Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Erori mai ai stocate?

Bujii schimbate, fise masurate/schimbate? Daca nu ai bobina pe fiecare cilindru...

EGR si clapeta curatate?

Ai cumva GPL pe masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moog, nu cred ca ai citit ce a scris colegul, nu? :)

cum sa zica ca-i merge pompa de benzina, iar tu sa-l intrebi daca are gaz?

a zis ca nu are erori.

xtended, bagi/ai bagat cumva benzina de la "bisnitari"? cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi are de masurat presiunea care o face pompa. 

Daca pui contactul de 2-3 ori, porneste mai bine?

 

cat despre senzor g2/g62 OEM vs AM, mai citeste si vezi cati au schimbat din nou senzorul AM cu unul OEM si nu au mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sunt erori stocate, iar in afara de problema cu pornirea, masina merge exemplar. Dupa pornire turatia sta fix la 9000. Consumul este bun.

Masina nu are si nu a avut niciodata GPL.

Benzina am pus doar de la Rompetrol si foarte rar de la Petrom. 

 

Cat despre fise si bobina de inductie sunt sceptic, deoarece trebuia sa mi le dea pe VCDS (missfire).

iar erorile care ar fi trebuit sa fie de natura electrica ar trebui sa se manifeste pe unitati de timp fixe.

Dar la mine pornirea greoiae se manifesta atat dupa 12 ore de stationare, cat si dupa 4-5 uneori (dupa toane) sau chiar 8-9 ore.

 

Este clar pe undeva pierde presiune.

Daca pun contactul de 2-3 ori, tot la fel de greu porneste.

Masina are 250 k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai..masina a fost achizitionata acum un an, la aprox 235 k. Acum are 250 k. Eu nu i-am schimbat in aceasta perioada.

Inainte nu stiu sigur daca au fost schimbati.

Nu inteleg totusi de ce acesti carbuni, reactioneaza  doar la mediu rece? 

 

Totusi electromotorul invarte bine cat motorul este cald.

Si de ce carbunii se manifesta bine dupa 2-3-4 ore de stationare, dar dupa mai mult de 5-6 nu? 

Exista o explicatie stiintifica?  

 

Toti mecanicii mi-au spus ca daca problema mea se manifesta pe intervale de timp neregulate, nu este electromotorul de vina. 

Am avut prieteni cu electromotoare defecte, dar problema lor se manifesta, atat la rece (dimineata) cat si atunci cand motorul era incins si temp lichidului de racire era la 90 grade.

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, am intrebat de GPL deoarece mai venise cineva la mine sa-i fac diagnoza, -pornire dimineata- asta dupa ce deja schimbase/curatase 1/2 de masina si schimbase si vreo 2-3 mecanici...si era de la GPL :) ...noroc ca a dat peste mine...

 

Xtender ai verificat presiunea in rampa ? Daca in sarcina slabeste, schimba pompa...si eu am avut ceva probleme, dar cireasa a fost ca s-a si blocat de vreo 2 ori dupa 2-3h de la oprire...noroc iar de GPL ca are pornire de urgenta direct pe GPL si asa am gasit vinovatul repede...

Cand dai la cheie electromotorul invarte ? Daca da, nu cred ca are treaba cu el...dar cine stie...mai degraba cu bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul invarte cand dau la cheie. Invarte de 2-3 ori, turatia se ridica la 700-800 dupa care moare. SE simte ca parca o mica zvacnire i-ar mai trebui sa porneasca... 

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe alimentare benzina...

Incearca sa-ti "furi" masina dimineata. Deschizi portiera si dai cheie imediat fara sa mai astepti sa se stinga becurile. Intre deschis portiera si dat cheie nu te machiezi :)

Intrebare : semnal lambda instant ce zice? Ai amestec sarac/bogat?

Gr 32 ce valori ai?

Baga-ti telefonul in...si scoate casuta vocala :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog, am incercat sa-mi fur masina exact cum ai explicat, dar tot la a 2-a cheie a luat-o.

 

Azi dimineata insa iar a luat-o la prima cheie la sfert.

Am observat insa un lucru ciudat.Aseara spre exemplu a fost destul de frig (sub 11-12 grade). Dimineata am pornit-o in jurul orei 9. Era oricum destul de racoare. A luat-o la sfert.

 

Cand temp exterioara creste peste 12-13 grade sau bate soarele in ea, o ia la a 2-a cheie. Cand e frig o ia la prima la sfert.

Cel putin asa am observat.

 

Am mai "rasfoit" forumurile si am gasit niste chestii legate de supapa de suprapresiune sau supapa de vapori din spatele filtrului de aer.

Este posibil sa fie una din aceste 2 piese responsabila cu pornirea? 

 

 

Este asa numita  "evaporative canister purge valve"

 

5226_x600.jpg

 

 

Pe vwvortex.com baietii ziceau ceva de genul:

when the valve fails it will cause the engine to misfire because there's fuel vapor in the engine 

 

Mai multe despre aceasta supapa am gasit aici: http://www.youtube.com/watch?v=y4heTf4rz7A

Intre minutele 5-10. 

 

O alta chestie ciudata. In rezervorul meu se pare ca nu este deloc presiune. De fiecare data cand alimentez si deschid busonul de la rezervor nu am pic de presiune. Nici macar un fas (cat de mic)..deloc deloc. Poate sa fie si 40 de grade afara. Nu am absolut deloc presiune iar din cate am inteles presiunea din rezervor este mentinuta chiar de aceasta valva. 

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta, in jurul orei 19.00 a luat-o iar la a 2-a cheie.

 

Nu mai inteleg nimic.

 

Dimineata pe racoare (in jurul orei 9.00) o ia la sfert, in aceeasi zi seara (19.00) o ia la a 2-a cheie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu e si nici nu cred ca e normal sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente la pornire functie de temperatura am si eu. Dar nu in halul asta, sa plece la prima cheie. Numai ca la mine e pe invers, pleaca la cald la ~1000rpm, si scade dupa citeva minute, iar cand e rece pleaca la ~900rpm...logic ar fi invers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata, ora 9.00, temperatura externa (afisata in bord) 7 grade. Porneste la sfert de cheie (bineineles dupa o noapte destul de friguroasa: 5-6 grade).

Voi mai cauta despre acea valva.

 

Deci, in cazul meu, exista 2 lucruri care influenteaza pornirea: temperatura externa si presiunea atmosferica.

 

Voi cauta senzorii care sunt responsabili pentru acestea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 e nou (OE), cel din ECU cum arata mai exact ?...ca nu am gasit nicaieri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai dreptate...daca gasesti ceva interesant tipa si la noi...

Si eu am observat variatii de genul asta...

La servici seara , locatia pe malul Bahluiului, porneste ok la 1000rpm, iar dimineata acasa, cocotat pe deal, diferenta de altitudine mica, porneste la 900rpm si destul de tremurat...la ~aceeasi temperatura...

foarte curioasa chestia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am observat la axp cand il porneam la rece era pe la 900(sub 1000 oricum dar nu 700), daca il opream pana sa ajunga acul la 90 si reporneam, urca pana la 1100 si o tinea tot asa cateva minute, dupa care scadea la ~700 cum e normal.

Daca faceam asta la 90 de grade, totul ok, pornea la 700. ciudatenie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din  cate am mai citit pe alte forumuri daca valva de suprapresiune e defecta (blocata pe deschis), vaporii de benzina din rezervor intra automat in cilindri (prin sistemul EVAP). La prima pornire, pompa baga benzina, se amorseaza, insa din injectoare nu mai intra suficienta benzina din cauza ca exista presiune in clindri.

 

Insa la temperatura scazuta / presiune atmosferica mare, vaporii nu mai ajung in cilindri..

 

Probabil din aceasta cauza nu am presiune deloc la deschiderea busonului, toata presiunea este deja pe circuit/cilindri (sau pe undeva se pierde).

 

S-ar putea ca in mers, vaporii sa se piarda pe undeva pe circuit sau pe la vreo alta supapa. Daca nu s-ar pierde, ar ajunge prea multi vapori de benzina in clindri decat benzina iar motorul ar muri in mers.

 

Totusi, o cantitate infima de vapori ramane in clindri, fapt ce duce la pornirea greoaie pe temperatura mare/presiune atmosferica mica.

Modificat de Xtended2404
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iep, si la mine la fel ca la Marius...daca o pornesc si pleaca la 900 o las ~1min si dau cheie din nou pleaca normal la 1000-1100rpm...

Care dreacu e supapa aia ?

Pana la urma vorbim de diferente mici de temp acum...vara nu am "probleme" de genul asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat termostatul acum 3 saptamâni, mergea brici. Acum la drum lung, in 100 km nu a crescut temperatura mai mult de 70. La viteza de 100 ajungea si la 40 grade. De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum descrii problema, e posibil ca termostatul sa ramana blocat pe deschis. Ai schimbat si flansa termostatului ? Ai o poza mai jos ca sa vezi cum arata. -_-

 

 

     post-50992-0-66153800-1380463087_thumb.j

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E termostat Vernet cu tot cu carcasa, flansa.

Deci s-a schimbat si aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!