Jump to content

Relanti ciudat..dimineata


nmario
 Share

Postare recomandată

Si daca tot sunt pe aici, sa va mai intreb ceva:

Cand pornesc motorul dimineata, masina sta foarte turata(cam 1300), asta in conditiile in care dupa putin timp revine la 6-700.Si la consum, dimineata imi arata 2,3 la relanti si dupa o perioada revine la 0.9.E ceva iesit din comun ?

Thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel. E shocul automat, cum s-ar zice. Daca tii minte, pe Dacie era un buton de shoc manual, stanga sub volan. Dupa aia au bagat soc automat, odata cu motoarele pe injectie. Asa ca nu-ti fa griji, e ceva normal.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, m-am linistit acum.Multam' fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pai stai linistit, nu-i bai, preferai sa tragi de panarama aia de buton ca la dacie? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu relati-ul cind e rece motorul si anume

La pornire nu pre vrea decit din a 2-a.

Chiar si asa la inceput merge cam anapoda (adika nu merge rotund si nici sokul nu cred ca intra in fuctiune) pe la 1200rpm iar dupa 10 sec vrea sa moara, scade pe la 700rpm, dupa care cred ca intra socul in actiune, o ridica pe la 1200 iar motorul merge incepe sa mearga rotund.

Ce ar putea cauza acest comportament ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu relati-ul cind e rece motorul si anume

La pornire nu pre vrea decit din a 2-a.

Chiar si asa la inceput merge cam anapoda (adika nu merge rotund si nici sokul nu cred ca intra in fuctiune) pe la 1200rpm iar dupa 10 sec vrea sa moara, scade pe la 700rpm, dupa care cred ca intra socul in actiune, o ridica pe la 1200 iar motorul merge incepe sa mearga rotund.

Ce ar putea cauza acest comportament ???

<{POST_SNAPBACK}>

ceva fise? bujii?

Am avut un escort 1,6, 16v zetec ( 7000 rpm fara zona rosie) si la inceput asa imi facea. Am schimbat fisele, nimic, am schimbat bujiile, nimic, am curatat injectoarele, nimic, pana la urma era un condensator nu stiu pe unde l-a gasit un mosneag dintr-un service. Ala nu-si facea treaba bine si asa imi facea si mie. Mai murea motorul, mai scadea, mai urca...imi consuma 15 l/100km in oras. AM schimbat condesatoru` ala si gata problema.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutari, problema cu relantiul am avut-o si eu si sper sa nu revina. Am rezolvat-o schimbandu-i bujiile. Acum merge super.Pornea foarte greu la rece si parca mergea in 2 bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!