Jump to content

Montare ceas presiune ulei


Remus G
 Share

Postare recomandată

Salut.

As vrea sa montez un ceas indicator de presiune de ulei si nu gasesc acel "T" sa pot imparti presiunea si la sonda. Plus ca sonda mea este cu filet M12 si sonda de la motor e de M10.

A mai montat cineva un asemenea ceas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut un ceas cu senzor...

Adica un senzor montat si cu un fir la un ceas in bord.

Verifica in aria de golf 2, parca pe un g2 am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racordurile pt baterii sanitare au filetul exact ca cel de la sonda

iti cumperi un furtun care sa reziste la presiune si temperatura si iti faci adaptarea

sonda nu iti mai trebuie ca ai ceasul ,nu?

Modificat de mihai8888
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul nu functioneaza fara sonda, trebuie sonda speciala. Dar am mai citit si pe alte forumuri si am inteles ca presiunea citita din adaptari, respectiv "T"-uri..., nu este cea reala din motor. Oricum, tot am cumparat ceas si sonda, am sa vad cum se comporta dupa ce fac adaptarea cu o reductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Zi mi si mie unde ai gasit ceas + sonda,ma bate gandul sa mi pun si eu dar nush de unde sa le gasesc...am observat ca in partea de sus a filtrului de ulei,sunt 2 sonde si un locas ptr a 3 a...probabil acolo vine si sonda la presiune ulei.Astept un raspuns (Ma int si pretul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo la a3a; aceea este pentru temperatura uleiului si ti-o indica pe mfa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am gasit sonda+ceas de firma, incerc intai cu cele romanesti, pe care am dat 12 lei din targul de vechituri.. Dintr-o reductie si un teu sper sa reusesc sa aflu presiunea la ulei. Nu stiu cum va functiona, dar sa postez de indata ce aflu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am procurat doua 'ceasuri' gen tuning dar originale VW de pe un golf 2 GTI de presiune si respectiv temperatura uleiului, as dori sa stiu cum sa fac sa le implementez intru functionare. Parametrii asta ,in special cel de presiune al uleiului ma intereseaza extrem de mult !

Adica, cum arata,de unde ii pot procura si unde pot monta senzorul de presiune al uleiului si senzorul de temperatura al uleiului pe motor AEX 1,4 l 8v.

Banuiesc ca senzorii actuali si motorului nu au 'iesire' pentru indicator de presiune si temperatura ulei.

Multumesc.

post-2778-1268138113_thumb.jpg

post-2778-1268138126_thumb.jpg

post-2778-1268138113_thumb.jpg

post-2778-1268138126_thumb.jpg

post-2778-1268138113_thumb.jpg

post-2778-1268138126_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deduc ca nu ai MFA, altfel de ce te-ar interesa sa afli temperatura uleiului si pe alta cale.

In acest caz poti folosi locul pentru senzorul de temperatura a uleiului special pentru MFA. O schema de golf 2 GTI ar trebui sa te edifice asupra aspectului conexiunilor electrice. (Cred ca doar se inseriaza senzorul cu ceasul pe +). De asemeni si tipul senzorului tot printr-un manual de Golf 2GTI il afli. Important este sa se potriveasca la filete cu "gaura" din motor, lucru care este foarte posibil sa fie asa. Daca nu... sunt mufe, reductii, niple gata facute in magazinele de instalatii sanitare si termice.

Pentru presiune... iti mai trebuie o "gaura". Cum nu exista decat una, poti alege ce anume "citesti" pe ea (presiune sau temperatura). Asta in cazul in care nu exista (si nu stiu sa existe) un senzor combinat, care sa citeasca si presiunea si temperatura.

Ca sa "practici" o "gaura" incircuitul uleiului este ceva mai complicat, dar nu imposibil. Identifici o conducta pe care circula uleiul [spre exemplu cea spre radiatorul de ulei, daca ai] si intercalezi pe ea un T-u. In "burta" T-ului montezi senzorul de ulei. Trebuie avut insa grija la etansari.

Sper ca ti-am oferit o cale de cercetat. Daca treci prin Iasi si avem timp, poate aruncam amandoi o privire!

Modificat de Ciocanaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stealth pentru ceasul indicator temperatura ulei iti trebuie un senzor de temperatura ulei (pret 25-35 ron),pe care il montezi pe suportul filtrului de ulei in locul unde ai spatiu liber,este un dop din fabrica pe suport situat intre cei 2 senzori de presiune ulei. Pentru indicatorul presiunii uleiului este necesar (banuiesc) sa te legi de una dintre acele 2 sonde pe care tu le ai deja montate pe suportul filtrului de ulei,trebuie sa indentifici sonda de presiune cu valoare mai mare pentru o citire corecta,tragi firele respective pana la ceasuri si ar trebui sa functioneze.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca am omis sa spun ce masina/motor am, am incercat sa updatez in profil dar nu reusesc.

E vorba de un Polo 6n(markIII) cu motor AEX 1,4l , 8v, 44 kw. Din ce am observat pe-acolo ,sus pe chiulasa exista doi sensori, banuiesc ca sunt senzorii pentru becul de presiune minima si in dreapta cel pentru termometrul de apa.

In zona filtrului de ulei nu exista circuit de racire sau alte 'gauri astupate' unde sa incerc infiletarea unui T sau altceva.

Dar cel mai important lucru pe care vreau sa il aflu e tipul de senzori. Unde sa ii gasesc, cum sa ii identifice la un magazin? Cine stie ce parametru au nevoie ceasurile astea... Sa caut senzor presiune si temperatura ulei de Golf 2? Ma gandeam ca poate dintre voi si-a montat asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ceasurile sunt de golf 2 cel mai bine ar functiona cu senzori de la aceeasi masina. Incearca sa intercalezi in locul unuia dintre senzorii existenti, cel pentru ulei, T-uri, ramificatii pentru ceilalti 2 pe care vrei sa-i pui. Exista distribuitoare cu 2, 3 sau mai multe cai gata confectionate. Unul cu 2 cai ar trebui sa ajunga, important e sa incapa in spatiul pe care-l ai. Pe cele 2 cai montezi cate un senzor si pe iesire pe al 3-lea (cel pe care-l ai). Pentru conexiuni electrice, vezi scheme de golf 2, in sesiunea dedicata a forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca el are motor 1.6.

Filtruld e ulei e pozitionat orizontal, perpendicular pe blocul motor.

E diferit fata de 1.8 sau 2.0 unde deasupra filtrului ai capacul ala cu senzori.

La 1.6 senzorii sunt pe chiulasa undeva in partea din spate a motorului si din cauza asta e mai dificil de montat.

Eu urmeaza sa-mi pun ceasurile cu computre de bord si ma voi lovi de acceasi problema.

Plus ca vreau sa mai pun si ceas de presiune ulei nu numai cel de temperatura ulei cum este la MFA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pana la urma a mai montat cineva ?

Am 2 sonde pe motor. Pot sa ma leg la una din ele sa imi arate cat de cat bine. Nu vreau sa imi arate super precis doar sa functioneze si el acolo si sa nu arate tot timpul maximum ca atunci cand e alimentat la 12v.

Am un ceas de presiune ulei VDO.

post-10002-0-74381200-1302352152_thumb.j

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa legi ceasul de sondele existente pe masina pt ca sondele respective nu sunt sonde pt ceas,iti trebuie o sonda pt ceas si ar trebui sa inlocuiesti o sonda cu un T si sa pui in T acolo sonda pt ceas si cea care o desfaci din chiulasa,ideal ar fi sa gasesti sonda pt ceasul respectiv,eventual poti sa incerci cu o sonda de dacie sa vezi daca merge,eu am sonda de dacie dar nu am ceas ca incercam sa vad ce iese,daca nu merge sonda de dacie cu ceasul tau,il schimbi cu un ceas de dacie si tre sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de dacie merge infiletata ? eu stiu ca are filetul mai mare .... ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific maine daca au filetul la fel si o sa postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis am verificat si intradevar sonda de dacie are filetul mai mare dar s-ar putea face o reductie pentru a se potrivi,cred ca cea de dacie are filet m10 pas normal iar ce pe golf m8 cu pas marunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult mihai de informatie.

Unde as putea procura o asemenea reductie cat si un teu (ca sa pot monta si sonda de pe masina si sonda pentru ceas) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu ambele sonde la un strungar si ii explici ce vrei sa faci si sigut te va ajuta,poti sa incerci si la un magazin de instalatii sanitare ca au tot felul de reductii si T-uri dar tre sa mergi tot cu sondele la tine ca sa incerci sa se potriveasca filetul, eu am un T de dacie dar nu cred ca te poate ajuta cu nimic ca are filetul prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un site folositor in caz ca vreti sa va faceti reductii..

aveti acolo toate filetele metrice si cu pasi utilizati.

link

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!