Jump to content

Reglajul timoneriei - mk4


WNS
 Share

Postare recomandată

dragoshdiaconu

Am sa incerc intai sa o curat cu spray si vaselina,ea intra un pic mai greu in toate treptele,dar a 3 agata asa parca ,trebuie sa insist mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa agata la mine intr-a doua dar i-am dat la nuca cu vaselina si la timonerie cu vaselina siliconica si acum merge mult mai bine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa agata la mine intr-a doua dar i-am dat la nuca cu vaselina si la timonerie cu vaselina siliconica si acum merge mult mai bine ....

Bora mea, cod motor BCB, agata in 1 si 2, dar agata rauu, iar celelalte trepte merg normal. Eu am cautat vaselina siliconica mai pe la toate magazinele de piese auto din Craiova si nu am gasit... Intr-un final am cumparat totusi o vaselina Mobil Special Grease ( a costat vreo 20 RON ) dar vanzatorul mi-a zis k vaselina asta se baga la rulmenti si k daca rezista la o asemenea frictiune si temperaturi ar trebui sa reziste si la cutie ( la asta m-am gandit si eu atunci.. ).

Am folosit-o deja si nu simt nici o imbunatatire la schimbatul vitezelor si am uleiul proaspat schimbat in cutie si tot nimicccc... :((

De reglat timoneria nu am gasit nimic concret pe acest forum pt. acest motor BCB.( ma refer in special la un filmulet sau material ceva cat mai explicit... )

Daca a mai avut cineva problema asta si sa remediat il rogggg sa imi spuna si mie ce a facut... Multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celor care le agata poate sa fie din timonerie.La cei cu timoneria pe tije acele tije au niste bucsii care in timp se uzeaza si de acolo agata.

Mai poate sa fie si din suportul de la cutia de viteze.Chiar am verificat eu timoneria la masina mea si am gasit niste jocuri prin timonerie si de acolo stiu sigur ca agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa fie cursa libera laterala. Atunci este timoneria bine reglata, cu toate jocurile posibile. Facem exceptie de bucse rupte, tije strambe, e.t.c.

Aici este o timonerie pe cabluri CV 5 care functioneaza perfect.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

pai asa imi merge si mie cu masina oprita.... dar sa o vad in mers daca intra asa bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.

am o nelamurire. in documentul atasat de al bandy in a 2-a imagine in dreptul sagetii cu numarul 1 se afla gearshift shaft.

pe golful meu acel gearshift shaft are un joc relativ mare pe orizontala. din ce am citit am inteles ca pe verticala trebuie sa se miste dar e normal sa aiba joc pe plan orizontal? il pot misca sus jos stanga dreapta cativa milimetrii buni. iar acea patina din plastic la mine nu e gresata delc.

problema la mine e ca agata uneori cand stau pe loc six cuplez treapta intai. iar restul vitezelor merg normal dar cu oarecare efort la schimbat vitezele. masina e un golf s 1.9 tdi 90 cp din 2000. inainte am avut un vento 1.8 din 93 dar era un vis schimbatul vitezelor la vento totul era reglat si gresat dar la golf e un cosmar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva codurile la tijele acelea de la timonerie care pot fi schimbate, am cautat si nu gasesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.....in posturile de mai sus am vazut ceva despre un surub cu o bila si un arc in capat....cum k nu ar fi destul de strans surubul si se misca maneta fata-spate.......Va rog daca se poate sa puneti o poza cu acel surub unde se afla.? Nu reusesc sa dau de cap miscari fata -spate a schimbatorului deloc....schimbat dogbone nou ..dupa aceea schimbat bucsa cu powerflex...maneta sa mai rigidizat dar foarte putin...si pe langa asta in viteza 1 si 2 agata uneori fiind nevoit sa apas iarasi ambreiajul k sa intre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportii ceilalti sunt buni?Cel stang cedeaza repejor.In postul 10 al lui Al Bundy ai totul despre ce se regleaza la timnoreia pe tije.Altceva nu mai ai ce sa reglezi.Mai aeriseste si cilindrul de la ambreiaj si gata.Daca tot mai agata,placa de presiune nu isi mai face treaba cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara tuturor,

am citit toate posturile si nu am gasit un raspuns..

am joc foarte foarte mic in timonerie si de multe ori daca vreau sa bag a doua imi agata destul de urat, ca si cum nu as calca ambreiajul.. sa fie de la sincron? a mai patit cineva?

toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
dumitrualexander

Intrebare: pentru masina din semnatura cand misc schimbatorul stanga-dreapta acesta nu revine singur inapoi. Are cineva idee ce ar putea fi?Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

E timoneria plina de praf in articulatii si de-aia patesti asa. Daca nu vrei s-o dai jos ca s-o speli si s-o gresezi, o poti spala cu un aparat cu presiune, dar cand o sa se incinga bine motorul sub capota, tot asa o sa-ti faca daca sunt bucsele uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa faci treaba ca la carte demontezi timoneria,speli toate tijele cu motorina dupa care pui un pic de vaselina in nuca tijei dupa care se monteaza la loc.

Spalatul cu aparat de presiune este frectie la picior de lemn,ca sa scapi de problema se greseaza toate articulatile.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Salutare... Am citit tot topicul și vreau să întreb ceva...

 

De ceva timp și mie îmi face probleme treapta I și foarte rar marșarierul. Am căutat diferite răspunsuri, am ajuns să schimb din nou ambreiajul (placă și disc) și 2 rulmenți din cutie. Acum ambreiajul ține mai jos și parcă mașina are mai multă vlagă la plecarea de pe loc. Însă:

1. Acum am un joc destul de urât în levierul schimbătorului, iar dacă scutur mașina pe drum la viteze mici sau mai ridicate din manevre rapide stânga-dreapta, acesta se mișcă destul de mult înainte-înapoi;

2. Acum la cald agață foarte urât treapta I, câteodată nu vrea să intre nicicum;

3. Am pus mână pe una din tijele timoneriei și se mișcă aproape să cadă, adică are un joc foarte mare... mă refer la cea mai scurtă care are acele bucșe de cauciuc la ambele capete.

 

Acum vine și rugămintea ON TOPIC: are cineva o mașină cu același motor, care să nu aibă probleme la intrarea în viteză, în București, ca să fac și eu o comparație la anumite aspecte? Cred că m-ar ajuta să îmi dau seama mai repede de problemă, ca să găsesc și soluția mai repede... Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,suna si tu la volkparts si intreaba daca exista kit reparatie timonerie (eu stiu ca da) ,verifica tamponul dogbone si cel de cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:

La rece... Am rugat un coleg să bage în viteză... În treapta I agață destul de rău. Am curățat sumar cu un șervețel tija aceea „intermediară”, care apare în pozele lui 90G_O_L. Acea tijă se mișcă foarte tare, iar bucșele de cauciuc par cam terminate. Am apăsat pe capete, unde sunt bucșele și merge foarte, foarte ușor, fără să mai agațe vreun pic.

Deci, până la urmă, cred că o mare parte din vină o are și timoneria. Dar asta nu cred că rezolvă problema jocului de la levier.

Cine m-ar putea ajuta cu demontarea/curățarea timoneriei și eventual reparare cu kit-ul despre care și eu am auzit că există/montare la loc...

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Problema asemanatoare am avut si eu, la cald intra destul de greu. Solutia a fost demontarea intregului ansamblu, curatarea tijelor, schimbare saibelor de cauciuc, gresarea tutror elementelor si montarea la loc. Dupa aceasta operatiune schimbarea vitezelor merge struna, si super usor.

 

Exista kit de reparatie pt timenoerie de golf 2/3. Eu am achizitionat saibele separat si s-au portvit la fix.

 

Toata operatiunea a durat in jur 3 ore, iar pt curatat am folosit wd40.

 

Treaba este foarte usoara si nu ai ce deregla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai același motor ca și mine. Poți să îmi spui de unde ai luat șaibele? Eventual un preț? Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai  demontat timoneria,ii greu ,nu ne dai mai multe indicatii,am si eu aceeas problema,la rece intra foarte bine,dar cand se incalzeste motorul merge tot mai greu in toate vitezele,am curata cu WD40,dar cu ce so gresez,cu ce fel de vazelina,sau cum sa dau jos timoneria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se greseaza cu polyureagrease-G052142A2 dar costa de te indoaie dar daca nu verifici si tamponul de  cutie tot degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin-b ca sa rezolvi problema la timonerie trebuie sa desfaci toata timoneria,sa speli toate tijele si sa le gresezi.Pui vaselina doar in acea nuca de la tija in rest nicaieri.Iti garantez eu ca rezolvi problema cu intratul greoi in viteze la cald.

Tamponul de la cutie merita verificat si daca ai bani poti sa il schimbi asta daca este uzat si motor-cutie are joc in suporti.Oricum daca ai probleme cu vreun suport la accelerari mai bruste ai sa simti schimbatorul cum se misca si iti va agata in diferite trepte de viteza mai ales a2.

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Călin, dacă ai răbdare, pun eu mâine un document și vezi acolo. Aștept să îmi vină setul de bucșe și după schema respectivă o demontez și eu...

 

Sau poți să te uiți aici.

Modificat de nykky42001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Călin, dacă ai răbdare, pun eu mâine un document și vezi acolo. Aștept să îmi vină setul de bucșe și după schema respectivă o demontez și eu...

 

Sau poți să te uiți aici.

Ce coduri au bucsele respective?In linkul de tine acele bucse se pot schimba separat?Ca am vrut si eu sa le schimb dar la reprezentanta a zis ca se schimba cu tot cu tija si nu vad rostul ei sa o schimb ca problema este doar la acea bucsa nu la toata tija.

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!