Jump to content

Filtru de aer minune?


Johnny Ice
 Share

Postare recomandată

Salut

In dimineata aceasta fiind "multa" activitate la munca am gasit ceva super interesant. Cica un roman a inventat un filtru de aer super destept. acesta scade consumul de carburant cu 15-20%. cele spuse mai sus le-am gasit aici

de asemenea am gasit si cateva masini care au montate filtrele pe el. aici

din cate am vazut acolo merge si pe diesel si pe benzina.

golfv.th.png

fordy.th.png

daca a folosit cineva filtrul "minune" imi poate daca intradevar scade consumul? asupra puterii motorului are vreun efect? scade sau creste?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil o fi un filtru mult mai permisiv, pentru ca nu ne explica principul de functionare. Insa 15-20% economie de combustibil mi se pare cam exagerat. Nu exclud sclipirile de geniu, insa miile de ingineri care lucreaza in industria auto, incearca reducerea consumului cu ajutorul energiei electrice, sau recuperarea energiei de franare, si solutia era un filtru de aer. :unsure:

Eu unul nu sunt prea convins.

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca si mie mi se pare un procentaj mult prea mare pentru un filtru. dar totusi daca nu este asa de "performant" totusi cum a reusit sa ia atatea premii. am inteles ca are ceva premii internationale.

PALMARES aici

- Medalie de argint la Salonul internaţional Geneva 2009 cu invenţia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se stie, nici macar filtrele sport (mult mai permisive) nu sunt agreate de motoarele diesel. Prima componenta afectata este debitmetrul. Iar referitor la consum... aceeasi parere: abureala. Sistemul de admisie este proiectat pentru fiecare motor in asa fel incat sa fie acoperit necesarul de aer al respectivului motor (in functie de puterea debitata). Practic o mai buna admisie te ajuta la o crestere de putere dar scaderea consumului este irelevanta. Si in nici un caz 15-20%. Adica o scadere de la 6 la 5%. Sistemul de gestionare al injectiei ia in calcul si cantitatea de aer intrata. Ori... mai mult aer => mai multa motorina.

Daca mai tineti minte, a mai fost brevetata o inventie a unui roman acum cativa ani, care monta un asa numit "economizor" pentru Daciile cu carburator, care facea o economie senzationala de combustibil. S-a implementat vreodata pe o masina de serie? Nu. De ce? Pentru ca probabil te ajuta la buzunar, dar cu inconvenientul ca nu puteai face nici o depasire in siguranta. Si atunci... care mai e scopul? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ din pozele atasate , aceste filte sunt filtre clasice dar care nu sunt bagate in carcasa lor.

Cat despre consum , etc sunt de acord cu cele prezentate de C o s m i n .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate observ din pozele atasate , aceste filte sunt filtre clasice dar care nu sunt bagate in carcasa lor.

am vazut ca au mai multe tipuri nu doar filtre scoase din carcasa.

26793455.th.png

citat de pe siteul lor "Filtrele permit multiplicarea funcţiilor şi anume că pe l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant.. is curios daca tipul ala ce apare intr-una din poze cu filtrul pus pe Golf IV e membru in forum, sa ne zica si noua cum il simte...

:unsure: Johnny Ice hai la mine la lucru ca-ti dau io ce sa faci :))

Modificat de bogdinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

............filtrele măresc gradul de absorţie, viteza aerului absorbit şi răcesc aerul absorbit"........

Un filtru nu mareste gradul de absorbtie a motorului, rolul ei fiind "de oprire a particulelor abrazive" implicit franarea curgerii aerului. Racirea fluxului acela de aer nu se realizeaza intr-un circuit asa scurt si deschis.

Pentru persoanele fara cunostiinte in mecanica fluidelor este OK ca si marketing. Daca au vanzari e meritul lor ca pot ....

..............din cate am mai citit pe alte posturi de pe forum am inteles faptul ca daca aerul care intra in motor este mai rece atunci creste puterea motorului. daca ma insel va rog sa ma corectati.....

La aceasta parte ai dreptate, este corect ceea ce ai scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un filtru nu mareste gradul de absorbtie a motorului, rolul ei fiind "de oprire a particulelor abrazive" implicit franarea curgerii aerului. Racirea fluxului acela de aer nu se realizeaza intr-un circuit asa scurt si deschis.

Pentru persoanele fara cunostiinte in mecanica fluidelor este OK ca si marketing. Daca au vanzari e meritul lor ca pot ....

Deci sa inteleg ca toata publicitatea aceasta este o chesti strict de marketing. inseamna ca pretul cerut de ei (aprox 300lei) nu se justifica. oricum daca apare posesorul golfului din imagine il rugam sa imparta impresii cu noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era chiar "minune",de cand l-a inventat si pana acum s-ar fi gasit cineva sa-l produca si sa scoata bani din asta si s-ar fi umplut piata de ele,ar fi fost cerere mare..In plus :"Este un filtru multifunctional, care are ca efecte scaderea consumului de combustibil intre 15 si 20%, reducerea noxelor poluante si un castig de putere al motorului pe sarcinile mici, tranzitorii si mijlocii, folosite in mediul urban."Pare intr-adevar marketing,pt.ca inteleg ca se refera la zonele unde consumul esta mai mare.Dar in rest?ce se intampla la sarcini?Nu mai are acelasi efect?Deci 20% in anumite situatii doar,per ansamblu inseamna mai putin,deci nu mai e chiar o minune,poate doar atat nu prezinta mare interes pt.a fi produs in serie.

Modificat de goofy4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a devia mult de la subiect tin sa precizez ca orice produs are niste costuri. Acestea sunt: si enumerez cele mai importante: de proiectare, de fabricatie, logistic, etc. Iar cel mai insemnat este cel de "castig" adica profit.

Masura in care piata cere un produs este influentat de calitatea acestuia si de marketingul existent. Fara sa fiu prea rau....trage concluzia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi va puteti imagina cum face acest filtru in situatia in care masina ruleaza pe ploaie sau ceata cind procentul de umiditate in aer este foarte mare.

Va spun eu ca am avut la G2. Devine un burete care atrage apa si masina merge prost.

Dupa mine pentru romania unde praful este ca si aerul, omniprezent, e necesar un filtru tip ciclon care absoarbe aerul si prin centrifugare iar praful se colecteaza separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Gasiti mai multe aici:

http://www.filcor.ro/marturii

Si daca doriti sa sustineti acest proiect 100% Romanesc, dati un like la:

https://www.facebook.com/pages/Filtre-FilcoR/147756355266758

iar in eventualitatea unei comenzi, primiti un element filtrant de schimb, GRATUIT.

Gasiti si o super oferta pe site.

Paste fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu cred ,e apa de ploaie, acel element filtrant seamana 100% cu filtrul de aer de la dacia 1310 deci unde e secretul in caracasa filtrului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un filtru ciclonic care turbioneaza aerul poate ajuta la admisia aerului.Asta la cele aspirate, ca la cele cu turbo e frectie. Cat despre scazut consum, o intretinere si utilizare corecta a masinii e mai mult decat orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se bucure inventatorul de el. Aerul nu are cum sa-l raceasca asa cum arata el acolo. Probabil ca spre deosebire de ditamai carcasa si filtrul cu care vine masina din fabrica, asta permite ceva mai mult aer si e ceva mai permisiv, insa atat. La ce interval de timp trebuie spalat? Cat dureaza operatiunea, cine o face? Unde se gasesc solutii pentru asa ceva? La cate spalari rezista? Cum se monteaza? Cum se comporta pe ploaie/ceata/ninsoare/noroaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua.
Nu am mai fost de mult pe aici.
Ca sa alungam unele nedumeriri, o sa va postez un dyno:
https://www.facebook.com/media/set/?...5266758&type=3
Iar pentru cei care sunt sceptici:
http://www.filcor.ro/marturii

Daca e placebo sau nu, ramane la latitudinea dumneavoastra. Eu v-am aratat doar o parte din ce spun clientii nostrii.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce fac cu furtunul de la epurator care pana acum intrase in filtrul de aer favorizand un aer cu vapori de ulei in motor pentru ungere si evitare intrarea prea mult praf ?

Alea da marturii :D Era unu cu opel astra 1.6 benzina, zice inainte de 6% in oras, acum 5,4% auleo :D

Cred ca o sa iau si eu unul asa de curios, ca tot eram in investigatii de a gasit ceva solutie pentru urcarea mai rapida in turatii. 

Pentru motoarele pe benzina de la VW/Seat/Skoda e clar ca se da jos capacul negru cu filturl original(pt care motor are), dar cu furtunul de epurator ce facem ?

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad pe dyno acel motor e dat de producator ca avand 125cp si e departe de acele cifre. Faptul ca a scos 3cp in plus poate fi si din cauza vechiului filtru care era imbacsit si astfel mai restrictiv.

Depinde si de conditiile in care au fost facute cele 2 dyno-uri.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirFilters... ti-ai gasit unde sa-ti faci reclama, a?

Oricum m-a dat pe spate diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au testat cei de la myth busters chestia cu tot felul de filtre pentru motor. Au facut dyno test pe o masina de 200+ cp cu gauri in capota si ventilatoare mari care sa bage aer fortat fara nici o oprire direct in admisie. Au obtinut ~1 cp in plus, nesemnificativ raportat la puterea initiala. Concluzia, toate filtrele astea minune is o mare aiureala. Daca ai deja un chiptuning pe masina si are nevoie de un debit mai mare de aer, filtrul stock cu siguranta nu va ajuta, dar asta e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut AirFilters de ce nu donezi un filtru unui membru vw forum pentru teste, alegi tu un membru mai priceput si pe urma ne lamureste el si pe noi daca e adevarat ce sustii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau comanzi tu si il returnezi, pe site scrie ca se poate returna daca nu esti multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau comanzi tu si il returnezi, pe site scrie ca se poate returna daca nu esti multumit.

Nu e mai simplu sa ofere unul pentru test? :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!