Jump to content

Lucrari la caroserie


MK16V
 Share

Postare recomandată

poi pt podele evindent mai groasa, eu am folosit de 1 sau 1.25 nu mai stiu sigur, iar la tabla exterioara e de 0.7 din ce mi s-a spus...dar ia si tu sublerul si masoara si apoi ia concluzii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cypor

    8

  • ValiB

    7

  • undertacher2001

    6

  • eugen_zim

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pro nituire ar fi rezistenta imbinarii realizate astfel (sunt masini sport cu renume care au elemente de rezistenta din structura caroseriei imbinate prin nituire), nu necesita cunostinte temeinice sau mare experienta.

Contra nituire ar fi timpul necesar (pregatirea/gaurirea tablei, nituirea propriu zisa si finisarea ei), efortul fizic in cazul realizarii ei manual si mai e faptul ca nu poti nitui toate imbinarile.

Pro sudura ar fi rapiditatea lucrarii, versatilitatea procedeului, efortul (fizic) minim depus in scopul realizarii ei.

Contra sudura e modificarea/alterarea carateristicilor mecanice/chimice a piesei sudate, necesitatea cunostintelor/experientei in procedeul respectiv de sudura (pentru realizarea unor suduri "perfecte"), necesarul de echipament adecvat pentru procedeul respectiv, pericolul de accidentare/accidente mai mare ca la nituire

Daca mai are cineva de adaugat ceva la cele mentionate mai sus e bine venit sa o faca.

P.S.: In legatura cu rugina dupa sudura, apar din ce in ce mai multe solutii pentru prevenirea si combateraea ruginei, deci si o piesa sudata poate tine la fel de mult ca si cea nituita, prin procedee si/sau cu materiale accessibile aproape oricui.

Modificat de Tonyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ce ziceti cum repara baietii astia eventuale infundaturi in caroserie?!?!

mie mi se pare super treaba si sculele nu sunt foarte complexe.daca mai socotim cat incarca cu chit tinichigii de pe la noi cred ca e cea mai buna metoda pentru a repara micile tamponari! :)

http://www.krupobiti.cz/index.php?option=c...1&Itemid=69

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant..as avea si eu nevoie de asa ceva :D, dar presupun ca nu avem in tara, si cine face asa ceva trebuie sa aiba ceva experienta, sa stie unde si cat sa impinga. Pe site-ul denttime sunt mai multe exemple.

Modificat de twentyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut o data pe la tv o alta metoda folosita de americani....in locul chitului foloseau plumb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are cineva in romania asa ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are cineva in romania asa ceva!

Am vazut undeva un anunt cu asa ceva, daca nu ma insel pretul unui kit era in jur de 100 de lei. O sa incerc sa il gasesc.

Asta e anuntul...sper ca nu e o problema ca e de pe alt forum.

http://forum.4tuning.ro/528-scule-echipame...ia-masinii.html

Modificat de twentyone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noa nu stiu...

oricum mi se pare mult prea simpla treaba, nu cred ca merge chiar atata de usor precum in poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel care vinde acel Pops a dent sau cum naiba ii zice este un prieten de-al meu/vecin :blah:.despre eficacitatea produsului nu va pot detalii prea multe pt ca nu stiu ce rezultate da.vorbisem cu el mai prin toamna sa-mi dea si mie un set sa remediez mici probleme la tabla dar nu am mai reusit iar pe vremea asta nu am de gand sa inghet.stiu ca acel mot se lipeste cu plastic,in set e inclus si pistolul cu cateva tuburi de lipit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu is de parere ca daca esti super meserias e mai bine cu nituri daca doar asa mai bine punctezi cu argon!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

misto chestia daca ar si functiona ar fi tare am si eu o buba pe masina si nu prea as vrea sa o duc la tinichigiu sa arda vopseaua am vazut ca indreapta fara sa atace vopseaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista o firma in timisoara, eu am discutat cu ei acum 3 ani cand aveam ceva de indreptat cu acele ventuze, dar dinpozele trimise de mine nu se putea remedia.Mai stiu ca un baiat din craiova mai face asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

M-am hotarat sa intru si eu in paine cu reparatiile legate de caroserie. As vrea sa imi iau elemente noi pentru praguri stg+dr, contraaripi spate si partea inferioara a aripii (arcadele acelea) sau pana mai sus.

Ce producator recomandati pentru aceste piese?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Incearca la bardi-auto. Nu stiu ce alte magazine de piese auto mai aveti.. dar la bardi sigur gasesti. evident.. de o calitate mai proasta pentru ca nu sunt repere originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

M-am hotarat sa intru si eu in paine cu reparatiile legate de caroserie. As vrea sa imi iau elemente noi pentru praguri stg+dr, contraaripi spate si partea inferioara a aripii (arcadele acelea) sau pana mai sus.

Ce producator recomandati pentru aceste piese?

Va multumesc.

poate te ajuta, cauta in functie de masina, piesele sunt clasificate pe categorii

http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

post-5370-1267820697_thumb.jpg

Modificat de ValiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in perioada urmatoare voi face o cosmetizare a incintei motoruul, am cateva pete de rugina superficiale in locul unde este bateria, la prinderile suruburilor, etc. pentru aceasta vreau , ca dupa curatzarea mecanica a zonelor respective sa tratez cu ceva mai deosebit, asa ca am ajuns la Kelfos

http://www.maergroup.com/mg/MaerIE/Maer%20...psea.htm#KELFOS.

de asemenea detalii gasiti si pe alte forumuri si

http://vwforum.ro/index.php?showto...0848&st=320

Se vinde la bidon de 5 L si costa 42 E fara tva. Fiind prea mult pt ceea ce am eu nevoie as dori sa stiu daca mai exista si alti doritori , sa ne combinam la un bidon. produsul va reveni in stoc la furnzior la inceputul lui Aprilie, cand se va incalzi afara.

Daca exista doritori sa posteze aici : eu vreau sa opresc 1 L.

De asemenea daca cineva a folosit produsul, o parere este binevenita, cum se comporta, mai ales daca a trecut mai mult timp de cand a folosit produsul (2-3-4 ani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat are al meu un an (de keflos) si inca nimic rugina. Oricum (cum a spus si Vali) locul trebuie curatat ff bine, sa nu isi imagineze cineva ca da peste rugina groasa si o manaca toata. Mananca oxizii si ce e de suprafatza (rugina) cre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era si culmea sa iasa rugina...la cum ai curatat suprafata + la cum ai aplicat keflosul.

stie Cipri ce stie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in perioada urmatoare voi face o cosmetizare a incintei motoruul, am cateva pete de rugina superficiale in locul unde este bateria, la prinderile suruburilor, etc. pentru aceasta vreau , ca dupa curatzarea mecanica a zonelor respective sa tratez cu ceva mai deosebit, asa ca am ajuns la Kelfos

http://www.maergroup.com/mg/MaerIE/Maer%20...psea.htm#KELFOS.

de asemenea detalii gasiti si pe alte forumuri si

http://vwforum.ro/index.php?showto...0848&st=320

Se vinde la bidon de 5 L si costa 42 E fara tva. Fiind prea mult pt ceea ce am eu nevoie as dori sa stiu daca mai exista si alti doritori , sa ne combinam la un bidon. produsul va reveni in stoc la furnzior la inceputul lui Aprilie, cand se va incalzi afara.

Daca exista doritori sa posteze aici : eu vreau sa opresc 1 L.

De asemenea daca cineva a folosit produsul, o parere este binevenita, cum se comporta, mai ales daca a trecut mai mult timp de cand a folosit produsul (2-3-4 ani).

hai sa luam amandoi un bidon :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as fi interesat de 1 L , am ceva rugina pe cadru motor la un opel din 2000, cand se vinde as dori sa fiu si eu contactat pe PM

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez ai io aici ca e cel mai aproape de ce vreau io , treaba e ca am si io nevoie de putin ajutor referitor la ce inseamna un swap de caroserie , adik de la acte la mecanica si la culoare. Azi am dat avansu pt o caroserie "noua" si habar nu am ce trebui sa fac in continuare , care e urmatoru pas? cum fac cu R.A.R.'ul si daca o sa ma lovesc de ceva probleme pe parcurs. Cine a mai facut asta sa imi spuna si mie pasii ca nu vreau sa stau cu masina pe bara 1 an :|

hai sa luam amandoi un bidon :))

1L si pt mine :))

Modificat de Sickboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 litru si pe mine ma intereseaza , vad ca face minuni :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!