Jump to content

Golf 5 GTI vs Golf 6 GTI


blordc
 Share

Postare recomandată

Am vazut ca nu exista inca un post pe tema asta si m-am hotarat sa il deschid. As fi curios sa vad care sunt diferentele intre cele 2 masini ca performante, motoare si altele. Prima diferenta vizibila este ca una vine cu 200 cp si alta cu mai multi 210 cp. Consumul mai redus in oras 11 vs 10 iar afara 6,2 vs 5,7. In rest astept de la voi completari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta diferenta ar fi ca G6 GTI are diferentialul XDS care te ajuta sa pui jos mai bine puterea. Spun ei ca ai senzatia ca conduci o masina AWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa ne spuna cu mana pe...permis,e vreo diferenta intre cele 2 motoare?strict mecanic,nu ca unu e tfsi si altu tsi.e posibil ca diferenta sa fie din cauza ca mk6 e euro5?si pt ca trebuiau sa apara cu vreo noutate cat de mica?la noi in presa auto am auzit ba ca ar fi 80% un motor nou,ba ca ar fi acelasi.no offence,da io cu cine votez?

off-topic:de exemplu,1.4tsi:mkVGT-170cai;scirocco-160cai;seat bocanegra sau ibiza cupra 180cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de "look", G5 bate G6 la exterior (per total pt ca botul din punctul meu de vedere e foarte reusit, mai agresiv etc) in schimb G6 are un interior senzatie :)

Daca vorbim de performante, clar G6, are diferential, are 100kg mai putin, are un motor "regandit" (faptul ca are 11 cai in plus n-are nici o legatura, asta e chestie de marketing). Tunerii deja au anuntat o crestere mai mare (doar din soft) pe TSI decat era pe precedentul TFSI.

Evacuarea pe G6 e dementiala (suna mult mai bine decat cea de pe G5)....

Acum sa vedem cat de fiabila e .. si daca s-au rezolvat bubele de pe Golf 5.

Per total mie mi se pare o masina reusita dar daca ar fi sa aleg cu inima as alege Golf 5, daca ar fi sa aleg cu capul as alege Golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa diferentele intre optionalele ce pot fi alese (pana si magnetic ride e disponibil pt 6 GTI), stiu ca exista si diferente intre TFSI si TSI de 2000. cel putin la octavia RS sunt diferente. exacte, nu le stiu..dar stiu sigur ca softurile nu sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate,dar in acelasi timp imi plac pragurile la mk5,cand la mk6 ala nu se poate numi prag.vorbeam de inima lui,cat e schimbata.mai e de notat ca mk5 are ceasuri diferite,a se citi sport,iar mk6 nu.unde e caracterul sportiv?sincer,la acelasi nivel de echipare,mk5 mi se pare mai sporty la interior.si asta nu pt ca am golf5.e parerea mea.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G6 GTI are ala pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan wrc:ai dreptate,dar vreau sa stim totusi care e 'diferenta',nu 11cai si capacul la motor fara f.

apropo:am putea spune ca cei 11 cai sunt obtinuti in urma schimbarii esapamentului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva diferente ar fi:

VW made the engine 3kg lighter and added a supercharger to the turbocharged 2.0l engine

Torque is still rated at 280Nm, although engine tweaks include modified pistons and piston rings, an improved oil pump, new induction system and a high-pressure fuel pump, meaning peak torque is now available from as low as 1700rpm.

Also new in the Mk6 GTI is an electronic differential called XDS. In short this system adapts the car

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.si care e ala superchargerul de pe langa turbocharger?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia as vrea sa stiu si eu, daca exista un supercharger sau englezii care au facut review-ul din care am citat o dau de garduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diferenta ar mai fi ca au trecut la distributie de pe curea pe lant.(asta se aude nimic confirmat inca)

:Driver:

Pt tuning ..

http://www.promotor.ro/hobby-tuning-auto/a...s-chips-4953339

http://www.worldcarfans.com/109071020373/a...g-at-1500-euros

Dupa asta iti zic ca alegi si cu inima numai cu capul Golf 6 gti. :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blordc:pai si mk5 ce distributie avea?are?pe curea?no way.tot ce e tsi, tfsi are distributie pe lant.correct me if i m wrong

ma duc sa ma sinucid,m-am uitat pe autokarma.ro sida,intr-adevar mk5 gti are distributia pe curea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca are distributie pe lant mk5 gti.Din ce am mai citit mk6 gti ar avea acelasi motor ca si ed30 (bloc si pistoane) doar schimbata injectia si binenteles alt soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pe curea 100%.nu am inteles faza cu injectia.oricum tot injectie directa are si mk6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mk5 are distributie pe curea iar mk6 pe lant. Mk6 are o pompa de benzina complet regandita ce functioneaza fara cam-follower la 150bar. Pompa de pe TFSi mergea la 110bar iar la un soft mai agresiv avea caderi de 20bar in zona medie de turatie. Din pacate nu se poate face swap de pompa de benzina intre cele 2 motoare. Am vazut ceva diferente si la pozitionarea MAF-ului pe traseul filtrului de aer si cu siguranta sunt multe mici alte maruntisuri. In ce priveste treaba cu superchargerul, cred ca e o aberatie. Eu stiu ca mk6 are tot k03 turbo si atat. Pozitia curbei de cuplu si valorile maxime mai bune obtinute prin resoftare se datoreaza noii pompe de benzina dar si distributiei pe lant !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Este adevarat ca Golf 6 cu XDS se simte ca o integrala.Accelerezi pe curbe si sta mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu XDS-ul este cuplat la ESP (va rog sa ma corectati daca gresesc). Asa ca daca e ESP off nu mai functioaza XDS-ul, nu? Adica pe circuit unde ESP e clar off nu ai parte de diferential.

Daca e adevarat ca XDS-ul nu merge decat cu ESP on, pentru mine, e o mare dezamagire si consider ca XDS-ul e pur marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marketing este totul ca asta e economia de piata;cert este ca e f ca lumea senzatia pe curbe care cred ca provine de la acest diferential. Normal ca ar fi fost mai ca lumea un diferential spate controlat electronic cum e pe A5 Sportback(acest optional nu e disponibil pe A5 coupe,deci probabil costurile erau prea mari pt Golf).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage mai bine cu XDS si ESP on, decat cu ESP off (daca ai incercat)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am incercat;daca voi avea ocazia sa vad diferenta voi posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are un nou sistem XDS care vad ca multi nu il cunosc deci e foarte bine explicat in linkul de mai jos

http://www.integrityvw.com/2009/10/what-is...n-mkvi-gti.html

XDS: (electronic limited-slip differential) is essentially an electronic limited-slip differential

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pt presa si e totusi destul de cunoscut. Oricum ai spune-o este o functie a ESP-ului, un ASR mai istet, o evolutie a EDL-ului si nimic mai mult. Ceea ce conteaza in realitate este ce intreaba rex... cum este ESP on cu XDS vs ESP off.

Macar se aprinde vreun martor in bord pt XDS?

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!