Jump to content

Segmentare motor 1.6 ABU


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

app....care crezi ca ar fi cauzele daca as mai merge asa cu ea....momentan nu dispun de bani s-o fac ...ai parere cat mar costa un segmentat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva in legatura cu costurile unei segmentari??+manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

secmenti GOETZE 300-350 set,semeringuri supapa 40 lei set,garnitura chiulasa ELRING 90 lei,.daca nu apar complicatii sa schimbi mai multe la motor cu manopera in jur de 1000 lei.Depinde si ce piese vrei sa folosesti,sunt si secmenti la 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oki..mersii mult....crezi ca ar putea sa se mai buleasca si altceva daca o sal mai las ceva timp asa...1-2 luni pana fac rost de bani...precizez ca am compresia scazut intre 4,5 si 6,5 pe pistoane..o zii buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu iti bate motorul si problema ta e doar consum de ulei sau fum mult,poti merge cu el pana la moartea motorului sau pana il pui in pioneze.Repet sa nu bata sau sa nu provina de la el zgomote suspecte. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Care sunt simptomele care ar duce la segmentarea motorului? Eu am un singur simptom.Papa ulei in nestire.De la Oltenita la Timisoara 609 km de la ulei nivel maxim a ajuns dupa traseu la jumatate intre maxim si minim pe joja.Deci cam la 1000 de km de la maxim ajunge la minim.Am ceva scurgeri dar sunt infime gen o pata mica cat varful degetului in fiecare noapte.dar cand am plecat de la Oltenita aveam uleiul la maxim iar seara scazuse deja la jumatatea distantei dintre maxim si minim pe joja.Exista si alte simptome? Nu am fum albastru pe teava de esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa intai un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@smoto-la tine e posibil sa fie doar semeringurile de supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa-i fac eu testul de compresie dar nush de unde pot cumpara compresometrul.Stie cineva vreun magazin online?

Mi-au cerut la service 200 lei pentru testul de compresie.Mi s-a parut cam mult pentru o asemenea operatie avand in vedere ca si aparatul in sine poate costa sub 100 lei.

Modificat de smoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

  • buna.azi cu un prieten am demontat motorul,adica am dat chiulasa jos,am ajuns la operatiunea asta pentru ca masina (si consuma ulei) dar scoate un fum,ca o locomotiva,acum vrea sa antreb,pistoanele are voie sa aibe joc,are aproximativ 1mm????rezolv ceva daca fac numai o segmentare?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca pistoanele sa aiba un pic de joc,baga un segment de pe un piston pe un cilindru si vezi cam cata uzura are sau chemi pe cineva sa-ti masoare uzura la cilindru sa vezi daca esti in parametri pt segmentare la cota pe care esti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

Nu am gasit topicul despre 1.6 AEA dar am zis sa postez aici pentru ca e pe subiect.

Azi am luat masina de la mecanic.Operatia a fost urmatoarea:

Schimbat : Baie de ulei,filtru ulei,ulei,cuzineti biela,segmenti,garnitura chiulasa,simering arbore,simering axa came,garnitura admisie,garnitura evacuare,garnitura capac culbutori,garnituri suruburi capac culbutori,simeringuri supape.(Cam 600 ron piesele luate de la Unix cu discount 40%,manopera 350 ron..pentru cine e interesat.)

Am doua intrebari: 

1. Cuzinetii biela..peste tot unde am fost...cuzinetii aftermarket nu au pana aceea.E posibil ca neavand pana aia de fixare...sa inceapa sa se invarta pe arbore???

2.Cam cum se face rodajul??? Din ce am citit pe fel si fel de forumuri...parerile sunt impartite.Unii spun ca trebuie sa mergi mai batraneste undeva la vreo 5000 km....apoi sa mergi normal.Unii spun ca trebuie sa ii rupi pistoanele inca de la inceput ca sa nu il inveti puturos.

Mecanicul mi-a recomandat sa merg undeva la 150-200 km...schimband vitezele pana in 2000 de ture.Apoi sa ies un pic in autostrada sa ii dau un pic de jar pana pe la vreo 5000 de ture si viteza maxima...si apoi sa reiau mersul normal.(Si un schimb de ulei dupa primii 1000 km)

Voi ce parere aveti??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!