Jump to content

Inlocuire bec Xenon OEM


joe_p
 Share

Postare recomandată

La masina din semnatura am faruri bixenon din fabrica. Deoarece becurile din fabrica sunt de 4300k si sunt si un pic "batrane",am achizitionat de la colegul RedFighter un set de becuri d2s de 6000k. Doresc sa le schimb insa nu reusesc sa ajung la bec.accesul la becul de pozitie,faza lunga si semnalizare se face usor ,insa la cel de faza scurta este practic ca si capsat,nu gasesc nimic de desfacut si scos becul.

Am atasat si o poza cu farul.

Multumesc anticipat pt ajutor!

post-8851-1260026797_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand aprinzi faza lunga cea scurta se intensifica.un "fel "de bixenon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum are joe am si eu. Cand mi s-a ars un bec la faza scurta am scos farul si dupa aia am schimbat becul(D2S) tot xenon din fabrica.Nu am reusit pana nu am dat farul jos, dupa aia desfaci cele 4 surubele ale capacului din spatele farului. Al Bundy arata-ne si noua o poza cu far bixenon, te rugam. Si la mine,ca la joe p cand dau faza lunga se modifica si faza scurta, se ridica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bixenon are doar o lupa si se misca becul in far pentru faza lunga. LA voi mai aveti un bec separat pentru lunga si inca unul pentru proiectoare, deci nu e bi-xenon.

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1

http://www.volkswagen.ro/files/ro/element/text_pic/654.jpg

http://www.tradevv.com/TradevvImage/produc...LAMP-A43c85.jpg

http://images.gasgoo.com/MiMgIzc1NDY1MTEwM...-ford-focus.jpg

Ajung ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok al bundy.multumim.esti de real ajutor.si cercetarea ta este de asemenea elocventa. :RO flag: ideea e daca ma poate totusi ajuta cineva cu o modalitate de a schimba becul d2s.trebuie neaparat dat farul jos?

Modificat de joe_p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce scoti mufa de pe bec, nu merge sa rasucesti "piulita" ce il tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu poti scoate mufa de pe bec pt ca este un capac pe ea ,iar acest capac este prins in 3 suruburi.nu poti ajunge la ele decat cu farul jos...cel putin asa vad eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu suruburile, in poza nr 3 iti arata cum trebuie sa sucesti de transformator si in spatele lui e becu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA mai, dar e dupa capacul ala prins in 3 suruburi, deci trebuie dat farul jos si asta implica datul barei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul care este prins in cele 3 suruburi vine exact in dreptul semiaripei,si chiar daca reusesti sa-i desfaci suruburile nu-l poti scoate din cauza ca nu ai pe unde!Trebuie data bara jos si implicit farul.Va spun toate astea,ptr. ca am schimbat 2 becuri acum 2 saptamani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) joe_p : imi cer scuze de dezinformare. Schimbasem la b5 si am avut impresia ca am schimbat la b5.5 insa mi-a amintit colegu Zabin despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit redfighter. Azi am schimbat becurile intradevar asa cum am zis mai sus trebuie data bara jos, insa cu ajutorul colegului kelu(razvan) totul a fost simplu si rapid. Inca odata multumesc mult de ajutor.

Recomand upgrade-ul pe care l-am facut. Lumina este mult mai buna. Merita!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul care se gaseste pe interior la aparatoarea de noroi ajuta in cazul in care este vorba de far cu instalatie halogen, nicidecum pentru xenon.eu personal nici la halogen nu folosesc acele capace pentru ca mi se pare mult mai facil sa umblu pe sus inclusiv la farul din stanga chiar daca trebuie demontata instalatia flitrului de aer.nu exista varianta in care sa poti baga surubelnita sa desfaci cele trei suruburi ale capacului de protectie nici daca ai precizia unui chirurg pentru ca nu este spatiu suficient. si in plus ca sa dai farul jos fara prea mult chin si riscuri sa agati coltul aripilor, recomand demontarea tragger-ului. cu 5 suruburi in plus sau in minus nu se face mare economie de timp,dar lucrezi curat si comod si riscuri minime.

:D risc este sa demontezi farul si apoi sa-l scapi pe jos :rr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o intrebare....

daca tot ati dat farurile jos si ati schimbat becurile....

ati curatat lupa de la xenoane....

ma refer la partea din spre bec

merge de curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu,nu am curatat nimic!Dar merita sa incerci sa o stergi cu o carpa uscata pusa in varful unei surubelnite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renunta nu incerca. Am incercat eu si mai rau am facut acum se cunoaste jumatatea de lupa care e stearsa. Singura sansa sa faci un lucru bun este sa desfaci farurile si sa cureti lupele cu alcool, ele nu sunt murdare sunt afumate de la bec doar ca este un fum atat de fin si de bine lipit ca nici dupa alcool nu arata de fiecare data ca noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Eu am schimbat becurile de faza scurta (xenon) si m-am blocat si eu tot aici. Nu stiu cum e la passat sau la alte masini dar mie mi se pare aproape stupid sa dai masca jos si far pentru schimbul de bec. Eu nu stiu cum au facut nemtii aia masina asa de aiurea. In fine la Touran(2006) xenon din fabrica, dupa ce am dat o clema la oparte(care tinea capacul de etansare al farului, am rotit piesa aceea care se vede in figura 3(ceva transformator) si am rotit inca o piulita din plastic care tinea becul incastrat. Asta a fost tot. Atentie cand remontati transformatorul ala sa nu-i puneti mufa inainte (cum am facut si eu). Intai montati transformatorul(prin rasucire scurta) apoi montati mufa. Mufa aceea are un mic blocaj si nu permite montajul decat asa. Sper ca am ofensat pe nimeni, poate cineva ar gasi util ce am scris.

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) @bubul-la ce "transformator"te referi tu?ce se vede in figura 3 cu semnul"high voltage"?

si mufa presupun ca te referi la mufa care intra in lateralul farului, nu? cea care alimenteaza farul

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cum se desfac farurile ca sa poti ajunge la lupa?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Bixenon are doar o lupa si se misca becul in far pentru faza lunga. LA voi mai aveti un bec separat pentru lunga si inca unul pentru proiectoare, deci nu e bi-xenon.

Ajung ?

poze bixenon din manualul de service passat b5.5

Modificat de Ratonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi sa ars un bec de la faza scurta xenon....cum aflu oare ce intensitate este si ce putere ...nu l-am schimbat niciodata de cand am masina....as zice ca e original....un ajt ar fi de folos???am gasit asa ceva as zice ieftineala eu.. :vaidecapulmeu:

Modificat de ioneljohn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D2S temperatura de 4300 e pe original. Parerea mea e, mai bine le schimbi pe amandoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!