Jump to content

Martorul de ulei clipeste la pornirea motorului


d_andrei
 Share

Postare recomandată

Salut!

De 2 zile am o problema cu Skoda mea (1,9 TDI ALH). Pun contactul, astept "regulamentar" si apoi pornesc, trec 3-5 secunde si imi apare in bord martorul de ulei de culoare rosie care clipeste si se aud 3 bipuri. E prima data cand patesc asa ceva cu ea si evident imi fac ceva griji.

In prima zi, ieri adica, am mai completat cu ulei, am pornit a doua oara, la fel a facut si am mai pornit-o si a treia oara si la fel a facut. Curios e ca nu s-a aprins martorul acesta si cand am pornit-o dupa 10 ore de stat la serviciu, ci doar dimineata la rece.

Azi dimineata, la fel....am pornit, s-a aprins martorul.....am oprit motorul....peste vreo 10 secunde am pornit iar si nu a mai aparut.

Precizez ca am verificat cu atentie nivelul la ulei in aceste zile si totodata pe dedesubt si masina nu pierde ulei.

In manual am citit ca martorul de ulei de culoare rosie si care piuie de 3 ori e ptr cazul cand nu e suficienta presiune la ulei. Ce poate fi de vina ? Vremea rece, ptr ca mi s-a parut ciudat cum numai dimineata, la putin sub 0 grade se aprinde martorul si spre seara, aprox 5 grade afara, nu se aprinde ?

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ?

Aaa...precizez si ca sunt constient ca nivelul de antigel e cu 2 degete sub minim, urmeaza sa cumpar o sticla cu antigel G12 roz sa completez. Are legatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu sa vezi ochiometric daca ai presiune de ulei: desfa busonul de ulei (pe unde completezi ulei) cu motorul pornit. Ai grija sa nu te stropeasca uleiul. Daca uleiul circula cel mai probabil este ca senzorul de ulei sa fie terminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutareee!

Revin cu o problema dar si cu o rezolvare pentru toti cei care se gasesc intr-o situatie asemanatoare.

Am schimbat uleiul C__trol SLX PROFESSIONAL 5w40 Norma 505.00 si automat filtrele de ulei, aer si combustibil. Toate bune in acea zi. A doua zi de dimineata la pornire am pus contactul si am asteptat sa se stinga toti martorii de pe bord apoi am pornit masina. La o secunda sau doua de la pornire s-a aprins martorul de presiune ulei pe culoarea rosie a clipit de 3 ori si a beep-uit de 3 ori apoi s-a stins si nu a mai facut nimic toata ziua desi am lasat masina mai mult de 10 ore nepornita. A doua zi la fel.

Intre timp am sunat la VW Romania unde n-au stiut ce inseamna acea eroare sau avertizare de pe panoul de bord dar n-au stiut. Mi-au dat un nr de la alt service mare din Bucale care au inceput sa ma abureasca cum ca poate fi pompa de ulei , senzori si alte alea si ca trebuie pusa pe tester si ca trebuie programare...abureli toate.

Am sunat si la Vw din Targoviste si mai varza dar macar nu si-au dat cu presupusul ce ar fi.

Apoi am sunat la cei la care am pus uleiul si filtrele. cei care sunt din Targoviste stiu despre ce e vb. R..man Ca..cino mare reprezentant Bo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis-a-vis de chinezarii: ai sa ramai surprins cand o sa vezi cate filtre de combustibil originale VAG sun fabricate in China!

Sorry de off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat desi iti recomand firma Hengst tot ce tine de filtre ! Mai mult ca sigur nu o sa ai niciodata probleme .Incearca in M3 este un service mic dar unde faci treaba,acolo gasesti ieftin si 100% original .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....Acum rezolvarea : Toate problemele erau de la filtrul de proasta calitate pe care mi l-au dat cei de la magazinul service-ului. Asa au considerat ei ca eu am fatza de un filtru mai ieftinache o chinezarie ceva probabil. Mi-au schimbat filtrul cu unul Mann dupa recomandarea Dl Cristi si problemele s-au rezolvat!

Deci confirm versiunea cu senzori aprinsi care poate fi si de la filtre de proasta calitate! Circuitul uleiului din baie pana la senzor este : baie ulei -> filtru -> senzor -> etc.

Sper sa va fie de folos aceasta interventie si sa va bucurati de masinile voastre VW in continuare.

Sa inteleg ca ce filtru aveai pe masina inainte sa schimbi uleiul era tot prost sau cum? Sau poate ala se infundase si al doilea era prost calitativ...Nu stiu ce sa cred....chiar asa ghinion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna seara!

De cateva zile ma confrunt cu o problema ,la fiecare pornire a motorului (fie ea la rece sau cu motorul cald) imi clipeste martorul de ulei de culoare galben,clipeste de 3-4 ori si se stinge si nu se mai aprinde decat la urmatoarea pornire a motorui.

Cand o pornesc fac totul ca la carte,adica las martori din bord sa se stinga,inclusiv martorul de ulei de culoare rosu se stinge si dupa pornire se reaprinde martorul de culoare galbena,ce ar putea fii?

Masina Skoda Octavia 1,6 BFQ,nivelul uleiului este normal,ulei folosit Castrol Magnatec 10w40,filtre Mann,filtru de ulei chiar scrie made in germania,baia de ulei este dotata cu senzor de nivel....

 

Multumesc anticipat celor care vor da raspunsuri concrete,ce ar trebuii sa verific/schimb...stiu ca uleiul nu e cel mai ok,dar l-as mai tine putin pentru ca nu are decat aproape 3000km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu aiba destula presiune cand pornesti din cauza ca uleiul este unul destul de gros..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand martorul este rosu , atunci este o problema la presiune.

Cand martorul este galben, problema este din senzor ( defect) sau nivel.

Un test cu VCDS se poate dovedi edificator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca ai verificat nivelul? Daca da banuiesc senzorul din baie

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu aiba destula presiune cand pornesti din cauza ca uleiul este unul destul de gros..

 

robi, e rosu cand nu ai presiune.... caz in care trebuie sa opresti imediat, pana verifici de la ce este.

cand martorul este rosu , atunci este o problema la presiune.

Cand martorul este galben, problema este din senzor ( defect) sau nivel.

Un test cu VCDS se poate dovedi edificator.

 

corect.

 

daca nu e problema de conectica, nu ramane decat senzor defect.... se mai intampla

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau siguranta arsa. Se arde deoarece firele care duc la senzor se freaca de motor pe dedesubt si dau la masa.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - doar ca in cazul asta, mai sunt si alte lucruri care nu ii functioneaza la masina.... siguranta respectiva alimenteaza mai multe circuite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da,dar martorul clipeste doar la pornire! Voi incerca sa-i fac un test sa vad daca da vreo eroarea.

Poate fii si din cauza umiditatii,sau respectiv a uleiului care ar fi putut ajunge pe mufa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putin probabil, mufele sunt izolate cu garnituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eroarea ar putea fii de la cabluri sau e sigur senzorul?

Exista vreo modalitate de a putea verifica inainte sa iau senzor?

 

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsoara cablurile de la ceasuri la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsoara cablurile de la ceasuri la senzor.

Mersi....dar asta chiar nu stiu sa o fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai da,dar martorul clipeste doar la pornire! Voi incerca sa-i fac un test sa vad daca da vreo eroarea.

Poate fii si din cauza umiditatii,sau respectiv a uleiului care ar fi putut ajunge pe mufa ?

Problema am rezolvat-o astazi dupa ce am inlocuit senzorul de nivel eroarea tot persista si dupa multa alta bataie de cap am gasit mufa de la senzor fisurata si nu se clipsa bine pe senzor...

Mufa am gasit pe stoc la Porsche iar cu pini aferenti m-a ajutat F L O R I N caruia tin sa-i multumesc pentru acesti pini!

Concluzie senzorul l-am inlocuit degeaba,asta este...

Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, asta este... ti-am zis ca iti gasesti mufa pe cod.

 

ma bucur ca ti-am fost de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, asta este... ti-am zis ca iti gasesti mufa pe cod.

 

ma bucur ca ti-am fost de folos.

 

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua ,am o problema,am spart baia de ulei,in urma unui bolovan pus pe mijlocul drumului,am desfacut toate suruburile ,inclusiv cele de la cutie  si nu pot sa o desfac,stiti cumva cum pot sa o dau jos?,vad ca este prinsa cu un silicon negru..astept raspunsuri,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bati usor cu un ciocan de plastic in lateralul baii, sau folosesti o surubelnita subtire cu care sa desparti usor baia de pe bloc.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!