Jump to content

Segmentare motor 1.6 ABU


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

drilling engineer

Am segmentat motorul la masina fratiorului g3 motor 1.6 ABU de vreo saptamana pt ca nu corespundea la R.A.R cu noxele. Segmetii nu i-am pus la 120 grade cum de pun normal cu la 180. Cumparasem si semeringuri la supape dar nu le-am schimbat pt ca sunt foarte greu de pus inapoi sigurantele. Am fost la rar cu masina dupa 300 km rulati incetisor si respectivii specialisti au zis ca nici acum nu corespunde masina si m-au intors iar. M-am dus cu ea la un service sa ii schimb semeringurile de la supape, au zis ca nu se poate face azi si sa las masina la service sa o demonteze si sa schimbe semeringurile. Au schimbat semeringurile iar la pornire s-a constatat ca masina merge in 3 pistoane, si ca motorul are compresia pe pistoanele 2,3 si 4 intre 7 si 8, iar la pistonul 1 are compresia sub 5, iar mecanicul sef a ajuns la concluzia ca am pus segmentii in linie la acest piston, ceeace nu este adevarat. Sa zicem ca am pus segmentii in linie, dar de ce atunci cand pornesti motorul si la evacuare pui o bucata de nailon trebuie doar sa il sufle nu sa il traga pe evacuare si sa bubuie, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca atunci cand pistonul face admisia din nou supapa de evacuare nu este inchisa corespunzator. Va rog sa va da-ti o parere pt ca deja m-a innebunit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te ca un motor gata segmentat nu poate avea compresia pe 3 pistoane 8 si pe unul 5. Eu am compresia 12 pe 3 pistoane si 7 pe ultimul, semeringurile de la supape trebuie inlocuite - tu ai facut o mare greseala ca nu le-ai schimbat de prima oara, ca si faptul ca nu ai refacut scaunele la supape - si trebuie sa-l segmentez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am segmentat motorul pt ca papa ulei. Insa inainte aveam compresia intre 10-13 ceea ce era bine insa papa ulei. Daca tot te-ai apucat sa faci motorul trebuia sa il faci cu tot ce iti trebuie. Si la mine a fost cu probleme (mai multe vezi la masina mea acolo am descris toate operatiunile ). Insa acum e ok si merge super. Sunt foarte multumit de cum trage si nu mai fumeza deloc si nici ulei nu mai papa. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW de obicei consuma ulei..de la simeringurile de la supape. F ciudat...supapele se inchid k lumea? Daca nu ies noxele...nu inseamna ca trebuie segmentat 1 motor...pot fi si alte cauze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data cand am fost la rar cu adolescenta mea la fel miau iesit noxele ceva la vreo 0,4 (parca) cu benzina 95

a doua oara am avut in rezervor jumate 95 si jumate 99 si a iesit aproape 0,3

poti incerca si asta la rar ... :beerchug: succes :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta va zic asa:

1. Se verifica prima oara compresia motorului. E primul lucru care trebuie sa-l faceti cand aveti probleme cu consumul de ulei.

2. Daca nu ai compresie nu inseamna neaparat ca sunt dusi segmentii. Foarte posibil ca supapele sa nu inchida bine !!!

3. Boala motoarelor VAG sunt semeringurile la supape, de accea se va recomand sa le schimbati intai pe ele. Uneori, din cauza lor motorul consuma exagerat de mult ulei. Semeringurile se coc de la caldura si cu timpul ajung sa nu mai etanseze bine.

4. Costurile demontarii motorului in vederea schimbarii segmentilor sunt mari, piesele sunt costisitoare asa ca asta e ultima solutie la care ar trebui sa recurgeti.

5. Aproape mereu, mecanicii va vor recomanda sa schimbati segmentii ca doar e multa treaba si le iese si banul. Corect, nu? :)

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am segmentat motorul la masina fratiorului g3 motor 1.6 ABU de vreo saptamana pt ca nu corespundea la R.A.R cu noxele. Segmetii nu i-am pus la 120 grade cum de pun normal cu la 180. Cumparasem si semeringuri la supape dar nu le-am schimbat pt ca sunt foarte greu de pus inapoi sigurantele. Am fost la rar cu masina dupa 300 km rulati incetisor si respectivii specialisti au zis ca nici acum nu corespunde masina si m-au intors iar. M-am dus cu ea la un service sa ii schimb semeringurile de la supape, au zis ca nu se poate face azi si sa las masina la service sa o demonteze si sa schimbe semeringurile. Au schimbat semeringurile iar la pornire s-a constatat ca masina merge in 3 pistoane, si ca motorul are compresia pe pistoanele 2,3 si 4 intre 7 si 8, iar la pistonul 1 are compresia sub 5, iar mecanicul sef a ajuns la concluzia ca am pus segmentii in linie la acest piston, ceeace nu este adevarat. Sa zicem ca am pus segmentii in linie, dar de ce atunci cand pornesti motorul si la evacuare pui o bucata de nailon trebuie doar sa il sufle nu sa il traga pe evacuare si sa bubuie, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca atunci cand pistonul face admisia din nou supapa de evacuare nu este inchisa corespunzator. Va rog sa va da-ti o parere pt ca deja m-a innebunit.

Cand vrei sa segmentezi un motor IN PRIMUL RAND verifici ovalitatea blocului/pe fiecare piston , segmentii noi sint perfect rotunzi/teoretic si daca camasa e ovala dureaza pana iau forma respectiva :) ,apoi TREBUIE VERIFICATE supapele scoase afara si vazut cat si cum etanseaza,cel mai sigur e sa le rectifici/schimbi,daca au joc in ghiduri se schimba si ghidurile OBLIGATORIU SEMERINGURI NOI,doar asa o sa ai un motor in parametrii, se verifica si planeitatea chiulasei bineinteles.

Modificat de christofor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Pai tocmai asta e problema de la mecanici. Cand am duc masina la service motorul nu mergea in 3 pistoane, mergea chiar f bine, dupa ce mi s-au schimbat semeringurile au aparut problemele de merge in 3 pistoane acum. Daca chiar am stricat segmentii cand i-am pus, de ce trage pe evacuare cu motorul pornit. Mecanicul sef de la sevice-ul bazat din tg-jiu Km 0 a zis ca el imi da banii inapoi daca supapele sunt de vina, iar daca sunt segmentii trebuie sa mai platesc inca o data manopera. Nu stiu ce sa zic dar eu tind sa cred ca sunt supapele de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da astia sunt chiar smecheri. dute acolo si zi-i sa_ti faca masina cum era daca zici ca mergea in 4 pistoane. auzi, joaca ' dublul sau nimic' cu u, cu banii tai si cu masina ta.nhu l mai da nici 1 ban daca zici ca-s degeaba p piatza asta... ;) din cauza asta nu prea mai face treaba buna nici 1 service auto ca s-au invatat. ti-e si frica sa mai mergi la service ca iti strica masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta e problema de la mecanici. Cand am duc masina la service motorul nu mergea in 3 pistoane, mergea chiar f bine, dupa ce mi s-au schimbat semeringurile au aparut problemele de merge in 3 pistoane acum. Daca chiar am stricat segmentii cand i-am pus, de ce trage pe evacuare cu motorul pornit. Mecanicul sef de la sevice-ul bazat din tg-jiu Km 0 a zis ca el imi da banii inapoi daca supapele sunt de vina, iar daca sunt segmentii trebuie sa mai platesc inca o data manopera. Nu stiu ce sa zic dar eu tind sa cred ca sunt supapele de vina.

Problema ta ar putea fii si de la faptul ca nu au pus la punct distributia, daca e dereglat doar un dinte pot aparea probleme. eu zic sa incerci si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa iei compresia in 3 moduri ....motor rece/dimineata.....motor rece cu 50 ml ulei in fiecare piston ....motor cald .....apoi se trag concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

S-a rezolvat problema cu un pic de forja. I-am zis la fratelo aseara sa o forjeze un pic in sarcina in 2 3 4 la 4500 rpm dupa ce se incalzeste motorul si dupa vreo 4 5 km si-a revenit subit. Deci in concluzie zic eu ca nu au fost facute scaunele la supape cum trebuie si mergea asa ca nu se aseza supapa cum trebuie. O sa merg la service sa fac iar testul de compresie. Daca sunt toate la fel ii cer banii inapoi la patronu de la service. :offtopic:

Cristof nu am cum sa fac testul dimineata cu motorul la rece pt ca nu am aparat de masurat, dar o sa imi cumpar pt ca dupa partea celor de la service te doare capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu dupa ce am facut prima data motorul s-a intamplat ceva ca dupa o perioada imi badea un piston. Dupa ce am fost la acleasi mecanic si a desfacut din nou motorul pt nu se stie ce motiv acel piston(nr 2, iar celelalte erau ok) era zgariat si nu mai era in cote si daia batea. Am cumparat alt piston de aceiasi marca si acum merge totul bine. Unele chestii nu prea au explicatii care pot fi gasite usor sau deloc. Bine ca acum merge masina dupa forja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Azi a fost fratelo la rar si i-am zis sa treaca pe la sevice iar sa ii faca test de compresie. Acelasi piston care zicea serifu ca sunt segmentii in linie sau ca i-am rupt la montaj acum are compresia 8.5. Probabil ca in 2 saptamani ajunge la 20 daca creste exponential. trebuie sa ma duc eu sa ii cer banii inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am stat tot timpu cu el cand a facut motorul. Ca e cam greu sa ai incredere in ei. A facut totul bine ca inainte m-am informat si eu cam cum trebuie facuta toata operatiunea. Rodajul l-am facut ca la carte insa eu banuiesc ca atunci cand a termiant motorul si a pus apa in motor, prima data a pornit motorul fara apa si l-a lasat cam 10 min sa mearga si apoi a inceput sa toarne apa. Cica nu e primul motor pe care il face si il face asa. Teoretic daca se incinge motorul si tu torni apa acesta are tendiinta sa se contracte iar daca camasa s-a contractat in momentu in care el a turnat apa atunci a zgariat pistonu 2. Probabil cand torni apa ea intra prima data la pistonu 2 si apoi la restu nu stiu ce sa zic. Normal ca am platit a doua manopera la jumate plus un piston nou(el a zis ca ar fi de la ulei ca i-am pus castrol 5W40 full sintetic, oricum el a fost deacord cu uleiul asta). Acum nu e nici o diferenta masina merge super (i-am bagat mobil 10W40) si am fost si cu ea la munte si am facut cam 4500 km de cand s-a schimbat pistonu si nici o problema. Iar acum am insistat sa puna apa inainte sa porneasca motorul. Sper sa nu fi patit si tu ceva asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

cat te-a ajuns totul ? piese + manopera. thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. baieti, am si eu o intrebare urgenta, ca sa inlocuiesc garnitura de la capacul culbutorilor trebuie sa demontez si rola, cureaua de pe axul ala, adica capacul nu se desface fara sa umblu la alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie desfacut nimic de la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

o segmentare de golf 3 te duce undeva la 13 milioane!!! :D dupa o socoteala scurta !!! bine cu manoperele incluse ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o segmentare de golf 3 te duce undeva la 13 milioane!!! :D dupa o socoteala scurta !!! bine cu manoperele incluse ;)

salut pot sa te intreb ceva legat de o piesa in care se prinde capacu la axul cu came sunt 3 piese in care se infileteaza suruburile care tin capacul.

Stii cumva ce denumire are piesa aia ca nu gasesc pe nicaieri si am rupt suruburile in ele si acum trebuie sa le inlocuiesc.

te rog da-mi un mesaj privat pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut pot sa te intreb ceva legat de o piesa in care se prinde capacu la axul cu came sunt 3 piese in care se infileteaza suruburile care tin capacul.

Stii cumva ce denumire are piesa aia ca nu gasesc pe nicaieri si am rupt suruburile in ele si acum trebuie sa le inlocuiesc.

te rog da-mi un mesaj privat pe forum

Nu imi dau seama despre ce piesa vorbesti pune o poza si poate te pot ajuta. Salut numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stai sa vad este vorba de niste lagare care prind axul cu came si care au si functia de prindere a capacului se infileteaza in ele

un cod ceva ca nu gasesc si deja am 2 suruburi rupte!

post-58744-0-50526000-1293891221_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut ..am o problema..azi am am oprit masina in panta si am constat ca nu mai tine compresie...a luat-o la vale.ma puteti ajuta cu cateva sfaturi ..?ce ar fi defect?ce ar trebuii sa schimb la ea...mentionez ca masina mergee bine .singura problema ar fi ca nu mai tine compresie....cateva sfaturi va rog ..nu vreau sa bag bani degeaba in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data fa un test de compresie si vezi daca se incadreaza in grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi ziki te rog care ar fi grafucul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!