Jump to content

Noul POLO 1,6 TDI Blue motion versus Ford Fiesta 1,6 TDCI Eco Motion


rfh
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Sa va explic mai intai de ce am deschis topicul pentru ca sunt in amre dilema . De la anu incepand voi avea nevoie de o masina mica cu un consm super redus si fiabilitate mare pentru ca va trebui sa fac in medie cam 300 Km pe zi, zi de zi si singurii producatori care au in gama lor motoare cu consumuri mici sunt Vw si Ford .

Vorbim de motoare 1,6 turbo diesel cu consumuri mediide 3,7 l/100Km in versiunile de caroserie Blue motion sau Eco motion (parca) .

Ideea ca bani multi nu vreau sa bag in masina (pentru ca trebuie sa ma si imprumut pentru achizitie) iar ca optionale nu doresc decat ABS si aer conditionat . Masina va munci din greu si trebuie in primul rans sa consume putin si sa fie fiabila la cei aprox 80 K Km per an . regimul de rulare va fi Aprox 200 Km autostrada si restul in oras .

Pretul la ambele in versiune de echipare minimala este in jurul 13k Euro cu un mic avantaj pentru Fiesta care e mai ieftina cu vreo 300-400 de euro fata de Polo nou.

Asadar daca mai este cineva in sitiuatia mea si are si alte solutii mai ieftine si mai bune bagati ...

M-am tot gandit si la masina diesel Sh dar Sh toate au peste 100K Km si nu as vrea sa risc ca dupa 6 luni de rulaj sa imi cada turbina si alte componente si sa mai bag 1000-2000 euro in ea si sa aung in final tot la 13 K Euro cat costa o versiune economica noua ...

Asadar astept sfaturile voastre ca am nevoie ...

Totusi nu veniti cu optiuni de cumpara modelul X ca e mai bun dar costa 18K euro ca eu am cash 2000 euro si restul ma imprumut si mai mult de 10-11 K euro nu vreau sa ma imprumut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul n-as exclude varianta sh,mai ales daca ai bugetul limitat

poti sa gasesti un polo 9n3,o fabia,o ibiza 1.4tdi conform cerintelor tale si cu un nr mic de km(20mii-40mii km).

preturile la noul polo mie mi se par cam mari(poate ca si pt faptul ca e lansat recent)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are revista AUTOSHOW un astfel de VS si e chiar bun , s-ar putea sa gasesti pe www.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neue info : tocmai ce am venit de la dealeri unde am facut drive test cu noul POLO si FIESTA ...concluzie : dezamagire mare mare ....

Testat noul POLO 1,6 TDI adica versiunea de 75 CP la care dealer-ul mi-a zis ca nu e turbo dar eu nu il cred tre sa verific in versiunea CL cu ceva optionale - pretul de nou fabulos 15 200 Euro (enorm ) mai ales ca in interior este plastic la greuceanu si calitate mai putina . Masina se misca bine ce sa zic cu 3 persoane in ea . Am gasit o masina configurata deja care vine in curand - un Polo Attractive de 1,6 TDI 75 CP cu abs si aer manual care cu reducere cu tot este la 12 600 euro DDP.

Testat si noua FIESTA dar cu 1,4 TDCI de 68 CP care tragea binisor dar in interior infinit mai mult plastic decat la Polo dar si mai prost finisat (nedebavurat) si mai putin spatiu interior decat la Polo ...aveau una deja pe stoc noua cu aer si destule optionale care avea pret de catalog 13 800 euro si ei o dadeau ca sa scape de ea cu 11 500 euro deci un pret bunicel . Versiunea de echipare era trendline (cea mai ieftina).

Referitor la versiunile Blue motion si ECO netic (asa se numeste) - momentan nu se importa in Romania si nici informatii cu privire la cand se vor aduce nu exista nici ka FORD nici la VW ...

Per ansamblu nu merita nici una banii - sunt scumpe la ce ofera . M-ar tenta Fiesta ca e ieftina si aproximativ la fel de echipata ca si Polo dar parca nu e de 11 K euro - mai degraba un 10K euro la interiorul de Logan pe care il afisa ...

sunt in mare dilema .... cred ca trebuie sa mai caut si Sh ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mi dau si eu cu parerea:un cotet de sandero 1,5 dci nu ar fi cel mai ok ca pret?Sau decat ford nu ar fi mai buna fabia tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de Sandero ma tem ca dupa 80 K km se va dezintegra sau va cadea rau si va necesita reparatii substantiale .

La Fabia nu stiu daca e dispo 1,6 tdi ... o sa ma documentez ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, dar la modelul corsa de la opel cu motorul de 1.3 ecotec diesel te-ai gandit, si e la un pret bunicel.incearca poate......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, dar la modelul corsa de la opel cu motorul de 1.3 ecotec diesel te-ai gandit, si e la un pret bunicel.incearca poate......

Corsa chiar e de luat in calcul, ar mai fi si Fiat Grande Punto, cu motorul de 1.3 75 sau 90 CP, ambele Diesel.

Sau noua Ibiza.

Modificat de Cornel.B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ceva cu GPL nu te-ai gandit, cred ca in timp e mai economic, dieselul are intretinerea scumpa. Iar consumul care-l dau producatorii nu o sa-l obtii niciodata in Ro. Semnez pt asta. Respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa iei ceva SH pana in 30000 km ... nu vei regreta!

vei scuti niste mii bune de euro!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O Toyota Yaris 1.4 D4D, cred ca ar fi alegerea perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rfh Referitor la partea cu "1.6 tdi nu e turbo" ai merita un disc frumusel..... sa te duci sa zicem de exemplu...... la conducere si sa indici discret care dintre "priceputii" de acolo a zis asa ceva ... :screwy:

Recomandare: nu stiu ce sa zic, poate o Toyota Yaris 1.4 D4-D

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de Sandero ma tem ca dupa 80 K km se va dezintegra sau va cadea rau si va necesita reparatii substantiale .

La Fabia nu stiu daca e dispo 1,6 tdi ... o sa ma documentez ...

Nu exista Fabia 1.6 tdi deocamdata. Daca te decizi sa iei noua, e bine de stiut ca Fabia e pe platforma de Polo vechi.

Am vazut ca te intereseaza ABS deci siguranta. Sa ai in vedere ca Polo vine in echiparea de baza cu ESP (care include ABS, ASR etc) si multe airbaguri (frontale, laterale si ptr cap). Fa un drive test cu Polo si o sa ramai cu gura cascata de cat de stabila e masina si de directie. E cu o clasa peste actuala Fabie, de ford nu mai vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge pe un POLO, Fabia, IBIZA, SDI. motor simplu, mai ieftin si f usor de intretinut. am o ibiza SDI cu 114 000, si nu a primit decat revizii.

daca tot nu mergi tare, un SDI pe o caroserie mica poate fi mai fiabil si de ce..mai economic...

chiar ar merge si una SH (din germania, de exemplu), dar pana in 50 000km. poate pana in 6-7000 gasesti una buna.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni decizia e aproape luata ... am facut drive test intre timp si cu Corsa 1,3 CDTI si motorul e slab slab slab .... cel mai slab dintre toate. Pana la 2500 rpm trage foarte prost si de la 2500 rpm se simte turbo suflanta mai viguros ....ca pret este intre Fiesta si Polo dar nu merita e cam ultimul in top .

Asadar decizia inclina sa renunt la clasa mica unde nu gasesti calitate ( Polo e pe calea cea buna dar e departe rau de ceea ce caut eu - consum mic dar stabilitate si siguranta ) asadar vad cum fac mai astept mai strang ceva bani si voi cauta un Golf VI 1,6 Tdi rulat prin drive test sau ceva ca unul trendline cu clima, 4 usi ABS si ESP bate la 16 400 euro DDP .

Decat sa dau 13 000 euro DDP pe Polo 1,6 tdi de 75 CP si chel mai bine dau 16 000 euro pe un Golf VI attractive care e din alt film ...ca si info un Polo 1,6 TDI de 105 CP costa aprox 15 K euro DDP ... mult si nejustificat....

Ideea este ca daca nu gasesc un Golf VI TDI rulat putin ca sa scutesc ceva la pret o sa caut SH un Golf V tdi 2008 sau 2007 cu putini Km.

Cam asta e alegerea mea . din pacate clasa mica sufera ingrozitor la calitate poate dioar de la generatia 6 sau 7 de Polo adica prin 2015 2017 vom avea calitate la un pret corect la aceasta clasa ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca faci naveta Pitesti - Buc si retur, zilnic. Daca da, mai ales in contextul in care tu nu dispui decat de 2k euro si ar trebui sa te imprumuti min 10 - 11k euro (iar in zilele astea nu e tocmai indicat), nu ar fi mai intelept sa renunti la naveta si sa inchiriezi mai bine o locuinta in Buc. ?

Dupa ce strangi mai multi bani, va fi mai usor sa cumperi o masina, daca va mai fi cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu familia ce face? :P

eu as lua fara ezitare, in cazul tau, sandero, e f fiabil si ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si Sandero de luat in calcul dar actualmente la firma avem un Logan 1,5 dci foarte ingrijit si cu care se ruleaza mult in exterior dar pe bord consumul mediu este 6l/100Km :blink: ...desi nu se "trage" de masina ... masina consuma putin numai cand mergi cu 40Km/h cu treapta 5 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 15k euro aduci din Germania SH Golf V sub 10k KM (1.9 TDI) din 2008 sau daca vrei ceva mai frumos un Seat Leon echipare sport din 2007/2008 tot 1.9 TDI DSG, din moment ce masina are cartea technica nu ai cum sa ai surprize mai tarziu. Daca vrei consum foarte mic opteaza spre SDI. E f fiabil si consuma sub 5l/100. Parerea mea !

Trebuie sa iei in calcul urmatoarele :

1. 200km/zi asta inseamna in cel mai bun caz(4l/100) inseamna 8l de motorina pe zi 160l intr-o luna asta inseamna 560 ron/luna.

2. in fiecare 3 luni trebuie sa te duci la revizia obligatorie asta inseamna la o masina pe motorina (la o masina noua poti sa faci numai la dealer)400-500 RON in functie de dealer / 3 luni - 165 ron/luna.

Avand in vedere ca numai pe transport dai mai mult de 700 RON/ luna intrebarea se pune : totusi merita ?

Recomand VAG ! o seara faina. Csaba

Modificat de zuuup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce a picat clasa mică, eu propun Golf MKV, 2.0 SDI. Cred că la un 1200 EUR, găsești cu km foarte puțini, și dotată zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de Sandero ma tem ca dupa 80 K km se va dezintegra sau va cadea rau si va necesita reparatii substantiale .

Nu sunt fan dacia,dar am lucrat la o firma de producatori-vanzari care parcul de masini erau formate din loganuri la acea vreme,masinile aveau in jur de 200k km si cam 4 ani si tot mergeau fara probleme(este adevarat ca au fost servisate la timp);bafta la alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista Fabia 1.6 tdi deocamdata. Daca te decizi sa iei noua, e bine de stiut ca Fabia e pe platforma de Polo vechi.

Am vazut ca te intereseaza ABS deci siguranta. Sa ai in vedere ca Polo vine in echiparea de baza cu ESP (care include ABS, ASR etc) si multe airbaguri (frontale, laterale si ptr cap). Fa un drive test cu Polo si o sa ramai cu gura cascata de cat de stabila e masina si de directie. E cu o clasa peste actuala Fabie, de ford nu mai vorbesc.

O sa ramai surprins dar este exact invers.... Polo nou este pe platforma de Fabia! Platfoma a fost lansata initial pe Fabia si mai apoi pe restul masinilor din grupul VW! La capitolul stabilitate ia in calcul ca Fabia este o masina mai mare, mai spatioasa si mai inalta ca si garda la sol..deci implicit este normal sa fie putin mai instabila. Si sa nu uitam si ESP-ul standard la POLO care in situatii limita ajuta destul de mult! deci nu subestima Fabia...este mama NOULUI POLO!

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia 2 este facuta pe platforma veche, pe care au fost construite Fabia 1(6Y), Ibiza/Cordoba 6L, Polo 9N. Noile Ibiza (6J) si Polo sunt facute pe noua platforma pentru masini mici a grupului VAG:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volks...Group_platforms

Dupa cum se vede in link, Volkswagen Polo (9N), SEAT Ibiza (6L),

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian are dreptate noul Polo este pe noua platforma PQ25. Polo e super dar e foarte foarte scump si in versiunea CL 1,6 TDI de 90 CP sau 105 CP ajunge la acelasi pret cu Golf VI 1,6 TDI ....

zuuup - da merita naveta si la valori de 1 200 Ron pe luna :D

Decizia e cam luata va fi Golf V TDI 1,9 cu putini Km sau 2,0 SDI - daca voi gasi ceva cu putini Km ca in general au fost masini de flota si au rulaj mare mare ...

Tot sper sa pot strange ceva mai multi bani si sa ma pot arunca la un Golf VI 1,6 TDI nou cu ABS ESP, clima si radio care bate la 16 K Euro posibil si in versiunea Blue Motion unde consumul mediu anuntat va fi de 3,7 l/100Km adica un 4,5 l/100 Km in realitate .

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!