Jump to content

Skoda Octavia vRS 2001


PaulMIG

Postare recomandată

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PaulMIG

    29

  • Circoloco

    6

  • jmf

    5

  • SB_20_WOB

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

:))))))) Nu stiu daca sa rad sau sa plang.

Prin octombrie am trimis niste poze pe un alt forum Skoda pentru un calendar. Si...........pur si simplu am uitat complet de ele. Azi mi-am adus aminte, doar ca sa ajung sa ma arunc pe geam. Masina mea a ajuns pe 2 luni si s-au vandut toate calendarele.............

1st6months.jpg

2nd6months.jpg

Modificat de PaulMIG
Link către comentariu
  • 7 months later...

Salutare,

Revin cu cateva noutati. Nu am mai scris de mult si nici nu am mai facut mare lucru, dar, incet incet va ajunge acolo unde imi doresc.

Am comandat niste piese, pun aici part #, poate sunt de folos:

1. Pivoti: STG 1J0 407 365 H , DR 1J0 407 366 H ,

2. Bielete de directie (cu tot cu capete de bara): STG 1J0 407 366 H , DR 1J0 422 804 H

3. bucse brate fata: - bucsa anterioara: 357 407 182

- bucsa posterioara de brat plina de pe AUDI TT 1999-2006 part number: 8N0 407 181B

4. bucse axa spate de pe Skoda Fabia vRS 2003-2007 part number: 6Q0 501 541E

5. Bara rigidizare compartiment motor intre amortizoare Audi S3 1.8 20v Turbo 1999-2003: part number 8L9 805 629 A

6. Termostat part number 050 121 113 C + Oring 038 121 119 B

7. N75 regulator wastegate (valva solenoid) part number 058 906 283 F

8. Senzor temperatura aer admisie G42 part number 058 905 379

9. Senzor temperatura lichid de racire G2 (4pini VERDE) 059 919 501 A

10. Filtru de benzina 1J0 201 511 A

Am renuntat la ideea bucsilor poliuretanice, consider ca e suficient asa. M-am gandit la o bara fata stabilizatoare de R32 de 23mm fata de cea stock de 19mm, dar ar fi trebuit sa cumpar una de 25mm sau 28mm pentru spate si dupa cateva cercetari, ma alegeam cu un setup foarte agresiv, numai bun de circuit, deci a picat. Voi ramane la 19mm pe fata si in curand voi lua un Whiteline reglabil de 22mm pt spate.

Aici este un DIY cu schimbatul bucsilor din puntea spate: CLICK, n-are rost sa mai pun poze cu si cu a mea

Intr-un final am pus pe masina bumper vents-urile milotec. Pentru cine este interesat, aici este un DIY facut de altcineva: CLICK. La mine, din pacate, a fost mai dificil.

IMG_8660.jpg

Trebuiau fortate ca sa stea in pozitie, si nu din cauza ca nu am decupat destul bara.

IMG_8663.jpg

Per total imi place cum arata, dar, doar mai de la distanta... Daca te apropii, se vede ca nu stau cum trebuie, din pacate.

IMG_8686res.jpg

IMG_8681res.jpg

Am probat de 2 saptamani niste roti pe 19. Mai multe detalii maine. Pana atunci, pun poze de la o intalnire cu niste prieteni.

DSC_5589res.jpg

DSC_5623res.jpg

DSC_5648res.jpg

Numai bine!

Link către comentariu

Iti spun sincer ca in primele poze nu m-au dat pe spate vents-urile. Dar cu jantele pe 19" parca se integreaza mult mai bine :P

In viitor te gandesti la un alt set de jante? Ca dimensiune 17" cred ca este optim, modelul il stabilesti tu.

Felicitari pentru pasiunea ta !

Link către comentariu

Mersi :Driver:

In primavara vin jantele si cu siguranta 17". OZ Ultraleggera sau Team Dynamics Pro Race 1.2, dar mai e pana atunci.

Link către comentariu

Jantele le-am imprumutat doar ca sa imi fac o idee si, de curiozitate. Pot spune ca imi place foarte mult cum arata, dar, cand va fi sa aleg, voi lua 17" clar. Sunt 19x8 et35 cu 225/35/19 si nu ating nicaieri, chiar daca am fost doar singur in masina. Pot spune ca masina este mai confortabila in general peste denivelari, in schimb, se simt mai rau rotile mari in gropi sau guri de canale mai inalte. Per total e mai bine pentru ca masina nu mai topaie din cauza talonului prea mare + suspensie sport

In week-end am iesit si am mai facut niste poze:

DSC_5854res.jpg

DSC_6049res.jpg

DSC_6058res.jpg

DSC_6071res.jpg

DSC_6078res1.jpg

DSC_6012res.jpg

DSC_5914res.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru masina...e foarte frumoasa...mai ales jantele:-D ce planuri ai pentru ele?:-P

Ma refer la cele Spider:-)

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
  • 1 year later...

A trecut ceva timp de cand am postat ultima oara aici. Va trebui sa o iau treptat sa imi aduc aminte toate chestiile care s-au mai schimbat intre timp.

 

Am avut o problema de lunga durata cu eroarea 17705, in urma careia am schimbat DV, furtune boost, debitmetru, dar nu s-a rezolvat definitiv decat atunci cand am schimbat aproape tot din poza urmatoare. De vina erau niste furtune si coturi de plastic, crapate, din sistemul de gaze carter, impreuna cu vreo 3 supape unicsens. Totul aflat undeva sub galeria de admisie.

 

poz10302_zpsd2bbb0f5.jpg

 

 

Pe pagina anterioara este o lista cu 10 puncte cu piese. Toate sunt acum pe masina.

O poza cu diferenta intre bucsa de Fabia vRS si cea de Octavia vRS

 

IMG395res.jpg

 

 

Printre partile bune a fost si o plimbare pe hungaroring, care m-a fascinat, motiv pentru care am achizitionat o masina care va fi micul meu proiect de trackcar.

Tot cu ocazia plimbarii pe hungaroring mi-am dat seama ca franele sunt o gluma buna si pe langa asta. daca mergi fara slick/semislick pe circuit, asteptarile trebuie sa scada enorm.

 

IMG_20130512_152914_zps52a6ca2a.jpg

IMG_20130513_154017_zps2841ba98.jpg

IMG_3794_zps1b30c685.jpg

 

Ulterior, am cumparat discuri ATE PowerDisc si placute ATE Ceramic si lichid de frana Motul RBF 600. Probabil intr-un an, cand voi schimba din nou lichidul, voi cumpara si furtune frana metalice si cu asta voi termina modificarile la frane, pentru ca va ramane masina de zi cu zi, deci, nu voi apela la BBK.

Diferentele in franare m-au impresionat. Chiar recomand oricui combinatia asta. Chiar daca franeaza mult mai eficient la cald decat la rece.

 

 

Mi-am pus foile, maxim pe spate si legal pe fata, am infoliat stalpul B si am pus folie pe stopuri, doar pe partea alba:

 

IMG_20130530_164932_zps548bbb02.jpg

IMG_20130530_164711_zps77893d09.jpg

 

 

Am polishat farurile si le-am acoperit cu folie protectoare transparenta.

 

before:

IMG_20130717_201410_zps6efa3a88.jpg

after

IMG_20130718_182258_zps6e260a64.jpg

 

 

Am spalat motorul. A se vedea stadiul in care arata deja furtunul Y, care a fost cumparat la set cu restul de la Forge si era, odata, la fel de albastru... Regret ca nu am trecut la oil catch can... dar e timp.

 

IMG_20130719_210936_zps0dceb5cb.jpg

 

 

Am imprumutat din nou jantele ABT si am fost in plimbare la Brasov la EuroCar Summer Fest

 

vrseurocar_zps660dccb6.jpg

 

 

Aproape acum un an am dat comanda de jante care au venit abia pe sfarsit de septembrie '13 si nu le-am mai montat decat acum o saptamana.

Deci, dupa cum imi doream, Team Dynamics Pro Race 1.2 Anthracite 7.5x17 et35 si cauciucuri 225/45-17 GY Eagle F1 Asymmetric 2.

Extrem de incantat si de cum arata si de aderenta foarte mare pe care o au comparativ cu 205/55-16 Dunlop

 

image_zpsd4583d0d.jpg

image_zpsbe730821.jpg

image_zps40c33664.jpg

 

 

Cred ca au mai fost cateva chestii dar astea sunt cele mai importante.

In rest, acum am trecut de 145000 si o iubesc ca in prima zi.

Intrebari, pareri? :)

Link către comentariu

foarte frumoasa masina, nu imi aduc aminte sa fi vazut-o prin Sibiu, cand vin o sa ma uit dupa ea :) . ABT-urile alea chiar dau bine, foarte bine, pacat insa ca nu prea sunt drumurile atat de bune cat sa iti permita sa le rulezi fara griji, dar si Dynamics arata bine. Vad intr-o poza BRT-ul, nu stiam ca inca il mai are, de ce nu ii face un topic de prezentare aici(sau are si mi-a scapat mie ? )? e o masina frumoasa si rara pe la noi, m-ar bucura sa o pot vedea aici, poate il convingi :) .

Link către comentariu

Când îți vad mașina si modificarile îmi aduc aminte de fosta mea mașina :(.

Oricum imi place mult cum arată mașina ta. Spor in continuare la tot ceea ce faci si drumuri bune si asfalt întins sa ai pt masinuta.

Link către comentariu

Mersi mult de tot la amandoi!

mik15, da un semn cand treci prin Sibiu.

Bartolomeus a vandut ambele S2-uri:

 

IMG_20130720_145122_zpsa7f7b365.jpg

IMG_20130721_134645_zps8107d8e2.jpg

 

Acum are altceva:

 

DSC_8053_zps83247178.jpg

DSC_8061_zps7db71c5d.jpg

 

Alte poze random:

 

IMG_20130531_204131_zps06fcb3f8.jpg

IMG_20130531_195023_zps6bc6bb4a.jpg

333_zps6b32db1f.jpg

IMG_20130721_134435_zps0966370f.jpg

Link către comentariu

pacat, erau superbe S2-urile si super rare...probabil ca a avut o oferta buna, altfel nu prea erau de dat, au devenit masini de colectie...

uitandu-ma la poza aceea O1 vs O3, fara a fi citit specificatiile tehnice, caroseriile par identice, ampatemntul pare similar, distanta intre stalpul usii fata si axa fata la fel...o sa caut masuratorile oficiale, la ochiometru din unghiul acela par foarte asemanatoare :), era doar un lucru care mi-a sarit in ochi si m-a facut sa ma intreb oare cat au schimbat pe partea de sasiu de la prima generatie...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!