Jump to content

Chiulasa 1.9TDI ALH,e exact aceeiasi ca la 1.9SDI AQM?


carceacristian
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Decand am cumparat masina,am avut probleme cu motorul.Am schimbat pistoane,segmenti,biele,cilindrii sunt ok,iar la chiulasa au schimbat ghiduri+supape.Problema sunt paharasele unde intre ghidurile,ele fiind uzate imi creeaza joc in supape si de aici consumul de ulei.Am tot cautat chiulasa de 1.9SDI tip AQM,si vreau sa va zic ca se gasesc f rar,si cand gasesc,dau de una bulita,ori oameni care cer cat nu face,o chiulasa amarata de SDI.

Buun...cineva mi-a soptit ca o chiulasa de 1.9TDI,ALH,AHF este exact la fel,ca chiulasa de 1.9SDI AQM

As vrea sa va intreb ceva:

1)Puteti sa imi comfirmati asta EXACT(Subliniez exact)?...sau cumva daca cu alte tipuri chiulasa de la un motor 1.9TDI se potrivesc la 1.9SDI,tip AQM?

2)Ma poate ajuta cineva cu codurile de la etka?ce sa fac cum sa caut?(l-am instalat insa sa fiu sincer nu prea ma descurc cu el.

Va rog as vrea sa imi comfirmati/infirmati ce va intreb,pentru ca am disperat bagand 43mil in motor,si sincer la mine problema pana la urma e chiulasa.Chiulase de 1.9TDI se gasesc la tot pasu,si normal ca mi-ar fi mai usor sa cumpar de TDI.Ma scuzati ca am fost nitel offtopic,insa trebuia sa explic umpic.

Va salut,multumesc frumos :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

vicius_the_one deci in concluzie chiulasele de la AGP,ASV,AGR,ALH,AHF,sunt EXACT la fel nu?.Si codul corect dupa care trebuie sa ma uit pe chiulasa(cand cumpar una) e 038 103 351 B .De ce zici ca o chiulasa de ALH e mai buna?daca au aceleasi cod toate(AGP,AQM,ASV,AGR,AHF)ar trebuie sa fie toate la fel de rezistente,practic la fel(parerea mea).

:) Sper sa nu difere ceva la chiulasa, ca m-au rupt fostul service de 43 de mil...si asta si degeaba.

Multumesc...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indentica, dar difera ultima litera din cod, care s etraduce de obicei in rezistenta materialului, ceea ce la ALH e nevoie avand 90 CP fata de AQM 68...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si pana la urma care e codul corect dupa care trebuie sa ma uit cand cumpar o chiulasa SH?Multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricare, cele cu X in coada sunt coduri de reconditionate la reprezentante. Ala cu B in coada e de referinta ptr AQM si cu A ptr ALH. Ambele cu X...reconditionate(ghiduri supape schimbate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles perfect...deci pot sa caut LINSTIT,Chiulasa de 1.9TDI(,AGR,ALH,AHF,ASV),AGP-ul fiind de SDI,insa preferabil sa gasesc una de ALH.

Multumesc mult de tot,te salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut si de unde esti, de fapt mi-am reamintit. La Lumina stii la dezmembrari ? Te duc daca vrei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,si scuze putinel de offtopic,La lumina stiu de dezmembrari,am fost odata pe acolo sa caut chiulasa de SDI,si nu am gasit.Acum stau cam prost cu banii,si acolo am vazut,ca motoarele sunt scoase de pe masini.Eu unu as fi vrut sa-l aud cum merge motoru sa iau de la cineva,de la care e 100% buna chiulasa(nu vreau sa mai arunc banii pe fereastra,degeaba,deja am dat 43,aiurea)

Mii de multumiri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cred, eu am zis doar daca nu stiai de ei, nu te duceam cu forta, ieri am ajuns prima oara la ei si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa...nu m-am referit ca ma duceai cu forta...doamne fereste,nu ma intelege gresit...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indentica, dar difera ultima litera din cod, care s etraduce de obicei in rezistenta materialului, ceea ce la ALH e nevoie avand 90 CP fata de AQM 68...

De unde asta? Eu stiu ca, daca o piesa are o litera dinspre coada inlocuieste cu succes piesele care litera de pe la inceput, adica cea cu B inlocuieste pe A dar invers nu. Asa ca nu sunt sigur de potrivirea chiulasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Pana la urma nu stiu ce sa cred...vre-un documentar cu ce inseamna fiecare cifra si litera in parte de la codurile respective?ceva sigur?scuzati-ma ca sunt insistent ;) ,insa m-am saturat de motoru asta.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa dai jos chiulasa si sa te duci cu ea in brate la dezmembrari sa vezi cu ochi tai .... dar sa sti ca pe chiulasa de alh trebuie sa pui axa cu came de la SDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Difera axa cu came de la SDI la ALH?(oricum axa mea cu came are uzura)...nu stiu,pana la urma cred ca am sa cumpar o chiulasa noua si aia a fost.Vad ca cineva zice ca e aceiasi chiulasa(iar in ETKA,difera decat o singura litera,ele parand la prima vedere la fel chiulasele),tu zici ca difera axul cu came,nici nu stiu ce sa mai cred.Iar dupa 43mil bagati in motor degeaba,nu imi mai vine sa bag inca 10mil degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul in cifre se refera ca este o chiulasa pt motor de 1.9 diesel.... iar literele indica pt ce tip de motor e...

dar asta nu inseamna ca nu sunt compatibile.. daia zic sa te duci ce ea in brate...axa cu came sigur trebuie de sdi... e foarte important

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce difera,intre axa cu came de la un SDI la un ALH?sau invers...ai idee?

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce am studiat eu, la motoarele PD de la 101 la 150 de CP si chiulasa si axul cu came sant identice. Si cuzinetii sant aceiasi. Difera doar intre PD si nonPD.

Deci daca motorul tau are e nonPD, important e sa pui tot chiulasa de nonPD.

Dar daca vrei sa fii 100% sigur, vorba lui Swatcat: du-te cu ea in brate la dezmembrari si vezi daca e identica. Oricum trebuie s-o demontezi (daca nu e deja).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa cu came de pe SDI nu merge la ALH, asta din surse de pe Tdiclub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

In primul rand tin sa va multumesc,pentrul efortul pe care l-ati facut sa ma ajuti sa ma lamuriti in legatura cu diferentele intre chiulesele 1.9TDI si 1.9SDI.In al doilea rand vreau sa va zic ca am facut rost de o chiulasa 1.9SDI,TIP AQM,SH(multumesc bancaru).Are 80.000km(eu zic ca arata bine),si astept sa o pun pe masina.Sunt foarteeee fericit.... :salut: ,

:icon_thumright: dar sa nu ma bucur inainte ca asa m-am bucurat si cand am luat masina a2a oara din service si dupaceea iar mi-a consumat ulei:),sper sa nu se repete povestea,acum n-ar avea de ce.

PS:daca domnii moderatori nu se supara,as avea si eu o intrebare putin offtopic(stiu ca blocul motor 1.9SDI e MONOBLOC,iar eu la cilindru 4,am alezat si am bagat camasa.Am auzit ca asa ceva nu se face de la cineva,e adevarat?

Hai sa pun poze cu chiulasa,scuzati-ma pt claritatea pozelor,dar le-am facut cu telefonu.

Va salut :blah:

post-9811-1255795510_thumb.jpg

post-9811-1255795524_thumb.jpg

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca blocul motor 1.9SDI e MONOBLOC,iar eu la cilindru 4,am alezat si am bagat camasa.Am auzit ca asa ceva nu se face de la cineva,e adevarat?

Da, asa e. Tocmai de-asta s-a si renuntat la camasile separate de blocul motor.

In primul rand conductibilitatea termica e mult mai buna prin blocul monobloc. De aici racirea mai buna si uzurile mai scazute in timp, fata de cele clasice.

Apoi... materialele cu compozitie diferita se dilata diferit. In cazul tau blocul si camasa.

Inconcluzie nu e cea mai fericita solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!