Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

daca o lasi pe loc creste la 90 apoi cand pornesti scade? daca da, calitatea pieselor inlocuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil la problema mea sa fie sonda de la radiator?

Sonda de pe radiator poate sa-ti incalzeasca prea mult, dar la tine se raceste, si mai mult, se raceste in mers functie de viteza...

Asta inseamna ca termostatul nu mai inchide cand temp scade putin sub cea de regim, si lasa antigelul sa circule prin radiator continuu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema, am tot citit prin toate sectiunile forumului deschise, si nu mai stiu ce sa-i fac, va rog frumos puteti sa-mi dati un pm, va rog

deci, ieri am schimbat senzorul g62/g2 si tot nu vrea sa-mi puna bujiile la pornire

pe climatronic imi arata 5-6 grade celsius si cam asta ar fi temperatura reala exterioara, si in motor cred...

bujia mi-o arata in bord, o fractiune de secunda si o stinge, motorul porneste greoi, ca si cum nu ar fi ajutat de bujii.. ce am constatat mai nou, scot mufa din sonda de apa, imi pune bujiile si la rece, circa 15 secunde, si la cald cu temperatura in motor de circa 80 grade..

am inteles ca sonda de apa g62/g2 ar fi in legatura cu inca o sonda, ori a de pe cutie, de da viteza la bord, ori cu senzorul de sub baia de ulei de da nivelul sau temperatura uleiului...

releul ticaie in bord, la punerea contactului si cand motorul este pornit, dar totusi cred ca nu ticaie 109, ci celalaltu mare, negru..

ce as mai putea verifica si cum? firele de curent de intra in g62 sunt bunicele deci nu arata taieri sau impiuscari.. bujiile sunt scoase pe banc si incinse, pe cablul negru de intra curent in bujii nu intra curent, releul 109 e scos pe banc si tacane cand ii mut polaritatea, nu mai stiu cum am pus firele de pe baterie, dar stiu ca tacanea..

deci, va rog, ma puteti ajuta?

1. care e al doilea senzor ce este citit de releul 109?

2. cum verific 109 corect..

3. mai trebuie verificat ceva?

4. de ce cu mufa scoasa din g62 pune bujiile? in bord, si le si incalzeste (real).

5. ce sa mai schimb/verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul a fost OEM?

Nu are treaba cu 109, daca era 109 nu se aprindea deloc spira in bord si nu pornea.

 

fara senzor pune bujiile deoarece vede -55 grade afara.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce numiti voi oem, am tot vazut..

am dat 70lei pe el de la un magazin de piese, pe comanda, e de culoare verde, cu 4 pini, semioval la mufa..

deci senzorul e schimbat, tot pentru aceleasi simptome ale masinii, ca nu punea bujiile dimineata, si pornea la 6-7-10 secunde, la o temperatura de 6-10 grade celsius(exterior)..

eu cred ca problema nu ar fi acel senzor..

am uitat sa mentionez, am alh de 90, am luat de pe un alt golf de 110, unde se pune bujia in bord, o sonda de apa, am monatat-o pe a mea, si tot nu imi pune bujia, insa am zis sa iau o sonda noua pentru a mea... rezultat 0000..

trebuie verificat/inlocuit altceva, dar nu stiu ce? repet, scot mufa din g62, pune 15 secunde constant bujia, deci si cu motorul la 6-7 grade temperatura mediu inconjurator, si cu temperatura de 90 grade a apei..


am verificat si eu asa.. am scos releul 109 si am vazut ca dam la contact pana o zapaceam, nu aprindea bujia, si nici nu pornea,

o sa incerc maine dimineata si vice-versa.. iau sonda de la a mea, si o pun pe 110cp, sa vad daca asa ii aprinde aluia bujia in bord, repet cu sonda lui, care la el merge la mine nu merge, sa vad.. cu sonda mea la el pe 110cp merge..

au acelasi circuit al meu 90 cp motor alh 2001 fabricatie cu a aluia din 1999 motor 110cp, cu a aluia cu „i„ rosu.. circuit ma refer la functiile sondelor/releelor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oem este cel original, care vine in ambalaj cu siglele vag. Costa aprox 150 lei cu reducere.....altfel este 190 lei.

Altfel, cum porneste daca ai mufa scoasa la g62 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okei, deci oem inseamna original de la mama lui.. am inteles 

deci al meu senzor are decat o zi.. as accepta sa-l fi luat gata defect, dar..

cu un senzor de apa de pe alta masina, aceiasi problema are masina mea, pe cand senzorul ala de pe alta masina porneste bujiile pe aia de 110, reactioneaza frumos, ticaie releul 109 cand aprinde si cand stinge bujia, sub volan, pe cand la mine, nici n-o pune, nici neam.. deci la mine problema nu e g62, ar putea fi din alta parte totusi.. repet imi ticaie ceva sub volan, dar abia dupa ce se sting toti martorii, de cand dau la cheie, pana o ia masina.. cred ca e releul celalalt, si culmea ca 109 pe banc ticaie.. 

s-ar putea cumva sa fie „scuturate„ circuitele alea pe acolo?

o sa tot fac maine schimbari de 109 si g62 cu masina celalta,sa vad ce e de vina la a mea..

insa, va rog, ce alt senzor mai da comanda, pe langa g62 la releul 109, ca vazusem pe undeva, dar nu mai stiu, era o schema.. e cumva senzorul de volant, de pe cutia de viteze? cel de da viteza in bord, sau cel cu turatia sau senzorul de ulei de sub baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu intelegi ca releul 109 nu are treaba cu bujiile? Nu el le comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai inteles ceva azi.. bine inteles dupa ce m-am mai rotit pe langa masina, si am gasit din nou foaia aia, cu schema electrica a pornirii bujiilor..

releul 109 e bun, senzorul g62 e bun, pe acolo pe la ecu, cred ca toate sunt bune si frumoase..

g28, senzorul engine speed sender, l-am scos din soclu si am plecat cu masina, 0km/h, daca nu cumva are iar dubla functie ca si g62, desi nu prea cred, ca parca am vazut numai 3 fire in el..

acum se pune problema sa dau cu putin spray de contacte pe mufa de la g62, ca sa nu am cumva zgura din aia, avand in vedere ca am spalat de vreo 2 ori motorul anul asta..si, va rog sa ma ajutati

 

unde este localizat GLOW PLUG RELAY J52? 

sub volan? parca acolo am 109 si 335, sau 33 si ceva si un 58.. parca..

sau sub capota? ce o sa gasesc inscriptionat pe releul asta de bujii? 

o poza sau o localizare puteti sa-mi oferiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite, ala incercuit cu rosu.

post-1788-0-37915900-1380741812_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

okei.... multumesc.. sper s-o rezolv in sfarsit, sa nu mai stau cu frica dimineata, sa ma rog de ea sa porneasca.. 

fac un suc cand ajung prin capitala

mersi-mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat saptamana trecuta acest senzonr deoarece tot imi facea figuri cateodata. Cred ca nu am luat un senzor de calitate ca zilele astea cum a dat frigul dimineata face figuri la pornire. Poate fi senzorul de proasta calitate cu probleme de aceea am probleme la pornire pe frig (1 grad)?

 

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banc ajutator: cand m-am dus sa cumpar G62 de la niste amici si le-am zis (in gluma) ca vreau ieftin si bun, intreabarea lor a fost  "CATE vrei?"

Si am dat ~120-150RON pe un Behr sau Beru parca...

O diagnoza ti-ar prinde bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firma producatoare face produse bune, dar cred ca senzorii astia nu ii fac ei, ii cumpara de undeva :)) este vorba despre Calorstat Vernet din Franta. Eu lucrez la un importator de piese si noi lucram cu ei asa ca mi-am comandat de acolo, dar se pare ca nu  am facut o alegere buna.

 

O sa incerc o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 1 saptamana de cand a dat frigul masina mea porneste la sfert de cheie dimineata.

Problema este ca termostatul cred ca este blocat pe deschis, deoarece temperatura antigelului creste foarte greu. In 30-40 de minute de mers abia ajunge la 80 de grade. Abia dupa 40-50 de minute de mers in continuu ajunge la 90 (daca ajunge).

 

Ce termostat recomandati (aici chiar conteaza daca e AE, OE, OEM) ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aici chiar conteaza...atentie sa fie cel care trebuie...ma refer la temperatura de deschidere...

Eventual da-l jos pe al tau si citeste codul...

Producatori : Behr, Beru, Valeo, Wahler...vezi si originalul cat e ...uneori pe original e ~ la fel pretul sau chiar mai mic :)

 

Conteaza foarte mult cum percuteaza daca deschide la temp care trebuie si se inchide cand trebuie...

Calitatea conteaza la orice piesa critica a motorului...cel putin...

Pana la urma si la un nenorocit de furtun de vacum conteaza :)

Zilele trecute radeam de un amic care si-a schimbat un furtun de vacum de la turbina parca, si a pus ce a gasit in magazin rapid...

Dupa 2 saptamini tigaia nu mai tragea...furtunul nou nu mai era bun nici de pus la stropitoarea de parbriz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din alea gates la mosor? alea-s de motorina, nu de vacuum.

eu am luat originale, inca nu-s probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am...arata la fel cu celelate de pe masina...negru, frumos, panzat... :)

Omul nu  e vinovat/zgarcit...a luat ce a gasit la repezeala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,astazi am facut o scanere cu ajutorul unui prieten si am descoperit cateva erori.Cea care ma nelinisteste este

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

intrebare este : Ce trebuie sa fac? simptome ciudate nu am vazut la masina .Poate doar unul ca intr-o dimineata am pornit masina iar pentru cativa metri mai exact pana la urmatoarea intersectie cand luam piciorul de pe accelratie motorul ramanea turat deasupra la 1100rpm .(golf 4 1.4 16v)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa schimbi G62-ul. Poti incerca intai o curatare e mufei. Daca eroarea apare iar, alt senzor. Sa cumperi OEM sau Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si urmatoarele avarii din care sa zicem am probleme cu geamul din dreapta fata ca nu se deschide (motorasul se aude dar nu se lasa geamul in jos ) si incuietoarea de la haion nu se actioneaza decat cu cheia in  broasca(dar aici am descoperit ca furtunasul de la stergator spate curge in haion si s-ar putea sa fi ajuns apa si in incuietoare)

 

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 1A Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 3669577C125C62E

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
   Component: 1A Tõrsteuer.FS KLO 0003  

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
   Component: 1A Tõrsteuer.BF KLO 0003  

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
   Component: 1A Tõrsteuer.HL KLO 0002  

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
   Component: 1A Tõrsteuer.HR KLO 0002  

6 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            27-00 - Implausible Signal
00933 - Electric Window Motor; Passenger Side (V148)
            62-00 - No or Incorrect Adjustment
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
            27-00 - Implausible Signal
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
            27-00 - Implausible Signal

 

Daca cineva are timp si rabdarea si bunavointa sa explice sau sa-mi dea linkuri cate topic-uri deschise pe errorile de mai sus as fi recunascator:) .Ms mult de promtitudine Dl.Senior :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uite aici. Daca sti putin engleza iti explica semnificatia pentru fiecare eroare, cauze posibile si posibile rezolvari.

 

Iei pe rand, cauti codurile in lista, click pe el si vei vedea acolo. Sper sa te ajute.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!