Jump to content

turbo suflanta 1.6 td


tzap_79
 Share

Postare recomandată

in urma cu ceva timp am avut o problema cu chiulasa (a crapat),pana sa crape turo suflanta lucra se auzea si se simtea si cum trage .dupa ce am schimbat chiulasa si montat tot ce trebuie si cum trebuie la loc(zic eu)parca nu mai are aceasi viata,cod motor jr .si din cate am auzit eu daca turbo nu functioneaza da cu mult fum ,e nu scoate gram de fum dar nu se simte turbo ca functioneaza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cel mai simplu e sa desfaci conducta de aer care intra in turbo si sa vezi daca se roteste cand accelerezi motorul. Incearca si sa o rotesti cu mana, ar trebui sa mearga f. usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat dar cred ca am rezolvato maine vedem rezultatu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
cristianionut

desfaci furtunul, iar la intrare in turbina, bagi degetele si prinzi intre degete rotorul si daca se simte un joc, de circa un milimetru inseamna ca prezinta uzura in lagare, iar daca mergi turat, ai sa observi ca haleste ulei masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau nu ai etansat bine prinderea galeriei de turbo si pierde presiune pe acolo

Jocul de 1mm il vei gasi la mai toate turbinele, ca nu mai sunt noi. Si eu am oleak de joc si nu papa ulei neam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca ma lasa si turbina .a inceput sa scoata un fumm la pornire (doar la pornire)de nu poti sa respiri ,am dat jos furtunu de la filtru de aer si sunt ceva urme de ulei pe turbina am pornito fara furtunu de la filtru de aer si nu scoate gram de fum .ceva pareri de la voi

Modificat de tzap_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah, ulei vei gasi pe furtunul de aer si pe furtunele de intercooler pt ca asa cum spuneam, turba nu mai este noua. La mine gram de ulei nu papa si totusi gasesc ulei pe trasee IC si pe admisie (ma rog, ceva papa ea, dar se inscrie in consumul acceptabil varstei).

Cat boost baga turbina si cat ulei consuma sa zicem la 1000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sta pe loc masina iti "sangereaza cu ulei" ?

Mie in toamna cand mi s-a busit turbina de tot ca era busita de cand am luat motorul daca mergeam cu ea turata si o lasam cateva ore in parcare gaseam o mica balta de ulei sub ea si nu o mai auzeam fasaind cand mergeam cu masina dar fum nu prea scotea

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Cand turbina e pe duca apare o uzura la axul central care invarte turbina, apoi vei observa ca atuci cand mergi cu motorul turat, masina mananca ulei, pe care il vei regasi sub forma unor picaturi pe asfalt, apoi pete.E bine sa monitorizezi consumul masini.

Pe langa turbina vei gasi urme mici de ulei condensat din epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste motorul, strange cu mana furtunul care iese din turbuna la galeria de admisie, apoi tureaza motorul.

vei simti daca merge turbina. simti fluctuatii de aer in furtun.

e recomandat sa o desfaci si sa verifici jocul axului apoi paletele sa fie cat de cat curate.

spor mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu stiu ce sa mai zic ea saraca trage ,numai ca acum haleste ,mananca foarete mult ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o parere - ai spus ca ti-a crapat "chiulasa" - banuiesc ca te-ai referit la garnitura, nu? In momentul in care ti s-a fisurat garnitura de chiulasa cat ai mai tras de motor pana sa-ti dai seama? Ai schimbat garnitura si atat? Planeitatea chiulasei ai verificat-o? Cine stie ce modificari au mai aparut in interiorul motorului - cuzineti, pistoane, cilindri etc. Fumul de care povestesti la pornire sau consumul de ulei care a crescut nu trebuie sa fie neaparat de la turbina.

Poate ca ai schimbat si felul uleiului odata cu umblatul in motor - poate ai pus un ulei mai subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand mi-a crapat chiulasa ca asta a fost sigur ca avea doua fisuri la pistonu 2si 3 intre supapa si anticamera ,am schimbat si chiulasa si garnitura (chiulasa facuta cu tot ce trebuie) treaba cu fumuuu la pornire mi se intampla de vreo 2 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare are fumul? Alb, negru sau gri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foate alb si miroase a ulei ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica avansul pompei de injectie!

Poate fi din avans daca s-a intamplat dupa ce ai umblat la distributie.

Daca din avans e ok tre sa verifici compresia si injectoarele.

Spor mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!