Jump to content

Golf 6 - Bluemotion Technology


konstanzer
 Share

Postare recomandată

Indicatiile de pe mfd sint pentru mers economic. Sa vezi pe benzinar (TSI) ce turatii tine cutia DSG, la 60 pe ora esti intr-a 7-a si surprinzator motorul desi e pe la 1200 de ture nu comenteaza, merge super rotund (relanti-ul e la 6-700, decit se poate spune ca e deja turat). E extrem de derutant la inceput, obisnuit cu "tine-o in 3000" si probabil extrem de obositor pe cutie manuala (sa schimbi 6 viteze la fiecare plecare de pe loc... hm...).

Demarajul mi se pare extrem de decent pe TSI + DSG, chiar si fara sa o bag in mod sport, probabil pe TDI etajarea cutiei nu ajuta deloc si probabil motorul are niste kilograme in plus care se simt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • konstanzer

    9

  • danb1974

    8

  • adifox

    5

  • The_Ego

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt posesorul unui vw golf 5 variant bluemotion 2009, in legatura cu coborarea garzii la sol( 15mm fata, 8mm spate) ar avea probleme iarna? Mi se pare puntea spate c-am joasa, daca as schimba arcurile de pe spate cu unele de pe un golf 5 scurt ar crea vreo problema masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers iarna cu suspensie sport oem, -15mm fata de stock si nu am fost probleme. E posibil sa mai atinga in sleauri, dar cu siguranta nu te apuca sa schimbi arcuri doar pe o punte destabilizand masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresit eu daca o sa le schimb arcurile le schimb si pe fata si pe spate.Astept pareri .. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

imi cer scuze dar din cite observ, consumurile scoase de aceste masini bluemotion ale vw sunt comparative sau chiar mai mari cu cele ale unu BMW 520 dupa 2009 ....

Numai ca in avantajul bmw-ului sta calitatea, puterea etc....

Deci sincer, sa iti iei golf 6 puturos ca sa consumi cu 0,5% mai putin decit un 520 de 184cp ....e penibil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa-ti zic la benzinar ca d-asta am

Golf-ul cu motor 1.2tsi 105cp consuma cu cel putin 1litru/suta mai putin (asta in conditii care erau optime pt fabia) decit fabia model 2000 cu motor 1.4mpi 60cp care era si mai usoara cu peste 100kg si la depasiri era trist rau cu doar 60 de cai si fara turbo

Asa ca eu sint foarte multumit de consum, sper doar sa fie fiabil motorul (si cutia)

bmw e misto, tinuta de drum, tehnologia din el, numai sa-ti permiti sa-l intretii. E bine sa ai tot timpul 500-1000 de euro pregatiti pe cind se duce vreun "maruntis". Cind e ceva mai mare, nu mai zic. Noi astia "penibili" ne luam ce ne permitem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Asta e consumul obtinut de mine la un drum Bucuresti-Predeal si retur.Ma declar f multumit! :)

Sent from my GT-I9100

post-17804-13629149722347_thumb.jpg

post-17804-13629149842045_thumb.jpg

post-17804-13629150049681_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

wow, consum de scuter, cel mai bun record al meu la 1.6 tdi(nu e BMT) 3.8 l / 100km(pe 300km) deci BMT face ceva diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

G6 Bluemotion, atentie nu doar cele cu BMT vin cu piese in plus pe sub masina. Ele au rolul de face cat mai plat dedesubtul masinii si astfel permit o curgere cat mai laminara a aerului. Curgere laminara = rezistenta la inaintare mai mica.

http://www.iroc-forum.de/showthread.php?tid=11188

utool_f_1266780378_3041.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

In afara de piesele din poza de mai sus, mai sunt alte modificari de aerodinamica?

Se poate face "retrofit" la un G6 normal cu piesele de bluemotion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bara fata de bluemotion (R-line), praguri de R si eleron.

volkswagen-golf-bluemotion-02.jpg

Sincer nu stiu cat ajuta elementele acestea de caroserie la aerodinamica. Posibil sa fie puse doar ca sa arate mai bine.

 

Se poate face retrofit la toate piesele.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bluemotion nimic nu e pus doar sa arate mai bine. Fiecare element diferit de modelul standard este acolo pt a micsora consumul.

La G6 este diferenta de grila?

La G7 sigur este o grila mai "inchisa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contributia aerodinamicii caroseriei in cazul acesta cred ca este minora. Importante sunt anvelopele si piesele de sub masina.

Eu nu am simtit vreo diferenta cu kit-ul exterior de bluemotion.

Un review pe larg:

http://www.caradvice.com.au/119815/volkswagen-golf-bluemotion-review/

 

Legat de grila se pare ca in partea superioara este inchisa

Volkswagen-Golf-Bluemotion-Review-4-e130

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pragurile de pe bluemotion sunt putin diferite fata de cele de pe R

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bluemotion are eleron de gti?Daca da atunci este cam ciudat deoarece ar trebui sa creasca consumul ca urmare a downforce-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E doar o mica prelungire a acelui "eleron" sa-i spun ce incorporeaza al treilea stop, prezent de la mk5 incoa'...

BMT vine cu modificari la maparea motorului, la rapoartele CV (mai ales ultimele doua sunt muuult mai lungi pt favorizarea consumului redus), ceva elemente aerodinamica si fund (mai) plat...

 

Pentru hateri (ca tot e la moda :)) ), am avut masini de serviciu un Passat Variant 2010 2.0TDI CR BMT 6M, urmat de un G6 1.6TDI CR 5M... In acelasi regim de mers, Golful consuma cu pana la 2l in plus fata de Passat. E drept, suferea de lipsa treptei 6 care, daca mergi mult afara, se simte in cresterea consumului...

Consum ca la Passat-ul ala, nu am mai avut pe nicio masina...de firma dat fiind ca sunt proprietar de benzinare turbo de vreo 6-7 ani :)) - mers normal spre agresiv, viteza rezonabila :D, AC always on iar masina aia abia ajungea la mediu 6 - 

Iar pentru mine personal si termin cu offtopicul, 1.6TDI 5M este cea mai mare dezamagire de la VAG de ceva vreme - nu ii gasesc nicio utilitate clara (fara niciun fel de zvac in oras, puturoasa, lenta si zgomotoasa afara... brrr!

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si contraexemplu. Am avut fabia 1.4mpi 60cp 1000kg care consuma cu cel putin 1litru/suta mai _mult_ decit golf 6 1.2tsi 105cp 1200kg. Cu golf scot consumuri care la fabia erau doar pe hirtie, si masina e mult mai sprintara. Ajuta cite putin mersul la turatii mici, injectia directa, circuitul de racire oprit cind e motorul rece si uite asa se stringe de un litru in ciuda diferentei de putere si de greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E oarecum firesc ceea ce spui, data fiind diferenta mare CP/kg dintre Fabia si Golf... Pana la urma, e fizica simpla :), 60cp/t la Fabia vs app 90 la Golf

Sent from my iPad using Tapatalk

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai pierdut pe drum la partea cu firesc

 

Ideea e ca acuma am o masina mai grea, mai rapida si cu toate astea are consum mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseama evolutia asta ...

Probabil si fabia aia consuma mai putin ca Felicia

 

Si care era legatura cu BlueMotion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bluemotion golf-ul, sic, am primit si bratara albastra odata cu masina, stringe praful pe birou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eleronul de GTI nu mareste neaparat Downforce-ul ci ajuta la mutarea/micsorarea suprafetei de contact a curentilor de aer care se intalnesc in mod normal la mijlocul Haoiului care functioneaza ca o frana aerodinamica, faca astfel masina mai "alunecoasa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Tehnologia asta chiar isi face treaba.Cu masina din semnatura am scos un consum real mixt de 4,5% pe traseul Targoviste-Budapesta dus-intors,dupa 1000 km parcursi,traseu cu de toate,serpentine,sate,orase,autostrada(facut plin ochi la plecare si facut plin ochi dupa 1000 km au intrat fix 45 de litri).Masina e si foarte energica si foarte placuta la condus,e chiar mai rapida cu 1 sec pana la 100km/h decat cea stock,deci consumul redus nu se obtine cu compromisuri.Suspensia sport e nemaipomenita,masina sta pe curbe ca pe sine si plus ca ii imbunatateste si foarte mult aspectul,fiind mai joasa.Imi pare rau ca vw a renuntat la motoarele 1.9 tdi pd care sunt mai economice decat 1.6 tdi cr si mai sprintene,desi pe hartie sunt cam la fel,si sunetul pe care il scoate pd-ul de la 3000 ture in sus este nemaipomenit,ai impresia ca ai un motor solid si mai puternic decat este in realitate,pe cand cr-ul iti da impresia de motor firav,cel putin mie asa mi se pare.nu ma deranjeaza deloc faptul ca este ceva mai zgomotos pd-ul,chiar ador sunetul pe care il scoate.Dar ce sa faci,s-au dat si astia dupa cum bate vantu',pe tehnologia cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai trebuiau sa renunte la PD ca sa treaca la euro 5 ceea ce doar din CR  se putea, fiecare tehnologie ara avantaje-dezavantaje, intradevar motoarele 1.9 tdi au fost si sunt extrem de fiabile si mie imi placea senzatia aia de forta bruta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!