Jump to content

Sfaturi Telescoape


Mandy
 Share

Postare recomandată

Eu stiu cai normal, odata sa se invarta ca in interiorul flansei e rulment iar prin rotire amortizorul isi schimba si unghiul. Daca virezi invers ar trebui palariile respective sa se mute invers de cum ai prezentat tu. Daca am gresit rog sa fiu corectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    14

  • alex_abd

    13

  • sonnic53

    12

  • taz21

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Exact asa este. Cand virezi de roata palariile isi schimba pozitia. Si eu am crezut ca trebuie sa stea lipite de oale cand sunt rotile drepte dar cica nu e asa.

Revenind la telescoape. Stie cineva de unde pot face rost de niste telescoape bune pentru drumurile noastre ? Desi au trecut 2 ani si 120.000 de km de cand am schimbat telescoapele unul dintre telescoapele pe fata a cedat brusc. M-am trezit ca masina topaie pe curbe si cand am apasat pe partea dreapta am realizat ca nu mai amortizeaza deloc. Ciudat e ca in zilele cu caldura mai pasaie si el pe acolo.

Telescoapele de pe fata sunt Meyle iar cele de pe spate Optimal. Cele de pe spate nu dau nici un semn de oboseala.

Astept recomandari cu niste telescoape mai bune pentru drumurile noastre :beer:. Vreau sa le schimb cat mai repede :icon_thumright:.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca cele pe gaz ar fi mai rezistente sunt si un pic mai dure decat cele pe ulei. Eu am pe gaz pe fata si pe ulei pe spate si simt cum cele de pe spate au inceput sa topaie un pic mai mult. In conditiile in care nu merg incarcat cea mai mare parte a timpului. Cele de pe fata e normal sa te lase mai repede deoarece e motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atygolf , flansele alea trebuie sa stea distantate de caroserie , cand iei viraj sa se invarta, nu ar trebui sa se invarta cand stai pe loc , daca se invart , cum facea la mine odata , le tot strangeam, si nu s-au mai desfacut la un moment dat...daca te referi la asta

Modificat de adi_adi23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adi_adi23 ele stau distante de oala adica nah ele stateau inainte ca aveam suspensile stock acum leam schimbat si palariile stau un pic mai jos ele nu se invat doar se inclina cand iau viraj dreapta pe loc

partea dreapta se inclina in spate si partea stanga se inclina in fata

asa faceau si inainte dea schuimba telescopul

eu doar doresc sa stiu daca asa face si la alti ca suspensilea leam schimbat eu acasa.

am mai avut un golf 3 dar la ala nam observat adica nici nu mam uitat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Urmeaza, dupa ce se mai acopera gaurile din oras dupa iarna asta, sa schimb toata suspensia spate.

Ma intereseaza daca pot pune suspensie heavy duty pe masina, ea are suspensie stock acum pe ulei.

In ce consta suspensia heavy duty, este tot ansamblul asa sau doar arcul (sau amortizorul)?

Vreau sa schimb totul si nu mai stiu ce piese anume mai sunt pe fiecare parte ( pe langa amortizoare si arcuri).Si acestea trebuie sa fie heavy duty, sau merg normale?

Multumesc pentru eventuale raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am telescoapele praf,zdrangane masina din toate colturile la toate gurile de canal si gropi mai mici.Cand au fost temperaturile negative mi-au si inghetat de ziceai ca masina e doar pe arcuri la cea mai mica denivelare. Vreau sa-i schimb telescoapele.Sa comand de pe net,sau iau de la dezmembrari sau din magazin? si inca ceva..sa iau si arcurile si telescoapele sau doar telescoapele?care sunt mai bune gaz sau ulei? Astept raspunsuri

Modificat de Costzik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se lasa foarte mult la balans nu cred ca trebuie inlocuite arcurile,

de la dezmembrari cam este exclus ca poti sa iei ceva mai prost ca al tau(vb aici de telescoape,sunt alte lucrusi care se nimeresc mai bune,dar la telescoape e mai greu cu proba etc etc),

cele pe gaz sunt putin mai tari cred eu

daca vrei confort cumpara pe ulei

daca vrei sa ti se aseze mancarea in stomac ia de alea pe gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina chiar nu sta lasata deloc,deci cred ca arcurile sunt bune.eu as vrea sa o las mai jos daca schimb telescoapele care sunt praf.. cum se lasa masina mai jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum o lasi mai jos? alte arcuri si amortizoare / sport amandoua... dar si arcuri sport cu amortizoare normale. ( NU SE RECOMANDA) se sparg amortizoarele in timp. acum na . fiecare face cum vrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci voi ramane pe suspensie stock. :rolleyes: exista vreun magazin online de unde se pot lua telescoape noi ??Pe autokarma nu vad sa aiba..

Ia uitati cum sta,cam sus zic eu :D p1531150111.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in perioada asta n-am mai miscat masina deoarece telescoapele sunt inghetzate bocna!!la cea mai mica denivelare se zgaltaie masina ca si cum ar fi doar pe arcuri.O intrebare am cum imi dau seama exact daca trebuie sa schimb si arcurile?Daca mai sunt bune sau nu.. Pt ca as lua doar telescoapele nu si arcurile..sunt destul de scumpe :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se lasa mult cand e incarcata(adica o tragi pe jos)trebuie si arcuri daca nu ,nu ,recomand sa schimbi si flansele ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.am mers 4 oameni in ea si nu se lasa.Flansele sunt cumva chestiile alea rotunde de deasupra care le poti vedea cand ridici capota si au deasupra 2 capace?Eu stiam ca le zice palieri..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu ceva de intrebat:detin nu de mult timp un G3 1,6 ABU si sta cam sus de fata....amortizoarele fata au fost schimbate,spate nu ,e posibil sa fi fost schimbate si arcuri...am primul model de flanse,cu rulment incorporat si dupa ce am strans piulita crenelata flansa continua sa aiba un joc destul de mare...e normal,se rigidizeaza cand o las pe roti?si ar mai fi ceva: cum sunt clasificate arcurile dupa culori(am inteles ca se clasifica in functie de culoarea punctelor de pe ele-in cazul meu un punct galben si unul alb).Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si la mine au inghetzat spate, parca merg in caruta ...masina e foarte inalta dar, merge sa ii faci balans si cu mana e foarte moale , trebuie schimbate si arcuri si telescoape? cat mar ajunge toate 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna. am si eu o problema poate imi da si mie cineva un sfat imi "danseaza" masina de spate cand trec peste marcajele de rezonatoare, lini de tren sau de tranvai si uneori si la drum drept daca prind plombe pe drum. se simte si la viteze mari si mici. va multumesc

Modificat de Darius30tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci...ca si la Darius am aceasi problema... cand merg pe drum drept si dau de denivelari una dupa alta zici ca pleaca masina dupa strada,ai senzatia ca fuge caroseria si rotile stau la locu lor... daca merg pe drum pietruit sau cu gropi mici dar una dupa alta imediat da sa fuga .

ceam patit o data cand aveam in jur de 90 la intrarea pe un pod , la inceputul lui e o linie de la stanga la dreapta a ( nustiu pentru ce ) in asfalt ... cand am trecut peste ia am zis ca ma arunca dupa pod....

asa face si cu jante de aliaj cu cauciucuri de vara

asa face si cu jante de tabla cu cauciucurile de iarna ( cu care sunt acuma )

amortizoarele spate leam schimbat si tot asa face...

niste idei ar fi super... tot am zis ca merg mai incet una alta...dar face si al viteze mici pe drumuri cu denivelari... :| mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati bucsele puntii spate!@sonnic-cand ai schimbat amortizoarele nu ai verificat si bucsele de la punte?ar trebui sa se auda si ceva zgomot din spate impreuna cu miscarile st.-dr..Atentie la arcuri,eu am gasit unele la 113 ron bucata facute in DE mai proaste cu mult decat ce aveam pe masina.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arcurile nu leam schimbat...nu par sa fie duse...masina sta ridica de spate corect. cand dau in gropi se aude un " tronc tronc " de pe spate . ca si cum ar da fier in fier...dar ce nustiu . am zis prima data ca se misca puntea.. dar nu cred. tin sa cred ca e ceva legat de bucse sau altceva ce sa fie ?.... efectiv nu pot sa merg mai tare pe drum denivelat pentru ca nu sta pe strada... ma arunca . cu masina de la munca , pe aceleasi drumuri nu am nicio treaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in spate exista doar bucsele de la punte.N-are voie sa se auda nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi si de la ce sa fie ... de nu sta masina pe strada...ce sa verific prima data . e rea senzatia cand simti ca vrea sa te scoata dupa drum si esti nevoit sa incetinesti urgent. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!