Jump to content

Nu porneste!


Bogdan89
 Share

Postare recomandată

sal am si eu un Golf 3 si cand vrea el nu mai aprinde martorii de bord(ulei framan de mana baterie etc) dupa cateva ore pornesete fara sa imi zica nimik

(1994 1.4 abd 45 kw

daca are problema cu bobina poate sa nu mai aprinda bordul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar kilometrajul si ceasul raman aprinse sau dispar si ele?

Bobina nu are treaba cu bordul,ar putea fi o problema din contact.

Modificat de mihai_mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da alea merg in rest nu se aprinde nik la ulei frana mana abs etc ' deci atunci cand nu se aprind astea nici nu porneste mentionez ca electormotorul invarteset dar cred ca nu imi deschide injectia sau cam asa ceva

de exemplu astazi am last-o in oras am revenit dupa 3 ore si a pornit mama masi de masina ma uimeste naiba stie (bujiile,noi capac delcou,nou fise noi)habar nu mai am

help poate a mai patit cineva ceva de genu :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu un Golf 3 si cand vrea el nu mai aprinde martorii de bord(ulei framan de mana baterie etc) dupa cateva ore pornesete fara sa imi zica nimik

(1994 1.4 abd 45 kw

daca are problema cu bobina poate sa nu mai aprinda bordul?

Faza cu aprinderea martorilor,e posibil sa fie de la contactul electric,cel de sub cheie.eu asa am patit.l-am schimbat si acum merge , e doar 70 de lei nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hell all am uitat mai devreme sa intreb cine stie de ce imi afuma bujii le si scoate fum alb ms multttt :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu mai vrea sa porneasca scoateti mufa la senzorul hall si miscati un pic de el. Aceleasi simptome le are si a lui fratemiu si la diagnoza imi dadea senzorul hall intermitent.

Regards

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am incercat si asta si nmic...totusi nu inteleg de ce porneste daca ii dau cu spray?scanteia mica?...daca sunteti in tema va rog sa ma ajutati...eu unu nu mai stiu ce poate sa fie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa reglezi avansul daca zici ca iti afuma bujiile. Daca nu se aprind martorii in bord atunci este o problema si la contactul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu mai vrea sa porneasca scoateti mufa la senzorul hall si miscati un pic de el. Aceleasi simptome le are si a lui fratemiu si la diagnoza imi dadea senzorul hall intermitent.

Regards

La toate g3 cu motorul oprit apare eroare la senzor hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna....am rezolvat o parte din probleme cu pornitul...iam schimbat flansa de sub injectie,am reglat clapita de aer,porneste la sfert de cheie dar doar cu pedela putin apasata..dc?e posibil sa fie potentiometrul de vina?cel de pe lateral?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, un reset ar rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetare clapeta Razvan. Scoti borna minus a bateriei pentru cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu de cateva luni(2,3) o problema asemanatoare..din lipsa de timp nu i-am dat importanta..mai ales ca face doar cand are chef figuri.Pun contactul..se aude pompa de benzina..se string martorii..invart cheia si nimic..nici un sunet.De obicei mai incerc odata si merge...maxim 3 ori,si nu prea are preferinte..cald sau rece tot aia e..sunt zile cand nu face deloc..altele cand face mai mult.Astazi totusi m-am ingrijora..dupa ce am incercat de vreo 20 de ori cred si nimic...am saltat un pic capota..m-am uitat pe ici pe colo..am mai incercat odata si a mers.Dar acum m-am hotarat sa gasesc problema..poate are cineva vreo idee,in afara de ce am citit pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca de vina este electromotorul,periile sunt duse.La urmatoarea figura care o face,inainte de a reincerca sa pornesti loveste usor de cateva ori corpul electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua tuturor.Am o problemă.Am un golf III, an 1993, şi recent i-am schimbat bateria că avea una de tico de 35 de amperi, la 65, sau 70, numai ştiu exact.Şi nu am avut probleme cu pornirea, pornea la prima cheia.

De c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, posibil sa fie si bateria proasta, dar posibil mai degraba sa fie starterul electromotrului daca se aude click ori asta ori ai carbunii uzati si se mai blocheaza, cand ti se mai intampla asta, ciocaneste un pic starterul si vezi daca porneste.

spor

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi bateria e de la Verbiţă, am dat 200 RON, posibil să fi fost furat? Ai nişte poze cu starterul, că sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca de vina este electromotorul,periile sunt duse.La urmatoarea figura care o face,inainte de a reincerca sa pornesti loveste usor de cateva ori corpul electromotorului.

Am curatat toate periile de la electromotor..rezultat..cam la fel.Apoi am observat un fenomen ciudat..dupa ce se stingeau martorii,daca invart cheia foarte rapid..intr-un fel brusc,mai rapid ca de obicei..porneste din prima.Nu mai inteleg nimica..ce legatura poate sa fie intre viteza cu care invarti cheia cu aceasta problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie din contact daca spui ca face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă poate ajuta cineva cu problema mea?Nişte indicaţii, poze, sau asistenţă, şi eventual c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

acum m-am uitat in manual...nu am gasit nimic sa te ajute...dar cred ca ai putea sa te iei dupa lungimea fiselor...scuze pt solutia asta...da alta nu am....vreau sa zic ca ai putea folosi forma fiselor...la mine sunt deja formate...si nu le poti incurca...:icon_cool:

Salut!te uiti unde e cureaua de distributie ,acolo e si pistonul unudaca pe fotoliul la volan cureaua e in dreapta,cum e la Cielo si pistinul e in dreapta daca motorul e asezat perpendicular pe axa planetarelor atunci pistonul 1 e in fata la radiator si 4 cade spre parbriz. ordinea e ca la dacia 1_3_4_2 sau te poti uita la distriduitor ruptor(delco)si vezi sensul de rotire si ce fise la ce bujie se duce. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!