabilul ce i-a activat lui diferite chestii: "Al Bundy"

N-am apucat sa il intreb, dar astept, poate se uita pe topic... Nu vreau sa fiu buzarant.  :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia e in felul urmator: a avut "acele" aprinse la punerea contactului din fabrica sau au fost activate ulterior?

Eu as inclina sa cred ca le-a avut aprinse din fabrica. L-am "buzaranit" eu pe Cristi si nu-si aminteste sa fi activat / setat combinatiile luminilor la ceasuri la 1P FL. Staging da, insa nimic legat de iluminare.

Cand vii la SB ne uitam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Am facut in seara asta o scanare cu VCDS-ul si am gasit aceasta erori :

*  72-Door, Rear Right -- Status: Malfunction 0010 - nu inteleg de ce, usa nu are nici-o problema

*  62-Door, Rear Left -- Status: Malfunction 0010  - usa spate se mai blocheaza-cunosc buba, s-a discutat destul in "Usa blocata"

*  56-Radio -- Status: Malfunction 0010   - posibil sa fie din cauza ca am navigatie AM

*  19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 - aveti idee de la ce ar putea fi sau daca e ceva grav? Din cate am mai citit pe aici unii au avut becuri arse. Mentionez ca anul trecut am avut un incident si am mers cu masina fara un far.

Modificat de firestorm1312
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pune si codurile erorilor respective am putea sa-ti dam si un raspuns dar asa...Oricum, intrebarea ta trebuia adresata in topicul dedicat nu in cel de codari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! 

Am vazut la o Jetta cand deschide una din portiere semnalizarile functioneaza (clipesc)  pentru cateva secunde. Stie cineva cum se poate activa aceasta functie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate activa asa ceva din soft, doar poate modificare hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Salutare ! Imi cer scuze daca sunt off topic dar ma intereseaza o persoana care codeaza, diagnosticheaza cu Vag Com-ul in zona Tecuci, Focsani, Barlad, Galati intrucat am schimbat comenzile pe volan la un golf 5 si imi sta aprins martorul la servodirectie(volanul galben) si cel de ESP si nu mai am claxon.Am fost la un service in Tecuci care are KTS parca asa ii zice la tester si nu au putut rezolva nimic.Va rog daca ma poate ajuta cineva macar cu un nr. de telefon sau adresa.Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat si calc de coloana de volan?

Ce erori apar acum la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat tot, calc volan, calc lumini si spira, toate sunt compatibile....nush exact sa-ti spun, ceva cu defective, adica nu primeste current am inteles.Faza e ca servo merge greu si pe loc e chiar enervant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce "calc de lumini" ai pus?

BS pt. G85 si senzorii ESP ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un passat din 1999 si as avea 2 intrebari cum se poate afla daca imi pot activa urmatorii martori la bord:

- primu ar fi martorul de la pilot cum se codeaza ca atunci cand il pun sa ma avertizeze in bord;

- cum se codeaza ca atunci cand ramane cumva portbagaju deschis sa imi indice la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!