Jump to content

Reglajul timoneriei - mk4


WNS
 Share

Postare recomandată

Sincer nu merita...eu pana la urma am cumparat reperul pe original cu 100 de lei(oferta de nerefuzat).

Modificat de sdR+
ortografia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Eu trebuie să trag tare de manetă la mine pentru ca să intre treapta 1 și R. Intră ușor, doar că trebuie sa trag mult și cu putere la mine.

Unde m-aș putea uita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o verificare a timoneriei si daca este ok un reglaj...la diesel este mult mai usor fata de benzinar(parerea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Aveti idee daca piesele din plastic din imagine sunt identice? Am comandat unul si l-am schimbat iar jocul s-a mai redus, insa schimbatorul este mai putin precis. As vrea sa-l schimb si pe celalalt insta voiam sa stiu daca sunt la fel.

Multumesc!

image.thumb.jpeg.99a91df3a1a060b55a3ecb2745ca006a.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca si lungime de preferat le schimbi toate 4 ca sa poti face ceva mai corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care toate 4? Si cele 2 tije din imaginea de mai jos?
Din ce gasesc eu, sunt toate la fel. 
Pe care din lista de aici trebuie sa le achizitionez?

Multumesc pentru ajutor

75989.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 4 si 8 inele de etansare de preferat pe original cele topran se rup dupa 2 luni maxim...probabil daca masina sta pe loc tine o viata.Restul informatiilor se regasesc in topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am probleme la timonerie.Golf 4 tdi cod motor AGR. Se poate schimba rola de plastic din poză sau trebuie schimbată timoneria cu totul? Un cod pentru rola daca se schimba? Se poate regla timoneria? 

Screenshot_20190402-212350_OLXro.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Salutare colegi,

Am o mica problema cu timoneria la masina si am nevoie de sfaturile voastre.

Detin un golf 1.6 16v BCB iar schimbatorul de viteze are un joc foarte mare, se misca sus-jos foarte usor iar cand stau in trafic mult timp, observ ca intra mai greu in viteza.

Eu i-am schimbat uleiul la cutie acum un an de zile,i-am pus original, si am inteles ca problema este de la timonerie, asa ca am fost la un mecanic si mi-a desfacut acolo la motor doua tije/leviere, nu stiu cum sa le zic si mi-a spus codurile, acestea sunt:

- 1j0711183d

-1j0711596e

Dupa aceea a ridicat masina pe rampa,si mi-a aratat ca sub cutia de viteze,mai trebuie o piesa, nu am putut sa o vad prea bine deoarece aveam scutul motor acolo,si mi-a spus ca este ceva cu 3 picioare ce tine o bila (ceva de genul). Primele doua piese le-am gasit sa le cumpar la noi in tara, in schimb aceasta, a treia, nu si nici nu stiu cum se numeste. El mi-a dat un cod de la un alt golf 1j0711163B si vreau sa cumpar aceasta piesa pentru masina mea BCB. Cum se numeste piesa si ce cod are?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denumirea piesei mai puţin contează, codul este important. Oricum dacă ai denunirea în engleză nu contează pentru că majoritatea celor care vând piese (inclusiv la reprezentanţe) au programele în română şi de multe ori traducerea nu are nici o treabă cu denumirea. Uite aici compunerea timoneriei cu coduri. dacă dai căutare pe Google după cod vei vedea mai bine cum arată piesa

timonerie tije.pdf

Şi ca să fim şi ontopic ataşez şi procedurile de reglaj a timoneriei tale

reglare timonerie 1.pdf

reglare timonerie 2.pdf

Vezi că îţi trebuie o sculă pentru blocarea timoneriei pe care nu ştiu dacă o să o găseşti pe undeva

https://www.xxl-automotive.de/spezialwerkzeug/original-vag-werkzeuge/4503/schalthebellehre-3421-original-vw-spezialwerkzeug

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii.

Intre timp am gasit denumirea piesei, se numeste arbore auxiliar, mecanism schimbare viteze.

Am gasit aici aftermarket si costa 200 ron, iar oem costa 450 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul teribil il face din cauza piesei nu numarul 26...schimba si cele 4 tije , plus cele 8 garnituri de etansare pe original ca alea aftermarket tin cat 2 lei bucata!Selectorul si anume bila aia face mai greu joc ori se toceste , dar tu stii ce ai acasa.Reglajul il faceam cu o moneda de 50 de bani in treapta 1, plus din compartimentul motor!Nu umbla la acel suport de aluminiu de sub nuca schimbatorului decat , daca este necesar.Cureti tot si gresezi cu o vaselina care rezista la temperatura.Ca sa vezi de unde ai joc clar , pui in masina pe cineva sa miste de nuca pe liber fata/spate/ , respectiv stanga/dreapta si stai geana pe timonerie...este imposibil sa nu vezi de unde joaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Salut, am avut și eu până ieri un joc foarte mare la maneta de viteză și am luat toate cele 4 tije dar când am desfăcut ansamblul am găsit altceva mult mai grav ca tijele. Am scos tot de-acolo mai puțin piesa cu șurubul la care nu trebuie să umblăm. Aici mă refer strict la timoneria pe bară nu pe cablu. Piesa din poza de jos are un rol foarte mare, în stânga este piesa de pe mașina mea și cea din dreapta de la dezmembrări, fiind în stare foarte bună, 50 ron am dat pe ea, una noua 350 costă. Deci după cum se observă a mea nu mai avea acel înveliș și cred că distrugerea lor este în timp și nu scapă niciuna de distrugere. De ce?... Faptul că are o locație proastă, pe lângă țeava de sapament, ea trebuie să suporte o temperatură foarte mare care în timp va ceda... 

Deci am schimbat piesa aia și ca fapt divers am pus prima oară tijele vechi înapoi și am rămas surprins de ce efect și rol mare a putut să aibă acea piesă dispăruse tot jocul din maneta de viteză. Dar ca să nu îmi pară rău că am luat tije noi am schimbat și tijele, dar nu-și aveau rostul. 

Sper să fie util și pentru alții, vă mulțumesc 

IMG_20200305_090933.jpg

Mașina fiind : golf 4 1.6 16v AZD 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am o bucsa crapata si nu reusesc sa gasesc codul separat, oare cineva va rog? Sau nu se gaseste separat?

Screenshot_20210911-205254_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neavând cod separat vine cu tot cu levierul ăla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
On 23.08.2019 at 7:08, Atrium a scris:

Multumesc pentru informatii.

Intre timp am gasit denumirea piesei, se numeste arbore auxiliar, mecanism schimbare viteze.

Am gasit aici aftermarket si costa 200 ron, iar oem costa 450 ron

Acum costa 340lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!