Jump to content

Păreri & Impresii (Touareg 7P)


Wayne
 Share

Postare recomandată

Mie imi pare ca are din profil forma (shape) a unui Q5. Nu-mi pot da seama de dimensiuni dar e clar ca e mai mic decat Mk1.

In rest look-ul tineresc a la Golf VI mi se pare aiurea ales mai ales ca (deja) vechiul dar frumosul Touareg in ambele variante de "face"...aveau ceva din look-ul Passat-ului coleg de generatie. Sa fie oare VAG atat de increzatori in look-ul Golf VI, desi se spunea ca Golf VI va fi o generatie scurta ca interval de productie? Interiorul e okay, in schimb...desi e clar ca si-a pierdut din masivitatea cockpitului a la Phaeton...

Pana una alta, ma bucur ca am prins un exemplar din prima generatie de SUV-uri VAG.

Pe de alta parte, astept sa vad viitorul Porsche Cayenne...

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, ora 23.15 transmisie live a lansarii Noului Touareg pe www.sport.ro: http://cocomkt.haipa.ro/2010/02/10/azi-ora...e-www-sport-ro/

Vazut emisiunea live... Thanks blaths2006 for the tip! Daca nu postai informatia, nu stiam de eveniment...

Despre show....noroc ca era dublat in aproximativ timp real din germana in engleza altfel ma uitam ca la desene animate...

Lansarea propriu-zisa a fost decenta (din imagini) nimic stralucit sau extraordinar... Un comediant german a spus o gluma dedicata americanilor: "Volkswagen, in America is something similar to GM, but Volkswagen makes cars... "...LOL. Cam fara fun...n-am prea vazut razand lumea. :somnmare:

Despre masina, m-am pronuntat deja dupa ce am vazut pozele postate de VVV(multumim). Masina pare mai scurta, mai ingusta si mai ...(sa ma scuzati) disproportionata (lungime/inaltime) daca as compara cu (deja) vechiul Touareg. Se simte clar influenta de design Audi in unele linii elegante, dar si nota marcii VW mai putin inspirata (dupa parerea mea) in stilizarea Golf VI. :rolleyes:

Surpriza (pentru mine) a fost sa constat ca Walter da Silva (prezent la show) si-a pus semnatura pe proiectul de design al noului Touareg...ceea ce dincolo de notorietatea persoanei, nu aduce multe argumente. Desigur, Walter d S, e recunoscut ca un designer de succes (vezi http://wikicars.org/en/Walter_da_Silva - a desenat Alfa Romeo 156, 147 - care au fost succese, a restilizat Audi A4 (B7) dar a si avut evolutii discutabile la Seat cu Leon2 respectiv Toledo3). Pe de alta parte, e prima experienta a lui da Silva in a desena un SUV...si asta se vede dintr-o privire.

Dincolo de unele linii elegante care nu le poate contesta nimeni, eu sesizez unele disproportii usoare.

Oricum, din modul in care a fost prezentata masina, noul Touareg e descris ca un SUV elegant, de plimbat pe bulevard si de mers la teatru...

As spune ca a mai murit un SUV cu veleitati off-road... si s-a mai nascut un SUV de asfalt (de parca nu erau destule si asa)...nici nu stiu de ce il mai denumesc SUV, trebuiau sa-l prezinte primul SAV (Sport Activity Vehicle)de la VW... :blink:

Cel putin astea au fost impresiile mele vazand emisiunea live (probabil ca va ajunge si pe youtube). Oricum astept sa vad si eu masina pe viu, si sa vad cate din calitatile vechiului Touareg s-au mai pastrat...

Later Edit.

Imagini cu interiorul.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca astia de la VW glumesc.L-au facut masina de oras?!Vad ca are doar un buton care activeaza offroad...unde sunt diferentialele?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e a cam disparut aspectul de off-road . Pacat , asta era unul din atuurile importante care il diferentiau de ceilalti concurenti . In rest ca aspect mi se pare destul de Ok , ceva mai agresiva , imi place foarte mult volanul si faptul ca au pastrat navigatia in consola centrala si nu au ridicat-o sus la nivelul ceasurilor de bord , cum am observat ca e la moda acum ( parere personala ) , iar interiorul in totalitate pare unpic mai sportiv . Un singur lucru nu-mi place , ca si la Golf VI , Scirocco si probabil viitorul Passat B7 , au renuntat la grila frontala inlocuind-o cu ceva foarte simplu , parca practic nu mai are amprenta aia de VW .

Toate cele bune ! :))

:)) safe !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne ce urat e. Zici ca e ceva chici de masina asiatica in exterior si in interior consola aia centrala este de-a dreptul hidoasa! Incerc sa cred ca este o gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca astia de la VW glumesc.L-au facut masina de oras?!Vad ca are doar un buton care activeaza offroad...unde sunt diferentialele?!

ei bine diferentialele ... nu mai sunt, si nici reductorul .... totusi asta nou e cu 206 kg mai usor ca asta pe care-l au unii dintre voi, fericitii, iar alea 206 kilograme in minus nu provin din subtierea tablei ...

din ce am reusit sa-mi storc creierii si cu putina germana pe care mi-am adus-o aminte pot sa va zic cam asa :

- masina creste in dimensiuni 4.8m lungime, adica plus 5 cm, la aceeasi latime de 1.93 m, si circa un cm inaltime pana la 1.71 m

- deja vad ca de motoare ati scris, dar ar fi de mentionat ca benzinele beneficiaza de cutie de transfer Torsen, probabil preluata de la audi, in timp ce dieselul de 3 litrii poate sa beneficieze, optional, de diferential central si spate si reductor, dar repet astea vin doar ca optionale, spre deosebire de actuala generatie ... nasol

- transmisia va fi standard automata cu 8 trepte, dar nu am reusit sa gasesc informatii referitoare la tipul ei, nu pot decat sa presupun ca va fi un dsg

parerea mea e ca-l fac mai luxos, si mai prost, iar daca vrei performanta de offroad, cam cum era asta "vechi", o sa platesti serios pentru diferentiale si reductor.

Mie imi place cum arata, farurile mi se par chicioase, dar cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place nou Touareg arata foarte bine la interior cat si la exterior, interiorul celui "vechi" era mult prea batranesc cu acel volan in 4 spite, acel bord zici ca era de golf. Bafta VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi place mult cum arata, dar as fi tare dezamagit daca nu ar mai fi un offroad adevarat. Ar fi frumos ca diferentialele si reductorul sa fie macar optionale.

Va avea sisteme noi interesante:

High-Beam-Assist (schimba automat faza lunga cu scurta daca se apropie ceva din fata)

Side Assist (te avertizeaza daca ai vreo masina in punctul mort)

scaune cu masaj, suspensie pe aer.

Va fi si un Touareg hibrid cu un motor de 3.3-litri V6 cu compresor de 333 PS si un motor electric de 47 PS, care va functiona si independent, 0-100 in 6.5 si 240 km/h.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 clipuri oficiale cu exteriorul/interiorul:

http://masini.ro/stiri/video-trei-clipuri-...ouareg-9344.htm

Nu cred ca un proprietar de vechiul Touareg si-ar schimba masina pentru noul Touareg. Probabil ca sunt luati in calcul alti clienti...

Nici motorizarile nu mi se par stralucite: 3.3 Hybrid - ma rog, or fi si clienti pentru asa ceva, dar motorizarea peste 3.0 litri descurajeaza fiscal in multe tari,

3.0 TDI 240CP e ok, doar ca media de consum declarata de 7,4l/100km nu mi se pare realista cu toata scaderea de greutate (uitati-va la mediile de consum la Passat-uri TDI de 2.0l 170 CP si veti intelege ca diferentele de consum sunt prea mici intre limuzina si SUV ). 4.2 V8 TDI (ma gandesc ca provine de la Q7)- probabil cu asta vor sa inlocuieasca cumva V10-le TDI. Ma rog, sa spunem...

Consumurile declarate sunt mult mai mici. O fi o moda la SUV-uri sa declari oficial consumuri pe care nimeni nu le atinge in practica ulterior (pana acum vedeam lucrul asta la SUV-urile hybrid japoneze, nici o revista auto nu reusea sa scoata in teste consumurile declarate). Dar probabil ca au scazut consumurile, scazand si greutatea. Oricum, la generatia actuala-veche de Touareg consumurile declarate se verificau in practica.

3.0 V6 TDI are ca optiune "un diferential aditional, inlocuind pe cel Torsen cu un pachet special intitulat "Terrain Tech Packet". Acesta are un diferential central si spate, care permite urcarea unor pante de pana la 45 de grade."

Interesant, asta ar mai salva ceva, la lansare s-a spus ca noul Touareg e un "all round car"...Parca asa se spunea candva si despre Audi Allroad...nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place nou Touareg arata foarte bine la interior cat si la exterior, interiorul celui "vechi" era mult prea batranesc cu acel volan in 4 spite, acel bord zici ca era de golf. Bafta VW

Daca te uitai la volanul celui "vechi" puteai vedea ca era f asemanator cu cel de pe Phaeton.

Din contra, la cel nou, mie mi se pare ca i-au pus un volan de golf VI. O fi de bine, de rau...? Nu mai conteaza...

Sa vedem si preturile...citisem undeva ca va fi si un motor de 2.7 TDI.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vi se pare , totusi , ca se apropie tot mai mult de Audi ? Din profil seamana destul de mult , stopurile seamana foarte mult cu cele Q7/Q5 , pana si farurile au ceva ce seamana cu acea lumina de zi de la Audi tip LED . La interior cotiera , e din 2 foarte asemanatoare cu cea de la modelele Audi , puntea centrala unde se afla manerul schimbatorului de viteze seamana si ea destul de bine cu cea de la Audi . Or fi facand ele parte din acelasi concern dar totusi , sunt 2 marci diferite cu traditie foarte indelungata .

Toate cele bune ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vi se pare , totusi , ca se apropie tot mai mult de Audi ?

Ba da. Asta spuneam si eu intr-un post undeva mai sus.

Strategia asta cu adoptarea designului Audi s-a aplicat deja pe conceptul Jetta Coupe. Pesemne au vazut ca designul Audi e apreciat si atunci si-au zis: de ce sa mai riscam cu un nou design? Criza mare...de idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult asteptatul Touareg cum ma si asteptam m-a dezamagit.Si vad ca nu sunt singurul si intr-un fel ma bucur.Nu inteleg de ce a trebuit sa copieze toate liniile de la Golf6 ( macar daca era o masina exceptionala mai ziceam..).

O sa incep (in cazul in care intereseaza pe cineva) cu lucrurile care nu imi plac :

-Tot pachetul de off-road a devenit optional (deci si Touareg a devenit la fel de inutila in afara soselii ca si X5,X6,ML,etc);

-Aspectul exterior ma sperie.Cel putin partea frontala e din punctul meu hidoasa(imi aduce aminte de fratele bulbucat G6);

-Oglinzile asemanatoare Peugeot-ului 308 mi se par neinspirate;

-Stergatorul de pe luneta e f. asemanator cu cel de pe Golf,puteau totusi sa ii faca un stergator mai aerodinamic;

-Stopurile cred ca au fost un compromis,le-au redesenat forma celor de R20 si le-au pus acolo pt. ca nu au putut sa faca ceva mai individual;

-Plasticul ala ordinar de pe bord nu se potriveste cu imitatia de lemn de pe consola centrala;

-Volanul nu se potriveste absolut deloc cu nimic;

-Am ramas surprins ca nu au pus tot un RNS510 dar au facut ceva si mai urat care in ochii mei pare ceva aftermarket+ o rama adaptoare ordinara care nu se potriveste din nou cu nimic;

-Nu imi place ca tempomatul l-au scos de pe volan si l-au atarnat ca la toate Audi-urile si B6,etc;

-Cu toate ca i-au pus pedale care par de aluminiu i-au pus footrest de plastic;

-Nu imi place gemuletul ala mic de pe usile din fata;

-Nu imi place ca se vede esapamentul in spatele barii;

-Contactul mi se pare prea jos (daca ai un breloc mai marisor sau mai multe cheie pe accelasi breloc cu cheia de la masina te loveste peste picior);

-Scaunele au aceeasi forma cu cele de Passat;

Ce imi place :

-Ca nu i-au mai pus cutie manuala;

-Manerele usilor;

-Linia de pe aripi si portiere spate;

-Computerul de bord;

-Switch-ul de lumini (imi place ca au pus separat butoane pt. proiectoare si stopurile de ceata);

-Cotiera;

-Gurile de ventilatie;

Despre motoare nu pot sa zic decat ca imi pare rau ca au renuntat la 5.0TDI. Consumul de 7% e plauzibil decat daca ii montezi pedale,zic eu..

Pe mine ma scoate din minti uniformizarea asta..toate masinile au aceeleasi linii,nu mai au personalitate,nu mai au particularitati care le face sa le iubesti.Toate au aceeleasi faruri,stopuri,grile,volane,etc de la Polo pana la Touareg. Mi se pare jenant pt. cei de la VW,eu tot sper ca asta sa fie un prototip nefericit si sa puna osu' la treaba sa faca o masina ca lumea.Asta mi se pare o caricatura.Sunt f. curios ce preturi va avea..cred ca nu va fi nici o varianta sub 40.000E.

Ca si o concluzie acum e momentul sa cumparam vechiul model Touareg Last Edition :P

Tot ce am scris mai sus constituie vederea mea asupra masinii.Nu vreau sa o luati in nume de rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cam dezamagit de pozele cu noul Touareg. Era cam singura masina care te scotea din monotonia Volkswagen. Daca te urci in orice masina VW aparuta acum, nu prea stii in ce te afli, volanul, bordul, instrumentele de bord sunt aceleasi. Pacat.

Mail primit de la VW:

"Premieră mondială:

Noul Touareg reprezintă un pas către viitor pentru conceptul de SUV

Touareg debutează cu propulsor hibrid şi gamă de propulsoare de

Modificat de crysty_cyc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana de mana (la picior) imi placea si mie...imi place in schimb ca pe langa functia care opreste motorul la stop (care stiu si de la Mini ca e o mare porcarie si ca in conditii de trafic aglomerat te scoate din sarite) au pus si autohold care mi se pare o chestie utila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul ala start-stop mi se pare cea mai pare porcarie.Mai trebuia un motor de 1L si era combinatia perfecta...

Cine da o caruta de bani pe o asemenea masina nu se mai uita la un litru de motorina/benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul ala start-stop mi se pare cea mai pare porcarie.Mai trebuia un motor de 1L si era combinatia perfecta...

Cine da o caruta de bani pe o asemenea masina nu se mai uita la un litru de motorina/benzina.

da, dar sistemul ala le permite sa zica ca are emisii mai mici si sa-l incadreze in clasa euro5, asta la noi se traduce cu "fara taxa" si e ceva iar pe afara in tari civilizate unde se impoziteaza pe baza emisiilor in impozite mai mici.

oricum pe masura ce ma uit la el sunt din ce in ce mai convins ca trebuie sa dau din coate cat mai tare sa prind unul din generatia veche ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nici mie nu mi se pare o idee tocmai stralucita acea functie start-stop ( o stiu de la BMW ) . Mie personal mi se pare chiar enervanta dar depinde de gusturile fiecarei persoane bineinteles . E un pas inainte din punct de vedere ecologic sunt de acord ... dar atat . :Driver:

Modificat de Hooligan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia start-stop se poate "anula" de la un buton in conditii de trafic greu, in ceea ce priveste euro5 Romania inca nu are aprobat asa ceva chiar daca scrie peste tot ca la Euro5 nu trebuie platita taxa etc, 320d-ul meu din 2009 emitea 143g/km emisii ceea ce insemna ca era standad euro5...dar a fost recunoscut motor euro4 de RAR-ul nostru atotputernic si stiutor.

Aici e vorba dr ecofriendly nu de economie.Cica..

Pai daca consuma mai putin nu e si ecofriendly? :Driver:

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primordial cred ca este vorba de eco-stuff.Apoi economia de carburant,dar daca ne gandim ca o porneste de 50 de ori mai mult pe zi nu scade fiabilitatea cum a spus si un coleg mai sus? Mi se pare un moft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe un alt forum o parere si inclin sa-i dau dreptate:

...

Ma asteptam sa faca miscarea asta, de stricare a modelului.

Asa procedeaza pentru a-i impinge pe posesorii de Touareg vechi catre modelul superior (Q7 sau Cayenne).

Modelul asta este pentru cei care au acum Tiguan si vor unul ceva mai mare.

La fel spuneam si eu. Actualii posesori de Touareg nu sunt vizati ca noi clienti. Sunt curtati clientii noi SUV wanna be...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!