Jump to content

Skoda Octavia vRS 2001


PaulMIG

Postare recomandată

Mersi mult de raspunsuri.

Undeva saptamana viitoare o sa ii curat filtru de aer ca am ajuns la 5000 km cu el, si curat si clapeta de acceleratie, dupa care o mai scanez odata sa vad ce erori mai sunt.

Am vazut relanti de la forge dar ii scump, asa ca o sa merg o perioada fara...

@ GtSport: te-am vazut prin sinaia sambata, dar am reactionat tarziu cu un claxon.

^_^ Te-am vazut si noi, eram cu cera in masina si cu inca un sibian de-al nostru, floss.

Salutari si aici! :cool:

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • PaulMIG

    29

  • Circoloco

    6

  • jmf

    5

  • SB_20_WOB

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cand nu am mai scris am mai acumulat vreo 2500km cu masina, asa ca mai completez jurnalul de bord:

Dupa cum am spus, i-am curatat clapeta de acceleratie. Era destul de murdara si la sfarsit a iesit excelent.

Am curatat si filtrul de aer care dupa aproape 6000km de folosinta a fost surprinzator de curat, lucru care ma bucura. Ma asteptam la mult mai multa mizerie in tara asta plina de praf.

Intr-un final am montat si dogbone-ul Powerflex. Nu am decat cuvinte de lauda. Chiar este o modificare extrem de ieftina si cu rezultate foarte palpabile. Raspunsul acceleratiei e mai bun, schimbarile de viteze mai precise, wheelhop-ul nu mai exista, masina pare mai inchegata(dpdv motor-cutie). Este un mic efect negativ, se transmit vibratiile mai mult in interior, dar ele se simt la relanti si cand pleci normal de pe loc, ai senzatia ca trebuie turat mai tare motoru, ca ar da sa moara.

Acum partile rele: Pana la urma erorile care le-am inregistrat legate de DV, s-au adeverit. A cedat si m-am intors de la vatra dornei cu o masina aspirata... L-am schimbat rapid cu unul de la reprezentanta. 138 de lei mi s-a parut foarte bine. Dupa ce am sters erorile masina a revenit la starea buna, initiala. Si de atunci nu a mai inregistrat erori legate de DV dar in schimb are o alta problema care ma dispera momentan:

Fuel Trim (Mult) System too lean. Apare check engine in bord si masina nu mai trage, dupa 10 km dispare si masina trage iara, dupa aia apare si dispare si tot asa. Nu are legatura cu caldura, cu motoru rece sau cald, sau cu faptul ca ii dai in gura. Incerc sa ma documentez cat mai bine de pe forumuri din afara inainte sa merg cu ea la skoda... Din cate am inteles, la eroarea asta, ar trebui sa verific toate furtunele de vacuum, sau daca nu, ar mai putea fii MAF-ul, injector, sau o sonda lambda. Injectorul nu prea cred ca efectele ar fi fost mult mai naspa. Nu cred ca este ceva grav dar e enervant cand masina nu e 100% in regula.

In rest, ne iubim ca-n prima zi.

DSC02224.jpg

DSC02229.jpg

DSC02230.jpg

Link către comentariu

Cati $ a fost osul ?:wub: Cred ca cel comandat de tine este compatibil si cu bora si de aceea intreb. Drumuri bune :wub:

Edit: am uitat sa intreb. Se schimba doar bucsa sau cu totul?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Da, doar bucsa. Eu l-am comandat printr-un magazin gen racingnick si am dat exact pretul de pe site la powerflex, acum cateva luni, 99 lei.

@circoloco: uita-te pe site ca poti cauta dupa modelul masini si vezi exact.

Link către comentariu
  • 7 months later...

A trecut f mult timp si n-am mai facut mare lucru.

Dupa 5 luni de hibernat, ieri cu o baterie noua masina a pornit. Mi-a fost un dor enorm, dar, m-am abtinut la ~5km de condus si maxim 3000 ture. Intre timp am cumparat din anglia coilovere weitec hicon GT si steering rack bush Powerflex si de pe ebay niste furtunuri Forge. Inca mai astept sa imi vina breather hoses Forge si dupa ma apuc sa schimb tot. Sper saptamana asta suspensia sa fie pe masina... Mi-au ajuns si flansele si rulmentii de amortizor. Daca mai trebuie ceva capat de bara sau mai stiu io ce, o sa schimb. O sa urmeze si schimb de ulei si bujii.

DSC02598.jpg

DSC02591.jpg

DSC02597.jpg

Link către comentariu

Respect pt motor!

Bravos pt suspesiile noi. Arcurile spate nu le vinzi, care sunt acum pe masina? :rolleyes: Poate vb :)

Link către comentariu

misto suspensia

am citit pe undeva ca nu e chiar atat de dura, si poate fi si confortabila masina

Link către comentariu

@rares v: As vinde arcurile dar as prefera sa le dau la pachet. Fa-mi o oferta pe privat.

Azi am pus suspensia. Intr-adevar Mihai si eu citisem ca nu e foarte dura.

Telescoapele mele spate erau pe duca de la inceput, cand am cumparat masina am primit o fisa cu ultima inspectie tehnica din Franta si era un semn de exclamare la amortizoarele spate. Dupa 18000km de Romania si-au dat duhul de tot. Pe fata mai erau cum erau.

Pe fata am lasat inaltimea asa cum a venit de la Weitec(se poate vedea filetul in poza cu ele in cutie de mai sus), si pe spate am reglat la jumatatea filetului. Diferenta fata de stock nu e mare.

Sunt multumit de cum arata spatele dar fata mai trebuie coborata un pic, cam un cm, pt ca am impresia ca e cu nasul pe sus. Nu am vrut niciodata o masina extrem de joasa chiar daca imi place dpdv vizual, dar spoilerul fata la masina asta e foarte jos si nu stiu ce as face daca as lasa-o la maxim jos. Ar mai trebui si niste jante pe 17 ...

Dpdv al handelingului nu pot sa imi dau mult cu parerea. Am facut 10 km cu ea in oras pe niste strazi mai proaste cu santuri reasfaltate, deci mici denivelari. Prima impresie este excelenta, ma asteptam la mult mai dur sincer(si datorita faptului ca stiam ca telescoapele mele sunt duse) dar este mai mult decat acceptabil. Dupa ce o sa termin si cu schimbatul de furtune, ulei, si zero erori si o sa fiu multumit cu inaltimea, o sa o scot la alergat pe serpentine si o sa imi pot da cu parerea mai pertinent.

In concluzie nota 10 pentru Weitec pana acum. Atasez niste poze facute azi la repezeala.

1DSC02613.jpg

2DSC02614.jpg

DSC02615.jpg

DSC02612.jpg

Link către comentariu

Si eu am avut suspensie Weitec pe A3 si am fost extrem de multumit.Doar ca la drumuri lungi pe drumuri denivelate ma ajungea durerea de spate ... si pe atunci aveam doar 25 ani Ș-)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ne tii in suspans;

Cum sta (lipita de asfalt in curbe :) ) cu suspensia: confort la drum, accelerari, frane...? estetic arata clar mai bine lasata; bucsele powerflex (mai ales dognone ul) nu sunt prea dure?

Respekt!

Link către comentariu
  • 1 month later...

@ mari_usica: din pacate ma tin in suspans si pe mine pentru ca inca nu am apucat sa merg tare cu ea pe un drum virajat pentru ca am o eroare si masina merge cu amestec sarac... probabil debitmetru sau sonda lambda. O sa ii dau eu de cap. In schimb am mers prin oras destul de mult si dpdv confort e un pic mai dura dar dupa cum ziceam ma asteptam la mult mai rau, plus ca in Sibiu in ultima vreme e razboi pe strazi. bucse powerflex am doar dogboneul si este mai dur, simti ceva mici trepidatii in masina la relanti si cand pleci de pe loc, in rest nici o diferenta, dar ca si plus raspunsul la acceleratie este mai bun si eu zic ca merita 100%

Intre timp am facut mai multe la masina:

Am apucat sa mai cobor fata un pic, acum sunt multumit de cum arata.

Am schimbat uleiul cu MOTUL 8100 X-cess 5w40 si am dat jos baia sa schimb sorbul. Sorbul a fost 60 lei deci chiar merita tinand cont de ce se poate intampla daca se infunda de tot. Al meu era infundat cam 35% sa zic, nu arata groaznic, ma asteptam la mai rau. Nu stiu cat se poate intelege din poze.

Am pus si bujii NGK BKR6E

Am schimbat si bucsa Powerflex de la caseta de directie, sincer nu mi-am dat seama daca a facut vreo diferenta.

Si am pus furtunele de la Forge si cu ocazia asta am spalat si intercoolerul. Partea buna la schimbatul de furtune e ca mi-a disparut eroarea "boost pressure drop between turbo and throttle body" sau ceva de genu si partea proasta e ca am comandat Intake hoseul gresit ceea ce a dus la foarte multe injuraturi si blesteme. Dupa ce s-a chinuit un prieten sa prinda furtunul la turbo, lucru extrem de greu, a trebuit dat jos pentru ca cele 2 gauri din partea de sus sunt inversate si au diametre diferite si nu se mai potrivesc cu restul de furtune decat daca m-as apuca sa tai din ele ceea ce nu prea imi vine sa fac... Asa ca intake-ul este de vanzare (vezi semnatura) si e pentru AWW - AWD - AWP - AUM - APP - AWU - ??AUQ??(dupa spusele forge se pare ca exista AUQ cu diametrele inversate sus).

Si acum cu pozele

0806201106811111.jpg

15062011091111.jpg

15062011084111.jpg

150620110861111.jpg

150620110871111.jpg

150620110901111.jpg

140620110831111.jpg

080620110761111.jpg

080620110721111.jpg

Modificat de PaulMIG
Link către comentariu

nu se puteau pune furtunele de intake hose pur si simplu respectand diametrele ..... adica ar fi fost inversate ca si ordine , dar ma gandesc ca ar fi facut acelasi lucru, sau sunt la limita ca lungime si cel scurt nu ar fi ajuns mai in fata ca sa vina la gaura corespunzatoare ?

Link către comentariu

Chestia e ca sunt prea lungi nu prea scurte. Ele sunt gandite sa stea incrucisate si daca le pun invers trebuie sa tai din cel care duce in DV si din breather hose. Si eu ma gandesc ca nu ar fi nici o problema daca sunt inversate dar deocamdata incerc sa il vand la un pret de nimic pt ca as prefera sa imi iau furtunul potrivit sa fie totul perfect.

Link către comentariu

Eu zic ca poti sa le adaptezi linistit. Gandeste-te ca la mine a fost mai rau, am K04, si furtunul de K04 (tt225) e si mai altfel. Dar cu rabdare, bucati de furtune si coliere multe se rezolva :). De prins ce sa mai zic, a incaput furtunul la limita limitelor si a trebuit sa indoi ceva conducta metalica ce dadea in combi-valve-ul de la SAI, fiindca era sugrumat vacuumul de furtunul asta mare si nu mai deschidea valva dimineata la rece. Ah, si furtunul Y sta acuma intr-o pozitie de veritabil contorsionist, ma mir ca n-a crapat inca...

Modificat de jmf
Link către comentariu

Daca nu vand furtunul o sa il pun asa. Deocamdata am alte belele pe cap.

Intre timp, un mic update de look. Eu sunt extrem de multumit de rezultatul final.

Nu bagati in seama cat de curata e masina :blah:

20062011098aaa.jpg

20062011095aaa.jpg

20062011092aaa.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...
  • 1 month later...

@D'evil69 si Tenny: Ms mult

Update de iarna:

De ultima data de cand am scris, masina a facut vreo 2500km. Asta pentru ca iarna nu circul cu ea aproape deloc, eventual cativa km ca sa nu prinda radacini.

Ca si probleme, la scurt timp dupa ce mi s-a aprins beculetul care ma atentiona ca nu mai am placute, a picat senzorul de abs stanga fata.

08102011275.jpg

Stiam de problema cu uzura placutelor. Primul pas am schimbat pe spate discuri/placute OEM, prin noiembrie. Pe fata urmand sa ma decid ce fac.

03122011339.jpg

Am fost foarte aproape sa comand EBC Turbo Groove si placute Yellow Stuff. Chiar si dupa ce am condus un 335d cu combinatia asta si dimineata pe racoare si prin oras si la drum lung la prima frana erau praf. Clar trebuiau incalzite, dar am zis ca ma descurc eu. Dar, in urma unei probleme cu cei de la 4Turbo din Bucuresti am renuntat definitiv la idee. 90% sigur ca pe fata voi alege disc OEM si Ferodo ds2500.

Eventual sa imi dea un feedback profesoru la discurile ATE Powerdisk...

Am un prieten de treaba care o luna si ceva mi-a imprumutat o octavia mk2 vRS. E o diferenta foarte mare de la a mea la mk2 vRS cu superchips stage 1. Si eu vreauuuu.

28122011370.jpg

La schimb i-am dat bateria de la octavia sa o puna pe S2.

photo2.jpg

La urma pun niste poze din ultimele 6 luni.

10092011242.jpg

11102011281.jpg

10092011240.jpg

25112011325.jpg

03102011268.jpg

photo10.jpg

Modificat de PaulMIG
Link către comentariu

Mersi.

Cat despre S2, da e foarte special. S-ar putea sa se deschida un topic de prezentare pentru 2 S2-uri.

Link către comentariu

Cel mai frumos model din toate pozele acelea puse de tine ramane in continuare vRS 2001.Frumoasa masina imi place ce ai facut la ea, spor in continuare cu urmatoarele modificari.In poza cu cele doua vRS-uri, vRS Mk2 e eclipsat :)) de MIG (parere strict personala).La cati mai multi kilometrii si asfalt intins sa ai.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu

:) ma bucur ca va place. Mersi mult, si km fara numar sa avem cu totii!

Si mie intotdeauna mi-a placut mai mult mk1 vRS fata de mk2, cu toate ca mk2 e o masina mai buna fara doar si poate.

Am primit cadou, dar nu am apucat sa le montez: CLICK. Spre sfarsitul lui martie, cand masina isi va relua activitatea, o sa le pun. Abia astept.

Foarte multa lume a pus LCR splitter sub spoilerul fata.. mie personal nu imi place:

lcrsplitter.jpg

In schimb vreau astea: CLICK, par mult mai ok si nici nu coboara atat de mult..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!