Jump to content

Masina mea are nevoie de un carburator


KTlin
 Share

Postare recomandată

Salut!

Masina mea este un scirocco din 88 pe care am pus neomologat un motor de golf PN...la care nu am carburatorul original,am un solex ca de oltcit...ca re trage aer fals pe langa flansa adaptata tiganeste de mine...

In fine...scuze ca postez aici dar nu stiu unde sa postez ca pe vanzari nu am permisiune...

Am si eu nevoie de un carb 2ee....flansa lui o am...Imi consuma cam mult cu asta care e si nici nu pot sa reglez nimic pentru ca nu functioneaza normal nici macar filtrul de aer.

Va rog daca poate cineva sa ma ajute macar cu un sfat.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza la aria tehnic poate gasesti ceva acolo :banghead:

Modificat de 88BLR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu tii neaparat sa pui pierburgul, vezi ca era un topic unde vindea cineva doua zenith-uri progresive

daca vrei neaparat pierburgul il gasesti destul de usor la dezmembrari si cred ca e sub 100 de lei - doar ca aici tre sa ai grija sa fie complet si cat de cat functional pt ca acele capsule sunt cam rare si scumputze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pierburg 2ee e complet nefunctional fara calculator. Iar unul in stare buna de functionare sigur e mai scump de 100 ron. Spui ca iti consuma cam mult. Cam cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am 2E2 pe motor 1.8 cod GU ,vreau sa spun ca este un carburator ff pacatos si cred ca 2ee intra in aceasta categorie plus ca nu mai gasesti piese de schimb pentru ele ,ma intreb oare nu exista vreo alternativa la aceste carburatoare pierburg ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate cataline - aceste pierburguri sunt f pacatoase si pe masura ce trece timpul fac din ce in ce mai multe probleme si cea mai mare dintre ele este ca pentru a-l mentine functional costa uneori, in functie de ghinionul fiecaruia, foarte mult, in principiu capsulele si mai ales incalzitoarele de pe el sunt exagerat de scumpe, de aceea cred eu ca unii oameni s-au orientat spre adaptarea altor carburatoare si aici cu putina inventivitate si vointza se poate face orice; aceste carburatoare functioneaza si fara electronica dar trebuie efectuate niste mici modificari la ele; partea buna a lor sunt socurile automate, nu atat cel de turatie cat cel de putere, adik deschiderea treptata a clapetei in functie de temp apei. la motoarele care folosesc aceste carburatoare din seria pierburg 2e consumul normal se situeaza intre un minim de 5% si un maxim extrem de 8%, consum extern in functie de capacitatea cilindrica, distanta parcursa, temperatura exterioara, temperatura motorului, stilul de condus lejer sau sportiv, cat de curat si reglat e carb si asa mai departe. am avut si eu probleme cu masina din cauza carburatorului si l-am "preparat" sa zic asa, daca e cineva interesat o sa detaliez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu numai cu gandul ca pica ceva in el si nu mai gasesc ma demoralizeaza complet iar batranetea isi spune cuvantul aici dar sa zicem ca prin putin noroc gasim un carb la sh dar asta este o solutie de moment si nu de durata,eu cand ziceam de o alta alternativa ma gandeam de a schimba acest carb cu altceva care este pe piata si se vor gasi piese de schimb,m-am uitat la Weber ,ar rezolva problema ? Miki eu sunt curios sa aflu cum ai rezolvat tu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus in atasament doua mici documente; unul e din seria "nu incercati asta acasa" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat azi si am rupt rezistenta de la soc.... :))

O sa incerc sa caut ceva la dezmembrari ca piese noi,cum bine se stie nu se mai gasesc

M-a imbatranit cu 10 ani carburatorul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

join the club :Driver:

prea s-au complicat nemtzii cand l-au facut ... parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miki,s-au complicat rau de tot dar noi suntem baieti destepti,nu? Mi-am luat un manual tehnic,mai rau cu piesele noi pentru 2E2!! O sa caut la dezmembrari capacul de la soc cel cu rezistenta,sti ce rol are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miki,s-au complicat rau de tot dar noi suntem baieti destepti,nu? Mi-am luat un manual tehnic,mai rau cu piesele noi pentru 2E2!! O sa caut la dezmembrari capacul de la soc cel cu rezistenta,sti ce rol are?

mai prin capacul de soc nr. 65 trece apa calda pur si simplu iar aceasta incalzeste socul nr. 64 care are in el arcul bimetalic care pe masura ce temperatura creste se destinde si deschide treptat clapeta de soc nr. 5; socul 64 mai are in el si o rezistenta electrica al carei rol pare-se este acela de a incalzi arcul inainte de a fi incalzit de apa si de a deschide clapeta mai repede; bineinteles rezistenta aceea primeste curent doar o perioada limitata de timp, adik pana ajunge apa din sistemul de racire undeva pe la 40 de grade; in fine, raman la parerea mea, s-au complicat mult mai mult decat trebuia ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!