Jump to content

Intrerupere ridicare geam


GunX
 Share

Postare recomandată

Am urmatoarea problema (cica boala destul de comuna): din cand in cand, de nebun, geamul de la pasager se opreste din cursa de ridicare si da inapoi putin, apoi ramane asa. Nu este o regula, dar se intampla destul de des, de obicei cand este deschis complet si primeste comanda de ridicare completa. Porcaria se intampla cam pe la mijloc de cursa. Singura metoda sa-l duc pana sus si sa nu las masina cu geamul deschis este sa tin de buton, inchizandu-l pana la capat, manual ca sa zic asa.

Am fost la service si din start, fara sa se uite la masina mi-au zis ca stiu ce este! Ca e defect calculatorul de geam (!?) si ca se schimba, aprox 6 mil. Nu-mi vine sa cred. Ma poate ajuta cineva in acest sens, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am aceeasi problema, dar, nefolosind prea mult geamul din dreapta, nu m-a deranjat. ca o parere, nu ma pricep cine stie ce, tind sa cred ca este un contact imperfect undeva. nu te grabi sa il schimbi, mai consulta si alt doctor. poate cineva mai avizat ne poate lamuri. succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie vreun obstacol pe sina de la geam. E clar ca senzorul de la actuator detecteaza un curent mai mare pe motor pentru ca intervine o forta de franare la geam si in consecinta opreste inchiderea ca si cand ar fi un obstacol. Ce scrie in manual se potriveste descierii tale:

Force limiter of the power windows

The electrically operated power windows are fitted with a force limiter. It reduces

the risk of bruises or injuries when closing the windows.

If there is an obstacle, the closing process is stopped and the window goes down by

several centimeters.

If the obstacle prevents the window from being closed during the next 10 seconds,

the closing process is interrupted once again and the window goes down by several

centimeters.

You must try to close the window once again within 10 seconds after the window

has gone down twice, even if the obstacle was not yet removed, the closing process

is stopped. During this time it is not possible to automatically close the window. The

force limiter is still switched on.

The force limiter is only switched off, if you attempt to close the window within the

next 10 seconds - the window closes now with full strength!

If you wait longer than 10 seconds, the force limiter is switched on again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu am aceasi problema cu geamul pe dreapta...fix peste o saptamana sunt programat la Avia ptr remedierea mai multor probleme printre care si geamul...va tin la curent cu solutia gasita de ei

Modificat de Florin75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 posibilitati:

1. Problema mecanica la mecanismul de ridicare

2. Rezistenta marita a circuitului de alimentare a motorului (contact prost). Cum motorul si controllerul sunt in acelasi modul, solutia e - la service - inlocuiesc ansamblul. Banuiesc ca se poate repara...

Mai sunteti in garantie? Banuiesc ca nu... Daca il dati jos de pe masina, imi arunc un ochi pe el :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am avut si eu problema aceasta cu gemul din dreapta.Am fost la service si mi-au spus ca este de la cheder.Am schimbat chederul si tot facea, apoi mi-au resetat calculatorul de confort si o perioada de cateva luni nu am mai avut probleme.In final a inceput din nou sa nu se mai ridice geamul asa ca m-am reintors la service si mi-au schimbat calculatorul de confort.Acum merge bine si sper sa nu mai fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati urmatoarea procedura:

- curatati cu o pensula praful sau mizeria (cum vreti sa-i spuneti) din interiorul kederului;

- stergeti bine, degresati portiunea de geam care culiseaza in keder;

- dati cu un spray siliconic.

Ar trebui sa functioneze.

Bafta! :(

Modificat de gdm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kederul strange prea tare, si eu patesc cateodata, cam la jumatatea cursei (cam pe-acolo curbura geamului apasa cel mai puternic pe keder). Daca lipesc palma de interiorul geamului si il ajut putin, urca frumos pana sus, de aici deduc ca nu este nicio broblema software. Testati aceasta metoda inainte de a schimba calculatorul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am desfacut usa oricum ca aveam o problema de contact la boxa de medii. Asa ca am folosit prilejul pentru a gresa perfect macaraua. Voi curata si chederul de praf, dar in zona de santier unde parchez acuma, dimineata daca nu am 2L de apa, nu vad prin geamuri pe unde sa plec, deci este de scurta durata. E curios totusi ca la toata lumea face probleme numai pe partea dreapta si numai la MY2006, MY2007. Ma indoiesc ca doar la masinile astea si numai la pasager se pune praf...deci sansa cu mizeria este destul de mica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oh scuzati, acum vad ca e vorba de Octavia :)

Dar cred ca e o problema generala, la mine face figura la geamul din stanga (dreapta il deschid de 2 ori pe an, de pasti si de craciun), si masina nu e skoda si nici nu e din 2006-2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit altceva: de cateva ori nu a mai functionat fuctia de ridicare/coborare geamuri (cele din fata) fara sa tii apasat pe buton (butonul are 5 pozitii: 0 , ridicat/coborat tinand apasat, ridicat/coborat fara sa tii apasat).

Culmea ca dupa cateva incercari, si-au revenit singure... Figura s-a tot repetat de cateva ori.

Pe vag com au aparut asa:

00153 - Windshield Wiper Motor;

Address 09: Cent. Elect.

Driver Side (V216) 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 42: Door Elect, Driver

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 52: Door Elect, Pass.

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent.

Ma gandesc ca a fost vorba de ceva contacte imperfecte, dupa ce am sters erorile, nu au mai aparut la a 2-a scanare, iar geamurile merg bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu urcau singure dupa ce a fost scoasa bateria o perioada de timp. Era o procedura, tii butonul ridicat inca vreo 3 secunde dupa ce geamul a ajuns sus (complet inchis) ca sa invete pozitia.

Dupa ce am tinut asa la ambele pe fata urcau fara probleme singure. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am desfacut bateria..... inseamna ca asta a fost cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin din nou cu gemaul pe dreapta..am fost cu ea la garantie..calculatorul de comfort..se va schimba pe garantie (nu era pe stoc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai revin cu o scurta precizare..calculatorul de comfort al geamului vine impreuna cu motorul care actioneaza geamul..deci nu poate fi schimbat separat, pret de reprezentanta...730 ron(eu l-am schimbat azi pe garantie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin. ieri am fost sa fac revizia de 30.000 km, la pba. le-am spus de problema cu geamu, ca nu se ridica din prima pana la capat. problema rezolvata, au gresat toate geamurile. acum, cand ridic geamul de pe partea stanga din fata se aude ca si cum ar lovi in ceva sau ar agata in ceva. se aud 2 tacanuturi cand este aproape de inchidere. l-am sunat pe cel care mi-a predat masina (cel de la pba) si mi-a spus ca o fi prins praf sau ceva si ca isi revine. voi ce credeti? sa o las sa-si revina sau nu-si va reveni, se poate strica si altceva pe acolo? multumesc

Modificat de MacGyver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai citit putin mai sus sa vezi cat este pretul ca sa il schimbi dupa ce iese din garantie..deci daca mai face dute din nou la ei nu sta asa...poti merge si la Avia..la mine la schimbat fara sa comenteze nimic(cu toate ca nu am luat masina de la ei)...am inteles de la baiatul care la schimbat ca lotul pe anul 2008 au aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa mai spun. problema era la gemul din dreapta, intrerupere ridicare. acum, problema cu tacaniturile este la cel din stanga, ambele cele din fata. tacanelile pot fi din cauza ca nu au montat ceva cum trebuie la loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pot sa iti spun eu ca si la mine se aude pe partea dreapta niste tacanituri dar nu le dau importanta asa mare, de cand mi-au schimbat motorasul de la geam si l-am rugat pe baiatul care a efectuat lucrarea sa imi dea si cu 0W40(spray)...pun pariu ca si tie ti-au dat cu acest spray si de aceea se aude acele.....sa inteleg ca geamul pe dreapta acum iti merge perfect????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacaniturile nu cumva sunt de la releu? cand geamul e inchis incercati tot in sus sa vedeti cum tacane, asa trebuie i se taie alimentarea si se retrage si deaia tacane acel releu, si la minim face la fel daca incercati sa mai dati tot in jos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm cele spuse mai sus. la o octavia de la servici s-a manifestat problema asta, insa am inlocuit pe garantie calculatorul de confort de la geam. confirm si pretul de 6 milioane.

gunx, mai ai garantie la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am o problema cu geamul pasager. De la butoanele soferului de actionare a geamurilor, nu am impuls pe geamul pasagerului la coborare, la urcare are impuls. De la butonul de pe usa pasagerului am impuls si pentru coborare si pt urcare ( functioneaza corect). Am desfacut butoanele de pe usa soferului si totul pare oki.

Am invatat si geamurile ( cu cheia in butuc am tinut pe inchis, si deschis masina).

Are cineva o idee ?

post-18532-1277361124_thumb.jpg

post-18532-1277361129_thumb.jpg

post-18532-1277361133_thumb.jpg

post-18532-1277361138_thumb.jpg

post-18532-1277361142_thumb.jpg

post-18532-1277361269_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti bine contactele acolo( poza 4 si 5). Aceeasi problema o am si eu, doar ca la mine s-a rupt un piciorus de la ''rama'' metalica care apasa pe placa... Toate astea se intampla de la mers pe timp de ploaie cu geamu deschis!!! Se oxideaza .. Bafta!!!

Ce cod ai pe modul (poza 3) ? Merci

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul din Etka e : 1Z0 959 858 modulul pt. 2 geamuri eletrice si cel pt. 4 geamuri este : 1Z0 959 858 B, e posibil sa fie de la apa, poate cand am curatat am stropit cu apa si am sters butoanele de praf. Problema e mai de mult, dar acum am dat importanta mai multa. Un prieten cu Audi A4 imi spunea ca si la el facea la fel, dar acum 2 zile a schimbat macaraua de la geamul pasager si dupa ce a scos mufa din calculatorul de usa, a inceput sa functioneaze normal geamul.

Eu vreau sa incerc alte butoane de pe o alta masina sa vad daca butoanele e problema sau o fi calculatorul din usa soferului ca eu am avut ceva probleme cu el.

Daca rezolv ceva prostez pe forum, oare la tine nu se putea fabrica acea placuta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat butoanele de pe o alta Skoda O2, si totul functioneaza perfect, concluzie- butoane defecte.

Codul de pe butoane :

post-18532-1277446688_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!