Jump to content

Trecere de la 4x100 la 5x100


geo_gee2005
 Share

Postare recomandată

pai in poza e doar discul , rulmentii, placutele. Pe linga etrieri iti mai trebuie si fuzetele, tablele care apara discurile (cum sunt cele de pe fata).

Cel mai bine iei totul de la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • b-66-six

    9

  • manole74

    5

  • v@sy

    4

  • Angel-Boy

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma confrunt cu o problema. Intentionez sa fac trecerea de la 4 la 5 prezoane. Masina donatoare este un Vr6 cu discuri fata spate. Deocamdata problema mea este spatele. Vr6 nu are repartitor pe puntea spate. Pe masina au fost montate discuri duble ventilate(nu sunt cele originale), acest lucru fiind facut in Germania(am si ceva omologari TUV).

Cum as putea sa le pun le montez la mine...am tot studiat dar sunt inca confuz. Un coleg mi-a zis ca nu e nevoie sa le schimb cu tot cu punte...discurile sunt prinse cu 4 suruburi la fel ca cele cu saboti. La franare, fara repartitor (chiar daca ai abs sau nu) se blocheaza egal rotile, pe spate fiind usor o sa mergi t

post-38791-1283892851_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa arata cele de VR6. Mie mi se pare ca prinderile sunt la fel pe punte.

post-982-1283926225_thumb.jpg

post-982-1283926230_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De mult timp ma bate gandul sa fac si eu o modificare de genu asta la masina . Neavand ABS e foarte nasol la franare si mi-e frica sa ai dau la dinti ca se duce sanie la o adica. Are cineva kit-ul de vanzare ? Se cunoaste diferenta la franare intre tambure si discuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eleet- masina mea are ABS dar nu are repartitor si nu "ingheata spatele"

@floryn- ABS-ul nu are prea mare importanta in eficienta franarii.

Intre ABS si discuri spate eu as alege ABS-ul. In situatii de franari bruste, ploaie, gheata e vital.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai o sa incerc sa schimb sabotii ca nu am umblat deloc la ei de cand am luat masina si apoi sa vad daca se modifica ceva la franare , apoi daca tot nu se rezolva o sa iau o punte cu discuri dar cred ca de pe la BG ca am auzit niste preturi pe forum de mi-a cazut fata. Aveti idee cat costa un kit de saboti pt golf ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi pe jumatate ontopic, am si eu o intrebare. Daca schimb pe spate tambure 4x100 cu disc 4x100 trebuie schimbate cablurile de la frana de mana sau nu? Daca da care anume sa le iau, cei de la magazin mi-au spus sunt doua dimensiuni diferentiate de cativa cm.(zic ei in funtie de un numar de sasiu, pana la si dupa, dar masina mea nu avut discuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa faci trecerea pe spate la sistem de franare pe disc va trebui schimbate cablurile de la frana de mana,nu se potrivesc de la cele pe tambur.Codul este 1H0 609 721A, LUNGIME 1613mm. Bafta!

ETKA.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eleet- masina mea are ABS dar nu are repartitor si nu "ingheata spatele"

@floryn- ABS-ul nu are prea mare importanta in eficienta franarii.

Intre ABS si discuri spate eu as alege ABS-ul. In situatii de franari bruste, ploaie, gheata e vital.

daca stii cum sa franezi, in multe din situatii, te poti opri mai repede FARA abs ...

as alege discuri spate cu ochii inchisi

situatiile descrise de tine apar mai mult iarna si sunt doar cateva, insa de discuri spate te poti folosi in fiecare zi, la fiecare km parcurs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS vs discuri este o discutie care am mai vazut-o si e fara sfarsit. Mai erau unii care ziceau ca pot frana sacadat si pot inlocui ABS-ul. :(

Nu am zis ca nu sunt bune discurile pe spate dar dupa mine mine mai important ar fi ABS.

PS: Am vazut Ford Focus de prin 2006 cu tambure, asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai important e ABS-ul Am pus acum 1 an si ceva discuri pe spate si mare diferenta nu e fata de tambur.

La inceput doar psihic te simti mai bine cand te gandesti ca ai discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate opri si fara ABS pe drum alunecos. Am simtit pe pielea mea acum 2 ani, totul e sa nu te pierzi daca aluneci slabesti frana, franezi iar si tot asa. Pe de alta parte sa incumetat cineva sa puna ABS pe o masina ce nu a avut ? Eu odata cu discurile pe spate montez si discuri ventilate si implicit mai mari pe fata. Asta in prima faza apoi poate si ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa ne spui te rog si noua parerile dupa modificare si mai ales daca merita facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa-ti iei fuzeta cu gaura pt senzorul de ABS si sa montezi pe disc rotorul senzorului de ABS si aveai niste pasi facuti pentru instalatia de ABS. Dupa parerea mea se poate monta destul de usor instalatia de ABS pe golf3 si Passat 35i.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca prima impresie, frane mult mai puternice (si inca nu sau asezat placutele cu discurile) , frana de mana de se opreste motorul si nu pleaca. Fuzetele asa le-am gasit, masina donatoare (un Seat) nu avea ABS deci nici rotoare pentru el. Oricum ramane in atentia mea, daca gasesc o oferta buna si masina nedesfacuta sa o iau eu cu tot ce trebuie (inst. electrica, pompa , calculator, senzori, rotoare, conducte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un Golf 3 TDI din '97, pe care vreau sa fac urmatoarea schimbare majora , defalcata pe 2 etape:

1. conversie(schimbare) prindere din 4x100 la 5x100

2. montat ABS.

Rugamintea mea acum catre cei mai experimentati in bransa si VW, este ca sa imi faca un necesar de materiale si de ce nu..... procentul de reusita al acestui swap. Astept pareri pertinente......

P.S . Am forat forumul in privinta asta si n-am gasit nimic concret....

Modificat de manole74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cautarile tale, exact acest topic ai omis :blink:

Am mutat postul aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat inainte de-a deschide topic nou un search pe forum si n-a aparut absolut nimic! Imi cer scuze,,,,:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este laudabila initiativa ta de ati imbunatati golfuletzul , in cea ce priveste trecerea de la 4x100 la 5x100 sincer nu-i vad rostul, dar asta este strict parerea mea ( eu am 4x100 cu frana pe disc pe spate + ABS si totul este ok) ca si componente ai avea nevoie pe fata de bascule + pivoti , fuzete si etrieri , capete de planetare, pe spate punte completa si bineinteles jante 5x100 .Ca sa-ti pui ABS pe golf este o problema majora si ca sa-ti faci o idee ai avea nevoie de : Discuri ventilate pe fata + rotorul senzorilor de ABS + etriere cu ABs + placute de frana pt ABS , senzorii Abs , Pompa de frana cu Abs , Modul ABS , instalatia electrica ,tambure sau discuri pe spate cu ABS .....

Dupa cum vezi este o modificare aproape completa a sistemului de franare , nu vreau sa te descurajez dar te va costa f. mult chiar daca ai cumpara componentele de la dezmembrari. Oricum ...multa bafta. :icon_thumright:

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai bine o vinzi si iti cumperi un GTI si o sa ai si ABS si 5X100 si o sa si iesi mult m-ai ieftin :Driver:

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau un GTI/VR6 sa-l dezmembrez eu..... sau dati-mi o varianta viabila sa pot pune BBS RS (RX2) 772, cu 5x100

Modificat de manole74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e teama sa iasa prea mult in exterior si sa atinga la pasajele rotilor.........apropos, cat trebuie sa fie flansa adaptoare de groasa ca sa nu am probleme de prindere si sa fiu in siguranta?Asta automat o sa dea in final un ET mai mic al jantei.....sau gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este laudabila initiativa ta de ati imbunatati golfuletzul , in cea ce priveste trecerea de la 4x100 la 5x100 sincer nu-i vad rostul, dar asta este strict parerea mea ( eu am 4x100 cu frana pe disc pe spate + ABS si totul este ok) ca si componente ai avea nevoie pe fata de bascule + pivoti , fuzete si etrieri , capete de planetare, pe spate punte completa si bineinteles jante 5x100 .Ca sa-ti pui ABS pe golf este o problema majora si ca sa-ti faci o idee ai avea nevoie de : Discuri ventilate pe fata + rotorul senzorilor de ABS + etriere cu ABs + placute de frana pt ABS , senzorii Abs , Pompa de frana cu Abs , Modul ABS , instalatia electrica ,tambure sau discuri pe spate cu ABS .....

Vezi ca ai pus cam multe piese care nu isi au rostul.

manole74- Cel mai bine cauti la dezmembrari o instalatie de franare cu ABS de pe VR6. Din ce stiu eu s-ar potrivi capetele de planetara de la diesel la VR6. ASa scapi mai ieftin si ai si 5*100. Evident iti trebuie pompa de frana cu ABS si puntea spate cu totul.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!