Jump to content

Problema turatie/alimentare motor


omu_negru84
 Share

Postare recomandată

salut. am facut azi un drum prin oras si am observat ca motorul nu mai trage cum trebuie. m-am oprit am motorul la relanti dar nu trecea de 300-400rpm. indicatorul de combustibil nici nu se miscase de pe loc (evident nu mai aveam benzina.) am reusit sa ajung la o benzinarie si am alimentat. am pornit motorul , turometrul tot pe la 400rpm. am turat putin motorul si si-a revenit. am facut inca vreo 10 km prin oras si am oprit o jumate de ora. pe cand sa pornesc aceeasi poveste maxim 400 rpm. l-am turat din nou si si-a revenit. de atunci de fiecare data cand pornesc motorul trebuie sa il turez putin altfel nu ajunge la turatia normala de relanit (undeva pe la 850rpm). ma gandesc ca ar putea fi de la filtrul de benzina deoarece am mers cu rezervorul gol si o fii intrat mizerie de pe fund (stie cineva cum e pozitionat sorbul (turul) e posibil sa intre mizerie din rezervor?) . sau a crapat pompa de benzina. s-a mai lovit cineva de asemenea problema?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • omu_negru84

    5

  • ionutm30

    5

  • GenuVW

    5

  • chicii

    4

pana nu de mult am avut si eu ceva asemanator. tot asa trebuia sa apas putin acceleratia sa porneasca cum trebuie (la turatie normala), la mine problema a aparut in timp, dar la mine problema a fost clapeta de acceleratie. Du-te la o scanare sa iti verifice parametrii la tot, la mine unghiul clapetei de acceleratie nu era in parametrii normali, si mi s-a recomandat o curatare a clapetei si o resetare tot odata. In fine, am curatat si resetat clapeta de acceleratie si s-a rezolvat problema. Poti sa dai jos corpul clapetei de acceleratie si sa-l cureti, iar cand il pui la loc, o resetare clasica, si vezi daca o sa-ti mai faca asa, daca nu, poti sa mergi la o scanare si o sa-ti arate care-i problema....

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si are ceva daca mai circul cu masina asa pana ii fac operatia respectiva sau am toate sansele sa mai stric ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am depistat problema (in mare parte). cand pun contactul nu se aude sunetul pompei de benzina. am verificat siguranta nr 18 si e OK. am scos totusi siguranta si am pornit motorul dar face exact la fel. stiu ca exista un sistem auxiliar de alimentare cu curent dar nu stiu exact cand intra in functiune. urmeaza sa desfac capacul pompei de benzina si sa masor tensiunea de alimentare pe circuitul principal; daca am curent pe el inseamna ca e dusa pompa probabil din cauza ca am circulat cu rezervorul aproape gol. daca intereseaza pe cineva in mod expres problema asta pot sa pun cateva poze cu explicatii. treaba se poate face si din masina (ploua tare zilele astea) daca rabatez bancheta :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta se datoreaza ploii si baltilor,pune-i un scut la motor si n-o sa mai faca.daca scoti mufa de la sonda lambda ai sa vezi ca de acolo e problema,fiindca ajunge apa la ea,scoate-o si porneste motorul cu ea scoasa. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simptome le am si eu , dar la mine este de vina senzorul de temperatura al aerului, pana acum nu am reusit sa gasesc piesa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"senzorul de temperatura a aerului"????? singurul senzor care poate avea legatura cu ce se discuta aici este "sonda lambda", dar aia nu verifica temperatura aerului ci compozitia gazelor care intra/iasa din catalizator. Senzorul de temperatura a aerului nu are legatura cu motorul(din cate stiu eu), ala doar iti arata temperatura exterioara.....

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal ce probl am mot mergea intrerupt si pocnea de parca ..... acceleratie ioc

:rolleyes: . Mai ales in a 1a cand plecam smucea motorul de ziceai ca sare.Rezolvarea_ :) am ajuns acasa cu ea si am scoso de la baterie cam 30 min si surpriza cand am pornit mot :icon_thumright: Am plimbato putin si merge:royeslle:ramane sa vedem pe parcurs.AAAAAAAAA era sa uit cand imi facea asa se aprindea indicatorul la baterie de pe bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ fane mai este un senzor de temperatura a aerului pe injector si ala este cu totul diferit de cel care iti indica temperatura in bord(mfa).Acel senzor trimite informatii la ecu pentru injectare combustibil.Este si un diy cu acel senzor si cum se schimba.Poate ne spune careva ce face el de fapt, mai detaliat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de temperatura aerului masurata la admisia in corpul injectorului senzorul comanda inchiderea/deschiderea clapetei existente sub filtrul de aer. cand afara este cald este aspirat direct aer de sub aripa, cand este rece se aspira aer incalzit de la evacuare, prin tubul ce intra in partea inferioara a filtrului de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am achizitionat de curand un Golf 3 TDI 90CP din '95. Aveam un troncanit la motor de la rolele intinzatoare, dar dupa ce am schimbat distributia, transmisia, pompa de apa , totul merge perfect. Motorul trage super, am demaraj foarte bun. Totusi, la 140 km/h si aproape 3000 rpm, masina parca abea vrea sa mai treaca dincolo de 3000 rpm si are si un mic "hop" la motor (adica parca ii scade din putere si revine la loc, dar este de ordinul unei secunde). Ce credeti ca ar putea fi, debitmetrul de aer cumva?

P.S. Inainte sa ii fac distributia nu avea problema asta desi motorul mergea destul de prost.

Ma puteti ajuta? A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am verificat pompa de benzina, functioneaza corect. in schimb am desfacut filtrul de aer si spre surprinderea mea jumate era ud. l-am scos, l-am pus la uscat si apoi l-am bagat la loc. problema e ca de atunci a sarit consumul la 15-16l/100km in oras. PS poate sa imi spuna cineva unde se afla mufa de la sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te in spatele corpului injector si mergi in jos pe directia tevii de evacuare si acolo o sa vezi sonda lambda.Urmareste firul si o sa observi ca intra intr-o mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salve la toata lumea

Problema mea e mai grava si nu prea inteleg cum am ajuns aici.

De ceva vreme(1-2luni) se intampla ca motorul sa mearga ..."inecat"...abia trage, parca ar un tractor. Asta se intampla si pe Gpl si pe benzina. O accelerez mai tare si are tendinta sa mearga bine..ca si cum ar fi avut un gunoi si a scapat de el. Acum 4 zile nu a vrut sa mai porneasca pe benzina. Am fost la un mecanic , a desfacut pompa de benzina, a iesit ceva negreala din ea , a pus-o la loc a pornit si a mers.

Problema mare abia azi a aparut. A inceput sa mearga iarasi ca un tractor, am accelerat putin mai tare si la un moment dat am auzit o bubuitura ca un rateu. Motorul s-a oprit si nu a mai pornit. Cand m-am uitat la motor capacul care vine deasupra la injectie in 5-6 bucaturi rupt :icon_bounce:(.

Poate cineva sa-mi dea o idee de la ce s-a intamplat treaba asta? Banuiala mea ar fi de la gunoaie in benzina sau apa, dar e doar banuiala mea ...si nu ma prea pricep

Modificat de zamolxez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelu meu senzorul de temperatura pt ecu se aflla chiar in debitmetru de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul la distributie?

ciudat fenomenu

nu capacul la distributie...capacul de plastic cu sigla VW care vine deasupra la injectie. Oricum am schimbat bujiile si deocamdata nu a mai facut nici o problema. Sa vedem mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat acum cateva zile problema cu motorul meu, si anume ca merge foarte prost, in ultimul timp motorul il pot compara cu al unui trabant la zgomot (e posibil sa fie si ceva de la toba).Dar problema cea mai enervanta e ca merge in suturi, are intreruperi.I-am zshimbat bujiile, capacul la delcou, filtru benzina...iar un mecanic bun nu am gasit.

Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi, sau un mecanic in zona Pascani, sau Iasi.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie garnitura de la galerie..poate trage aer fals pe acolo.Am patit si eu ceva asemanator,motorul se auzea foarte urat..si masina fugea 130 maxim.Deci iti recomand sa schimbi acea garnitura la un service si apoi mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie garnitura de la galerie..poate trage aer fals pe acolo.Am patit si eu ceva asemanator,motorul se auzea foarte urat..si masina fugea 130 maxim.Deci iti recomand sa schimbi acea garnitura la un service si apoi mai vorbim.

de la admisie sau evacuare?

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat acum cateva zile problema cu motorul meu, si anume ca merge foarte prost, in ultimul timp motorul il pot compara cu al unui trabant la zgomot (e posibil sa fie si ceva de la toba).Dar problema cea mai enervanta e ca merge in suturi, are intreruperi.I-am zshimbat bujiile, capacul la delcou, filtru benzina...iar un mecanic bun nu am gasit.

Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi, sau un mecanic in zona Pascani, sau Iasi.

Va multumesc

daca iti da suturi atunci cand accelerezi in mers, uita-te la fise sa vezi daca sunt in regula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre exemplu dimineata in drum spre servici a mers perfect, dupa aproximativ o ora a trebuit sa merg in alta parte si iar a inceput sa mearga in suturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am si eu o problema cu golful meu si anume se tureaza in gol motorul si nu trage, dar se intampla doar la viteza mai mare de la 70 km/h in sus si numai atunci cand apas acceleratia mai dintruna sau cand o apas pana la podea dar cand aud ca se tureaza si las acceleratia si apoi accelerez dinou mai cu simt merge.Voi ce parere aveti, vi se pare normal sa faca asa?mie sincer nu prea deoarece din cand in cand mai conduc si masina lui tata un passat si nu face asa chiar daca pedala ii pana la podea.Mentionez ca si golful si passatul sunt diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu si sa stii ca nu prea placut ce-ti zic acum. inseamna ca-ti pedaleaza ambreajul si tre sa il schimbi cu 1 alt kit. pretul este de 400-500 lei iar manopera inca 200-300 lei.este multumitor ca nu ajunge asa scump ca al alte masini.

uita-te p toppic-ul asta poate iti este d folos http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1135330

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!