Jump to content

4th BST - A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic


Bestie

Postare recomandată

Am reusit sa mai fac un pas... sa trec la un A6 4F C6 3.0 TDI Quattro Multitronic. Masina este model 2006, avea 114.083 km cand am luat-o. Culoarea este un albastru inchis, motorul este cel de 233 CP, tractiune integrala, 4 geamuri electrice, navigatie, computer de bord color, jante 18" S-line + 16" de iarna, senzori de lumina si de ploaie, magazie de 6 cd-uri, pachet lumini, piele, dubluclimatronic, oglinzi electrice si incalzite, incalzire in scaune, bi-xenon, comenzi volan, bluetooth, alu-dekor, follow me home, suspensie reglabila (mecanic, nu hidraulic). I-am facut revizia, am schimbat uleiul, filtrele, placute fata+spate si bieletele anti-ruliu. Am facut cam 1.200 km deja cu ea, tinuta de drum este foarte buna, consumul extraurban este in medie cam 7,7 l/100/km (5 insi + portbagajul plin), iar in oras consuma 14-15 l / 100/km. Greutatea ei este in talon de 1.937 kg... Cel mai mare regret al meu legat de aceasta masina este ca nu are parktronic. Ar mai fi si lipsa posibilitatii de a asculta mp3-uri, lipsa trapei, a geamurilor cu tenta inchisa sau a perdelutelor, dar... asta e. icon_smile.gif Ca planuri de viitor ar fi schimbarea parbrizului, acesta avand o piatra sarita iar ciobitura produsa s-a extins destul de mult, sa fac geometria, poate reusesc sa-mi montez parktronik, un dvd care sa contina harta Romaniei pentru sistemul de navigatie, poate o grila de S...dar intai sa termin cu inmatricularea si sa achit revizia, apoi mai vedem.

Poze nu am apucat sa fac inca asa ca le atasez pe cele din anuntul de vanzare al fostului proprietar.

post-5890-1256240087_thumb.jpg

post-5890-1256240096_thumb.jpg

post-5890-1256240101_thumb.jpg

post-5890-1256240106_thumb.jpg

post-5890-1256240111_thumb.jpg

post-5890-1256240115_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bestie

    13

  • Ice_2k

    4

  • B_U_T

    4

  • Georgik

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Superbe masinile pe care le-ai avut pana acum,superba si masina pe care ti-ai facut-o cadou! Sa o stapanesti sanatos,sa ai grija de ea cel putin la fel de mult ca si de celelalte si sa ne ti la curent cu evolutia ei :P

Numai Bine!

Link către comentariu

Inca o bestie cu (parerea mea) cel mai reusit motor al unui Audi. Felicitari!

Sa o stapanesti sanatos si km fara incidente.

app. Cati euroi?

Link către comentariu

Foarte atractiva masina, ce sa mai o limuzina de poveste, sa o stapanesti sanatos. Imi place navigatia, am condus un Q7 din italia pana in austria cu o navigatie ca a ta, foarte placuta si prompta.

Link către comentariu

Superba.

O masina de vis. Sa o stapanesti cu placere si sa faci cat mai mult km la bordul ei :P

Link către comentariu

Foarte buna alegere. Anul viitor si eu vreau sa schimb masina si sunt in cumpana ... trebuie sa aleg intre A6 si Mercedes E-class... grea alegere.

Daca ai putea sa spui pretul mi-ar fi de ajutor pentru ca si eu ma gandesc sa ma duc dupa masina in germania.

Merci mult ! Sa ai parte de ea.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie, Sper ca stai bine cu ca$hu', fiindca masina asta e o groapa de bani.

Putin :vaidecapulmeu: Imi dai voie sa ma indoiesc de afirmatia asta:

[...] consumul extraurban este in medie cam 7,7 l/100/km (5 insi + portbagajul plin), iar in oras consuma 14-15 l / 100/km. [...]

Am doua de-astea in garaj: un A6 3.0 TDI quattro M6 (2008) si unul identic, S-Tronic (2007). Cel mai putin consuma M6 extra-urban, 2 persoane, fara bagaje, fara lumini aprinse (doar DRL), fara clima, radio OFF, v-max. 120 km/h: cca. 7,5-8%. Cea automata n-a consumat niciodata sub 8,5%. In fine, scuze de observatii.

Word of advice: reviziile cam rup la buzunare. La M6 revizia de 15.000 km. m-a costat 1830 lei iar la S-Tronic, 2.040 (ambele cu TVA inclusa). Verifica valva EGR la amandoua sa nu fie infundata, altfel da rateuri la pornire si n-o sa stii de ce.

Link către comentariu

Unul din cele mai frumoase si bune Audi-uri ever made (parerea mea), pur si simplu ador modelul asta de A6... a avut si tata unul tot cu acelasi motor dar fiind din 2004 avea 224 cp, anyway voiam sa iti spun nu a avut niciodata probleme cu ea in 134 000 de km, asa ca ai facut o alegere excelenta. Lasand toate aceste aspecte la o parte, iti urez sa o stapanesti sanatos, fara incidente, si nr nelimitat de km! :)

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca numai bucurii. Imi place combinatia 3.0 TDI quattro si cutie multitronic.

Ai trecut prin toate clasele la Audi...de la A3 la A6...ce-o sa urmeze? A8...R8? :)

Bafta!

Link către comentariu

Puteam sa pun pariu ca urmatoarea este A6.BRAVO :) .

Sa o stapanesti sanatos, este visul meu si cred al multor detinatori de A4.

Asteptam cu interes modificarile.

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri :blink:

@selecţionerul si Evolution omul cerea pe ea 18.700 doar ca eu nu am cumparat-o cu cash ci am dat A4 + 7.500 E diferenta

@Bwwlan Sper sa nu ai dreptate in legatura cu "groapa de bani" :D

Legat de consum ...asa afisa pe computerul de bord. Fara clima, cu luminile aprinse, radio pornit si cu o viteza de croaziera cuprinsa intre 90 si 120. (media Bucuresti - Satu Mare fiind de 65 kmh). Legat de preturile la revizie pot sa spun ca ieri am schimbat si eu filtrele, uleiul si bieletele antiruliu si m-a costat 1880 RON. O sa tin minte ce mi-ai spus de EGR si o sa ii rog pe cei de la service cand mai ajung pe acolo sa verifice.

@Andrei JSE Momentan nu m-am gandit la planuri de viitor legate de o alta masina... dar daca tot ai adus vorba cred ca un SUV... Q7, Touareg.. :P

@ADU33 sincer sa fiu cand m-am gandit sa dau A4 nu ma gandeam la A6... nu ma atragea foarte mult. Ma uitam la 525d, 320d, Touareg... Dar incet-incet am ales sa merg tot pe Audi si am luat acest A6. Sper sa fi fost o alegere buna. :)

Link către comentariu

Am descifrat PRcodurile si am aflat. Cutia este tiptronic nu multitronic.

PRCode: 0G7 = Tiptronic

PRCode: 0JM = weight category front axle weight range 12

PRCode: 0YF = weight category rear axle weight range 6

PRCode: 1BA = standard suspension/shock absorption

PRCode: 1KD = disc brakes, rear

PRCode: 1LG = disc brakes, front

PRCode: 1N3 = speed-related variable steering assist (Servotronic)

PRCode: 1SA = without additional engine guard

PRCode: 2K1 = reinforced bumpers

PRCode: 2ZQ = leather trimmed multi-function steering wheel for airbag system

PRCode: 3FA = without roof insert (standard roof)

PRCode: 3L3 = manual height adjustment for front seats

PRCode: 3NZ = rear seat bench unsplit, backrest split folding

PRCode: 3Y0 = without roll-up sun screen

PRCode: 4GH = windshield tinted with windshield sunshield

PRCode: 4K4 = radio remote controlled central locking operated from inside and separate trunk release

PRCode: 4KC = side and rear windows tinted

PRCode: 4UE = airbag f. driver a. front seat passenger

PRCode: 4X4 = side airbag, front and rear with curtain airbag

PRCode: 5D7 = carrier frequency 868 MHz without panic button

PRCode: 5SL = outer left rear view mirror: non-spherical

PRCode: 5TD = decorative aluminum inserts

PRCode: 6TS = outer right rear view mirror: non-spherical, large viewing field

PRCode: 6XD = outer rear view mirrors: powered, heated

PRCode: 7GG = emissions concept EU 4 with particulate filter

PRCode: 7K0 = without tire pressure warning light

PRCode: 7Q2 = navigation system with color screen

PRCode: 7X0 = without park distance control

PRCode: 8ED = bi-functional headlight with gas discharge lamp, for driving on the right

PRCode: 8GV = alternator 180A

PRCode: 8Q3 = automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)

PRCode: 8Z5 = engine cooling system, type 1

PRCode: 9Q4 = multi-function indicator/on-board computer with check control

PRCode: CL7 = alloy wheels 8J x 18 nine-spoke style, offset 43

PRCode: D1T = 6-cyl. turbo dies. eng. 3.0 L/165 kW 24VV6 TDI, common rail base engine is T41

PRCode: E0A = no special edition

PRCode: F0A = no special purpose vehicle, standard equipment

PRCode: J0Z = battery 520 A (110 Ah)

PRCode: Q1A = standard front seats

PRCode: SA9 = inventory control model 4

PRCode: T41 = components for base engine, unit 059.D

PRCode: U2A = instrument insert with km/h speedometer,radio-controlled clock, tachometer and trip odometer

PRCode: X0A = national sales program Germany

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos, frumoasa masina :icon_cheesygrin:

P.S. Cum se descurca cei 233CP pe cele aproape 2 tone ale masinii? Eventual comparativ cu fostul A4?

Link către comentariu

Multumesc Ice.:lol: Ce pot sa spun... desi greutatea masinii e ceva mai mare decat ma asteptam masina se misca bine, imediat cum am luat-o am avut un drum Bucuresti - Satu Mare si inapoi si mi-a placut cum s-a comportat. Ca si acceleratie este peste A4, la viteza maxima inca nu am avut ocazia sa compar.

PS: In talon scrie 1937 kg la greutate iar pe stiker-ul din portbagaj scrie 1865 kg... Si eu parca as tinde sa cred sticker-ul...:-? Voi ce ziceti?

post-5890-1256469342_thumb.jpg

Modificat de Bestie
Link către comentariu

Frumoasa si dotata masinuta, sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente :lol:

Link către comentariu

Subscriu la cele zise de But_Fns

La noi e un obicei mai foarte vechi sa se "umfle" cifrele :lol:

Foarte frumoasa si cocheta masina :cool:

S-o stapanesti sanatos, multi km fara incidente si asteptam mai multe poze :Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu

din lista cu PR codurile nu vad sa reiasa ca am piele ... desi eu am. Iar la geamuri zice "tinted" iar ale mele nu sunt asa...

Am verificat geamurile si sunt originale, sunt toate la fel, scrie acelasi an pe toate... parbrizul si luneta sunt o firma iar lateralele alta firma, dar tot stantate cu Audi sunt...

Care sa fie explicatia oare...?

Link către comentariu

Toate geamurile masinilor de generatie noua sunt tinted...adica tenta aceea super fina de verde.Geamurile la care te gandesti tu cred ca se numesc ca si optiune "privacy glass".

Cu pielea insa e cel putin curios ce spui.Oricum masina arata foarte bine, sa o stapanesti sanatos.

Modificat de giorgio_tlro
Link către comentariu

Nu ma refeream la privacy glass... ci la tinted. Am avut geamuri tinted pe masinile mai vechi ... stiu cum ar trebui sa fie, doar ca astea mi se par ..."albe". Nu au nici o tenta... Si treaba cu pielea imi da de gandit... :D

Modificat de Bestie
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, imi place mult generatia asta de A6 :D

Pe sticker scrie TDI 3.0 V6 165 kw.. asta e 224.4 cai, deci 225 :D

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!