Jump to content

miros gaze motorina in habitaclu


pmi
 Share

Postare recomandată

Masina are 30.000km. De o perioada buna de timp in habitaclu intra uneori un miros de gaze de motorina. Desi am incercat sa identific cand apare mirosul, adica la acceleratie sau la frana de motor, nu am reusit sa fac nici o conexiune.

Am cautat pe net si singura problema similara am gasit-o la Mercedes clasa C diesel, unde, daca am inteles bine, garnitura dintre injector si blocul motor de la unul sau mai multe injectoare cedeaza. Cel putin la Mercedes era o operatie scumpa pentru niste garnituri, echivalentul a peste 30 mil, ma rog, mai nou, 3000 RON.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Ar putea fi altceva? Sincer, as vrea sa merg la service cu lectia invatata sa nu las loc de pacaleli.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand simti mirosul opreste si verifica sa nu ai curgeri de motorina pe undeva, filtru de combustibil, conducte, etc.

si e miros de motorina sau de gaze arse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E miros de gaze arse, deoarece intr-o prima perioada am crezut ca este de la masinile din fata.

Am ridicat capota dar nu se vede nimic. Probabil ar trebui sa scot capacul acela de plastic de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aca e de gaze arse verifica racordul flexibil dintre motor si evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am simtit un miros in masina dar de ambreiaj - cred ca imi patineaza intr-a 4a cand o fortez in depasire (3000+ RPM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce anume intra in habitaclu:

-miros de gaze,

-miros de motorina,

vezi cum folosesti ventilatia de la masina.

Important este ca in fata masini tale sau chiar in lateral sa nu fie alta masina atunci cind simti acel miros.Eu simt de la masinile din fata, mai ales cele pe benzina.Verifica in portbagaj sa nu ai ceva varsat sau scurgeri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal! Si eu am simtit miros de gaze in habitaclu, si asta din cauza ca aveam pornita ventilatia,iar vantu imi impingea gazele de la esapament sub masina. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miros de motorina am avut in masina de la furtunele de cauciuc (retururile) de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Si eu am simtit miros de gaze in habitaclu, si asta din cauza ca aveam pornita ventilatia,iar vantu imi impingea gazele de la esapament sub masina. Bafta!

Si eu am uneori aceeasi problema,tind sa cred ca Needy are dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceasta problema dimineata cum am pornit masina. Pur si simplu era plin habitaclu de fum dar dupa ce in fata dreapta am observat foarte mult fum iesind de la motor. Dupa aproximativ 1-2 km nu s-a mai simtit nimic dar suspectez pentru fumul dens si webasto care am impresia ca intra fara sa-l pornesc. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 30.000km. De o perioada buna de timp in habitaclu intra uneori un miros de gaze de motorina. Desi am incercat sa identific cand apare mirosul, adica la acceleratie sau la frana de motor, nu am reusit sa fac nici o conexiune.

Am cautat pe net si singura problema similara am gasit-o la Mercedes clasa C diesel, unde, daca am inteles bine, garnitura dintre injector si blocul motor de la unul sau mai multe injectoare cedeaza. Cel putin la Mercedes era o operatie scumpa pentru niste garnituri, echivalentul a peste 30 mil, ma rog, mai nou, 3000 RON.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Ar putea fi altceva? Sincer, as vrea sa merg la service cu lectia invatata sa nu las loc de pacaleli.

Multumesc anticipat.

Cauza nu poate fi mai mult ca sigur garniturile de la injectoare. Daca prin absurd ar fi scapat gaze pe-acolo, ar ajunge in capacul de chiulasa (motorul fiind PD), deci s-ar amesteca cu gazele de carter si nu ar iesi in atmosfera.

E posibil sa fie vreo pierdere de gaze arse pe traseul de evacuare sau circuitul EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Eu nu prea inteleg cum pot ajunge gazele tocmai din spatele masinii..sa fie preluate de aerul care intra prin fata la parbriz in filtru.. si mai ales in mers ..ca stationat..sa zicem ca te mai inconjoara gazele ..dar in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai ASV

asa am si eu

aceeasi problema cu gaze arse

in primavara am aschimbat racordul flexibil care era perforat

tot atunci am dat jos si catalizatoru ca era super infundat si am pus teava in loc

totu ok pana in octombrie cand iarasi au inceput mirosurile

pe loc la prima pornire era dezastru mai ales cand timpul era umed sau ceata

in mers daca eram dupa un fumegator diesel

ei bine, in primavara am schimbt si filtru de polen la schimbul de ulei iar in toamna (septembrie)la urmatrul schimb(fac peste 2500 km/luna) nu l-am schimbat

ieri am fost la un service specializat pe esapamente suspectand ca s-a dus racordu flexibil datorita faptului ca a fost data jos caseta de directie in august de 2 ori si ma gandeam ca a lovit racordu si de acolo mirosurile

dar surpriza nici un semn de scapari de gaze

am verificat cu mecanicul tot traseul cu lampa si nu se vede nici o urma

mecanicul zice ca in stationare fumul se acumuleaza sub masina si vetilatorul fiind pornit il trage inauntru si sa schimb neaparat filtrul de polen

azi am schimbat filtrul de polen si momentan e ok treaba

sa vedem cum se comporta pe viitor

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conul de etansare/garnitura dintre turbo si esapament a fost verificata?De obicei fum da doar in sarcina foarte rar in gol,verificarea se poate face cu ajutorul a 3 persoane , primul obtureaza teava 1/3 al doilea da talpi 3500-4000 si a treia persoana se uita pe la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicu zice ca nu scapa pe nicaieri

conu de care zici, nu stiu

cert este ca si turbina a fost data jos o data cu caseta de directie

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au zis mecanicii ca nu scapa pe nicaieri si am fost de 3 ori in 3 ani si nu descoperisera cert este ca iarna se simtea cel mai bine,pina i-am zis sa verifice bine ca nu plec cu masina pina nu descopera buba Am facut operatia descrisa mai sus si asa si-au dat seama ca este de la garnitura de etansare, masina in cauza fiind o zafira 2.0 dti asta fiind saptamina trecuta joi ,miercuri am programare sa o schimb /cost 35 piesa 130 manopera deci merita incercat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ma uit la racordul flexibil ..e cel care vine din motor si da n prima teava de esapament..nu? de sus arata oke nu se vede rupta plasa de pe el .Con cu garnitura de etansare dintre turbo si esapament .. o sa trebuiasca sa vad care e intai .. cand spui ca obturezi teava te referi la cea de esapament la capat corect? Banuiesc ca nu e tocmai potrivit sa obturezi teava de esapament si sa i dai talpi la 3500 rpm dar pentru o verificare.........sper sa nu strice ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rayn

fa te rog ceva poze daca poti cu piesa in cauza

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ma uit la racordul flexibil ..e cel care vine din motor si da n prima teava de esapament..nu? de sus arata oke nu se vede rupta plasa de pe el .Con cu garnitura de etansare dintre turbo si esapament .. o sa trebuiasca sa vad care e intai .. cand spui ca obturezi teava te referi la cea de esapament la capat corect? Banuiesc ca nu e tocmai potrivit sa obturezi teava de esapament si sa i dai talpi la 3500 rpm dar pentru o verificare.........sper sa nu strice ceva.

Da ma refer la teava de esapament iar teava se obtureaza trei sferturi NU TOTAL [prima teava complet si din a doua jumate ] daca ai doua tevi.Poze nu pot posta ca nu am facut dar o sa caut schema
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am 2 tevi..bun multam de info, daca iasa fum se vede :)) nu cred ca ti mai trebuie schema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal Ai rezolvat ceva? azi am rezovat problema gazului de esapament in masina Din cauza unor meseriasi de la o reprezentanta care in loc sa-mi stringa toate 3 prezoanele,teava de esapament statea doar intr-un prezon Acum am rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu sunt probleme de etansare ..insa atunci cand stationez ..pt ca toba la capat bate fumul in jos ..se disperseaza in toate partile ..inclusiv catre fata..pe dedesubtul masinii..de unde e preluat si ajunge n filtru de polen etc. Nush de ce fasole nu i au putut face toba sa bata fumu drept in spate ca la mutle alte masini..stiu ca e enervant sa treci prin spatele masinii sa te afume pe genunchi dar macar poti sa stai chiar si cu usa deschisa la sofer..cu motoru pornit ..stiind ca fumu merge n spate de tot si nu e pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!