Jump to content

New Polo vs Golf VI


nsm
 Share

Postare recomandată

Incerc sa ma decid ptr o femeie de 30 de ani fara experienta de condus ce masina i s-ar potrivi mai bine in bugetul de 13000 EUR +/- 1000 EUR.

Am configurat Polo 1.4/85 cai Comfortline 4usi (are Climatic, 4 geamuri electr, ogl electr, cheie briceag, bancheta fract, lampi citit fata+spate, ESP)+ optionalele vopsea metalizata, Senzori de parcare, Tempomat, Comp bord, TPM, RCD 510 + 6 boxe, magazie de CD si cu discountul promis de PBN am ajuns la 12900 EUR

Acum la Golf 6 sunt discounturi mari si TrendLine 1.4/80 CP in 4 usi ajunge sa coste 14851 EUR - discount de aprox 1500 EUR=13350 EUR

Din pacate nu am preturile la 1.2 tsi la nici un model.

So care e mai bun Polo Comfort line+optionale sau Golf VI Trendline fara dotari ?

Avantaje Polo:

- model mai nou cu o durata de fabricatie pana in 2017 vs 2013 la Golf (cam 4 ani se va face Golful)

- masina mai rapida (1.4/85 cp pe caroserie mai mica vs 1.4/80cp pe caroserie mai mare)

- dotari mai bune

- design reusit

Avantaje Golf

- o clasa mai mare

- suspensie spate independenta

Am facut drive test cu Golf 1.4 tsi si mi s-a parut superb ca tinuta de drum.

Nu am facut drive test cu Polo deoarece e criza si nu au masini de drive test decat 1.2/70 cp

So what it gonna be?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sotia mea are un polo happy cumparat anul acesta in iunie.motor 1.2 70cp.merge foarte bine.este foarte multumita de masina.se descurca usor cu ea in bucuresti.eu am golf 6.normal, mie imi place mai mult a mea...acum fiind seriosi, golful este mai mare decat polo.am vazut si eu un polo nou la pbn.arata bestial.se regasesc foarte multe aspecte din dotarea golfului.acum, parerea mea, este ca ai pus prea multe optionale (RCD 510, tempomat, seznori parcare nu cred ca este cazul).concluzia mea este ca pentru o femeia mai bine ei polo.este de ajuns.este foarte usor de manevrat in nebunia asta de oras.eu ma inteleg foarte bine cu golf, avand in vedere ca am trecut la asta de pe passat b6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In discutie este New Polo generatia 2009 care este mult imbunatatit fata de gen veche.

Si eu am Fabia 2 1.2/70cp in familie si stiu cum merge dar mi se pare zgomotos (3 cil) si isi atinge usor limitele in extraurban.

Optionalele au un rol precis: fata doreste senzori de parcare ca nu se pricepe si astia vin la pachet cu TPM, comp de bord si tempomat. RCD 510 are rolul sa-i afiseze pe ecranul mare color datele primite de la senzorii de parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o femeie cu putina experienta ar fi indicata o masina mai mica.Eu as merge pe noul polo.De asemenea nu trebuie eliminati din configurare senzorii de parcare care sunt folositori pt o femeie incepatoare.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de o a doua masina in familie, folosita marea majoritate a timpului de o femeie, Polo este masina perfecta. Motorul face fata cu brio - spun asta ca pososor de Ibiza 1.4 75 CP. In oras consumul va fi putin cam mare, undeva in jur de 10% (+_ 1 litru), insa ar fi de preferat celui 1.2 in 3 cilindri.

Dotarile mi se par excelente si folositoare, mai putin tempomatul si magazia de CD-uri, insa ai precizat ca tempomatul vine in pachet cu senzorii de parcare.

Avantajele Golfului deja precizate de tine nu aduc nimic in plus in oras, unde nu ai nevoie de spatiu mai mare in interior sau de suspensie independenta pe spate, in schimb ai nevoie de senzori de parcare pentru a face o parcare in spatii mici (situatie in care ajuta si dimensiunile mai mici ale Polo) si de dotarile suplimentare, care sa te faca sa te simti mai bine atunci cand stai in trafic.

Ar mai fi de adaugat Climatronicul si scaunele incalzite ca optionale, ajuta mult ca si confort, in plus iarna o femeie va fi fericita ca nu va tremura de frig pana cand se va incalzi motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca G6 TL 1.4 80cp e cam 12600 cu tot cu tva. nicidecum 13500. pret oficial pe configurator, la care mai poti obtine ceva reducere. mica, evident.

personal nu sunt adeptul masinii din clasa superioara cheala, prefer din clasa mai joasa si dotata cu lucrurile utile. lucrurile alea utile iti pot fi de mult mai mult folos decat ca e clasa mai mare. sa stii ca si pe rcd 310 iti arata cum e cu senzorii de parcare, difera putin grafica, dar iti arata. asta ca ziceai ca pt asta iei rcd510. mi se pare suficient de mica sa te descurci lejer fara senzori.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma descurc bine fara senzori cu Octavia 2 dar nu eu voi conduce masina ci o fata fara experienta. :blink:

Am uitat sa spun ca ptr inceput masina va fi folosita mai mult in weekend ptr piata, iesiri in oras sau plecari din oras.

Problema cu parcarea este reala deoarece in zona nu prea sunt locuri de parcare dar totusi nu e foarte mare diferenta intre Polo si Golf la lungime (20 cm).

Oare merita 1.2 tsi in loc de 1.4 mpi? Ca specificatii tsiul este muult peste ca performante (are cuplu de 175Nm/1500rpm parca deci ptr un incepator e bine ca nu i se va opri motorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc, dar inca nu apare pe configurator VW la Polo motorul de 1.2 TSI.

Oricum o motorizare TSI va ridica pretul cu inca 1.000 de eur si probabil se va putea configura doar pe HL sau/si CL si un pret de aprox.15.000 de eur pentru Polo mi se pare mare.

Si eu vreau sa-i cumpar sotiei in primavara un VW Polo ( un CL motorizare de 85 cp pe la 13.300 eur ), iar la configurare obligatoriu ma gandesc la scaune incalzite/ spalator de faruri si climatronic.

Singurul lucru care in cazul meu ar inclina balanta pentru un Golf este nivelul de protectie sporit in caz de accident, in rest pentru ea WV Polo ar fi excelent ( conducand preponderent in oras ).

Bafta la achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc, dar inca nu apare pe configurator VW la Polo motorul de 1.2 TSI.

Pai tocmai a aparut in configurator:

Polo A05 CL.1.2 TSI/105 CP M6, 4 usi / Benzina / 1.2l / 77 kW/105 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi EUR 11.346,-

Polo A05 Att CL.1.2 TSI/105 CP M6, 4 usi / Benzina / 1.2l / 77 kW/105 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi EUR 10.561,-

in timp ce 1.4mpi e

Polo A05 CL 1.4/85 CP manuala 5, 4 usi / Benzina / 1.4l / 63 kW/85 CP / Manuala - 5 viteze / 4-usi EUR 10.703,-

Polo A05 Attract.CL 1.4/85 CP M5, 4 usi / Benzina / 1.4l / 63 kW/85 CP / Manuala - 5 viteze / 4-usi EUR 9.940,-

Polo A05 CL.1.4/85 CP DSG 7, 4 usi / Benzina / 1.4l / 63 kW/85 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi EUR 11.656,-

Polo A05 Attr.CL.1.4/85 CP DSG 7, 4 usi / Benzina / 1.4l / 63 kW/85 CP / Direct Shift Gearbox / 4-usi EUR 10.861,-

Dif de pret vad ca e 620 eur fara tva deci cam 750 EUR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad absolut nicio legatura intra tsi si cuplul lui si opritul motorului. dar absolut niciuna. motorul ti se opreste ca nu stii sa o tii din ambreiaj, indiferent ce cuplu ai sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca vei avea nevoie de o motorizare mai puternica decat 1.4 85 CP. Eu personal as folosi diferenta de bani intre cele doua motoare, adica vreo 900 euro cu TVA, pentru optionalele care ti le-am spus deja mai sus.

In schimb, varianta 1.4 85 CP echipata cu cutie DSG e foarte interesanta, mai ales pentru o femeie. Poate ar trebui s-o iei in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput e buna o masina mai mica.

Pentru oras e indicat un motor benzina aspirat in fata unui turbo.

Polo-ul e mai ieftin, si deci si intretinerea si casco sunt mai iefine.

Eu, sincer, nu vad nici un motiv sa iei Golf daca spui ca ai nevoie de o masina numai de oras pentru o femeie incepatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ceea ce a spus rex as adauga DSG. Ajuta mult in oras si ofera un plus de confort si lejeritate la condus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, DSG-ul e cu mult mai comod. Dar din punctul meu de vedere are doua minusuri. Un minus este pretul (1000 EURO). Al doilea dezavantaj este ca fiind femeie la 30 de ani fara experienta exista riscul sa nu mai invete sa conduca o manuala niciodata. Cred ca ideal e ca prima masina sa fie manuala. Pasul de la manuala la DSG e cu mult mai usor decat invers (daca este vorba de primele 2 masini).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut drive test cu Polo CL 1.2/70 cp (altul nu aveau) si am ramas cu gura cascata cat de stabila este masina (in parte datorita ESP-ului), directia este setata excelent (este un pic mai tare coparativ cu Fabia 2), materialele din interior sunt excelente (pe cl)

In trecut facusem drive-test si cu Golf 6 1.4 tsi /122 cp si acela mi-a facut o impresie foarte buna.

In final alegerea a fost facuta in favoarea lui Polo CL 1.2 TSI 105 cp + optionale care a rezultat la un pret de 13600 EUR DDP cu tot cu optionale.

Decat un Golf slab motorizat si echipat mai bine Polo bine echipat si cu cel mai puternic motor din gama lui. :banghead:

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final alegerea a fost facuta in favoarea lui Polo CL 1.2 TSI 105 cp + optionale care a rezultat la un pret de 13600 EUR DDP cu tot cu optionale.

Decat un Golf slab motorizat si echipat mai bine Polo bine echipat si cu cel mai puternic motor din gama lui. :banghead:

Faci o alegere f buna, chiar si eu as opta pt asa ceva , mai ales ca orasul Bucuresti cere asa ceva, iar motorul e f bun, taxe mici si raspuns al puterii bun, consumul sigur mai mic ca la golf.

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu drive test cu un polo 1.2 benzina, confortline, 3000 km la momentul testarii.

In primul rand masina este una corecta, pozitie la volan, frane, feedback al directiei.

Materialele difera mult intre TL si CL sau HL. (incepand de la plasticul de pe bord si terminand cu detaliile)

Sunt niste lucruri mai putin ergonomice sau practice de exemplu reglajul oglinzilor care mi se pare peste mana, trebuie sa te apleci catre el sa vezi exact unde ajunge comutatorul. Avand in vedere ca masinile germane au excelat tot timpul prin ergonomie, am trecut de multe ori peste caracterul tern, auster al exteriorului/interiorului (e parerea mea).

Posibil sa fiu dezamagit ca m-am raportat tot timpul la golf 6 dar la prima vedere eu spun... mai bune un golf 6 chel decat un polo CL sau HL. Overall, diferenta e uriasa.

Nu mai spun ca la 3000 km vibra volanul si scaunul pasagerului (sezutul) scartaia incontinuu de mana focului. Este dezamagitor, chiar si pentru o masina de teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut drive test cu Polo CL 1.2/70 cp (altul nu aveau) si am ramas cu gura cascata cat de stabila este masina (in parte datorita ESP-ului

ESPul nu face masina mai stabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci de ce se cheama Electronic Stability Program ?

Daca tot vrei sa faci afirmatii, vino si cu argumente.

@nsm: foarte buna alegerea!

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP, NU face masina mai stabila.

end off-topic.

alege polo. e mai mic, e mai util in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESPul nu face masina mai stabila

Poate nu m-am exprimat corect. Ceea ce am vrut sa spun este ca am luat giratoriul din pipera de langa OMV, Toyota cu 60km/h plus in timp ce masina statea exemplar pe asfalt fara sa scartaie rotile / sa se incline deranjant in timp ce martorul esp palpaia energic.

Legat de scaunele/tapiteria/plasticele Golfului sunt un pic dezamagit. Ma uit la Golfuri 4 care au finisaje exmplare indiferent de varianta.

In schimb la Golf 6 abia de la Comfortline incepe sa arate a masina bine finisata. Cand vad tapiteria de pe Trendline mi se face mila. Octavia 2 sta mai bine chiar si in variantra entry level spre exemplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de scaunele/tapiteria/plasticele Golfului sunt un pic dezamagit. Ma uit la Golfuri 4 care au finisaje exmplare indiferent de varianta.

In schimb la Golf 6 abia de la Comfortline incepe sa arate a masina bine finisata. Cand vad tapiteria de pe Trendline mi se face mila. Octavia 2 sta mai bine chiar si in variantra entry level spre exemplu.

subscriu in totalitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am inteles niciodata ce-i cu obsesia de materiale

frate voi conduceti masina sau o mangaiati ? atata timp cat nu zdrangane nimic si estetic arata ok, care-i problema ?

daca nici vw-u nu mai are interioare ... luati-va frate forduri si gata

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gusturile si sferele de interes nu se discuta. Fiecare apreciaza ce crede de cuviinta dupa gustul sau la o masina.

Fordurile sunt printre cele mai slab finisate masini fabricate in Europa. Doar Dacia, Kia, Toyota, masinile rusesti il intrec. Asta nu inseamna ca nu sunt printre cele mai fiabile impreuna cu Toyota, Kia si in opinia me si Dacia (are asa putine dotari ca nu are ce sa se strice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tapiseria de pe golf mi se pare foarte ok.ce este rau la aceasta tapiserie?ar trebui poleita cu aur?sau cum sa fie?pe passat fabric 2008 aveam altfel de tapiserie, ceva din velur.s-a facut ca naiba, s-a scamosat.vorba unui coleg de mai sus, parca le pipaiti...nu le conduceti....(despre masini este vorba...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!