Jump to content

Instrument Cluster


sorin atanasiu
 Share

Postare recomandată

salutare,

ca sa descriu problema si sa fiu inteles e nevoie de o mica poveste...sper nu plictisitoare...

Astazi am fost invitat de un prieten mecanic, sa particip cu vagcom-ul 805.1, la reechiparea unui passat 2006 facut zob de un logan si reparat de tinichigii din rep vw Pitesti. (acolo a spus proprietarul ca a indreptat-o, doar atat)

Un alt amanunt al problemei este ca a umblat un ''meserias'' la ea , meserias de care nu putem da, si nu stiu ce sa mai verific.

Dupa echiparea cu radiatoare si alte componente am pornit-o.

Toate in ordine cu cateva exceptii si anume:

1 - Instrument Cluster-ul, dupa oprirea motorului, ramane cu afisarea la pozitia de ralanti(turatie, temperatura, nivel carburant)

2 - am o eroare pe ABS- steering angle Incorrectly Coded sau cam asa ceva, nu am logul aici... si am ESP-ul off cu simbolul de drum alunecos si volanul galben, ambele aprinse.(ESP-ul nu se poate opri porni de la buton)

3 - cu ceva vreme inainte de accident, omului i-a ramas blocata farna de ''deget'' :Driver: , pe care a reusit sa o deblocheze in reprezentanta, cu un alt ECU si cu rugamintea de a nu mai folosi acea farna... :tuktuk: :icon_thumright: :huh:

4 - dupa accident centurile, care nu au fost putate cred, au ramas tensionate la locul lor cu imposibilitatea de a mai putea fi purtate. Exista vreun remediu sau doar inlocuire cum mi-ai spus multe cunostinte???

5 - nu ii mai functioneaz telecomanda de inchidere centralizata...cred ca a sters-o ''meseriasul''- cum sa fac sa o memorez...ca nu am gasit pe forum la aria passat nimic de treaba asta???

6 - Un alt indiciu cu alta problema ar fi urmatorul:

-si urmatorul log:

Address 18: Aux. Heat

Control Module Part Number: 1K0 815 071 H

Component and/or Version: Zuheizer 031 1312

Software Coding: 0000012

Work Shop Code: WSC 00028

5 Faults Found

00664 - Fuel gauge

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)

000 - - - Intermittent

02085 - Incorrect Control Module Installed

000 - - - Intermittent

02251 - Heater Unit Locked

000 - - - Intermittent

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

mentionez ca nu pot face climatronicul sa lucreze, mai precis nu vrea la output test sa imi comande flapsurile sau cum se numesc,nu radeti rau de mine va rog, iar sistemul nu baga cald.

Am lasat motorul sa mearga dar nu s-au incalzit furtunele de antigel aproape deloc.

7 - Ideea e ca am o problema la motor cu un senzor de temperatura care, probabil comanda ventilatoarele-merg ca disperatele fara oprire- senzor care nu stiu unde este...

In speranta ca nu v-am plictisit prea rau si ca nu cer prea multe ''secrete''--va rog respectuos si din suflet sa ma ajutati sa fac prima mea reparatie MAJORA.

Ideea e ca am mai facut eu diverse chesti de mecano-electrica in ultimii anisori dar deja am trecut, de astazi, la urmatorul nivel si nu sunt sigur pe aripile mele si mai ales nu vreau sa cad...ca imi pot rupe si gatul nu? :o :D

Va multumesc anticipat si va rog inca odata sa ma ajutati cu ceva informatii...

ASorin

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o luam step by step.

1) Exista posibiliatea ca modul de control al IC-ului sa fi fost busit si el in accident. Incearca cu Vag-Com-ul sa ii faci teste, vezi daca iti apar erori. Chestia cu ramasul in pozitie e noua sincer sa fiu.

2) Steering angle se face/reface cu Vag-Com-ul. Nu ne-ai dat detalii despre accident. Poate a fost afectata directia. ESP-ul, directia si celalte se recalibreaza dupa ce mergi 100-200 m cu masina. Dupa ce ai pornit motorul, trebuie sa dai de volan maxim stanga ( la maxim vei auzi in CLANG, nu te speria, e ok), pe urma maxim dreapta (la fel, acelasi CLANG), va disparea volanul galben. Pe urma, mergi cu masina maxim 5 minute si va disparea si ESP-ul. El s-a decalibrat, nu ai cum sa-l pornesti si sa opresti in acest moment. Trebuie sa il lasi sa se recalibreze singur.

3) Frana de "deget" se remediaza schimband butonul de comanda.

4) Daca impactul a fost destul de puternic, centurile au fost "detonate" si trebuie inlocuite.

5) Pentru recodarea cheii exista thread separat la proceduri Vag-Com in cadrul sectiunii Passat B6.

6) Probabil ca pompa de motorina sau modulul de control al incalzirii auxiliare au fost instalate incorect sau schimbate, din cauza asta s-a blocat unitatea de incalzire care a blocat la randul ei modulul de climatronic, sau modulul de climatronic este bulit. De asta nu merge climatronicul

7) Pentru senzor, fa o diagnoza in timp real si pune niste print-screen-uri.

Ar ajuta foarte mult daca ai pune aici un scan complet salvat.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul e pe radiator. Se incalzeste si radiatorul saau doar furtunele ? posibil termostat pe deschis

Climatronicul reactioneaza la basic setings nu la output test.

centurile se inlocuiesc, dar in acest caz daca pe modulul airbag e stocata eroare de crash trebuie inlocuit si acest modul.

intai trebuie mers cu masina si rotit stanga maxim si deapta maxim sa dispara volanul galben si trebuie facuat adaptarea senzorului de rotatie a volanului.

OT Oricum am incalcat regulamentul care spune ca nu se discuta decat de o problema intr-un topic, dar ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere cele spuse de Al Bundy, referitoare la faptul ca nu se discuta decat de o problema intr-un topic, va rog sa urmati pentru fiecare problema expusa de sorin atanasiu, linkul aferent acesteia (acolo unde exista). Multumesc.

1. Despre Instrument Cluster se va discuta aici!

2. Despre Codare si Adaptare steering angle sensor - AICI (eventual ia legatura cu vioelectric sau maumau de pe forum)

3. Despre Electronic Parking Brake - AICI

4. Despre Centuri, cred ca deja e limpede, Animalutz si Al Bundy au dat deja solutia

5. Despre Cheie (telecomanda) - AICI

6. Despre Climatronic - AICI

7. Despre Senzorul de temperatura, de asemenea Al Bundy a raspuns: Senzorul e pe radiator.

Avand in vedere ca topicul ramane pentru discutii despre Instrument Cluster, va rog sa nu postati offtopic. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Buna colegi. Am achizitionat un passat b6 din 2006 si am o intrebare in legatura cu ic. Se poate modifica la maxidot, in partea de sus, in loc de poluri sa afiseze radio? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai, se poate monta maxidot, altfel, nu inteleg intrebarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am maxidot. La maxidot în partea superioara îmi scrie punctele cardinale. La golf patru îmi apărea info de la radio. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu - doar cand se intra pe meniul suplimentar si iti afiseaza posturile, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stiu ca nu sunt pe subiect. Am un passat B6 din 2010 si am incercat din vcds sa fac ceasurile sa se roteasca cand bag cheia in contact.(cum e la b7) Nu am gasit acea codare si m am lasat pagubas. Seara, cand sa plec cu masina am observat ca ceasurile nu mai lumineaza, a doua zis se aprindeau si se stingeau(lumina pulsa).. intr un final si au revenit si totul era ca inainte. Azi cand am vrut sa verific, iar nu mai aveam lumina in bord. Dupa 3 ore am plecat cu masina si am observat ca si au revenit, iar dupa un timp cand ma uit in bord s a stins lumina.. Tin sa precizez ca in momentul cand pun contactul mi se aprind luminile de pe volan, radio si clima, iar blocul de lumini este dat pe 0. sau dupa ce scot cheia din contact luminile de la casetofon raman aprinse. Orice sfat este ultil!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa-ti aduci aminte pe unde ai umblat si sa revii la setarile initiale. Sau cauti in DEBUG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna Seara.Am si eu o problema.Inainte daca se ardea un bec aparea care bec e ars(de exemplu bec faza scurta),acuma apare pe bord ca e ars un bec dar nu scrie si care bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am și eu o problemă cu al meu passat b6 și anume că la 100 km/h, pe acel computer de bord, ecranul dintre ceasuri ( mă scuzați că nu știu denumirea exactă ) îmi arată că aș avea defapt 29 km/h..și la viteze mai mici îmi arată 0. De la ce o fi ? Vă mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ai schimbat ceasurile, cu unele de facelift sau B7 ? te intreb, deoarece la b6 2006 nu ai afisarea digitala a vitezei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sunt cele normale..spre exemplu acum arată 29 cu, contactul pus, dar când merg cu mașina mai arată 40, 0..

56158439_440636533171051_5519536710599311360_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladut, descarca/cauta pe Google manualul masinii.

Aceea este viteza medie... nu are nicio legatura cu viteza in timp real/de deplasare - ci este o medie a acesteia, pe trip scurt sau pe termen lung

deci, nu are nicio problema masina...este o problema de utilizare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oh, ok..nici nu m-am gândit la așa ceva.. mai ales că am mașina din noiembrie și nu am manualul acela și mna..mulțumesc mult de răspunsuri! :D

 

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea te-am sfatuit sa il cauti pe Google

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!