Jump to content

Senzor (G2/G62)/ Indicator temperatura lichid racire motor - probleme


SSorin
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi.

Am urmatoarele erori, legate de senzorul de temperatura, pe modulul Instruments:

01039 - Senzor pentru indicator temperatura lichid racire ( G2 )

              64-10 Momentan neaccesibil - intermitent

 01039 - Senzor pentru indicator temperatura lichid racire ( G2 )

              30-10 Intrerupere/scurt la plus - intermitent

01039 - Senzor pentru indicator temperatura lichid racire ( G2 )

              29-10  Scurt la masa - intermitent

Am schimbat senzorul cat si tot cablajul , dar erorile sunt permanente. Sa fie oare ceva in ECU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu în ECU ci în partea de instrumente. G2 acolo merge, la ECU merge G62. Dacă senzorul este ok şi cablajul de la G2 pînă la placă este ok atunci problema este la placa de instrumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti indica temperatura antigel, in ceasuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu indica temperatura la antigel si nici nivelul de motorina nu cred ca este corect. Si ca o alta anomalie, in momentul in care deschid portbagajul, se ilumineza bordul ca si cum as fi pornit luminile de pozitie. Bun si care este acea placa de instrumente si ce as putea verifica acolo. Cumva placa cu relee care se afla undeva sub tabloul de sigurante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele din manson cauciuc hayon.

Pe placa,  poti merge pe circuite

Nu ai ce cauta pe la relee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Schimbat si eu aseara G62 pe original la 1.6 16v AZD  Cod : 059 919 501 A (cod luat din partslink24 cu seria de sasiu aferenta). L-am prins la 99 lei la epiesa - dubios de ieftin, stiu.

Problema mea e ca in mers la drum lung pentru o fractiune de secunda.. acul se plimba din 90 in 50 iar pe vcds in 01 engine pe MVB 001 - 2 la g62 aveam valori de 77, 66, 89,90,65 etc. Si dansa acul in ceasuri.

Urmeaza sa vad la drum lung daca face la fel ...dar.

1. Ventilatoarele nu mai pornesc la 94-95 grade celsius cum eram obisnuit ci la 90 fix.

2. Miscarea acului e liniara. Daca pana acum cu senzoru vechi aveam antigel la 75 de grade pe vcds si acu statea pe 90, acum situatia e alta: cand antigelul e la 70, acu e pe 70, cand antigelul e la 80- acum e pe 80 si la fel si la 90.

3. Senzorul scos era plin de o mazga verde si tare, ciudat tare. Ma gandesc sa nu fie tot motorul asa cum e si senzorul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:
Senzorul original era la pret mic pentru ca (cred) era defect. "Multumesc"  epiesa.

Ideea e ca dupa 35 km de drum lung uleiul sta la 92 fix..antigelul la 80...cred ca noul senzor de temperatura original e defect de nu stie sa arate corect temperatura. Si e ciudat ca intre ecu si ceasuri diferenta de temperatura e de 25 de grade. Ecu vede 50 ceasul vede 25.

Azi caut un hella si schimb din nou.

P.s. am incercat si cu alt termostat. Nu e de acolo.

Fizic nu poti avea ulei la 92 cu antigel la 80. Senzorul de ulei ce masoara nivelul si temperatura cred ca e cel original pe masina si de aceea am icnredere in el.

Revin dupa ce pun hella.

Prima data cand iau o piesa originala si am un gust amar......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să fii sigur că este senzorul de vină îţi propun un test simplu: faci rost de o rezistenţă cu valoarea cuprinsă între 200-290 ohmi (valoarea nu este critică, poate fi ceva mai mare/mică, dacă ai în oraş un magazin de piese electronice găseşti precis), scoţi mufa senzorului şi conectezi rezistenţa între AB (Instruments) apoi între CD (Engine) şi verifici cu VCDS. Dacă valorile sunt foarte apropiate atunci senzorul este de vină, dacă diferenţa între Instruments (verificat din VCDS nu după ceasul din bord) este de câteva grade atunci senzorul este de vină, dacă diferenţa este mare atunci problema este în altă parte.

 

1 hour ago, aditzu' said:

Si e ciudat ca intre ecu si ceasuri diferenta de temperatura e de 25 de grade.

Verificarea se face cum am zis mai sus pe Intruments în VCDS, ceasul din bord te poate induce în eroare. Oricum dacă valoarea aia se menţine şi prin verificarea cu VCDS atunci undeva este o problemă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat. Ma voi uita astazi dupa o rezistenta.

Am omis eu sa preciez.

VCDS 01 Engine vede 80 de grade

VCDS 17 Instruments vede 64.

Noi stim ca la g4 acelasi senzor trimite informatii prin 2 pini la ecu si 2 pini la ceasuri. (ca el in interior are 4 pini).

Daca nici hella nu vindeca problema atunci ramane doar cablaj defect...caz in care trebuie schimbat. Aici e deja munca de chinez batran :( .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu cablajul se lămurește cel mai simplu cu rezistenta. Poți lua două rezistențe și să le conectezi simultan, dar pot apărea diferente din cauza toleranței la valoarea rezistenței (eventual sa iei unele cu toleranță mica (1-5%).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba pui 2 rezistente cu aceeasi valoare, o sa arate temperaturi diferite. si valorile sunt total diferite pana in 50 grade si dupa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, uite că nu m-am gândit la asta, ce-i drept nu am comparat niciodată cele două rezistențe la un senzor bun... mea culpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caz rezolvat:

Montat senzor Hella si acum sta iarasi pe 90, la 96 pornesc ventilatoarele.

Daca stiam luam hella direct nu mai aruncam banii pe ala original. Sa imi fie invatatura de mine.

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat cu raspunsuri.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu cu 2-3 ''originale'' la pret redus care dadeau cu - la valori.
Cu Hella nu am avut belele niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Audi A3 8l, 1.6 AVU

Indicatia temperatura lichid racire imediat dupa pornire e la aproape 80gr C, iar scanarea cu OBDEleven da P0116 si P1290

Bord.jpg   DTC.jpg

 

Senzorul 059919501A de inlocuit sau poate fi si ceva de cablaj? La mufa senzorului nu am vazut vreun cablu dubios

Modificat de andrei0241
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica....dar, la ceasurile cum ai tu, produse de Jaeger, problema este la ele și necesita inlocuire. Scoate mufa la senzor g62, pune contact și vezi dacă tot asa face. Dacă da, ceasuri defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!