Jump to content

Probleme electrice golf mk1


Alexius
 Share

Postare recomandată

M-am gandit sa fac un topic pentru problemele electrice pentru a evita pe viitor deschiderea unui numar mare de "topic-uri" pentru aceleasi probleme . Cred ca ne e mai simplu tuturor sa cautam pe un singur topic probleme si rezolvari la problemele electrice pentru mk1 . Imi cer scuze moderatorilor daca am gresit prin creearea acestui topic dar eu personal am o problema in momentul asta si desi de azi de dimineata am cautat pe forum(nu stiu daca am si facut-o bine) nu am reusit sa gasesc o rezolvare. M-am gandit ca e benefic un astfel de topic pe viitor cand ceilalti colegi vor cauta rezolvari la partea electrica .

Ar fi ideal aici, din pct-ul meu de vedere sa adaugam scheme electrice si ce mai are fiecare pe-acasa pentru toate tipurile de motorizari . :icon_thumright:

Problema care o am eu e urmatoarea : am un golf mk1 1.1GG , 2 usi din `83 si de cand l-am achizitionat are o problema la bord - mi se aprind beculetele si imi indica nivelul la apa si benzina doar daca aprind farurile(nu conteaza daca sunt pozitiile sau faza scurta) si semnalizez(nu conteaza daca semnalizez stanga sau dreapta) . La masina s-a schimbat contactul si am primit un sfat sa desfac contactul sa-l verific insa n-as vrea sa ma apuc de demontat aiurea . Voi ce parere aveti ?

Multumesc pentru eventualele raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Am un mk1 JB, si de o saptamana si ceva i-am montat ceva cantareti. Cand am desfacut acolo, in bord era un manunchi de fire anulate si aiurea, pe incercate. Le-am izoloat pe fiecare, am monat casu si acuma a inceput sa imi tot faca figuri. Prima data nu mai indica ceasu de apa - l-am rezolvat prin punerea masei la loc. Acuma porneste cand vrea ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Am un mk1 JB, si de o saptamana si ceva i-am montat ceva cantareti. Cand am desfacut acolo, in bord era un manunchi de fire anulate si aiurea, pe incercate. Le-am izoloat pe fiecare, am monat casu si acuma a inceput sa imi tot faca figuri. Prima data nu mai indica ceasu de apa - l-am rezolvat prin punerea masei la loc. Acuma porneste cand vrea ea.

am depistat problema: periile de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi o schema electrica alexius. gasesti pe forum ceva daca nu da-mi un buzz cand ma vezi pe mess si iti dau eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa fac un topic pentru problemele electrice pentru a evita pe viitor deschiderea unui numar mare de "topic-uri" pentru aceleasi probleme . Cred ca ne e mai simplu tuturor sa cautam pe un singur topic probleme si rezolvari la problemele electrice pentru mk1 . Imi cer scuze moderatorilor daca am gresit prin creearea acestui topic dar eu personal am o problema in momentul asta si desi de azi de dimineata am cautat pe forum(nu stiu daca am si facut-o bine) nu am reusit sa gasesc o rezolvare. M-am gandit ca e benefic un astfel de topic pe viitor cand ceilalti colegi vor cauta rezolvari la partea electrica .

Ar fi ideal aici, din pct-ul meu de vedere sa adaugam scheme electrice si ce mai are fiecare pe-acasa pentru toate tipurile de motorizari . :)

Problema care o am eu e urmatoarea : am un golf mk1 1.1GG , 2 usi din `83 si de cand l-am achizitionat are o problema la bord - mi se aprind beculetele si imi indica nivelul la apa si benzina doar daca aprind farurile(nu conteaza daca sunt pozitiile sau faza scurta) si semnalizez(nu conteaza daca semnalizez stanga sau dreapta) . La masina s-a schimbat contactul si am primit un sfat sa desfac contactul sa-l verific insa n-as vrea sa ma apuc de demontat aiurea . Voi ce parere aveti ?

Multumesc pentru eventualele raspunsuri!

Salut

am un mk1 1.6 din 80

am si eu aproximativ aceeasi problema ca tine.indicatoarele de apa si benzina nu mai functioneaza deloc.in schimb beculetul de avertizare apa clipoceste cand pornesc masina. ca si in cazul tau stiu ca fostul proprietar a schimbat contactul. zilele astea o sa incerc sa desfac tot poate ofi vreun fir cu contact imperfect sau chiar anulat.asta mi-au spus toti.

daca rezolvi ceva inainte zine si noua ce ai facut sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca n-am apucat s-o desfac sa vad ce e . Sper sa fie de la contact sa nu fie nevoie sa iau toate cablurile la mana :icon_thumright: .

Daca rezolv inaintea ta , te anunt ce si cum ! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut bordul si n-am gasit nimic! ba mai mult cand am tras de cesuri cred ca am rupt cablajul de cupru care este prins intre foitele de plastic si acum nu-mi mai merge nici becul la ulei,alternator si semnalizare.acum trebuie sa refac portiunile intrerupte.

foarte slab sistemul. :) :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: nu-mi vine sa cred ca vw a facut asa ceva.la alte masinute pe care le am si cu marci net sub vw(cel putin asa cred majoritatea romanilor) e totul mult mai simplu si mai eficient si nu se distruge la 3 sau 4 utilizari.

revenind la problema mea cred ca este din ceasuri pt ca instalatia este intacta nu s-a umblat la ea . fiecare mufa are forma ei si nu poate fi montata gresit (de exemplu la contact semnalizare stergatoare etc). contactul este capsulat si nu ai cum sa-l desfaci! nu cred ca este de la el!

oricum trebuie verificat contactul dintre mufa cea lata si cablajul de cupru care face toate legaturile! aici cred ca-i buba.deocamdata treb sa fac rost de un aparat de masura si sa-l rezolv.

am o intrebare pt cei ce se pricep la electronica:

pe ceasuri in partea superioara este o piesa cu trei picioruse prinsa de circuitul ceasurilor.ce este ea si ce rol are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am verificat ceasurile. cel de benzina da raspuns si se ridica la tensiune ceea ce inseamna ca defectiunea este probabil la sonda din rezervor sau pe traseu iar ceasul de temperatura nu reactioneaza in nici un fel si nici pe aparat nu indica nimic ceea ce inseamna ca i-a cantat popa si trebuie schimbat.oricum optez pentru montarea unui ceas indicator temperatura separat dar asta inseamna si gasirea unui loc unde sa infig sonda de temperatura aferenta ceasului.daca incerc sa renunt la sonda veche si in locul ei sa infig noua sonda imi va clipii continuu ledu din bord. nu stiu cum va reactiona ledul daca leg legatura veche la sonda noua.teoretic n-ar trebuii sa mai clipeasca dar nu fac asa pt ca nu vreau sa aiba nici un fel de legatura circuitul nou cu cel vechi.

revenind la subiectul cu ceasurile voi umbla si la sonda de nivel din rezervor si sa vad care-i treaba.

problema mare e la conexiunea de pe ceasuri care intra in mufa multipla. a trebuit sa refac si cateva contacte care din cauza faptului ca s-a umblat de mai multe ori s-au rupt sau dezlipit de pe folia de plastic.la mine a fost mai nasol si la cablaj mai ales la colturi unde s-a rupt cand s-a scos toata fata bordului da s-a rezolvat cu putina rabdare si multiple lipituri.

tot n-am aflat ce face piesa aia cu 3 picioruse ca un prieten care se mai pricepe mi-a dat doar aparatul de masura si cu asta basta.imi pare rau ca n-am putut sa fac niste poze sa se vada mai clar ce am vrut sa exprim in randurile anterioare dar cred ca cei ce au umblat vreodata in bord si-au dat seama ce spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

mai am o problema la golfu meu:

-cand apas pe maneta de la stergatoare se misca si se stropeste luneta stergatorul face o singuta tura (asta e bine)

-cand trag sa stropesc parbrizu stergatoarele merg si se opresc dupa vreun minut sau cateodata deloc :icon_thumright: . daca inchid contactul de la motor se opresc.

de la ce sa fie? din releu? are vreun temporizator pe undeva?

treb sa ajung la verificare si nu vreau sa am vreo problema ca si asa sunt astia pusi sa respinga pe orice motiv masinile vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin provita

Salut!

Am reparat de ceva timp motorul Caddy-ului meu din 86. dar mai am ceva probleme pe partea electrica.

Luminile si aparatele de pe bord nu se aprind (alimenteaza) decat dimineata cand e frig. Dupa ce temperatura de afara creste bordul meu este complet neoperational adica absolut nici un aparat si lumina nu mai functioneaza. Nu am idee ce poate fi. Daca stie cineva il rog sa dea o idee ce ar putea fi. Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Desi nu e o problema in sine..La masina mea mk2 din 90, caroseria este de benzinar iar motorul este un diesel 1.6 cod JP. Vrand sa ii pun bord cu turometru am aflat (Mersi Catalos, iar) ca bujiile nu primesc comanda de la contact ca sa se incalzeaca. Mi-a dat Catalos un releu care face chestia asta dar eu am panoul de sigurante de motor pe benzina. Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica a instalatiei de pornire?

Cand a nist luna trecuta nu a pornit foarte greu, dar oricum.

Am dat jos manualele pentru diesel care sunt aici pe forum dar nu am gasit schema.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, din cate stiu eu sondele le puteti verifica cu un contact direct pe masa.

ex:

Sonda de apa nu merge sau nu indica...papucul sondei il puneti la masa si trebuie sa sara ceasul la maxim...daca sare e sonda daca nu e instalatia.

Pana una alta am sa va atasez ceva electrica...pinii de la bord pe ani la mk1

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Informati...instrument.html

si pentru mk2

http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Informati...instrument.html

daca va ajuta va atasez si panoul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la problema mea am gasit mufa de la blocul stergatoare pe doi pini deformata de la incalzit excesiv(probabil o fi fost un scurt candva)

asta e mufa

imag502.th.jpgimag501.th.jpgimag503.th.jpg

in poze nu se vede dar papucii sunt lipiti de corpul mufei.

poate sa ma ajute cineva cu mufa asta??pe unde pot gasii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

continuu acest topic cu toate ca nu s-a mai scris in el de peste 1 an din doua motive:

- adminii nu ne lasa sa putem deschide un topic nou, nici macar in sectiunea tehnica

- nu am gasit nicaieri un post legat de contact (poate nu am vazut eu dar caut de 30 minute, + ca am dat si search si nimic)

Intrebarea mea este urmatoarea: cum se schimba contactul de la un VW Polo din 81 ?(partea de plastic in care se realizeaza contactele cand invarti de cheie)?

Am desfacut partea de plastic de sub volan, am scos mufa de la butucul ala de contact, dar nu am vazut nici un surub pe care sa il desfac ...ca sa imi iasa afara. Am incercat sa il rasucesc, sa trag de el...cat am putut...dar nimic. Am manualul de reparatii, dar culmea...nu apare nimic in el despre schimbatul contactului (nu a butucului cheii).

O schimbat cineva vreodata un contact....? sa imi spuna si mie cum sa fac?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , stiiti cumva cati Amperi incaca un alternator de golf 2 1,6 tdi ? merci .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

continuu acest topic cu toate ca nu s-a mai scris in el de peste 1 an din doua motive:

- adminii nu ne lasa sa putem deschide un topic nou, nici macar in sectiunea tehnica

- nu am gasit nicaieri un post legat de contact (poate nu am vazut eu dar caut de 30 minute, + ca am dat si search si nimic)

Intrebarea mea este urmatoarea: cum se schimba contactul de la un VW Polo din 81 ?(partea de plastic in care se realizeaza contactele cand invarti de cheie)?

Am desfacut partea de plastic de sub volan, am scos mufa de la butucul ala de contact, dar nu am vazut nici un surub pe care sa il desfac ...ca sa imi iasa afara. Am incercat sa il rasucesc, sa trag de el...cat am putut...dar nimic. Am manualul de reparatii, dar culmea...nu apare nimic in el despre schimbatul contactului (nu a butucului cheii).

O schimbat cineva vreodata un contact....? sa imi spuna si mie cum sa fac?

multumesc

Nici nu ai sa gasesti acel surubel pana nu scoti soclul contactului cu totul.

Este oarecum oblic, si de asta nu ai cum sa-l vezi pana nu scoti soclul acela de antimoniu de pe coloana de directie.

Daca, totusi te incurci, da-mi un telefon, si-ti explic eu. (nu e greu, dar nici usor - ceva indemanare si in 10 min e gata schimbat)

Salut , stiiti cumva cati Amperi incaca un alternator de golf 2 1,6 tdi ? merci .

In mod nornal pe TD din fabrica vine alternatorul de 65 A.

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!