Jump to content

Problema Golf III model american


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Postez in numele membrului lastarica, care este inca la rangul "primul pas" si nu poate creea un topic nou. Are nevoie de ajutor urgent.

"Detin un Golf III model american (masina fabricata in mexic) motorizare 1.8 90 cp cod motor ADD si tare as vrea sa stiu daca mai are vreun membru acest tip de motor pt. ca o am stricata si mi s-a spus ca este stricat calculatorul masinii (imi tot arde aprinderea electronica si nu stiu ce sa mai fac). Sunt disperat pentru ca nu gasesc pe nimeni cu acest tip de motor ca sa pot face o proba cu un alt calculator sa stiu daca este din calculator sau nu (nu gasesc acest calculator nici macar sa-l cumpar de nou).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si intrebare:de ce numai cu calc de add?

al meu e adz,si pe capacul chiulasei scrie hecho in mexico.iar conform vin-ului,e facut la bruxelles.cred ca il poti proba cu orice calculator de 1.8.model american,adica are semnalizari pe lateralul barilor?si bord in mile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In calculatorul meu intra si un furtun de vaccum, aprinderea este multipunct digifant

masina a fost lovita in fata si da a avut semnalizari in lateral iar conform vinul masina este fabricata in Mexic - Puebla

Ceasurile au fost schimbate dupa spusele fostului proprietar asa ca nu stiu daca au fost in mile sau lea-a schimbat ca se stricasera

scuze am vrut sa spun injectia este multipunct, digifant, dar cu gandul la aprindere a iesit alt ceva

aici este cam totul despre motorul meu http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Informati...or-MKB-ADD.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Digifant multipunct - singura injectie VAG de la mama ei.

Cat am indragit eu fostul meu digifant de pe audi B4, pe cuvant.

Dar nu inteleg ce aprindere electronica se arde? Atat controlerul de aprindere cat si cel de injectie sunt in acelasi ECU.

La ECU fii atent ca este un releu dedicat numai lui.

La digifant ai bobina care mai departe da scanteie spre delcou.

Fii mai explicit ce anume se arde, ca vreau sa te ajut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar bobina are si aprinderea electronica

ai sa spun ce se intampla cu masina

Masina porneste normal numai ca in vreo 2-5 minute mi se arde bobina

se incinge foarte tare radiatorul de la bobina

baieti de la service au facut tot felul de masuratorii, si au ajuns la concluyia ca problema este din ECU. Au masurat cu osciloscopul si le-a aratat ca ECU trimite multe varfuri (varfuri care imi ard aprinderea), ceva de genul asta au spus (din pacate nu am cunostinte de electronica)

dar tot ei (cei de la service) au spus ca ar fi bine daca as putea gasi vreun calculator sa fac o proba cu el (asta imi da de inteles ca nu sunt prea siguri pe iei)

Mentionez ca am schimbat bujii, fise, bobina, capac delcou si rotor si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domni de la service au spus ca este posibil ca, calculatorul sa se fi stricat din cauza ca borna de pe minus nu era stansa bine (chiar slaba), si ca alternatorul sa fi incarcat mai mult decat trebuie si sa fi stricat calculatorul.

Este posibil ca aceasta sa fie una din cauze?

Daca stiti cumva pe cineva cu un astfel de motor v-as fi foarte recunoscator, sau daca ati avut probleme mele va rog sa postati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar zilele trecute mi s-a blocat ecu, din cauza unei borne lasate de mecanicii din service nestransa. Din fericire dupa ce am scos borna de tot si am lasat un pic, ecu s-a resetat si mi-a pornit masina. Cand zic blocat ma refer la faptul ca motorul nu mai pornea si cand am pus laptopul pe ea si am facut diagnoza cu motorul oprit imi raporta temperatura de 90 grade,asta dupa ce masina statuse cam 3,4 ore, 27 rotatii pe minut, nu raporta erori si mi se reseta conexiunea cu softul de diagnoza cand intram in meniul de teste. (vwtool)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un golf identic cu al meu la 850 e neinmatriculata ce spuneti nu ar fi o idee buna sa o cumpar pentru piese de schimb?

Stiti cumva, ECU se poate strica asa usor sau a fost la mine o intamplare sa pice ECU?

Astept sugestii privind cumpararea acestei masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU nu se strica asa usor. Oricum digifant s-a pus si pe golf 2, si pe corrado cu motoare de 1.8, pe audi 80, golf 3 gti, etc.

Lastarica pune te rog o fotografie cu aprinderea aia electronica de la digifant ca m-ai facut tare curios.

La modelul tau poti sa faci o diagnoza, ai incercat asa ceva?

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza nu a aparut nimic.

Aprinderea este in bobina, cel putin asa am inteles eu ca bobina +aprinderea sunt o singura piesa

as pune poza dar nu stiu cum se pune

o sa mai incerc

aici este poza, nu stiu daca am procedat corect cu linkul de mai jos dar nu stiu cum sa pun poze

http://img21.imageshack.us/i/schemabobinegolf3jpg1.jpg/

Acea parte incercuita se incalzeste foarte foarte tare

post-57589-1257858599_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa am si eu la digifantul meu audi B4, motor 2.0 ABK.

Deci acolo ai un "output stage pentru bobina de aprindere" si bobina de aprindere. Ele nu fac chiar corp comun, dupa cum vezi in fotografiile de mai jos. Sa inteleg ca doar bobina se arde la tine?

Uite la mine cum este, ma refer aici la B4. Mai jos ai pozele facute de mine.

post-15350-1257859428_thumb.jpgpost-15350-1257859436_thumb.jpg

Denumirile tehnice in limba engleza, asa cum apar ele in manualul de service sunt urmatoarele:

- Ignition transformer -N152 si

- Output stage for ignition transformer

Vezi ca in manualul de service ai procedura de verificare a lor.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pct. meu de vedere sunt la fel. numai ca la mine aprinderea este legata de bobina prin acei doi papuci sau cum sa le spun si la tine prin acele doua cabluri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai o intrebare senzorul HALL ce rol are?

ar putea ca senzorul HALL sa-i dea vreo data eronata ECU-lui si acesta sa trimita un nr. mai mare de impulsuri aprinderii?

daca masina o tin la relantii se arde mai greu aprindere (10 min), si daca o tin tura se arde mult mai repede (2-3 minute)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul HAL e crucial la digifant. Fara el motorul nu porneste deoarece ECU nu primeste semnal de la acesta cum ca motorul are o anumita turatie, sau mai bine zis se afla in miscare.

Si la diagnoza, turatia citita cu vag-com e valoarea turatiei citita de senzorul HAL si transmisa la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat calculatorul si totul este ok.

puteti inchide acest topic

si multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!