Jump to content

my TeeTee


TiTina

Postare recomandată

APY am zis :) hmm...nu gasesc acum, dar mi-a zis si tentean ca e mai reusit si mai fiabil la modificat, are inca ceva forjat fata de al meu si BAM, dar nu mai stiu exact ce..

scuze de OT.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

frumoasa masina :) ca tu stiu ca esti frumoasa

se pare ca acum avem 2 fete cu nume de ioana care sunt foarte bune cunoscatoare in domeniul auto mai ales cand vine vrb de iubirea lor masina :D

Link către comentariu

btw, exista 1.8T si de 700 de cai, cu modificarile de riguare.

~350-400 de cai se poate duce cu interne stock fara mare grija :icon_thumright: , mai ales ca ai 4x4 si ii poti pune f bine pe asfalt.

si eu vroiam TT, dar am gasit S3 la combinatie buna.

Link către comentariu

F misto masina :scratch: ,bine intretinuta,ingrijita,jantele imi plac ,motorizarea si quattro o completeaza,deci:

Sa o conduci cu placere si sa te bucuri de ea pe drumuri cat mai bune posibil! :Driver:

Link către comentariu
APY am zis :D hmm...nu gasesc acum, dar mi-a zis si tentean ca e mai reusit si mai fiabil la modificat, are inca ceva forjat fata de al meu si BAM, dar nu mai stiu exact ce..

scuze de OT.

din cauza blocului...

ontopic, frumoasa masina s-o stapanesti sanatoasa...ca o parere -> arcuri required :)

Modificat de zGb
Link către comentariu

frumoasa, sa o stapanesti sanatoasa si cati mai multi km :sick:

Link către comentariu

@guessWHO

prin bucuresti? nu ma bag :) imi muta rinichii si tre' sa merg zilnic cu ea... m-ar paste un transplant :sick:

enjoy the week end,

ioana

Modificat de TiTina
Link către comentariu
din cauza blocului...

pai si daca sta la casa cu curte? :icon_thumright:

da, asa si blocul, dar parca si biele mai dure...

ON: dupa ce te mai obisnuiesti cu masina poti incerca o evacuare si un soft..sa vezi atunci bomba pe roti. si ce sunet va avea :blah:

Link către comentariu
  • 2 months later...

din celebra serie "iarna nu-i ca vara",

va anunt ca:

nu-mi mai iubesc masina...

o VENEREZ!

de fapt io nici n-am masina, am un tanc mititel care ia iarna la misto.

am totusi o jalba catre producator: tancu' n-are un sistem care sa previna asternerea zapezii pe caroserie :P

in rest... iarna-i un anotimp splendid si oarecumva aseptic cand zapada acopera jegul citadin.

solutia la vesnica nesimtire a edililor? cauciucuri de iarna, quattro si multi ponei.

p.s. ii rog pe cei care au avut de suferit de pe urma zapezii :) sa nu-mi umple frigideru', am asteptat un an sa-mi gasesc masina asta, d'aia mi-s in extaz si nu ma pot abtine.

p.p.s. celor pe care i-am depasit pe linia de tramvai... pace... nu m-am reinserat bicisnic in trafic, am intrat in curtea "intreprinderii" inainte de intersectie... da' m-am distrat prin nameti ca-n copilarie.

Link către comentariu
@guessWHO

prin bucuresti? nu ma bag :P imi muta rinichii si tre' sa merg zilnic cu ea... m-ar paste un transplant :icon_thumright:

enjoy the week end,

ioana

pai eu de exemplu am pe 18 si suspensie sport ... si e ok :)

am mers si cu 19, suspensie sport si arcuri schimbate ... si tot ok era :)

Link către comentariu

da, sa stii ca 4x4 si cauciucuri de iarna te scot din multe, mai ales pe vremea asta...:D

Link către comentariu
  • 6 months later...
pai eu de exemplu am pe 18 si suspensie sport ... si e ok :lol:

am mers si cu 19, suspensie sport si arcuri schimbate ... si tot ok era :lol:

da dar nu ai tt care este f rigid deja din fabrica.cu jante pe 18 si suspensie e extrem de rigid o spun din propria experienta;))

Link către comentariu
Acest motor de pe tt este de fapt 1.8T cu 20V, nu?

dap 1.8t 20v turbo din grupul vag .cel de 224cp si turbina ko4 se gaseste pe audi tt quattro,audi s3 si seat leon cupra

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

seara buna tuturor,

pentru ca nu pot posta in sectiunea de feedback (dealtfel nici in vanzari/ cumparari... lucru care mi se pare ciudat... adica pot sa-mi dau cu parerea vrute si nevrute in posturile tehnice, independent de faptul c-as putea s-o dau in bara grav si sa se gaseasca vreun inocent care sa ma creada si sa-si faca masina pilaf... dar nu pot posta un anunt de cumparare si nici nu pot raspunde la un post de vanzare... well, logica asta ma depaseste, dar ma conformez) postez aici si rog moderatorii sa mute postul la locul lui, adica la feedback pentru "La-Service".

pentru ca Titel al meu dadea semne ingrijoratoare de ceva vreme si pentru fusesem la-Sevice, la Packard-YCE-Marian si facusem lista de piese si reparatii, vineri mi-am luat o zi de concediu si am purces la treaba.

Titel a primit:

- ambreiaj si volant noi LUK

- bielete antiruliu fata/ spate Lemforder

- amortizoare Monroe Reflex fata/ spate

- flanse de amortizor

- bucse bara stabilizatoare fata

- arcuri spate (unul era rupt)

- ulei haldex + filtru

- ulei cutie

- lichid servo directie

(asta e un post pe care probabil va trebui sa-l editez ca precis am uitat ceva)

lucrarea a durat de la 9 dimineata pana la 21.00, cu o pauza de masa de 45 de minute si cateva binemeritate pauze de tigara pentru baieti.

o gramada de mari bile albe pentru:

IONUT-cel-mare : a carui atentie si meticulozitate mi-au intrecut asteptarile si care a avut un moment de geniu care m-a salvat de o cheltuiala neprevazuta cu bara stabilizatoare. pe langa asta a avut o rabdare de fier, explicandu-mi absolut tot (nu ca io n-as fi gugalit si youtubit o saptamana inainte ca sa ma duc cu lectia invatata)

Ionut-cel-mic : care munceste si glumeste neobosit

Alex, copilu' echipei, fara de care service-ul ar fi mai sarac si mai plictisitor

:)

sa nu-l uit pe Marian, care desi n-a participat activ(adica n-a surubarit personal), a fost prezent si a verificat (si el) toate fazele cheie ale montajului si care mi-a luat janta crapata (apropos de postarea la cumparari jante :-P) si mi-a dus-o la sudat, a asteptat sa fie gata si mi-a adus-o inapoi.

inutil sa va spun ca la asa lucrare am stat langa ei toata ziua, asa ca am vazut fiecare surub cum a fost demontat si remontat, am verificat fiecare piesa scoasa de pe masina si in ciuda faptului ca ma asteptam ca o parte dintre ele sa "mai mearga", am constatat ca Ionut avusese dreptate: erau toate de schimbat.

i-am vazut muncind din greu fara sa dea semne de plictiseala sau de sictir. n-au pus ciocanu pe masina, n-au bruscat suruburile si masina merge acum CEAS.

MULTUMESC baieti ca mi-ati redat placerea de a conduce si lui Titel demnitatea de Audi.

Modificat de TiTina
Link către comentariu

cu cata pasiune povestesti. eu zic ca postul sta foarte bine aici :)

acum, ce urmeaza?

Link către comentariu

urmeaza discuri de frana, etrieri, placute si bucse brate spate (dupa ce-mi revin din marasmul economic)

dupa care urmeazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:

100.000 de km fara probleme mecanice... si sper io ... fara amenzi ...

sigur ca vorbesc cu pasiune, imi iubesc masina ;)

Link către comentariu

Adevaru-i ca n-ai incotro , cand trebuie sa schimbi ceva...asta e...dar parca cam multe. Te-a costat ceva... oricum sa te bucuri de ea si da-i bice in limitele legale si putin peste... :Driver:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!