Jump to content

probleme cu amorsarea pompei de motorina


helldriver
 Share

Postare recomandată

blaga alexandru

ca si cod de motor sunt 100% sigur ca ajm. azi m-am uitat la codul meu, e tot ajm. in schimb la mine nu se aude nimic in rezervor. ca si completare mufa care intra in rezervor are 4 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 fire au la toate. Din fabrica doar atj are pompa dar se poate pune si la ajm nu e problema. Chiar daca e atj nu la toate se aude pompa, la unii e arsa, la altii nu baga deloc, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si cod de motor sunt 100% sigur ca ajm. azi m-am uitat la codul meu, e tot ajm. in schimb la mine nu se aude nimic in rezervor. ca si completare mufa care intra in rezervor are 4 fire.

 

la Passat B5 - AJM nu are pompa electrica, ATJ are pompa. Asa cum ti-a zis si Pavy, toate au 4 fire la mufa.

 

4 fire au la toate. Din fabrica doar atj are pompa dar se poate pune si la ajm nu e problema. Chiar daca e atj nu la toate se aude pompa, la unii e arsa, la altii nu baga deloc, etc.

 

se poate verifica... acum, depinde de la masina la masina si de cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

Azi am verificat si eu relee nu am acel releu de pompa electrica. Deci se pare ca nu am pompa. Pe mine m-a dezorientat si mecanicul care mi-a schimbat filtrul de motorina. M-a pus sa pun contactul de mai multe ori sa vina motorina la filtru. Va dati seama ca daca nu a venit mi-a spus ca nu imi functioneaza pompa din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prost mecanic. Tu nu ai pompa in rezervor.

Prietenul la care bazaie cand pune contactul, ori are ATJ si cutie in 6 trepte, ori cineva i-a montat pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blaga alexandru

atj nu este in nici un caz l-am intrebat direct pe el si s-a uitat in cartea masinii si nici cutie in 6 trepte nu are. maine o sa ma uit sa vad daca el are releul de care spune  Florin, pt ca eu nu il am sigur. o sa caut rezolvare la problema mea altundeva pt ca faza cu pompa a cazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut...la 1.9 AVF am si eu o problema cam de când am luat masina, la care nu prea reusesc sa ii dau de cap. Spun de la inceput ca nu am nici o eroare pe tester, iar valorile pe injectoare sunt ok. Turbo e nou si problema tot se manifesta. Asa deci...la rece (doar rece, cand temp scade sub 10 grade, vara nu se manifesta deloc) dupa ce sta peste noapte, porneste destul de greu, trepideaza si scoate fum gri innecacios. La alte porniri dupa, nu mai are nici o problema. Cineva mi-a spus ca ar putea fi pompa din rezervor, intrucat a scos furtunul de la filtru de motorina si cand a pus contactul, presiunea cu care venea motorina era mica, si se pare ca ar trebui sa fie f mare. Asa este? Insa imediat dupa pornire,daca ii dau o talpa scurta pe.liber pana la 3000, incepe si tremura din toate incheieturile si valorile pe injectoare o iau razna, insa dupa cateva secunde isi revine. Si, pe langa asta, dupa ce incalzesc tare motoru (forja sau drum lung), trepideaza la relanti. Poate da pompa astfel de simptome? Daca nu, ce ar putea fi? Multumesc.

Modificat de CoSsMy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atj nu este in nici un caz l-am intrebat direct pe el si s-a uitat in cartea masinii si nici cutie in 6 trepte nu are. maine o sa ma uit sa vad daca el are releul de care spune  Florin, pt ca eu nu il am sigur. o sa caut rezolvare la problema mea altundeva pt ca faza cu pompa a cazut.

Nimic mai fals. Eu am avut ATJ și are și 6 trepte și pompă de motorină în rezervor. 100% 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

la Passat B5 - AJM nu are pompa electrica, ATJ are pompa. Asa cum ti-a zis si Pavy, toate au 4 fire la mufa.

 

 

 

 

Salut...la 1.9 AVF am si eu o problema cam de când am luat masina, la care nu prea reusesc sa ii dau de cap. Spun de la inceput ca nu am nici o eroare pe tester, iar valorile pe injectoare sunt ok. Turbo e nou si problema tot se manifesta. Asa deci...la rece (doar rece, cand temp scade sub 10 grade, vara nu se manifesta deloc) dupa ce sta peste noapte, porneste destul de greu, trepideaza si scoate fum gri innecacios. La alte porniri dupa, nu mai are nici o problema. Cineva mi-a spus ca ar putea fi pompa din rezervor, intrucat a scos furtunul de la filtru de motorina si cand a pus contactul, presiunea cu care venea motorina era mica, si se pare ca ar trebui sa fie f mare. Asa este? Insa imediat dupa pornire,daca ii dau o talpa scurta pe.liber pana la 3000, incepe si tremura din toate incheieturile si valorile pe injectoare o iau razna, insa dupa cateva secunde isi revine. Si, pe langa asta, dupa ce incalzesc tare motoru (forja sau drum lung), trepideaza la relanti. Poate da pompa astfel de simptome? Daca nu, ce ar putea fi? Multumesc.

 

injectoare cu probleme, oringuri injectoare uzate, chiulasa cu uzura la scaun injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Am mai efectuat inca o testare cu Vag-ul, iar injectoarele au corectii foarte mici, doua dintre ele chiar mentinandu-se pe 0 si din cand in cand pe +0.1. Ce ar fi totusi de facut? Pompa tandem da astfel de "simptome"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem nu prea dar pompa din rezervor trebuie sa bage ceva motorina, la b5.5 se aude o horcaiala destul de puternica cand pui contactul, mai asculta la alte masini similare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina din rezervor bagă foarte putina motorina atunci cand pui contactul. Nu stiu sa aproximeze cantitatea exactă dar oricum infim pe langa capacitatea filtrului de motorina.(verificat pe B5 ,1.9 ATJ). Ca sa dau o cifra totuși cu aproximație , cred ca undeva in jur de 100ml , dar cum am spus, nu bag mana-n foc.

Eu ți-as sugera sa verifici daca ai filtrul de motorina strâns bine, sa vezi daca nu cumva ai motorina cursa pe buza lui pe acolo sau la șurubul din capătul filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am si eu o intrebare, unde are golf 4 tdi AXR 101 cp an 2005 valva unisens pe traseul de alimentare cu motorina? Multumesc.

Ups...acum am vazut ca sunt pe aria b5. Daca se considera gresita postarea rog sa se stearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Desi este aria de B5, totusi cred ca e topicul cel mai potrivit in care sa postez. 

Se da asa: Golf 4 AXR 101 PD. Am alimentat asta iarna(decembrie) de la un Rompetrol , am facut aproape plinul. Am mers aproape 150Km (dus si intors), masina s-a comportat normal. A doua zi dimineata, a pornit 1-2 sec dupa care s-a oprit. Deschis capota sa verific daca am motorina la filtru si tragand de furtunase , observ supapa de pe filtru rupta. Fiind in prag de revelion, abia am gasit una Bosch, pe care am inlocuit-o. A doua zi povestea se repeta. Si tot asa pana in ziua de azi, cu unele zile in care o porneste la sfert, alte le se balbaie un pic. Pompa din rezervor functioneaza normal, si iese din discutie(am desfacut-o si p-asta si e ok ). Se comporta ca si cum ar fi dezamorsat circuitul de motorina. Am schimbat si pompa tandem (era praf pe partea de vacum) cu una noua Pierburg, si la fel, tot nu vrea. Am zis ca e supapa de pe filtru de kk. Am luat OEM si ...tot nu vrea. Nici la frig nici la cald. Dupa ce o pornesc merge brici. Doar daca sta mai mult timp face figuri.Dupa ce o pornesc, daca o opresc , si o pornesc iar o ia la sfert.  Oringurile le-am schimbat anul trecut prin apr-mai si de atunci a mers masina destul de mult.

Am facut log pe engine mb01 . Turatia urca pana la 280 rpm, dar la IQ ramane mereu 0. Sta asa aprox 30-40 sec pana porneste , apoi creste si aici. Ce reprezinta aceasta valoare , cantitatea real injectata , sau care se doreste a fi injectata. si de cine depinde ea, in afara de RPM ??? 

De cand a aprarut fenomenul , nu prea are o logica, a pornit si cu rezervorul aproape gol, a facut figuri si cu el la 3/4 . Cand e plin ochi, parca porneste mai bine. Si parcata su fundul in sus si invers. Totusi cand e cu fata in jos, parca porneste mai bine (nu din prima, dar o ia mai usor).

LE: Motorina cu care am alimentat avea foarte multa apa( si care a inghetzat peste noapte) Am mai mers cu ea, am mai pus alta peste, dar dupa 2-3 saptamani am dat-o afara si schimbat filtru. O sa pun si poze sa vedeti cum arata (neagra ca taciunele).

Motorina nu scapa pe nicaieri. 

Habar nu am ce sa mai caut. Astept pareri.

Multumesc.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca totusi si un alt G62. Nu ma intreba de ce, dar cunosc un caz identic cu al tau, schimbate aceleasi elemente (ca deh, alea sunt primele pe lista) si doar G62-ul a salvat situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm bine de stiu. Daca ii scot mufa, in afara de eroare, parca isi ia implicit valoarea de -44 grade din cate mai tin eu minte, deci o cantitate injectata mai mare... O sa incerc si asta ... Printre altele, am vazut pe aici pe cineva care zicea, ca daca sufli cu gura in supapa de pe filtru in sensul sagetii de pe el se blocheaza supapa. E posibil asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorina e neagra posibil sa ai ulei in motorina.

Schimba pompa tandem in cazul asta, tot pompa e de vina si pt.pornirea grea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca deja a citit temperatura, scoti mufa degeaba  - pastreaza valoarea citita.

oringurile la injectoare si chiulasa - unde vin injectoarele, cum se prezinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romytaxy Motorina e curata. A fost neagra doar cea cu probleme. Am golit rezervorul (pe la jumatatea lui ianuarie) si de atunci ramane curata. Pompa tandem tocmai am schimbat-o acum 2 saptamani si e noua Pierburg. Nu am ulei in motorina, si nici motorina in ulei. 

@F l o r i n Oringurile le-am schimbat anul trecut prin mai. chiulasa avea foarte putin urma la injectorul 4 (cel de langa pompa tandem). Am curatat cat sa nu agate noile oringuri, le-am montat, reglat. A mers destul de bine de atunci (aprox 20-25K km). La mine problema a aparut brusc, dupa alimentare. Nu exclud ca apa din motorina aia de rahat sa fi inghetzat si sa fi compromis oringurile. Totusi as exclude in acelasi timp si oringurile. Pt ca atunci cand erau praf, nu pornea deloc pana nu facea presiune. Ori la mine porneste la sfert merge 1-2 sec (cu motorina din injectoare) si apoi se opreste. Apoi incepe calvarul ... Porneste pe motorina, apoi cand ajunge aer la injectoare se opreste motorul. Deci aerul este inainte de injectoare , in pompa si/sau rampa din chiulasa. Nu exclud nici furtunele, care sunt cam coapte, dar parca nu as da 100Euro pe un set de furtune , mai ales ca nu sunt sigur ca de acolo ar fi problema. 

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Este afectata viteza maxima constructiva sau demarajul in forta daca pompa electrica numai asigura debitul necesar? Ea se aude.functioneaza la punerea contactului am observat ca demareaza lent si se tureaza greu in relantiu. Si plus de asta la ultimul schimb de filtre nu am reusit sa o pornesc decat cu pompita manuala de logan. chiar daca filtru il incarcasem cu motorina. Masina este cea din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate fi o cauza. Si mie mi-a facut ceva asemanator cand aveam paletii rupti la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am facut de lucru pe la masina si am facut urmatorul test. Am pus pompa electrica de combustibil pe direct si am vazut ca arunca 1.5l in 38sec pe cronometru. Stie cineva daca exista vreun detaliu de cantitatea care o poate furniza :?,sau a mai facut cineva vreun asemenea test:?

 

 

Gata am gasit pe net un document in care spune ca valoarea prescris este de  minim 1000ml la 30sec. Si ca presiunea pe care trebuie sa o faca este de 0.5 bari.. numai ca eu nu am acut cum sa testez. Deci la mine teoretic e ok. 

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 09.02.2014 at 8:38, barzone a scris:

Vin si eu cu o problema ciudata:

Se intampla aleatoriu, fara nici o regula, cand si cand. Pun contactul, nu se aude pompa din rezervor, becurile ABS si ESP raman aprinse, nu se pun bujiile si normal nu porneste. Daca iau contactul si il pun iar porneste, cate  o data imediat, alteori trebuie sa il pun si de 6-7 ori.Nici o eroare pe tester.

Masina 1,9 TDI 101CP motor AVB an 2003

Unii spun ca ar fi calculatorul de vina, altii ca un contact imperfect.

Multumesc anticipat

Cum ai rezolvat problema?Exact la fel se manifesta si la masina mea,doar ca la mine porneste,maxim,la a treia cheie si se mai aprinde ,in mers , si martorul de la esp,care, cred ca are legatura si cu comanda pompei de combustibil,dar se stinge repede.In perioada cat sta aprins,5-6 sec,masina nu mai trage cum trebuie,dupa ce isi revine,zboara.Eu cred ca ar fi contacte imperfecte,oxidate, undeva la ecu-mufe.Cu alt ecu nu am aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!