Jump to content

Decizie Phaeton vs A8


tiberyu
 Share

Postare recomandată

A condus cineva Phaeton cu motorul de 3.2 L 241 CP?Ma intereseaza niste opinii,cum trage avand in vedere greutatea masinii?Nu ma intereseaza variantele diesel.Doar aceasta varianta de motorizare.Sare din discutie motorul de 4.2 334 CP.Intreb pentru ca ma bate tot mai mult gandul sa achizitionez una din 2003-2004.Sunt destule pe mobile.de sub 100.000 km la niste preturi bune avand in vedere pentru ce ofera masina,in special lux.Tin sa mentionez ca stau in dubii intre Phaeton 3.2 L 241 CP si Audi A8 3.7 L 280 CP.Oricum tind spre Phaeton.E mai mare parca,alt comfort si nu-s asa intalnite pe strada precum A8.Va multumesc si astept niste opinii cat mai aproape de realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Phaeton 3.2 L 241 CP parerea mea din aceleasi motive enumerate de tine mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Phaeton imparte platforma cu Bentley (parca Continental, nu sunt sigur), masina facuta in mare parte manual in fabrica de sticla din Dresda.

De noua masina vine partial ambalata. Masina e mai grea pentru ca e construita sa fie foarte rigida-un tanc.

O masina foarte discreta comparativ cu ce poate la capitolul confort si lux.

Peste 10-20 ani o sa fie o masina clasica de colectie foarte rara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi fost in locul tau, as fi ales A8 4.2TDI. Chiar daca e motorina, e foarte puternic. Poti alege varianta L unde ai fotolii in spate, in loc de clasica bancheta. Bine, nici Phaeton-ul nu e de neglijat, dar eu am o slabiciune pentru A8. Indiferent de ce o sa alegi pana la urma sunt convins ca o sa fii incantat de alegere. Sa nu uiti sa o prezinti pe forum :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti pot da un argument serios dar, as alege Phaeton. E...altceva. Bafta cu orice ai cumpara.

Modificat de MarlboroMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Phaeton, la fel ca si "R32 mk IV" sunt masini unice si nu spun asta doar ca impart acelasi motor... nu ai sa vezi prea multe pe strazi ! Sunt masini-simbol ale vw. Si sincer, mi se pare mai confortbail phaetonul decat A8-ul. Succes in finalizarea deicizie. AMbele masini sunt superbe insa balanta mea inclian mutl spre phaeton!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi in locul tau nu as scoate din discutie benzina,consuma prea mult pt. ce ofera.As inclina spre Phaeton tocmai pt. ca sunt mai exclusiviste,cum cred ca am mai spus pe forum sunt cateva masini care se gasesc in Romania la kg ( X5,Passat,Seria 5,7,A8,etc).Phaeton este una din masinile pe care nu si le ia oricine si nu ca sa demonstreze ceva,este decenta la exterior dar superba la interior.In plus stopurile de Phaeton noaptea nu se compara din punctul meu de vedere cu stopurile de A8.Un alt minus al A8-ului mi se pare schimbatorul de viteze,care il gasim si pe A4 si pe A6,etc.Cel de Phaeton mai e decat pe Touareg parca.(ma refer la cele automate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de parere ca ar trebui sa alegi Phaeton, cel putin eu asta as face daca mi-as permite sa o intretin. Este pur si simplu ALTCEVA, este o RARITATE. :Computer: Nu ma impresioneaza prea tare cand vad in trafic un A8, dar cand vine vorba de Phaeton e alta poveste. Pur si simplu imi trezeste un sentiment de ADMIRATIE. :rolleyes:

Decizia iti apartine. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca un fan VW declarat iti spun ca intre A8 si Phaeton parerea mea ca nu ai decat o singura varianta PHAETON.

Pe scurt PHAETON a fost o masina creata avand in minte perfectiunea nemteasca si ambitia sefului grupului VAG de la acea vreme Ferdinand Pi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu uitam de ceasul analogic din mijlocul consolei si de fantele de aer care "se pitesc" in spatele ornamentelor de lemn.... :icon_thumright: ce mai masina.....

Am atasat poza mai jos..

post-20287-1257004993_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai vorba .. mi-a placut Phaeton de acum cativa ani.Imi pare rau ca am luat CC`ul cand puteam foarte bine de banii acestia sa-mi iau un Phaeton din 2006-2007 (bineinteles,tot in leasing).E ceva deosebit aceasta masina.Am analizat destul de mult BMW seria 7,mai exact 735i dar .. nu stiu , nu-mi place bordul,nu-mi place fata,nu-mi plac multe si l-am scos destul de repede din calcul ramanand la aceste 2 variante Phaeton-Audi A8.Spatiul e mai mare la Phaeton comparatv cu A8,si bordul ala e bestial,schimbatorul de viteze(automata,nici nu ma gandesc la manuala) imi da impresia ca as pilota un avion gata sa decoleze :(.

Revenind la ce ma doare pe mine mai mult,a condus careva Phaeton de 3.2 L 241 CP.Cu A8 3.7 L 280 CP am mers acum vreo 3-4 ani si vreau sa zic ca parca zbura nu alta,cand calca acceleratia simteam cum ma lipea pur si simplu de scaun si nu-mi dadea drumul sa ma misc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multe alte inovatii unice pe aceasta masina care s-a vrut a fi si o dovada a celor de la VW ca pot oricand sa le dea clasa celor de la MErcedes si BMW.

Ne oprim putin din fabulatii? Vrea cineva traducerea in romana a VW?

Parerea mea e ca oricat de deosebit si unic si smecher si rar pe strazi pare Phaeton, nu se compara cu A8 ultima generatie(cu facelift sau fara). M-am plimbat cu cel de 3.2 si nu spune absolut nimik masina iar cu A8 m-am plimbat doar cu motorizari mari si deci nu pot face comparatii, da luand in calcul ca A8 e full aluminiu cred ca se comporta bine si cu un motor mai mic.

Conceptiile de genul ca A8, seria 7 si s klasse sunt tipic romanesti si din punctul meu de vedere denota ceva frustrari. Daca tot vrem unicate de ce nu iei un cadilac sau cine stie ce dodge sau lincoln?

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sefu`,nu vreau ceva unicat.Punct.Stiam ca se ajunge la discutii de genu` .. .Imi place f mult Phaeton si intrebam de motorizarea care ma intereseaza pe mine.BMW e o masina super dar nu e pe gustul meu.Audi A8 ramane in calcul.Ce te-a deranjat asa tare ca eu tot nu am inteles.Si subiectul era daca cineva de pe forum a mers cu Phaeton 3.2 L 241 CP si ce opinii,pareri isi poate da.Doar atat,nimic mai mult.Sunt sigur ca ai inteles ce vreau sa zic,dar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-a deranjat nimc insa am dorit ca visatorii sa coboare cu picioarele pe pamant(vezi citatul pe care l-am dat). Se pare doar ca tu te-ai incins putin. Parerea mea era ca, da o fi phaeton usor comparabil cu A8, insa doar la anumite capitole. Cat despre expresia citata mi s-a parut total deplasata.

Atata timp cat argumentul pro Phaeton a fost ca masina asta este mai rara atunci am sugerat ceva mai unic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW nu a vrut sa dea clasa nimanui. Au vrut sa aibe si ei o masina in segmentul de lux sau limuzine. VW Phaeton este o masina care se manufactureaza. Ea nu se fabrica automatizat. Totul se face manual.

Phaeton nu este o masina cu foarte multa publicitate de aceea nu o vezi pe toate drumurile asa cum vezi S-Class sau BMW Seria 7 sau Audi A8. De altfel nu este asa bine vanduta pentru ca este foarte grea in comparatie cu A8. Phaeton are caroserie de fier si A8 de aluminiu. De aici si numarul lor pe strazi.

Totusi recomand Audi A8. 3.0 TDI daca vrei un consum decent sau 4.2 TDI daca vrei consum relativ decent si putere cat cuprinde.

Vad ca acum tu ai un diesel acasa. Cand vei trece la benzinare o sa simti diferenta care este enorma. Eu am si un 4.2 benzina si un 2.5 diesel. Nu vei vrea ca toti banii sa ii bagi in benzina. Benzinarul consuma afara intre 11 si 13 depinde de regimul de mers si in oras consuma cam 30 ziua si 20 noaptea.

In schimb la diesel nu are rost sa mai scriu. Toti stim cum consuma.

Motorul de 3.2 benzina de pe Phaeton il gasesti si pe Touareg. Nu toti posesorii acestui motor sunt multumiti de el. Consuma cam mult. Daca nu ma insel a fost primul lor motor mare pus pe masini. Nu stiu cat s-a schimbat pana in prezent.

Recomand Audi A8 in loc de VW Phaeton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca am deranjat, iar fraza de mai sus este cat se poate de documentata, mi-ar trebui insa pagini intregi sa detaliez; am fost la Wolfsburg in fabrica am fost in showroom-urile tehnice Audi, Seat, VW, Skoda, Bentley, etc; am vazut Audi A8 in sectiune longitudinala (jumatate era precum masina la gata cealalta era precum un schelet se putea vedea tot); mie nu mi se pare deloc deplasat ce am scris mai sus. BMW si Mercedes au conceput masini de clasa mica medie pt. a concura cu VW in acest segment iar raspunsul VW a fost acest Phaeton pt. a concura BMW si Mercedes in clasa de lux.

inca odata scuze daca am deranjat pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Phaeton nu a fost manufacturat pentru a concura cu alte masini. A fost facut pentru a fi prezent intr-o segment auto. Clasa de lux. Daca voiau sa dea clasa o faceau mai usoara. Cred ca 2-2.2 tone pt 3.2 fsi e cam mult. Audi A8 are 1.8 tone. un A8 4.2 fsi are 1.9 tone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aceeasi putere, acelasi motor si pe A8 doar ca e cu 400 kg mai greu Phaeton W12 fata de A8L 6.0L W12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMW si Mercedes nu au concurat niciodata cu VW. Cred ca estiputin confuz. Ajungem iar la discutii premium non-premium. BMW, Mercedes si Audi sunt cele care se infrunta, VW nu prea are nimic in comun cu aceasta lupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi dau si eu cu parerea , as alege Phaeton .De ce ? Pai in momentul cand cumparam Passatul era expus un Phaeton in showroom si eu deja baleam pe langa el. Arata foarte bine , nu mi se pare o masina opulenta , cat despre comparatiile cu A8 sigur sunt diferente .

Pretul lui Phaeton pornea de la un 65.000 Tva inclus si se termina la 100.000 euro pe cand A8 se termina la vreo 200.000 diferenta de pret se regaseste in dotari comportament rutier etc.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

pana in final care a fost alegerea? :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta iar era un topic de ala ciudat... Phaeton nu-mi dau seama de ce exista....sa se bata cu A8 sau cu cine? Se stie ca in acest segment S - klasse e taticul lor, cea mai vanduta masina, urmata de seria 7 si A8. Cu cine sa concurezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!