Jump to content

Problema turatie/alimentare motor


omu_negru84
 Share

Postare recomandată

patineaza, nu pedaleaza. :D

GenuVW, nu trebuie sa-mi dai reply.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • omu_negru84

    5

  • ionutm30

    5

  • GenuVW

    5

  • chicii

    4

de patinat nu stiu ce sa zic mie nu mi se pare ca patineaza adica cel putin cand plec de pe loc, am tras frana de mana si am incercat sa plec am si tarait masin vreo 5 cm deci eu nu cred ca patineaza, mi-a mai spus cineva ca ar putea ajunge ulei pe disc si din aceasta cauza sa patineze.Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este clar o problema de ambreiaj. motorul nu se poate tura in gol in mers decat din cauza ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patineaza, nu pedaleaza. ;)

GenuVW, nu trebuie sa-mi dai reply.

:) dap am cam incurcat cuvintele;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saracul ambreiaj la cat a pedalat la utilizatorul nostru s-a uzat :)

sa nu te superi pe mine genuvw . a fost doar o mica glumita ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fie discul deoarece de vreun an am avut cv probleme pe la motor si am schimbat discul si rulmentul de presiune insa placa de presiune nu pt. ca mi-a spus mecanicu ca nu ii nevoie, insa eu ma gandesc sa fie ceva pe la cablu de ambreiaj reglat ceva nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am achizitionat de curand un Golf 3 TDI 90CP din '95. Aveam un troncanit la motor de la rolele intinzatoare, dar dupa ce am schimbat distributia, transmisia, pompa de apa , totul merge perfect. Motorul trage super, am demaraj foarte bun. Totusi, la 140 km/h si aproape 3000 rpm, masina parca abea vrea sa mai treaca dincolo de 3000 rpm si are si un mic "hop" la motor (adica parca ii scade din putere si revine la loc, dar este de ordinul unei secunde). Ce credeti ca ar putea fi, debitmetrul de aer cumva?

P.S. Inainte sa ii fac distributia nu avea problema asta desi motorul mergea destul de prost.

Ma puteti ajuta? A mai avut cineva problema asta?

cumnatamiu mai pateste asa la g4 cand are mai putina benzina in rezervor

Salve la toata lumea

Problema mea e mai grava si nu prea inteleg cum am ajuns aici.

De ceva vreme(1-2luni) se intampla ca motorul sa mearga ..."inecat"...abia trage, parca ar un tractor. Asta se intampla si pe Gpl si pe benzina. O accelerez mai tare si are tendinta sa mearga bine..ca si cum ar fi avut un gunoi si a scapat de el. Acum 4 zile nu a vrut sa mai porneasca pe benzina. Am fost la un mecanic , a desfacut pompa de benzina, a iesit ceva negreala din ea , a pus-o la loc a pornit si a mers.

Problema mare abia azi a aparut. A inceput sa mearga iarasi ca un tractor, am accelerat putin mai tare si la un moment dat am auzit o bubuitura ca un rateu. Motorul s-a oprit si nu a mai pornit. Cand m-am uitat la motor capacul care vine deasupra la injectie in 5-6 bucaturi rupt :icon_thumright:(.

Poate cineva sa-mi dea o idee de la ce s-a intamplat treaba asta? Banuiala mea ar fi de la gunoaie in benzina sau apa, dar e doar banuiala mea ...si nu ma prea pricep

1 pompa de benzina nu se scoate din rezervor decat in cazuri extreme. ea trebuie mereu sa stea in benzina

2 pune-o pe tester poate gasesti vreo eroare la senzorul de temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema mi sa aprins martorul check engine ce poate fi?Motorul merge bine dar in sarcina se pune in bot.mentionez ca am schimbat debitmetru,filtrul de aer si capacul de delcou dar merge la fel.Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata acel martor, ca eu nu stiu sa aiba asa ceva G3. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa profile info, are o jetta, nu un golf3.Probabil ca la jetta exista un asemenea martor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se accelereaza singura in mers sau pe loc!O alta problema in treapta a doua se aude un harait(probabil de la cutie)pt cateva secude.Descriu huruitul-o frecare fier pe fier!De tras trage de rupe pamantul!Nu stiu ce sa fac si cu ce sa incep?!Mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de mult se accelereaza?Verifica senzorul de temp a apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explica putin vasy. de ce zici de senzorul temp apei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este acel senzor pentru ca el ''dicteaza'' la ce turatie sa stea motorul in relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si in alt topic, am patit-o si eu cu acel senzor de temperatura al apei, cand era defect, imi urca motorul in 4000 rpm, iar cand il scoteam, revenea la normal, nu imi afecta nici consumul, nici mersul, unicul impediment, era ca nu mai imi indica la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate recomanda cineva un mecanic sau un service bun in Pascani, sau imprejurimi; sau daca ma poate ajuta cineva cu un vag-com, pentru ca nu stiu ce sama mai fac cu masina, si as vrea sa vad la un vag-com poate imi arata ceva, ca sa nu iau prin eliminare posibile defectiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutm30 , imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc dar sunt genul de om realist.

Deoarece diagnoza e una din pasiunile mele iti pot spune din experienta ca la motorizarea ta nu ai sa poti vedea decat:

- erori stocate in ECU

- parametrii din grupul 000 si acolo apar intr-o forma mai "arhaica", adica te uiti la ei si nu stii ce-s cu ei doar daca ai manualul de service.

De accea iti trebuie un om care sa cunoasca foarte bine aceste aspecte cand iti face diagnoza.

Plus ca mai sunt serviceuri care te trimit la plimbare ca pur si simplu nu stiu sau nu vor sa se complice cu astfel de masini. Ba o sa-ti mai zica unii ca nu adaptor 2X2 cum iti trebuie tie la diagnoza.

S-a mai discutat pe acest forum problema legata de diagnoza care se face la motoarele 1.8 fabricate in primii ani (1992-1994).

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca frecventezi prin iasi stiu eu 1 service care face diagnostica pt g3 cred si pt anul dau. daca t intereseaza iti zic p pm ca sa nu facem offtopic aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi-mi te rog service-ul, si zi-mi te rog daca au si mecenici buni care sa o scoata la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arata acel martor, ca eu nu stiu sa aiba asa ceva G3. :icon_thumright:

Arata ca o pompa de injectie cu un fulger suprapus ambele galbene

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca exista doar la tipul tau de motor sau cu capacitate mai mare. eu am tot vento (jetta III) de 1.8 su nu il are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este acel senzor pentru ca el ''dicteaza'' la ce turatie sa stea motorul in relanti.
Se tureaza pana la 3000-3500 apoi scade si iar urca.Mai mult in mers face asa.Nu cred ca este senzorul de temperatura pt ca dimineata intra soclul automat in functiune.Cu cat este mai rece cu atat ramane activat mai mult.Stiti si voi asta!Lucreaza corect.Dupa ce iese soclul automat apare problema!Incepe sa trepideze usor,relantiu usor instabil.Problema cu turatul apare mai des cand plec de pe loc.Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers fara acel senzor de temperatura, si imi intra socul automat, cum puneam senzorul..... asta era alta problema, se tura in dracii aia mari. Cand mai face chestia asta cu turatia, du-te repede si scoate senzorul, vezi poate isi revine, daca isi revine, este de la el. Daca nu isi revine, incearca sa te uiti si la furtunele de vacum, am patit-o. Succes, te asteptam cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca exista doar la tipul tau de motor sau cu capacitate mai mare. eu am tot vento (jetta III) de 1.8 su nu il are

Am descoperit fratilor problema,s-a dovedit a fi de vina senzorul hall,l-am schimbat si acum pot da bice calutilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am si eu o problema de 2 luni ma chinui cu masina si nu stiu ce are am fost si la test cu ea si mia dat senzoru de temperatura a apei lam schimbat cu unu original si degeaba.nu trage motoru delok parca merge inecat si cand scot mufa de la senzor de temperatura trage de rupe.golf 3 1.6gt aek 101 cp.ma poate ajuta cineva va rog ms mult.daca imi lasati cv scris scrieti pt pitik va rog ca sa sriu daca e pt mine ms mult sau pe id de mess the_sweet_boy_334

Modificat de pitik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!