Jump to content

Intepretare log - AirMass/Injection Period/Engine Load


RoSonic
 Share

Postare recomandată

Am modificat un pic traseul de dinainte de filtrul de aer si am facut loguri pe block 02 - engine load, air mass, inj. period - inainte si dupa.

transpuse in grafic:

airmasspd16020091108.th.jpg

inj. period - ms - scala Y dreapta

engine load - % - scala Y stanga

air mass - g/s - scala Y stanga.

1 - inainte ; 2 - dupa

Din grafice se vad cresteri la fiecare dintre cei trei parametrii la turatiile mari.

Cum nu-s foarte priceput in domeniu, am cateva intrebari:

- ce inseamna concret acel engine load in % ?

- pe zona >4800 rpm - cresterile atat pentru AirMass cat si pentru Inj.Period sunt cele mai mari - e corect sa presupun, in acea zona, ca avand mai mult aer + perioada de injectie mai lunga asta ar insemna si o crestere a puterii ?

- ar putea fi alti factori care sa influenteze cele 3 grafice ? adica acele cresteri sa nu fie date de ce am modificat eu ci sa fie din alte motive ? (benzina era aceeasi, treapta de viteza aceeasi)

Astept de asemenea, din partea celor care stapanesc mai bine subiectul, orice alte interpretari ale graficelor.

Multam'!

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre engine load:

Engine load

Also known as relative cylinder charge. It represents the percentage of air (compared to standard density) in each of the cylinders. 100% load means each cylinder has the mass of air as an equivalent volume at standard density. Injested air mass is calculated from MAF value (mass/time) divided by RPM (1/time) to yield a mass. Standard mass is calculated by engine displacement (volume) divided by standard density (mass/volume). The ratio of the two is load. It is used in real time to control all other values including boost and fueling.

Engine load specified

The maximum target load based on programmed values; generally depends only on RPM.

Engine load corrected specified

Adjusted maximum target load based upon a number of internal and external values, two externals being ambient temperature and pressure. Instantaneous ignition retard due to knock control might also affect maximum specified load. Internals are usually due to engine wear trims.

Requested load

Target load based on the accelerator pedal position. It is capped by engine load corrected specified and will never exceed that value.

Modificat de cri-cri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci! m-am luminat un pic... cred :))

Adica ma apucasem de niste calcule pe baza explicatiei... dar m-am pierdut la "Standard mass is calculated by engine displacement (volume) divided by standard density (mass/volume).", ca eu stiam ca Masa=densitate * volum, si nu masa=volum/densitate cum e dat in citatul respectiv... deci ceva nu pare ok acolo...

dar ma rog, mai putin importanta partea asta.

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, au gresit baieti aia... sigur au vrut sa zica "multiplied" in loc de "divided" (citatul este din wiki-ul de la S4). Aseara cand am postat chiar nu am observat chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, nici cu inmultit nu-mi ieseau calculele cum trebuie pe baza explicatiei lor :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Si altul la masina din semnatura. Va multumesc anticipat!

LOG 01 CSV

Modificat de bv-71-mog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarca-le si tu aici....nu cu servere, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba extensia - pune txt sau xls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimb extensia mi le modifica in nu stiu ce format.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xml de la dealer, asa l-am primit, insa nu-l ataseaza !

Modificat de Nutu2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!