Jump to content

sfat achizitie 1.8T


laur_vd
 Share

Postare recomandată

Am gasit o oferta: octavia tour din 2007, cu cateva optionale (cica ar avea si esp, geamuri electrice, 4 airbag-uri), vopsea originala, carte service si cu numai 40000 km la bord si motorizare 1.8 turbo. Pretul ar fi unul corect zic eu 7300 euro. Ce spuneti? ce ar trebui sa verific mai in amanunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cumparata din tara cel mai bine te duci la o reprezentanta SKODA cu ea .... si o pui pe tester si ii rogi pe baieti sa se uite la ea sa vada daca a fost reparata si vezi daca are carte service :) oricum e misto motorizarea asta ! consuma ceva mai mult decat 1.6 meu dar te baga in scaun :blink:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa mi-am facut si eu planul... sa vedem ce mai zic si proprietarii de 1.8 t

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa dai de cineva din zona, sau sa faci un LOG.

pe turbina, sa vezi cum trage, daca mananca ulei...chestii din astea. dar daca km sunt reali..atunci nu ar trebui sa fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vedem ce le-o iesi la astia de la skoda pe tester in momentul respectiv, daca reviziile le-a facut la skoda asa cum sustine si asta vom vedea, ar trebui km sa fie reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi istoricul maşinii din baza de date a PoRo.

Dacă ai vreun amic pe acolo ar trebui să se rezolve uşor.

Baftă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul daca e in mintile lui ,si nu a fost forjat ,merita...

daca nu mergi tare,pana in 130km/h,si in oras schimbi pana in 3500 rpm nu trebuie sa manance ulei absolut deloc,cel putin a mea asa face...restul sunt abureli...

consumul se duce si in 15% lejer daca e trafic cu clima pornita...acum a mea in Bucuresti,trafic ok fara clima 11.5-12.5%

in afara cam 7% daca mergi cuminte,pana in 120....

ce recomand eu sa verifici:

mai ales acum ca e un pic mai frig ,ideal e sa pornesti motorul (rece ,nepornit de peste noapte),trebuie sa porneasca frumos(cheie scurta),sa nu tremure,relantiul sa nu tremure deloc,nici la rece nici la cald...sa nu scoata fum de niciun fel,e posibil sa scoata aburi de la condens,ceea ce e ok

pete de ulei sa nu aiba la motor,poti sa ii scoti capacul ala de plastic ca sa observi mai bine(iese imediat cu o surubelnita mare sau o lama de briceag,rotesti surubu 45 de grade si sare in sus)

ambreiajul sa fie ok(motorizarile astea se cam forjeaza de obicei),pedala moale,mai ales la cald dupa ce o testezi cel putin 10-15km

cand schimbi in marcharierre nu trebuie sa caraie nimic...daca da, e semn de ambreiaj obosit...(inainte de asta calci ambreiajul,o lasi 2 sec si apoi duci maneta in R,cutia de vit e nesincronizata)

nu trebuie sa intre greu in nicio viteza,si nici sa iasa greu dintr-o vit(asta inseamna ambreiaj obosit-cazul meu)

motorul asta are volant bimasica care costa 20 mil la SACHS si kitul vreo 12 mil...asta numai piesele,d'asta recomand sa verifici bine de tot ambreiajul...schimbatul lui e paguba destul de mare...

motorul trebuie sa traga bine si la turatii mici chiar daca e turbo,dupa 3500rpm te baga in scaun ca sa exagerez putin...dar si pana la turatia asta trebuie sa se accelereze repede si sa fie fasnet

verifica caucicurile pe spate sa nu fie uzate neuniform...puntile astea se stramba cam usor,si o punte stramba va uza cauciucurile neuniform...

in rest se aplica ca la orice masina VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfaturi, oricum cred ca si daca este absolut totul inregula tot o sa privesc cu o mica teama bolidul... daca porneste bine, daca nu scoate fum, daca nu gasesc pete de ulei sub acel capac ar trebui sa fie in regula cu motorul nu? adica sa speram ca nu a fost forjat prea tare ... capacul de care spui banuiesc ca este capacul din plastic care acopera motorul, nu? cu ambreiajul am inteles ce verificari trebuie sa fac...cu puntea spate ...mda e cam aiurea n-am de asa ceva pana acum...dar vom vedea. sa speram ca va fi in regula pentru ca totusi are km putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e vorba de capacul de plastic la motor...

e un topic pe un alt forum in care un cetatean a vrut sa cumpere tot O1 aproape noua de la reprez,13 000km daca nu ma insel...masina fusese avariata grav de tot...suduri groase pe dedesubt si in portbagaj...masina era prezentata ca noua

sfatul meu este sa fim vigilenti si atenti cu orice,chiar si cu masinile noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara cuvinte, sincer am avut mereu reticente cu sh-urile, dar la fel de mult m-au tentat pentru ca sunt la preturi mult mai accesibile (masini de 1-2 ani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te intreb pe tine in special plus8 , cum e cu garda la sol? tu ai pdg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am PDG in schimb am scut metalic....

masina e destul de joasa,in schimb se inclina cam mult in curbe,e tipic pt O1,daca aveam PDG se inclina si mai mult...

scutul metalic e foarte util,am atins deseori cu burta si destul de rau,scutul isi face treaba ft bine,nici macar nu s-a indoit,doar s-a zgariat

pt drumurile din RO suspensia e foarte ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca totul e in regula dupa verificare si reusesti sa mai negociezi putin sa o scoti la 7000 , nu mai sta pe ganduri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija si la debitmetru, la 1.8T are tendinta sa pice ;)

bobinele, la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea vad cum ar putea verifica bobinele si debitmetru la simpla vizionare a masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spusesem mai sus..niste loguri ar fi edificatoare, ca si o citire a erorilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vedem ce-o iesi pe tester... in rest pretul min. este 7300 oricum daca masina este in regula pretul este bun zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://briskoda.net/octavia-i/vrs-buying-g...se-read/154202/ WORD! :)

La bobine n-ai ce verifica, daca e una dusa O SA STII fiindca va merge ca pixu masina (in 3 pistoane like).

Referitor la ambreiaj, daca TOATE restul sunt ok sfatul meu e s-o iei, un kit sport asamblat pe componente de la noi din magazine e cam 12 mil, iar "original" (de la ceva tuner) de la 15 in sus (asta incluzand si transport direct din state), deci nu-i chiar sfarsitul lumii, avand in vedere ca ar trebui sa te tina dupa aia cat masina.

Mai e o chestie cu care nu-s intrutotul de acord: "relantiul sa nu miste deloc". In general, daca misca un 50-100 rpm nu m-as stresa, e foarte probabil sa fie ceva furtunas spart/mancat si se cam stie care-s alea, daca mergi la ceva mecanic priceput ar trebui sa te rezolve pana in 100 ron (depinde si de furtunas, bineinteles).

Pretul mi se pare super ok pentru datele ce ai zis tu. Mai gandeste-te ca cu un cip o duci direct la 200+ cp, ceea ce nu-i de ici de colo, o sa fie un sleeper fain :D

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relatiul oscilant poate avea multe cauze...si remedierea e ceva de genu "acul in caru cu fan"

eu nu sunt de acord cu ambreiaj sport...daca nu iti bati joc de masina,cel standard e mai mult decat ok

nici cu chip tuningul nu sunt de acord...200CP sunt prea multi pt masina octavia 1,sasiu,frane,stabilitate,ma gandesc la toata masina in ansamblu

degeaba ai 200cp dar masina e cam instabila la viteze mari,nu se aseaza deloc bine pe sosea,nu iti ofera deloc incredre...ma refer la viteze de peste 180 km/h(asta in standard cu cei 150 CP)

si in afara de asta ,degeaba abordam subiectul tuning,atata timp cat nu stiu daca initiatorul topicului are ganduri de modificari

macar sa o achizitioneze,si mai discutam dupa despre tuning ;)

Modificat de plus8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la ambreiaj eu ziceam doar ca, daca cumva e dus la masina, nu as face din asta un showstopper pentru cumparare, fiindca cu o suma de bani moderata poti lua unul care te tine restul vietii masinii.

Referitor la cai chiar nu sunt de acord, fiindca cu 180km/h sau peste poti merge si cu 110 cai, asta nu inseamna ca trebuie s-o si faci. Din punctul meu de vedere caii multi sunt utili nu pt viteza, ci in depasiri, care de obicei se fac la viteze intre 50-120km/h. Bineinteles, depinde de fiecare ce face cu masina, insa eu mai mult de 120km/h rar ma duc (viteza de croaziera ma refer).

In rest ai dreptate, octavia 1 stock nu straluceste la stabilitate, frane etc, insa cu putine modificari, zic eu, se poate imbunatati radical comportamentul, iar cand iti iei un 1.8T totusi ma gandesc ca n-o sa-l lasi chiar stock, macar o suspensie, ceva roti sau o bara stabilizatoare tot pui acolo, ca plange masina :vaidecapulmeu:

Oricum, discutia e utila pentru ca omul isi poate face o idee si despre ce costuri ulterioare ar fi DACA vrea imbunatatiri la minusurile stock ale masinii.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. referitor la stabilitate, mie mi se pare ok chiar si la 220.

2. o diagnosticare la VAG COM n-ar spune prea multe decat daca chiar are probleme serioase care nu se pot sterge (sau reapar imediat, dupa f.putini km). Va dati seama ca cel care o vinde a sters istoricul...

3. vezi dotul anvelopelor si starea lor pentru a-ti putea da seama cam cati km a facut masina lunar (si cam la ce regimuri...). desi nu cred ca s-a umblat la bord pt. ca e putin probabil ca un benzinar destul de gurmand pt. clasa sa putea fi achizitionat de cineva care a facut mai mult de 30.000 anual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ajung la el in cateva zile, pt. ca sunt plecat din localitate momentat. oricum chiar daca a sters istoricul din tester poate aflu ceva macar din verificarea la dealer (adica absolut tot ce s-a intervenit pe masina). sper sa verific tot ce mi-am propus, am facut o lista intreaga. cu anvelopele intr-adevar e o alta idee buna. oricum pana acum m-ati ajutat foarte mult, de-abia astept, in cateva zile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragi colegi, am vazut masina am facut un mic drive test. masina arata super, cartea de service e in regula. la drive test... nu troncane nimic, merge foarte bine zic eu, nu vibreaza nimic. motorul era rece cand l-am pornit, a pornit imediat, relantiul a stat cam pe la 1200, apoi a coborat cred ca pe la 700-800. l-am pornit cu capota ridicata. motorul nu se aude ca la logan, are un fel de "zornait", dar nu de diesel, e ceva... nu stiu cum, apoi dupa ce a scazut turatia a scazut si zornaitul ala. din masina e silentios. nu a scos fum la pornire. pedala de ambreiaj se apasa normal dar este mai tare in comparatie cu cea de la logan, adica trebuie sa pui mai multa forta. cred ca am mers vreo 20 km. pedala la finish era la fel nici o schimbare. vitezele intra normal, usor. in mansarier intra fara probleme. ce sa va zic acceleratiile erau super, se auzea turbina, mi-era parca mila s-o calc, ca-mi zicea proprietarul: apasa pana la fund! si atunci se simtea mult mai bine. in mers parca se auzea mai mult zgomotul motorului decat cel aerodinamic. am intrat si pe "aratura" iar suspensia mi s-a parut ok, adica nu se aude nimic suspect. urmeaza sa dau banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"are un fel de "zornait" Injectoarele? Sau, daca era dupa ceva mers, poate canistra pentru captarea vaporilor de benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!