Jump to content

Cumparare masina de la un samsar


s_c
 Share

Postare recomandată

12 minutes ago, johnydriver said:

 vroiam sa-i rasplatesc cu aceeasi moneda.  

 

pai atunci nu te supara cand nu iti sare vreo perna din volan, poate si altul inaintea ta a fost tanar si suparat.

7 minutes ago, dydu_kuf said:

Cate masini au 1 singur proprietar? 

Toate, pana sa fie vandute.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, dydu_kuf said:

Nu inteleg de ce majoritatea o tin sus si tare cu primul proprietar? Cate masini au 1 singur proprietar? Cati stiu unde sa se uite in actele de DE unde scrie numarul de proprietari? Pot fi zeci sau sute de motive pentru care cineva schimba o masina, inseamna ca masina nu e buna?

 

Eu ca cumparator asa vreau. Vreau primul proprietar pentru ca e mai sigur. 

Eu cer certificatul de cumparare a masinii, sau a comenzii facute, si il l-am primit de 2 ori din 2.

+ in cartea de service se vede ca service-urile is facute in acelasi oras toata viata (unde traieste vanzatorul).

 

De ce e mai sigur? pentru ca e mai transparent, si pentru ca stii ca vanzatorul nu a luat teapa de la vre-un arab/rus/italian/roman/turc si ti-o da tie acum. Pentru ca poate sa-ti spuna mai multe despre masina decat oricine.

 

Stiu ca te-ai suparat ca am accentuat ca e de dorit de la primul proprietar, dar sa stii ca pe majoritatea nu-i intereseaza cati proprietari a avut masina, deci eu o sa fiu multumit daca am ajutat pe cineva ca mine, care nu se pricepe si vrea sa-si cumpere o masina care cu probabilitate maxima (nu 100%) nu o sa fie teapa. 

 

+ pe mobile.de cand alegi masina poti sa bifezi "1 previous owner"

 

 

26 minutes ago, Muale said:

pai atunci nu te supara cand nu iti sare vreo perna din volan, poate si altul inaintea ta a fost tanar si suparat.

 

 

Bine spus. 

Dar eu am facut mai sigur, si nu cumpar de la tineri suparati, dar ma duc in DE :)

Modificat de johnydriver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e greu de dovedit ca stia sau nu de problema cu  airbagurile . Tu poti sa zici ca nu stiai ca e asa, nu esti primul proprietar de noua, asa ai luat-o. Cum iti dovedeste cumparatorul ca tu ai incercat sa il pacalasesti. Vanzatorul e de buna credinta, cumparatorul la fel.  Moral nu e ok, dar legal ...

 

Ontopic, sa va mai zic un episod din viata mea , cum am luat cea mai mare teapa . 

 

Am luat doar o masina de la un samsar. Singura masina. Singura teapa grosolana. Pe vremea aia nu ma pricepeam la masini, deabia luasem carnetul.

Primavara anului 2005, bani nu aveam, parintii s-au imprumutat de 4000E , 2000E mai aveam de la vanzarea unui Ford.

Masina in cauza un Renault Megane 1 Hatchback 1.6 16v. Cum zice si @bgd_b92 samsarul nu ma lasa sa o conduc ca nu cumva sa o lovesc, bla bla .. ca o conduce el si imi fac eu o parere. Buuuun zic.  A mers cu ea  parea ok...

 

Aveam o cunostinta la reprezentata Renault (agent de vanzari), ii zic sa imi faca o programare in service ca mi-am gasit o masina (culmea, care fusese masina de test drive tot la Renault). Vorbesc cu samsarul sa vina la ora 10 la Renault ca aveam programare. Ajung acolo la 09:50 , masina deja era intrata in service. Tester , vizual sub masina. 

Vad discurile de frana uzate, ii zic la mecanic..el zice...nuu ca mai merg zeci de mii de km.

Amicul meu m-a lasat acolo balta ca avea ceva clienti. 

Ii intreb daca masina a fost lovita. Aici imi zice ca a fost atinsa bara spate si aripa putin dar nimic grav.  La sfarsit imi da doar un test de directie si la revedere.

Daca totul e ok zic sa o iau.

 

Dupa perfectarea actelor iau masina... vad ca discurile erau ovalizate, praf... hmmm. Zic asta sa fie teapa. 

La frana de motor zmucea masina de ziceai ca se rupe...era un tampon de la cutie.. no problem, revizei tot tacamul. Acolo a aparut si primul semn de intrebare ca masina fusese lovita frontal pentru ca farurile aveau urechiusele rupte.  

 

Dupa cateva luni apar niste crapaturi pe plafon... Ce sa vezi.. era plin de chit. Apoi a inceput si aripa spate sa aiba crapaturi si ieseau urme de rugina la pasajul rotii. Am zis asta e mi-am luat-o. Masina probabil fusese rasturnata (mi-a zis un tinichigiu).  Datorita acestui fapt batea totul prin interior, diverse plastice rupte, balamale de usi cu jocuri, haionul nu se aseza bine etc

 

Dupa alte cateva luni becurile de airbag in bord aprinse .. ceva erori de la cablaj, merg la service sa aflu daca are airbagurile la locul lor. Norocul meu e ca ziceau ca da. Nu am descoperit multumesc lui Dumnezeu daca aveau sau nu dreptate (bine..puteam sa verific si manual dar am zis sa nu deranjez iar masina sa imi apara erori prin bord).

Mi-am asumat teapa, dar prostia mea a fost ca am incercat sa si repar o masina care cu greu puteai sa o mai faci sa fie perfecta. Pierderea ar fi fost mult mai mica daca o vindeam imediat unui samsar / sau altcuiva si imi asiguram o pierdere.  Cum mie nu mi-a picat bine toata treaba asta , mai ales ca era luata si cu bani imprumutati am zis ca nu merita nimeni sa isi ia aceeasi teapa. Eu am fost crescut dupa principiul  "Ce tie nu iti place, altuia nu-i face! " 

 

Masina a ajuns la cumnatul meu, a tinut-o 3 ani fara sa bage nici un ban in ea. El stia ce ia, i-am dat-o oricum la pret de nimic pentru ca nu merita sa o vand mai departe. Oricum bagasem multe sute de Euro sa o aduc aproape de punctul 0 mecanic.  Apoi el a vandut-o cu 500E ... De la 6200E (+2000E ce am bagat eu in reparatii in doi ani de zile) in 5 ani a ajuns sa se dea cu 500E. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla cu masinile la mana a doua....chiar daca le verifici in service, pana la urma e o loterie si pot sa cada chiar daca nu au avut accidente.

Eu am un prieten samsar, care sub niciun chip nu vrea sa imi aduca masina din Germania...aduce pe banda, la mine nu se baga. Insa nici eu nu am insistat prea mult ptr ca pana acum am avut numai masini noi, si marele avantaj la masinile noi este ca, atat timp cat ai garantie, stai linistit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, parere formata dupa ani si ani de alergatura prin europa(germania, belgia, olanda, franta) dupa masini second hand(cu experiente pozitive si totusi, desi mai rar, negative, nicio masina luata second n-a fost fara ceva cheltuieli ulterioare imediate, macar distributia care trebuia inlocuita pt siguranta, atunci cand situatia era neclara...) , formula de aur in aceasta speta, a cumpararii unei masini pt uz personal e: masina noua cumparata de aici, cu optiunile pe care le folosesti efectiv, fara fite, figuri(ca sa minimizezi pierderea la revanzare), dupa 4-5 ani se vinde si cumparat iarasi masina noua, tot de aici. Acum e mai simplu pt ca producatorii fac preturi atractive ca sa vanda in europa de est, preturile atractive formandu-se in timp, vanzand si consolidandu-si pozitiile pe piata estica.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu vorbesti teorii.  nu ma intelege gresit, si eu tot ca tine gandesc, dar cand X o ia cu sub 10k si noua e peste 20.....degeaba spui tu avantajele masinii noi, X o va lua second, din motivul ca diferenta aia nu are din ce sa o faca. nu are bani, simplu.

singura mea ciudatenie e ca prefera sa ia modelul dorit la cel mai mic pret posibil, fara sa isi ridice intrebarile de rigoare: de ce o da asa ieftin? daca toti ailalti dau mai scump? nu toti, dar cunosc insi care se tiganesc si la 100 de euro la pret. nu ia masina ca nu ii mai lasa ala inca 100 de euro, chit ca pretul era ok, si prefera surse mult mai nesigure, pentru o economie absolut penibila. asta deja mi se pare ca ti-o cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis doar care este formula de aur, dupa parerea mea. Eu m-am pus pe mine pe primul plan, ceea ce fac eu ca sa-mi fie mie mai bine. Asta implica o pierdere la revanzare, insa scapi de alergatura, teste peste teste, ai garantie 4 ani la masina, chiar daca e mai greu cu ea la noi, eu personal nu-mi fac probleme ca vreun dealer nu-mi va acorda garantia daca am dreptate. Singuru dezavantaj e pierderea la revanzare, in rest sunt numai avantaje. Daca iti permiti aceasta pierdere, te incadrezi la formula de aur. Nu e doar o teorie, se poate aplica si eu asta am si facut, in paralel cu second, pt ca o masina de iarna, pt zapada, sau una de firma care merge numa si numa in oras cu parcari chinuitoare, eu n-o so iau noua indiferent de aceasta formula de aur, de exemplu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeti de curiozitate prin Salaj sa vedeti ce conserve circula pe strazi

Acolo se vand masini din bucati pe banda rulanta , ieftine , cererea e mare

Stiu zeci de masini cumparate si apoi utilizate fara sa fi fost verificate vreodata

Unii isi umplu curtea cu 2-3 buc , sa fie

E adevarat ca s-au vandut si masini corecte dar cu aspect neplacut

Acum vreo 2 ani parca a fost o grindina teribila in partea de munte a Zalaului , mii de masini au fost tocate efectiv

Eu eram atunci undeva spre Oradea la pescuit , cand am revenit pe Meses , greu de descris ce grozavii am vazut

Drept urmare sute de masini au fost vandute in aceasta stare mult sub pretul pietei

Inca vezi la tot pasul zeci de asemenea masini

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, traffictours said:

ormula de aur in aceasta speta, a cumpararii unei masini pt uz personal e: masina noua cumparata de aici, cu optiunile pe care le folosesti efectiv, fara fite, figuri(ca sa minimizezi pierderea la revanzare), dupa 4-5 ani se vinde si cumparat iarasi masina noua, tot de aici

Pe logica asta, am avea toti Logan 0.9 TCE chel si n-ai mai avea de la cine sa iti iei BMW/Audi/Merc SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehe, pai e formula de aur, o aplica cine poate... Nu se ajunge la ea din prima... Nici eu nam ajuns la ea nici macar din a 2a... Muncesti, iti construiesti o cariera, un bisnis, si dupaia te califici... Po sa-ti iei si mercedes, cine te opreste? Se poate privi si ca un deziderat, atunci cand esti foarte tanar si ai si alte prioritati. Daca loganu ala kel e masina pe care tio permiti intr-o anumita parte a vietii, nu e o rusine asta. Un barbat care se construieste puternic pe interior se simte bine in orice fel de masina, in sensul ca isi urmareste scopul lui in viata indiferent cu ce merge, poa sa mearga si cu autobuzul... Masina nu este un scop in viata, ci doar un mijloc de a avansa... Repet, sunt doar niste pareri personale, eu nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, insa trecand anii, fiecare din experientele lui trage niste concluzii. Altii au alte pareri, e normal.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu contest valoarea formulei, am si zis. dar pt X care vrea fix modelul Y si nu are bani, alta e reteta. stiu, o sa zici ca mai bine nu isi ia daca nu isi permite ca oricum intretinerea e problema. dar stii si tu ca alegerile astea nu sunt chiar rationale....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din 14 masini cumparate, 2 le'am luat de la samsari ; un samsar a fost un parc auto din Bucuresti, masina era la pret f atractiv, ceea ce m'a incantat dar s'a dovedit a fi un mic sac fara fund, pt ca a trebuit sa schimb cutia de viteze, planetara, si apoi chiulasa ( la 60.000 km si 5 ani vechime ), masina era din recuperari leasing ; am reparat'o si am vandut'o dupa 3-4 luni la pretul pietei..practic nu am pierdut nimic dar multa bataie de cap cu reparatiile ; iar a2a, am vazut'o ca a fost lovita in stalp, dar nu parea o problema majora, iar la verificare in servis s'a constatat ca a fost lovita..insa era primul proprietar pe carte, si samsarul mi'a vandut'o mie ; apoi am luat legatura cu proprietarul din acte prieteneste pe facebook si mi'a spus ca fusese declarata dauna totala ; probabil mai mult dpdv economic, pt ca nu era afectata vizibil ca sa zic asa, m'am folosit de ea ~ 1 an si apoi am vandut'o ; concluzia o trageti voi cu masinile de la samsari. Multi au cumparat masini de la mine ( cel putin 5 persoane imi vin in minte ) fara sa le testeze...ultimul cu i40 chiar a fost funny, avea permisul luat, s'a urcat in ea, a zis ca o ia direct...am insistat eu sa il plimb, sa ii deschid capota..etc..si o aveam de 1 luna la vanzare si nu ma sunase nimeni..absolut nimeni, iar masina era tzipla ; am pus'o pe facebook ( mai aveam 2 zile de anunt platit pe olx si am zis ca dupaia nu o mai vand, voiam sa o dau doar pt ceva oleaca mai puternic ) si a2a zi am vandut'o....sunt ffff multi oameni care nu se pricep...eu ma pricep cat de cat, stiu sa filtrez anunturile ca sa nu bat drumuri aiurea, drept dovada ca ma duc de cele mai multe ori punct ochit punct lovit, nu sunt nehotarat sa mai vad alte 10 si etc...dar imi si asum eventuale reparatii de ~1k, o revopsire daca e cazul sau altele...mai ales daca si proprietarul e realist si negociaza..pt ca nu ai cum altfel la masini mai vechi de 7-8 ani..sa ai pretentii sa fie noi, cam greu ; eu pe CC am dat 6600€ in august..luata de la proprietar ( cu care mai tin legatura si acum ), voia 7500 pe ea, isi luase deja b8 2016, si am preferat sa imi asum chestii ( precum ambreiajul, pe care l'am negociat ) si sa o fac eu pe placul meu, decat sa platesc extra pt o darapantura luata de la samsari cu km x2, lovita & etc ; evident ca altii au inceput sa dea din cioc ca a fost rasturnata si ca are 500k km la banii astia...dar masina nu mi'a facut nicio problema ( exceptand atunci chestia cu bucatica de span ) ; dar faptul ca am luat'o de la proprietar care a avut grija de ea si i'a tinut istoric a fost un lucru f bun ; chiar daca avea jantele julite, si nu era polisata..nu m'a secat de bani ; asta e primul pas dpmdv in a evita o posibila teapa ; oricum, daca nu ma insel, in Bucuresti si zonele limitrofe erau doar 2-3 passaturi CC vandute de proprietar...restul de 50+ erau samsarite, cu nr rosii sau din tari straine...pt ca CC'ul este o masina f samsarita, ca si bmw, mercedes & audi. Cu cat rulezi mai multe masini SH cu atat iti dai seama mai bine de ce se vinde si care sunt criteriile pt teapa perfecta...de aceea este f usor pt unii sa faca bani pacalind pe altii, iar noi proprietarii corecti nu ne putem vinde masinile pe un pret corect.

 

P.s : audi l'am dat si la proba cand am vazut un domn, un om cu capul pe umeri care chiar era interesat de masina si a stiut sa poarte o conversatie...nu sunt incuiat, dar nici sa vii pt test drive nu imi convine sa vezi si tu cum se conduce un audi sau o cutie automata..au venit 3 turcaleti intr'o zi, le'am spus ca pretul e fix dinainte, nici nu am deschis masina ca ei ma intrebau intr'una " cat e pretul, cat e ultimul pret?", Eu le ziceam ca e fix, ei ca " nu are cum ..." ...astfel de oameni iti ridica tensiunea si iti pierd timpul..ei isi faceau planul care sa o conduca..si le'am spus ca eu o voi conduce, iar daca se hotaresc la ea, mergem, o testam, vine cu banul si o conduce si el ; vi se pare un criteriu necinstit ? Sa nu dai masina oricui ? Daca o loveste eu ce fac? El deschide usa si pleaca...daca suntem oameni, ne intelegem, despre asta e vorba ; dar sa imi dai un mesaj ca ala in care sa iti expui tu pretentiile de bombardier mi se pare de tot rasul...si mai ales ca stiu de fiecare data f bine ce vand ; de aceea si le pun la pret fix, ca sa stie omul din capul locului care e treaba ; ca daca pui o masina la 8800 negociabil, pt unii negociabil inseamna maxim 8000 ; nu 2-300€...mai ales daca nu ii gasesti nimic masinii, ce sa negociem? Am inceput si eu sa fiu pro achizitie masini noi, pt ca la max 20k iei masini bune, cu tehnologie demna de 2021, dotari, emisii, turbo benzina chiar daca sunt de cmc mici, garantie 4-7 ani...decat sa bagi inca o data pretul masinii ( sh ) in intretinerea pe 4-6 ani si sa nu mai iei nimic  pe ea apoi, mai bine platesti o rata pt una noua si nu ai griji..iar dupa 5-6 ani si ~ 80-100k km rulati, iei 1/2 din pret pe ea..cum bine a zis un coleg mai sus ; problema apare cand vrei ceva mai premium, cum e cazul meu, ca vreau masina mai puternica, dotata, limo, etc ; acolo singura optiune este sa iti asumi stricaciunile, care cu siguranta vor fi ; nu sa chitzai ca nu ai ce manca pt ca s'a stricat fierul SH de 8 ani luat pe 10k...cand nou a fost 40k.

 

 

 

 

 

 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dydu_kuf Asta stim noi care facem asta si ne documentam. Dar si acolo poti sa intampini probleme daca cumparatorul gaseste ulterior ceva ce nu ii convine  si se simte inselat de vanzator. Si cum aici sunt campioni la asigurari de orice fel, suna la firma de avocatura unde are asigruare si incepe distractia. Totul depinde cat ii de pornit cumparatorul si proportional cu dauna pricinuita / inchipuita. 

 

@johnydriver O parte din ceea ce ai enumerat mai sus pot sa iti dovedesc ca nu se aplica 100% aici, daca vrei discutam in privat. Dar ca sa reduc totul la o simpla concluzie....o masina buna nu o sa  fie ieftina aici (indiferent de unde o cumperi, privat sau autohaus) si atunci trebuie sa iti pui intrebarea daca se mai merita sa bati drumul  pana in De sau alta tara pentru o masina care o gasesti in tara poate la acelasi pret sau mai ieftina. Aici mai conteaza pe langa partea financiara si daca ai timpul si cheful efectiv sa faci toate astea...o chestie care pentru multi ii un stres suplimentar.

 

Referitor la faptul ca trebuie sa fie primul propietar ii cam greu de gasit masini mai vechi de 3-4 ani care sa fie la primul propietar. Multe sunt luate de la firmele de leasing chiar daca au avut numai un posesor si deci in acte sunt cel putin doi propietari, asa ca nu ii relevant cati sunt in carte ci de la cine cumperi masina si cum arata masina. Eu personal daca nu il plac pe propietar nici nu ma uit la ceea ce vine (indiferent ca sunt in targul de vechituri sau ma duc sa vad o masina), am eu o regula ca daca nu imi place posesorul plec si caut in alta parte. 

 

Cand m-am referit la "bastinas" ma refeream la un neamt cam de aceeasi varsta cu mine care a avut interes sa cumpere masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aveti perfecta dreptate in faza cu pretul. 

Eu daca caut acum un Golf 7 highline din 2013, cu toate optiunile interesante mie, gasesc aproximativ 80 de masini, si daca bifezi sa mi le arate doar pe cele cu 1 proprietar, raman aproximativ 20.

Din acele 20 imi aleg 2-5 care-mi convin (dupa nota dealerului si alte caracteristici), le sun, spun ca vin de exemplu luni. Zbor cu 50e cu wizzair. Ii platesc unui cunoscut sa ma duca unde-mi trebuie (sau iau masina in chirie). Si ma duc sa vad masinile. Daca e privat si imi place masina, in 2 ore is in drum spre casa. Daca e dealer si are documentele pe masina la el, la fel... Dar daca e dealer cu documentele pe masina in banca.. mai stau cateva zile in D, ca e tara frumoasa :). Dar cu hotele scumpe.

 

Prima la ce ma uit ii pretul masinii desigur. In Germania 90% din masini cu pretul minim pe piata is harburi dpdv mecanic. Eu ma uit la pretul mai sus de mediu.

 

Referitor la cumpararea masinii din Ro cu pret mai sus de mediu.

Eu sunt om, care-si calculeaza riscurile.

Sansa sa gasesc o masina peste media pietei in Romania si sa-mi iau teapa, este mult mai mare decat sa-mi iau teapa in Germania daca ma conduc dupa aceleasi reguli. 

+ Masinile rulate in Germania, cu aceeasi KM si din acelasi an, sunt mult mai bune dpdv mecanic. Si masinile cumparate de noi din Germania dupa parerea mea is mai dotate. Poate au mai multa izolare fonica, alte piese folosesc la suspensie si asa mai departe. Nu afirm! Dar de unde se face pretul de masina noua in Romania cu 20-30% mai mic?

+ Chiar imi place Germania, si nu este un stres neplacut pentru mine sa ma duc dupa masina incolo, chiar daca stiu rau Germana si nemtii nu prea vb engleza.

Este o experienta stresanta, dar de care iti aduci aminte cu zambet si mandrie ca totusi nu-ti pierzi zielele intr-e 4 pereti... Cum am facut tot 2020 si inceputul de 2021... 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu esti tu, altii-s altii. Nu toata lumea vede periplul descris de tine ca fiind ceva comod, placut, reconfortant. Nu toti sunt sa zicem curajosi :)

Solutia asta ar fi intradevar cea mai ok, avand in vedere conditiile bune din DE, civilizatia lor.

Ca masinile pentru vest sunt mai bune, ma indoiesc. Nu cred ca vopseaua e mai groasa acolo si mai subtire la noi, dau un exemplu. 

Posibil sa se trimita masinile cu mai multe defecte la noi, asta da. Insa ma indoiesc ca exista diferente mari.

 

In orice caz, eu am observat ca la noi exista o pata de civilizatie in Vest. Am vazut cat am cautat Octavia o multime de anunturi de prin Cluj, anunturi scrise de oameni cu macar 12 clase, oameni care se vede ca au muncit pentru masina aia sa si-o permita si au ingrijit-o. Daca te orientezi spre sudul tarii, treaba se schimba si riscul creste semnificativ sa iti iei teapa. Cu toate ca exista si in sud o multime de oameni OK, printre care si cel de la care am luat eu Octavia. Masina pe langa faptul ca e echipata cu bun simt, are si imbunatiri, cum ar fi insonorizare profi pe toata masina. Nu cred ca un proprietar dezinteresat da cateva sute de euro pentru ceva ce multi ar considera un...moft.

 

Deci cred ca daca ai rabdare, daca nu cauti avioane S Class la 5000 euro sau masini des masluite, gasesti si la noi pe olx usurel o masina decenta, fara sa fie nevoie sa zbori in DE. Asta pentru cei care nu agreeaza aceasta idee.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ima dor ochii cand trebuie sa citesc ce scrie pe aici...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa citesti

E un topic unde fiecare se plange de ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vecinii ma deranjeaza ca fac galagie. Lecuiesc stomacul dupa covid.. 

Mi-au vandut pastile expirate la farmacie... Nu ma lasa sa fac vaccin. 

Si imi cade parul.
 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, tavitara said:

Nu trebuie sa citesti

E un topic unde fiecare se plange de ceva

Nu trebuie, dar din respect pentru colegii care citesc, s-ar putea folosi auto correctul macar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci una peste alta , samsarii nu vand masini bune .....

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Eu cred ca asta e cel mai simplu si corect spus. 

Sanatate tuturor

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Si cu toate astea eu am cunoscut si samsari care vand masini bune dar pretul difera ,mai mare decat al colegilor de breasla.Avand in vedere contextul actual si restrictiile de calatorie nu am putut sa merg in De ca sa cumpar o masina pentru un prieten asa ca am cautat local.Am gasit o firma care se ocupa cu comert vehicule rulate ,nu au un parc al lor,masinile le tin in Vitan.Cu toate astea am cumparat de la ei un Megane curat curat,verificat la Renault si apoi cand i am facut verificare rampa si distributia-masina este 100% cinstita dar a costat un pret corect,nu a fost oferta !In plus ei ofera factura cu TVA deductibil,Fac RAR ul si inscriu chiar masinile daca nu le vand in doua luni,mult  mai simplu pentru cine nu e familiarizat cu rutina asta sau pur si simplu e mai comod din fire  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur,cei doritori  sa imi scrie in privat ,nu le fac reclama pentru ca nu e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

 

Am gasit un Golf 7 in Oradea, pe olx. Am vorbit cu omul la telefon, si mi-a zis ca a cumparat masina pe numele lui de la un parc auto. Mi-a trimis si poze cu brief-ul masinii unde apare numele lui si cu hartiile de la TUV. L-am intrebat daca are contract de vanzare-cumparare cu parcul auto si mi-a spus ca contractul i-a fost luat la biroul de inmatriculari cand a scos numerele de export si i-au facut brief-ul pe numele lui. Mie mi se pare ciudata chestia asta, deoarece in 2012 am adus personal masina din profil din Germania si tot asa am avut contract pe numele meu si am scos numere, dar nu mi-a luat nimeni contractul la biroul de inmatriculari. Nu mai tin minte daca la Politie mi-a cerut contractul din Germania, dar parca la impozite la primarie a trebuit sa traduc contractul din Germania.

 

Omul tot sustine ca el asa a vandut mai multe masini si ca eu nu am nevoie de contractul din Germania. Daca vreau sa cumpar masina facem contract de vanzare-cumparare aici in Romania si pe urma imi face o imputernicire la notar ca eu sa pot duce masina la RAR.

Ce parere aveti ? Ati mai intalnit careva situatia asta ? Normal ca daca ma hotarasc sa cumpar masina, o voi verifica pe Car Vertical si vreau sa o duc si la un service, dar mi se pare ciudata toata povestea samsarului si nu stiu daca merita sa fac un drum pana la Oradea pentru masina asta.

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!