Jump to content

Păreri & Impresii (Touareg 7P)


Wayne
 Share

Postare recomandată

Poate este o chestie de obisnuinta :)

Are un vecin si la inceput ma uitam ciudat, acum m-am obisnuit si e chiar incantator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voiam sa spun ca mi-a placut exteriorul, care in continuare cred ca este facntastic.

Opiniile mai putin favorabile sunt in privinta interiorului, si desigur a pretului :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e invers...interiorul il gasesc ok. Exteriorul il gasesc efeminizat in stil Audi si stricat in stil Golf/Polo.

Recent am citit ca s-au produs (si vandut) 500.000 de Touareg-i caroserie 7L (modelul anterior) in sapte ani de productie. Sunt curios daca actuala generatie va avea acelasi succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tuareg`ul era apreciat in special pentru offroad, iar ei tocmai asta au cam modificat la noua generatie.Parerea mea este ca nu va mai fi asa vandut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well..singurul review negativ despre un nou SUV a fost cel scris de britanici despre Dacia Duster, dintr-un anume subiectivism. In rest, e de la sine inteles ca orice SUV nou va fi laudat de revistele auto, dintr-un altfel de subiectivism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare mai rafinat noul Touareg, mai elegant, mai orientat catre clasa Q7, ML, X5. E un pic mai soft decat vechiul Toaureg. Partea proasta e ca s-au mai redus din performantele pe teren, s-a renuntat la motorul V10 TDI (care dupa parerea mea cam arunca cu praf in ochi la orice concurent...era o bijuterie acel motor, dar e de inteles ca trebuia scos din gama, datorita politicii VW de a renunta la PD). Pe scurt, Touareg nu mai este atat de "bad-ass" ci prefera stilul "gentleman".

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam " gentleman " cere piata, ei dupa cerere se orienteaza :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ciao

V10-le a fost inlocuit de 4,2 tdi. L-am incercat pe noul A8 si motorul este fantastic, la 220 inca te baga in scaun. Vechiul motor este "tractor" pe langa cel nou

Modificat de Scorpion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sunt nou pe forum si ma intereseaza noul tuareg insa nu am gasit decat discutii despre cel vechi.Nu ar trebui sa apara un thread separat tuareg 2 ? ?

asa am vazut ca este la skoda....

fabia 1,fabia2, octavia 1, octavia 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu iti cumperi masina dupa parerile care le "auzi" de pe forum...sau daca intr-adevar asa vrei sa cumperi o masina, bafta. In ceea ce priveste noul Touareg poti auzi pareri pro si contra pana e lumea si pamantul, am fost acum 3 saptamani intr-un testdrive cu Touaregul si pot sa spun ca imi place consola centrala:navi (mare), ergonomia butoanelor, volanul mai mic si sport, ce nu-mi place e faptul ca masina avea 17-18k km si avea niste greierasi (mari de tot) in bord pe partea soferului si la scaunele din spate fosgaia ceva non-stop (am 92k km la Touareg si pot spune ca n-am greierasii aia :D ), clar mie personal nu m-i se ma pare la exterior la fel de masiv si "puternic" ca modelele anterioare, este o masina transformata dintr-un bivol de aventura intr-o vaca de oras, pt mine ca posesor de Touareg si dupa test-drive-ul facut nu m-i se par evolutiile facute indeajuns ca sa fac trecerea la noul Touareg.Poti intra si pe youtube si sa vezi filme cu noul touareg (interior si exterior) care sa te lamureasca cum sta treaba si tot ce iti mai ramane e sa faci un test-drive. Daca ai Q7 nu o sa fi deloc impresionat de interiorul Touaregului si nu cred ca te va convinge sa il alegi, de aceea (daca intr-adevar ai Q7) sunt mai mult decat convins ca nu vei cumpara noul Touareg.

P.S. Iti recomand sa incerci Porsche Cayenne Turbo sau Turbo S(2008-2009) o sa ramai profund impresionat. Bafta ;)

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o masina transformata dintr-un bivol de aventura intr-o vaca de oras, pt mine ca posesor de Touareg si dupa test-drive-ul facut nu m-i se par evolutiile facute indeajuns ca sa fac trecerea la noul Touareg.

P.S. Iti recomand sa incerci Porsche Cayenne Turbo sau Turbo S(2008-2009) o sa ramai profund impresionat. Bafta ;)

Geniala comparatia, nu stiu daca poate exista una mai buna. :D :lol: :D

Si eu sunt de parere ca noul Touareg 7P e o alternativa de upgrade pentru cei care au acum Tiguan.

Iar cei care au acum sau au avut Touareg 7L sa faca mutarea catre un Porsche Cayenne MY 2007. Actualul Cayenne probabil ca e o "vaca" mai sportiva, cel putin ca look asa imi pare mie (m-am tot holbat la unele prin Elvetia si la vreo doua prin Cluj). Mult mai impresionant ca look mi se pare vechiul Cayenne facelift (MY 2007).

@niwi

Sectiunea Touareg 7P (MY 2011) o vom crea abia cand vom avea posesori de asa ceva pe forum. Mai devreme, nu se justifica, e suficient acest topic. Spre exemplu sectiunea Skoda Superb2 nu e prea populata nici acum la doi ani de la lansarea modelului pe piata.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar cei care au acum sau au avut Touareg 7L sa faca mutarea catre un Porsche Cayenne MY 2007. Mult mai impresionant ca look mi se pare vechiul Cayenne facelift (MY 2007).

Asa e, ca look Cayenne-ul facelift imi place mult mai mult decat noul Cayenne (care, cel putin pt mine, din spate este de-a dreptul hidos), si nu este foarte departe sa nu zic ca nu stiu daca sunt ceva diferente fata de Touareg ca abilitati off-road impartind aceeasi platforma, diferential blocabil si suspensia pneumatica reglabila iar in plus active roll bar, side roll control (care sunt un must have la un SUV) unde il bate pe X6 50i pe care toata lumea il lauda cum sta pe sosea si in curbe si o gramada de alte nebunii (printre care si sistemul navi cu Touch-screen impartit cu 911-le din 2009) pt mine Cayenne-ul a devenit o optiune tot mai viabila (in detrimentul seriei 7, marca mea de suflet :) ) pt ca pur si simplu nu merita sa ai nimic in tara asta plina de "autostrazi" decat un SUV.

P.S. test facut de Tim Schrick (pilot de curse care a participat in 2009 la cursa de 24h de la N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai Q7 nu o sa fi deloc impresionat de interiorul Touaregului si nu cred ca te va convinge sa il alegi, de aceea (daca intr-adevar ai Q7) sunt mai mult decat convins ca nu vei cumpara noul Touareg.

P.S. Iti recomand sa incerci Porsche Cayenne Turbo sau Turbo S(2008-2009) o sa ramai profund impresionat. Bafta ;)

Multumesc pentru sfaturi, imi doresc un Porsche Cayenne Turbo dar tot modelul 2010 dar pina acolo am nevoie sa-mi iau ceva intermediar(atit ca putere cat si ca buzunar) cind discut despre achizitia unei masini noi de peste 300 cp. Nu am nimic cu Tuaregul de pina acum sau cu Cayenne insa pur si simplu nu imi place forma lor si parca ar fi identice din lateral.Problema mea este ca nu mai imi place nici oferta Q7. Probabil ca ai observat ca la Q au adus doar o cutie noua ,niste faruri si niste stopuri si .....cam atit.Greierasi am si eu la Q si iti pot spune ca de cind am cumparat masina imi scartaie un ventilator la climatizare( si inca nu au aflat care) si de asemenea am demontat perdeaua aia de la bagaje ca scartaia la orice denivelare. Cum spuneam Q7 e la fel din 2006 de cand a aparut si nu vad de ce as da 10.000 in plus pe un Q7 4,2 daca am acelas lucru acum pe un Tuareg. Dupa cite am studiat eu caroseria noului tuareg e impartita cu noul cayenne si de la consola centrala in jos e de fapt un Q7 4,2. Consider ca pot pune multe dotari de 10.000 euro si imi cumpar cea mai buna oferta a pietei la un diesel de 4,2. Nu vreau sa jignesc pe nimeni insa pot spune ca daca as fi fitzos rau sau "bouvagon" mi-as lua porsche cayenne 3.0 tdi care are acelas motor ca al meu. Nu merci....prefer sa-mi iau un Tuareg 4,2 tdi cu dotari extra care fac sa paleasca destule Q7 "chele" de 4,2. Sincer a cam venit timpul sa iau decizii inteligente nu emotionale si de aia ma intereseaza totul despre noul Tuareg 4,2tdi.Din cate stiu eu nici un dealer nu a avut pe test-drive in Romania noul Tuareg 4,2 tdi, deci pot deduce ca tu ai testat un lesinat 3.0 tdi pe linga v10-le cu care te dai acum si sincer nu prea vad ce te-ar putea impresiona in cazul asta. Daca ai fi testat 4,2 tdi poate ai fi fost surprins cat de tare e motorul ala chiar comparativ cu v10 si nu mai vorbim de consum care cu siguranta e cu 3 litri la suta sub al tau.

Apropo stiai ca poti comanda scaune ventilate la acest nou model tuareg? si ca la Q 7 nu poti?

de cate ori ai mers la costum pe scaunele de piele vara si ti se lipea camasa uda de spate?

mie de multe ori...

Multumesc inca odata pentru sfaturi, sper sa reusesc sa ma documentez cat mai bine si sa iau o decizie inteleapta. Pe bmw nu merg ca am mers odata cu un x5 si ma durea c'''; de parca mergeam cu un cart.

p.s. am inteles de lipsa utilitatii unui topic separat ptr. Tuareg 2010, merci.

Modificat de niwi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey, gusturile nu se discuta iar practicitatea e discutabila de la om la om, ce e clar si sunt deacord cu tine ca daca ai de ales intre doua masini unde poti pune mai multe optionale pe una decat cealalta si un motor mai bun, go for it. Nu vreau sa par un snob si nici un parvenit dar sincer nu m-am uitat niciodata la consum pt ca am facut niste calcule simple, (o singura data m-am uitat vara asta cand am fost in croatia si dupa ce am calcat-o am ramas cam gol....iar la intrare in croatia dinspre ungaria nu prea gasesti pompa penru cel puntin 60-70km si am avut emotii) daca o masina consuma cu 6l mai putin decat a mea inseamna ca la 1000km as plati in plus 300ron, e ok daca platesc in plus pe parcursul unui an motorina de 1000-1200eur nu m-i se pare mult, Cayennul Turbo sau Turbo S (depinde de optionalele fiecaruia :D ) este cea mai apropiata masina fata de cerintele mele in ceea ce priveste puterea, comfortul si utilitatea.

Bafta si grija mare la alegere. :)

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect in tot ce ai spus, abea azi am avut o oferta concreta de cand au inceput sa sune de pe autovit si cred ca saptamana asta ma scap de Q7-le meu. Mai ... :study: ... ofertele si sper sa gasesc o varianta cat mai ok la touareg 4,2 tdi. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pentru cei mai "stransi la buzunare", VW a pregatit un Touareg 3.0 TDI cu doar 204CP (fata de versiunea de 240CP).

Pret de lista: EUR 35.287,- fara TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

stie cineva de unde se poate downloada manualul pentru noul Touareg 2011?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acum 3 saptamani am avut parte pt 2 zile de modelul 2010, 3litri, blue motion.

Am facut in total vreo 400km(oras 40km, 60km autostrada A2, 20km macadam si 280km drumuri nationale), iar impresia generala de 'utilizator incepator' a fost una pozitiva (masina de acasa fiind r5-ul, 170hp) ... si ma gandesc serios sa migrez la noua versiune.

Impresii pozitive:

- imi place look-ul, imi plac evacuarile din pachetul crom;

- imi place ca e mult mai 'legata'

- imi place directia - mult mai 'tare' la viteze mari ...si mult mai precisa pe curbe

- imi place cutia de viteze in 8 trepte, cred ca se simte si in consum;

- [neconcludent, motoare diferite] imi place plusul de putere fata de R5-ul meu; extrem de agila, un cuplu impresionant

- imi place cum se aude sistemul audio 'standard' comparat cu ce am pe R5;

- imi place ca am manevrat-o mai usor in subsol fata de R5

- pe autostrada a urcat extrem de usor/repede in 220

Minusuri:

- mi se pare putin mai mica, nu la fel de mare ca si vechiul touareg;

- nu imi place volanul, e prea 'light', nu e la fel de masiv ca cel de pe versiunea veche;

- nu-mi place stop&go-ul aferent bluemotion

- pt pasionati si pt utilizatorii de 'coclau' varianta standard are doar 2 pozitii: 'on road si off road'

Modificat de cgrosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pare mai mica la exterior sau la interior?

Lungimea Touareg-ului 7P e mai mare cu 4 cm decat cea a 7L. Nu stiu daca se simte ceva in spatiul interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mai 'ingusta' la interior/ exterior.

Nu m-am uitat peste specificatii sa vad daca chiar e o latime mai mica... Sau doar un feeling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stop & go se poate anula printr-o simpla apasare de buton

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, se poate opri de acolo...dar la urmatorul restart, se reactiveaza.

Prin urmare, de fiecare data cand pleci cu masina si nu ai chef de stop and go, trebuie sa nu uiti sa apesi pe buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrucat s-a deschis sectiunea dedicata Touareg 7P, acest topic generalist se inchide, de-acum inainte existand posibilitatea deschiderii de topic-uri specifice Touareg-ului 7P: Consum, Revizii, Probleme etc. Va invit sa deschideti topic-uri legate de Touareg 7P!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!