Jump to content

probleme cu amorsarea pompei de motorina


helldriver
 Share

Postare recomandată

sa nu te puna :icon_thumright: sa o tractezi ca o sa zapacesti motorul defapt distributia

Modificat de dsf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face asa cum am spus eu nu se intampla nimic. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si partea cu bujiile care nu primesc curent? Este normal? O sa-si revina dupa ce-o pornesc? imi cer scuze ca sunt asa insistent, dar sunt putin speriat de problema si nu stiu sigur sigur daca nu aveam deloc motorina dar sigur eram pe rosu ( n-am bc), si-am mai fost pe rosu dar n-am avut niciodata probleme cu pornirea. Acum pur si simplu m-am dus Sambata dimineata s-o pornesc dupa o sapt.de pauza si nu mi-a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu pornesc peste o anumita temperatura. Si acum nu e destul de rece ca acestea sa fie actionate.

Un test cu vagcom-ul iti va dovedi daca primesc sau nu curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu pornesc peste o anumita temperatura. Si acum nu e destul de rece ca acestea sa fie actionate.

Un test cu vagcom-ul iti va dovedi daca primesc sau nu curent.

Am pus un fir pe o fisa cu un bec la plusul bateriei si nu s-a aprins, si inainte s-o zapacesc la automat mi se aprindea martorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui becul pe fisa de la bujie si firul la borna - de la baterie ai sanse sa ti se aprinda becul dar intre + si + nu prea. Demonteaza un furtunul de pe pompa/filtru si daca dai la automat si iti scoate motorina cu un debit destul de marisor 99% ca nu ai problema la pompa. Cum au zis si altii inaintea mea testul cu Vag-com este SFANT, te scapa de o gramada de experimente.

Apropo B5-ul nu are pompa electrica? B5.5.-ul cand pui contactul amorseaza imediat prin pompa electrica din rezervor.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui becul pe fisa de la bujie si firul la borna - de la baterie ai sanse sa ti se aprinda becul dar intre + si + nu prea. Demonteaza un furtunul de pe pompa/filtru si daca dai la automat si iti scoate motorina cu un debit destul de marisor 99% ca nu ai problema la pompa. Cum au zis si altii inaintea mea testul cu Vag-com este SFANT, te scapa de o gramada de experimente.

Apropo B5-ul nu are pompa electrica? B5.5.-ul cand pui contactul amorseaza imediat prin pompa electrica din rezervor.

Pompa o am la motor, cineva mi-a slabit condctele de la injectoare si scotea motorina, dar mi-a spus ca nu cum ar trebui, ca ar fi trebuit sa aibe o presiune mai mare, acum ma gandesc ca poate aveam si prea putina motorina in ea (aprox. 7l)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo B5-ul nu are pompa electrica?

Doar incepand cu anul 2000 si motoarele PD cod ATJ.

El are motor nonPD si nici vorba de pompa electrica in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am o intrebare am dat jos chiulasa dupa ce o montez inapoi nu voi putea nici cum sa amorsez injectoarele sa pot porni si eu macar la a 5 cheie???trebuie so tractez??? masina e cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine te-a speriat? :lol:

Eu am schimbat motorul cu totul, demontat si pompa tandem inainte de asta (deci practic toata rampa era goala si conductele la fel) si totusi la a 3-a cheie a pornit. ;)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma speriat nimeni dar am patit cam terminat o baterie de aceia am intrebat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa-mi spuna cineva daca pompa tandem are retur de motorina?intrare am gasit dar retur nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti face o incercare , umezeste o carpa cu benzina dar putin si o pui la admisia de aer inainte de filtru de aer , pui pe cineva sa dea la chieie si cand simti ca porneste o iei repede , repet umeda nu fleasca nu trebuie sa intre multi vapori de benzina si nici sa pice benzina , altfel daca o tii si dupa ce porneste risti sa spargi motorul , ai grija sa nu ti-o suga acolo. Eu am pornit asa de cateva ori , se dezamorsa pe la stutul de golire apa de la filtru de combustibil si imi facea numai cand era foarte cald si motorul fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat punind un robot de pornire profi si a pornit la a 3 cheie multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut. Am un Passat 1.6 benzina, fab. 2004. Am fost de doua ori, la service-uri diferite, si am facut diagnoza. Imi tot apare eroare / defectiune pe pompa de benzina. Masina functioneaza normal insa, aceasta eroare ma pune pe ganduri. Stie cineva care ar putea fi cauza? E vreun semn ca ma lasa pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

imi spune si mie cineva care este releul de la pompa de motorina pt un passat 1.9 TDi pompe duze din 2000. ca vreu sa verific daca e defect sau e pompa pt ca atunci cand pun contactul nu imi vine motorina pe tur la filtru si nici nu aud pompa sa bazaie. au pus tester.ul 3 mecanici pe ea si nu au gasit nimic. pot preciza ca la rece imi pornea ffff greu.am obs asta de mult timp dar nu am rezolvat probl dar acum cu gerurile astea nu a mai pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pompa doar la ATJ - releul e pe randul 2 de sus in jos, al 4 lea - scrie 167 pe el

AJM-ul nu are pompa in rezervor.

Inclin sa cred ca e vb de AJM - daca nu iti mergea pompa, nu puteai merge cu ea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drept sa iti spun nu stiu ce tip este. am luat.o de 7 luni. are la TDI //// D si I de culoare rosIe. unII spun ca e de 110 caI altII spun ca 115. eu cred ca 115 desI am postat 110.cred ca e ca a ta. e fabrIcata In IunIe 2000. orIcum care e dIferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 cai e AFN si are pompa clasica(pompa electronica) iar AJM are pompe duze si are 115 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sI daca nu am pompa atuncI cIne aduce motorIna In fIltru

ca doar nu e prIn cadere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are pompa electrica in rezervor, are doar o pompa actionata de axa cu came care se afla in capatul chuiloasei spre parbriz - se numeste pompa tandem si se regaseste si la versiunile mai puternice, care au si pompa electrica in rezervor si pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sI daca nu am pompa atuncI cIne aduce motorIna In fIltru

ca doar nu e prIn cadere

frumos raspuns..... ti-a raspuns vali cum sta treaba cu pompa tandem. ca sa rapund in stilul tau vin cu o intrebare. In 7 luni nu ai avut timp sa te uiti in cartea de identitate a masinii ? Acolo ai si codul motor. oricum,daca ai 5 trepte, roaga mecanicii sa nu mai caute pompa electrica...ca la tine e prin cadere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sa fie pompa tandem de vina pentru pornirile greoaie la rece. adica dupa 6-7 ore.cand era motorul cald pornea la sfert.este posibil ca din cauza p. tandem sa se piarda din putere ca uneori nu mai tragea. dar opream si porneam dupa care iar tragea.

m.am uitat Florine dar nu am retinut codul si "colac peste pupaza" acum nu am cartea la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e limp. Probleme cu turbina.

Cu pornirea - da poate sa fie pompa tandem. Lasa masina parcata cu fundul pe o bordura mai inalta si vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la dacie la passat e drum lung. dar o sa va rog sa aveti intelegere si sa ma ajutati sa rezolv probl.

am auzit de limp dar de ce nu da ceva pe tester.vb serios cu bordura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!