Jump to content

montare alarma cu pornire motor


delfinasul
 Share

Postare recomandată

m-am interesat si eu de o alarma serioasa cu pornirea motorului. Incercati la Viper romania, au ceva in jurul la 500 E si chiar daca masina este in viteza , au modul care o scoate din viteza ( pentru cutiile manuale ). Este super chiar o sa iau in calcul aceasta posibilitate cand o sa pun o alarma. :somnmare:

Hai ca pe asta n-am mai auzit-o... :blink:

Eventual are si un pitic care vine si-ti trage doua palme dupa ceafa :icon_thumright:

In momentul asta,asta este cea mai desteapta alarma de la Viper si dupa cum vezi,

nu face asa ceva.

Arunca un ochi si la UNGO SR - 9000 e mai ieftina, face acelasi lucru si are raza de actiune mai mare (cel putin teoretic) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. stie careva de unde pot sa fac rost de o schema electrica de montaj pt o alarma carub model 3086?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu ca e greu de crezut dar mai intai sa cercetam si dupaia sa facem piticii sa apara sau sa ne taiem o mana!!!!

Dati un telefon la viper romania si intrebati sa vedeti ce va spune. Am vb cu un domn din Iasi care a spus ca se monteaza un kit suplimentar care daca masina este in viteza acesta o va pune pe liber, iar sistemul FailSafe este in cazul in care masina nu este prevazuta cu acest modul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codrutz sa scoti masina din viteza trebuie sa apesi si ambreiajul, moment in care, daca nu ai frana de mana suficient de trasa, masina o ia la vale. Oricum sistemul de care vorbesti nu are cum sa debraieze si sa scoata din viteza, avand in vedere ca ambele operatiuni necesita lucru mecanic si nu pot fi rezolvate printr-un releu banal, ci necesita servomecanisme complexe si de putere. In afara de asta, mecanismul care scoate masina pe liber ar trebui sa fie diferit pt fiecare marca si model de masina, plus ca ar trebui sa aiba o multime de senzori pt a se asigura ca schimbatorul este in pozitia neutra. Domnul din Iasi te-a pacalit sau poate erai la Camera Ascunsa si nu ti-ai dat seama :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mai buna solutie pentru toti ca sa fim impacati.

Luati una bucata bolovan si il puneti pe pedala de ambreiaj si trageti frana de mana.

Modificat de tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu ca e greu de crezut dar mai intai sa cercetam si dupaia sa facem piticii sa apara sau sa ne taiem o mana!!!!

Dati un telefon la viper romania si intrebati sa vedeti ce va spune. Am vb cu un domn din Iasi care a spus ca se monteaza un kit suplimentar care daca masina este in viteza acesta o va pune pe liber, iar sistemul FailSafe este in cazul in care masina nu este prevazuta cu acest modul......

Eu am fost la Falcon Electronics (importatorul Viper) mi-au prezentat toate alarmele cu "pornire motor" dar de asa ceva nu mi-au spus.

In mod sigur, cel cu care ai vorbit, ori a facut misto,ori habar nu avea despre ce vorbeste.

Asa cum ti-a explicat SHARANEL, fizic nu se poate. De fapt se poate, dar nu "merita"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ne oprim aici ca stricam topicul.

SHARANEL a explicat foarte exact cum lucreaza acea alarma... aici in postul 24. De mentionat ca este pentru cutii manuale.

Mai exista un modul dar in mare cam tot pasii aia ii urmezi, oridinea apasarii butoanelor si deschisul usilor difera.

La o montare de alarma de genul acesta cu pornire motor, cineva intreaba: daca vine hotul si fura masina... motorul merge. etc.

Nu este posibil. Am pornit motorul din telecomanda. Am dezarmat alarma si am deschis portiera, motorul se opreste automat.

Trebuie pornit cu cheia pentru a pleca. Din cate am observat motorul se opreste cand se deschide portiera. Am incercat si varianta cu intratul pe geam si incercat sa plec cu masina... nu merge, in momentul in care lasi frana de mana imobilizatorul blocheaza motorul si porneste alarma. Dupa aia trebuie sa butonezi telecomanda din nou (opresti alarma, dezarmezi, dezarmezi din nou abia dupa aia poti sa pornesti motorul din cheie.)

Daca ai vorbit cu Viper din Iasi e ca in bancul asta:

Un tip mergea cu masina in afara orasului, cand deodata i se opreste motorul. Cum nu se pricepea deloc, si se intreba cum s-o scoata la capat, apare un cal alb si-i spune:

- Vezi ca e infundat carburatorul! Il indruma cum sa faca si pleaca.

Tipul ramane masca, dar face ce i-a zis calul si minune: motorul porneste! Se opreste in primul oras la primul politist si-i povesteste totul:

- N-o sa credeti ce mi s-a intamplat: mergeam cu masina, deodata motorul s-a oprit si a aparut un cal care mi-a spus cum sa-l repar.

- Ce culoare avea calul, alb sau negru? - intreaba politistul.

- Alb.

- Dom’le, ai avut mare noroc ca nu era ala negru, ca si ala iti spune, dar nu se pricepe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar, sunt masini care pornesc, se conduc si se opresc singure, chiar si parcheaza, dar sa suni la viper si sa-l intrebi pe ala "domne, am auzit ca ai o alarma care-mi scoate masina din viteza, e adevarat?" - mi se pare foarte amuzant :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de plecat cu masina, in instructiunile alarmei spune ca cea mai lunga perioada de incalzire este de 8 minute dupa care motorul se opreste. Oricum am renuntat la montarea acestui optional pornire motor din 2 motive:1- toti cei la care am apelat au refuzat ceea ce ma pune pe ganduri , 2- Nu prea ma incanta ideea de a lasa actionarea demarorului unui ansablu electronic care se poate defecta oricand (o cunostinta de a mea, care de altfel a fost prima care m-a refuzat cu montarea, mi-a spus ca au patit cu nu stiu ce model de alarma, destul de scump, ca aceasta sa se defecteze si sa cupleze demarorul in timp ce masina se afla in mers). Din fericire pt cunostinta mea, furnizorul alarmei a recunoscut problema si a inlocuit alarma si despagubit persoana respectiva.

Modificat de delfinasul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o montare de alarma de genul acesta cu pornire motor, cineva intreaba: daca vine hotul si fura masina... motorul merge. etc.

Nu este posibil. Am pornit motorul din telecomanda. Am dezarmat alarma si am deschis portiera, motorul se opreste automat.

Trebuie pornit cu cheia pentru a pleca. Din cate am observat motorul se opreste cand se deschide portiera. Am incercat si varianta cu intratul pe geam si incercat sa plec cu masina... nu merge, in momentul in care lasi frana de mana imobilizatorul blocheaza motorul si porneste alarma. Dupa aia trebuie sa butonezi telecomanda din nou (opresti alarma, dezarmezi, dezarmezi din nou abia dupa aia poti sa pornesti motorul din cheie.)

Motorul NU se opreste la deschiderea usii.

Procedura este in felul urmator:

Ajungi la masina, o descui cu telecomanda,te urci in masina si FARA sa atingi frana de mana sau frana de serviciu, pui contactul (fara sa mai actionezi demarorul).

Apoi poti sa pleci de pe loc.

Daca atingi frana de mana sau de serviciu, motorul se opreste.

Apropo de plecat cu masina, in instructiunile alarmei spune ca cea mai lunga perioada de incalzire este de 8 minute dupa care motorul se opreste. Nu prea ma incanta ideea de a lasa actionarea demarorului unui ansablu electronic care se poate defecta oricand (o cunostinta de a mea, care de altfel a fost prima care m-a refuzat cu montarea, mi-a spus ca au patit cu nu stiu ce model de alarma, destul de scump, ca aceasta sa se defecteze si sa cupleze demarorul in timp ce masina se afla in mers).

- La UNGO cea mai lunga perioada de incalzire este de 30 de minute, dar o reglezi la cat vrei, sau o poti opri din telecomanda mai devreme daca vrei.

- Are o protectie pt. electromotor, nu stiu exact in ce consta,dar are .

- Alarmele VIPER si UNGO au garantie pe viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut baieti,mi-am montat si eu inchidere cu alarma Pilot,merge totul ok dar totusi :

1.Nu am gasit senzoru de soc in cutie

2.Nu am gasit sa cuplez firele de la alarma la avarii si cand piuie alarma nu se aprind,stiti cumva care sunt firele de avarii?

3.De fiecare data cand opresc motoru se stinge computeru de borb,se reseteaza,gen cum ai scoate bateria,iar cand pun contactu tre sa setez ora,etc...stiti ce fire nu am pus bine?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine este m-ai complicata , alarma ta fiind una destul de comlicata avand o "gramajoara" de fire cel m-ai bine ar fi sa mergi la o firma de montat alarme, ca dupa figurile care ti le face , sigur ceva la alimentare este legat gresit care fura curentul de la bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat de scumpe si de bune sant alarmele astea nici nu ma mir ca ai deja probleme cu ea dar incearca sa o demontezi inapoi si vezi daca iti face lafel.Daca nu atunci sigur nu ai montat-o bine.Ma mir ca doar are cateva fire si e f simplu de montat ,se montteaza in maxim 20-30 min ,dar daca nu te descurci pune schema electrica de montaj si te ajutam noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea sa se aprinda avariile cand apas butoanele am aflat-o,imi trebui 2 diode de 6 A...

Partea ca se reseteaza calculatoru' de fiecare data cand opresc motoru' sigur vine de la niste fire legate prost...o sa ma uit sa vad care si daca nu gasesc buba revin :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vad ca este destul de vechi topicul dar pentru cei interesati de pornirea motorului inscopul incalziri iarna expres pentru treaba asta mai exista niste dispozitive numite sirocouri care pot fi programate sa porneasca intr-un anumit interval de timp si pot incalzi apa din instalatia motorului find alimentate si la baterie dar consumand si combustibil sifac o treaba super, am o ruda ce are pe un audi 80 diesel, nu stiu daca sunt si pe benzina. Tehnologia este destul de veche si sigur se gasesc si la dezmembrari. varianta cu sirocou nu necesita pornirea motorului.

Modificat de Stealth24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, legat de alarma cu pornire la masinile cu cutie manuala procedura de pornire este foarte simpla:

parchezi

tragi frana de mana

apesi butonul de PORNIRE de pe telecomanda, la majoritatea alarmelor pornesc semnalizarile pe modul avarii

apoi scoti cheia din contact motorul ramanand in functiune

cobori din masina

Inchizi usa si incui masina din telecomanda alarmei ( in acel moment se opreste si motorul ).

Sunt la a doua masina cu alarma cu pornire, ambele cu cutie manuala si diesel.

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Daca ma poate ajuta cineva cu info suplimentar.....

Nasul meu vrea sa monteze un UNGO SR 9000 pe un Golf 4 si apare urmatoarea problema: aceasta alarma se leaga la CAN-ul masinii, doar ca Golful 4 nu are magistrala CAN.

Ma poate ajuta cineva cu informatii de unde as putea procura un modul care sa transforme semnalele de la senzorii Golfului in semnal CAN?

Multumesc anticipat !

Sent from my iPhone using Tapatalk.......0748546766

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici golful 3 nu are modul CAN. Incearca in aria golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!