Jump to content

Tip Turbo pe motorul ALH


ender
 Share

Postare recomandată

sincer eu nu stiu cum se lucreaza pe forum quote reply sau altele,dar parerea mea este ca uni dintre voi,va aruncati prea mult in sus ca le stiti pe toate,eu am intrebat daca se poate face voi o dati in diverse ce diametru ce aia ce aia,daca erati asa de buni in tuning si altele auzeam de voi,sincer eu am avut chip tuning pe o masina si am schimbat doua pompe de injectie de aceea nu sunt adeptul modificarilor,referitor la contraziceri care nu-si au rostul va rog sa aveti bunul simt si sa ignorati persoanele care nu sunt doxate in materie de mecanica ca voi.

deci ca sa nu fie mesajul fara rost de ce consuma mult?,cauze ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul

poate ai alte parti de alimentare infundate, filtru motorina aer..o fi si asta o varianta ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cantitatea injectata, avansul , senzorul de temperatura g62, verificata diferenta la acest senzor cat arata in instrumente si cat arata la motor,in ultimul caz injectoarele ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da merge de rupe,era supapa T aia de pe filtru de motorina o sa maresc maine iq-ul ca mananca mult o sa-l maresc,am injectoare de 0.205mm in loc de 0.173 mm care sunt originale pt alh,injectoarele sunt noi deci merge de rupe scartaie in mers si in treapta a doua,era cacatul de supapa care se bloca cand se ducea motorina spre rezervor,aveam una rezerva si am montato pe aia si merge de mananca pierte.maine o sa ma joc cu testerul ca la mecanici m-am saturat astia iau bani si pe mouse-ul care il au la laptop daca il aduc la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi ca supapa asa trebuie sa blocheze iesirea catre rezervor sa intre motorina calda in filtru ,returul din pompa injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am rezolvat-o, o bloca ea dar nu ramane blocata este cert,asta a mea ramanea blocata la ce-l mai mic suflu prin ea ,am pus alta si merge de rupe si pe de alta parte am bagat si pompa de motorina in rezervor ca eu sunt patit pe vremuri crude de -20 -30 grade sa se cristalizeze motorina in rezervor si sa nu mai poata trage pompa de injectie,asa ca i-am facut putin tuning si merge de rupe,pe de alta parte i-am pus si un radiator de incalzire motorina pe tur si acum se ridica la 60 grade daca apa are 80 grade ,consum mai redus si trage mult mai bine.deci in principiu m-am tot jucat la ea.mai am de rezolvat treaba cu iq-ul sa-l maresc ca de am injectoare noi de 110 cai,si sa nu ma consume asa multicel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care pompa de motorina ca tu n ai asa ceva.Ce radiator ai pus pe tur si unde?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da,nu am,acum am am bagat pompa in rezervor,este de passat am gasit toata sonda identica cu alh-ul dar cu pompa electrica,si este ok,asta o spun in cunostinta de cauza,anul trecut la -32 de grade motorina facuse cristale de gheata aveam doua masini diferite si eu si sotia,passat 115 cai ajm(jale pd preturi )si opel vectra b motor de 2.0 jale cu pompa lui de injectie,si am patit cu ambele aceeasi situatie ,nu mai trageau motorina la -33 grade,se dezamorsa,dupa ce am facut upgrade nu am mai avut probleme cu ele,acum am facut treaba si pt alh-ul meu ,ca sa fiu sigur ca ma misc in iarna.

Pai care pompa de motorina ca tu n ai asa ceva.Ce radiator ai pus pe tur si unde?

am pus un radiator de pe un passat ajm care are incalzire pt motorina ala de pe filtru care se prinde cu hexagon de 13, l-am scos doar pe ce-l negru cu patru conducte,pe tur retur apa, calda,si pe tur retur motorina (tur-ul) si masina merge bine bine,sper ca si consumul sa fie mai mic,o sa vad luni ca plec la bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si comanda electrica la ambele unde ai legat-o?Acel schimbator unde l-ai pozitionat?

Ai vre-un dyi cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai radiatorul de incalzire motorina este luat de pe un passat ajm care are incalzire combustibil,deci ala merge cu apa din motor calda,iar legatura am facut-o clasic,cand pun contactul se actioneaza un releu de 30 A,la care este cuplata pompa si atunci se inchide circuitul si porneste pompa,intr-un cuvant pun contactul porneste pompa.si merge merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Deci pana la urma turbina de pe ALH VNT15 ,nu?

Eu am schimbat acesta turbina Garret Gt1749V ( pt ca imi intra fregvent in limp mode, are vreo 200.000 km) cu una KKK ( second hand cu vreo 30.000 km) de pe AXR 101 CP.

Cu vag-comul la presiune turbo imi detecteaza in jur de 0,9 bari la relanti si imi ajunge la vreo 1,4 bari la 4000 rpm.Nu e cam mult? Turbina fluiera si la relanti si cu atat mai mult in sarcina, dar trage f. bine.

La ce presiune turbo merge kkk de pe AXR normal?

Masina e cipuita de la 90 la 117 de Dragos Voinea.

si ai avut probleme pana acum deci merge turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge de rupe,am un kit de turbina nou 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut intervin si eu la conversatia voastra cu urmatoarele specificatii.

Detin un alh si mi sa bulit turbina si la momentul respectiv am gasit una de 110 cp de pe un golf de Anglia si la pret accesibil iar cand am vrut sa o montez pe alh am pbservat ca diferea putin la partea de prindere din zona baoi de ulei iar firtunul de mergea catre intercular era prea mic numi intra in turbo,atunci am folosit furtunui ei original si sa adaptat.Precizez ca am 50.000 km si nici o probleme in schimb masina trage mai bine iam dat si 205 km la ora.Acum ma gandesc sai schimb si injectoarele si un soft de la TCM si mai vedem.

Scz pt prtografie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,am revenit dupa aproape doi ani,

vrea careva sa faca upgrade la injectoare???am un set de injectoare tot de 110 cai ,le dau la schimb pe alh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un ALH cu geometria blocata si am gasit o turbina de AXR, se potriveste plug-and-play sau e nevoie si de alte modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste cu o mica modificare la conducta de recirculare a gazelor, trebuie sa o indoi si sa o lungesti putin, cu rabdare se poate. mai ai nevoie de conducta din turbo pana la lonjeron numai prima parte , furtunul e pe clic in turbina.

Pe AHF e exact aceeasi turbina ca si pe alh si acum am montat una de Axr.

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge cu conducta EGR de pe AXR direct fara improvizatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu merge. singura modalitate sa o montezi e cum am spus.

Masina donatoare de turbina la mine era un golf 4 axr din 2004 si am avut la dispozitie tot ce inseamna conducta sa montez pe octavia, dar nu a potrivit nici cum sa pun conducta de egr de pe axr si asa am remodelat conducta mea, cert e ca dc vreau sa revin la turbina originala nu cred ca mai pot remodela inca odata accea conducta fara sa cedeze, a trebuit sa o indoi si sa o mai lungesc.

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Bluelightningg

Salutare ma ajuta si pe mine cineva cu o nelamurire? Am un golf 4 1.9 tdi ALH 90 cp si turbina e pe duca are joc in ax etc. Vreau sa stiu ce tip de turbina mai puternica se poate pune fara ajustari? as dori o resoftare si injectoare dupa. Turbina de ajm sau asz necesita multe modificari? multi mi-au zis ca ajm e aceiasi ca pe alh dar nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Learn_to_forghive30

Buna seara.

Am un audi a3 66kw/90cp alh si de vreo 20 de mii numai trage deloc turbina . Vreau sa stiu daca in prima faza ar fi ideala reconditionare la un service specializat (avd turbo) daca ar fi ideala solutia de reconditionare actuala turbina sau e mai indicat sa iau una noua direct? Nu stiu ce sa fac?!

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recobditionata iese super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut, am si eu tot ALH :D Dar turbina mea a fost la reconditionat, din ce am inteles ii s-a schimbat miezul ... Am citit postarile si am vazut ceva legat de furtunul care intra in plasticul ce se duce la intercooler, tubulatura. 

Am mai citit pe forum ca aceasta turbina suporta 90 cp, 110cp si 115cp, este adevarat ? 

Am fost la o firma din orasul meu care se ocupa cu remapari ( stage 1 ) si mi s-a spus ca daca motorul este in conditie buna de functionare, de la 90 cp pot sa o duc la 120 cp sau mai putin, depinde de ce mapa ii face ... Fara modificari de injectoare, intercooler etc ... 

A facut cineva soft ? Este multumit ? 

Masina are 340.000km si ruleaza excelent, parcurg in jur de 1000-1500 km pe luna si oras si exterior, schimbat dupa 2200rpm, mers in jur de 2500 rpm- 2800rpm, egr-ul este curat, l-am verificat, ulei motul, combustibil omv si premium si extra ... 

 

Daca turbina duce 110cp cum se poate modifica ? Ma gandesc ca o data ce are +20cp nu numai ca trage un pic mai bine, dar si egr-ul si admisia se vor curata mai bine de funingine ... 

Astept pareri :D

Scuzati uleiul, imi pierdea pe garnitura capacului de culbutori si a fost inlocuit, dar prin spatele motorului nu am avut cum sa curat ... sa se mai incalzeasca un pic si curat cu spray de frane sau wd40 ... imi e sa nu atace tubulatura din cauciuc ... 

273188714_787546998873057_3272001435904870094_n.jpg

273730722_524973269247971_4803300558261466979_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2005 de cand am golful e tot mapat (asa am luato fara sa stiu atunci). Intretimp am pus si duze injectoare mai mari, powerplus 520 de la bosio cu care am in jur de 100k km, moment in care am urcat la 151ps si 325Nm. Nu stiu ambreiajul daca e originalul, dar tind sa cred ca da, in rest e original tot. Recent a inceput sa patineze cateodata ambreiajul la wot, dar atat, masina avand aproape 280k km. Am reusit in 17 ani sa fac inca o data km pe care avea in 2005 =))

Daca te hotarasti sa ii faci remapare poti sa ii faci si EGR off si sa rezolvi si problema cu pornitul la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asa scoate cu interne stock, 120-125 de cai. Motorul se schimba complet ca si caracter dupa tuning, dintr-un motor lesinat intr-unul decent si vioi. Si eu am facut acest pas cu fosta mea Bora si cred ca a fost cea mai buna cheltuiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!