Jump to content

Sfaturi Telescoape


Mandy
 Share

Postare recomandată

Salutare prieteni, de mult nu am mai postat pe forum...dar acum sunt nevoit sa o fac deoarece am o mica problema și anume c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    14

  • alex_abd

    13

  • sonnic53

    12

  • ultimu_neuron

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Eu am suspensie sport eibach -30mm,si la o recenta vizita la service s-a constatat ca amortizorul fata stanga este dus.Am cautat amortizoare ,si am gasit bilstein B8 la pretul de 820 RON/buc.Are cineva idee unde as putea gasi ceva mai ieftin cafre sa mearga cu arcurile acestea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

salut

nu vreau sa fac publicitate nimanui la piese dar sa stii ca la 150 euro gasesti suspensia completa (arcuri+telescoape, fata/spate), noua nouta

Modificat de taz21
nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cer si eu o parere ....cum as putea sa fac ce suspensie sa iau ca masina sa coboare un pic mai jos dar in acelesi timp sa nu fie ff rigida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura solutie ar fi niste arcuri care sa coboare maxim 40 de mm se zice ca ar fi cat de cat ok cu telescoape normale numa ca o sa le scurteze viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand Apex. Sunt niste arcuri destul de confortabile si merg bine cu telescoapele de origine .. Uite aici o poza cu ele montate sunt de 3.5cm

0123.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cer si eu o parere ....cum as putea sa fac ce suspensie sa iau ca masina sa coboare un pic mai jos dar in acelesi timp sa nu fie ff rigida?

Exista niste baieti ,in Bucuresti, am impresia ,care iti fac CE VREI TU din amortizoarele stock care le ai acum ! Da un search pe google o sa gasesti un alt forum si dau acolo un numar de telefon , numai feedback-uri pozitive am vazut sa stii . Am impresia ca unul din ei este tipul care a facut SGM-ul , daca stii la ce ma refer ..

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati-ma pentru postul dublu insa nu pot da edit la cel precedent .Vroiam sa completez cate ceva din cele spuse de mine mai sus . M-am documentat un pic si se pare ca stiam bine ce stiam de baietii respectivi , uitati ce zic oamenii:

"Se poate reconditiona orice tip de amortizor,de la orice masina, treaba facuta profesional.

De asemenea un amortizor clasic se poate transforma in unul SPORT,prin modificarea supapelor din amortizor. Proba se face pe banc."

Link : http://forum.4tuning.ro/101-bazar-auto-ofe...tip-masina.html

E ok sa dau linkul acela? Sper sa nu ma taxeze cineva ..daca am gresit stergeti postul va rog .

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. intarirea amortizorului se poate schimba uleiul din amortizor (pt. cele pe ulei) cu unul cu alta vascozitate (cum e uleiul de furca de la motoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult baieti dar nu mi se pare ca e ok sa le modifice cineva telescoapele...si mai ales ca vreau sa cobor putin masina sia sta din cate am inteles se face numai din arcuri...si asta cautam ceva arcuri mai "scurte" dar care sa nu fie rigide ca am de mers mult pe un drum nu fff european...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare - trebuie sa le schimb si eu pe toate 4 si nu stiu daca pot sa schimb numai cartusul sau trebuie schimbate complet. Ca si peferinta am vrut Bilstein ca sunt din Sibiu dar sunt mai scumpe la poarta fabricii decat la magazine piese auto (?!?) si m-am axat pe ALKO cca 450 ron toate 4.pentru cartuse am de cheltuit cca 270-300 ron.Exista si alta varianta decat sa pun masina pe butuci si apoi sa caut amortizoarele sau se pot deosebi cumva?

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va mai intreb altceva, in special pe cei care ati schimbat suspensiile, in manualul de reparatii scrie ca amortizorul trebuie sa poata fi comprimat cu mana, fara a intampina probleme pe toata cursa lui. Dupa ce dau suspensiile jos, cum imi pot da seama daca este dus amortizorul sau arcul? Ca daca schimb amortizoarele si arcurile sunt varza n-am facut nimic, plus ca daca le demontez pe cele de pe fata trebuie sa refac geometria si daca sunt duse arcurile iar da jos, schimba, fa geometria ... .Stau cu banii in mana ca nu stiu ce sa fac...(adica am 500 roni - ori arcuri ori amortizoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele uzate se verifica si se observa usor pe masina. Instabilitate pe viraje, la mers rectiliniu pe un drum cu ceva denivelari masina tinde sa iasa de pe sosea, la franare se apleaca mult in fata. Cel mai bine se verifica pe un banc de probe sau la mersul pe un drum cu piatra cubica. in ultimul caz rotile vor topai si vor pierde contactul cu solul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Azi am dat comanda : 2 amortizoare spate ulei BOGE! pret -160 ron/buc!

Am inteles ca sunt nemtesti! merita? pretul este bun?

Modificat de darag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu stiu ce sa zic. Eu am pe fata Monroe pe gaz si acum vreau sa imi pun si pe spate tot Monroe pe gaz.Sunt multumit de cele de pe fata.

Am fost si am intrebat si e 120lei un amortizor spate Monroe pe gaz. Daca cele care le-ai comandat sunt mai scumpe inseamna ca is si bune (cred).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boge din ala gasisem si eu la magazin in Ploiesti, 130 ron bucata (pentru spate ) , sincer am preferat sa iau AL-KO pentru ca de astea mai auzisem , de Boge ..nimic. Sa imi zici si mie daca sunt bune , eu sunt multumit de AL-KO pana acum (made in Spain apropo..in fine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,vreau sa-mi cumpar amortizoare fixe sport fara arcuri ,arcurile care le am au fost pe amort sport reglabile care au cedat!Nu stiu daca se potrivesc atasez poza cu amort vechi si poza cu cel nou care vreau sa-l pun ...

post-59980-1272900664_thumb.jpg

post-59980-1272900786_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boge din ala gasisem si eu la magazin in Ploiesti, 130 ron bucata (pentru spate ) , sincer am preferat sa iau AL-KO pentru ca de astea mai auzisem , de Boge ..nimic. Sa imi zici si mie daca sunt bune , eu sunt multumit de AL-KO pana acum (made in Spain apropo..in fine)

Din ce am citit pe net , Boge au legatura cu Sachs!

Sunt bune amortizoarele , un pic cam rigide , dar mult mai bine fata de ce a fost! Amortizoarele vechi au fost Monroe si cand le-am schimbat erau "praf"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boge au fost echipare de fabrica la unele modele de G3.

Acum am impresia ca apartin de Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa schimb si eu amortizoarele pe spate si as vrea sa pun arcuri mai tari dar fara sa cobor masina.ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcuri heavy duty.

In functie de numarul si culoarea bulinelor de pe spira sunt unele mai tari sau mai putin tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar are cineva o grila ceva cu semnificatia fiecarei culori? Eu am 2 buline, exact ca in poza. Un prieten are vw golf3 1.9 tdi si are o bulina verde si 4 albe (sta jos de fata dar are si motorul mai greu). Am mai intrebat pe forum dar fara rezultat, poate am noroc de data asta, eu as vrea s-o mai las de fata si nu m-as pune sa desfac si sa pun alte arcuri daca nu stiu ce semnificatie au bulinele (adica sa le schimb pe ale mele cu altele mai soft). Numai bine

post-58504-1273260448_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bulinele stiam ca inseamna taria arcului...cat de tare sau cat de moale e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, dar care si ce inseamna, ce inseamna fiecare culoare, numarul bulinelor, trebuie sa fie un cod, o clasificare dar nu am gasit niciunde pe goagal.

Multumesc, numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus telescoape noi pe spate, am folosit informatiile de la dy-ul referitor la amortizoare si acum se simte diferenta. Am mers la baiatul de la care iau eu piese de obicei si mi-a recomandat ALKO (110 RON) spunand ca in timpul cat a lucrat la un service nimeni nu s-a intors sa reclame defectiuni la ele, avand un raport calitate-pret excelent. Cat despre vechile amortizoare (monroe) vreau sa va spun ca erau simple tije pe care le puteam comprima/decomprima cu muuuulta usurinta, ma intreb de cand au fost montate pe masina...

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!